|
|
| Pagina 530 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 528 529 530 531 532 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: de Dendertopic
FCV Dender erg dicht bij financiële redding
Voetbal 2de klasse Akkoord met nieuwe investeerder kan binnen enkele dagen rond zijn DENDERLEEUW - Voorzitter André Van Roy voorspelt witte rook tegen het einde van de week over de redding van FCV Dender. Ook shirtsponsor en projectleider Nico Geeraerts ziet het einde van de tunnel, maar hij wacht liever op de handtekeningen om victorie te kraaien. Voorzitter André Van Roy zat rond de tafel met de nieuwe investeerder en bereikte een principeakkoord. 'Alles moet nu nog eens doorgenomen worden en dan volgen de handtekeningen. Ik hoop dat vrijdag alles in kannen en kruiken is. Naar leveranciers toe is het belangrijk om te tonen dat het menens is om de club te redden.' Shirtsponsor Nico Geeraerts werkte de voorbije weken dag en nacht aan een hopeloos lijkende missie, maar gelooft in een goede afloop. 'Met namen en cijfers kom ik liever nog niet naar buiten, vooraleer alles op papier staat en ondertekend werd, maar op basis van het gemaakte principeakkoord kunnen we met Dender op een propere lei van start gaan.' Het zijn de huidige bestuurders die samen met nieuwe investeerders Dender opnieuw levensvatbaar willen maken in tweede klasse. 'Alle partijen weten intussen wat ze aan elkaar hebben en we gaan voor een club met een toekomst. Eens alles getekend is, kunnen we aan de slag om de nieuwe structuur op poten te zetten, waarbij werk gemaakt kan worden van de licentie, jeugdwerking en de huisvesting van onze zusterclub SK Terjoden-Welle', aldus Geeraerts. Geboren en getogen Denderleeuwenaar Nico Geeraerts beseft dat de tijd dringt. 'Ik hoop dat vrijdag of uiterlijk begin volgende week alles rond is. Zo kunnen we de rust terug brengen in eigen kring. Onze sportieve staf verkeert al maanden in onzekerheid en dat wordt stilaan onhoudbaar. Ook de KBVB wil weten of FCV Dender blijft bestaan en of we doorgaan in tweede klasse. Ook naar de buitenwereld is de tijd rijp om kleur te bekennen.' 'Het is de bedoeling om door te gaan in tweede klasse. We investeren zwaar, maar dat betekent dat we geloven in ons project. De hervorming van eerste klasse speelde ons parten om onze investeerder te overtuigen. We zullen ons daar dan ook tegen verzetten.' Het Nieuwsblad |
| 17 Mar 2011, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Hier word ik niet vrolijk van
|
| 17 Mar 2011, 10:13 |
|
|
Junior
Handtekeningen verzamelen is nog iets helemaal anders als money op de tafel.
Er lopen veel zotten op deze wereld maar als het om veel geld gaat dan daalt dat aantal al zeer sterk!!!!!!!! |
| 17 Mar 2011, 10:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik gok op De Doncker.
|
| 17 Mar 2011, 11:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
elfahem schreef: Ik gok op De Doncker. en diene ex voorzitter van Willebroek-Meerhof dat zou een heel welstellende (rijke) persoon zijn. |
| 17 Mar 2011, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik was vandaag het zwarte schaap op het werk
volgens ne slimme denderhekelgemdenderhoutem sup zou de sponser De Nul zijn maar ik geloof er gene zak van en ik denk dat het bluf is van Dender en dat ze zich niet zullen redden._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mar 2011, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Nu hoe het ook zij, het feit dat Eendracht zou stijgen is niet goed voor FCVDEH. Als sponsor zou ik rap weten te kiezen.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 17 Mar 2011, 15:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: Ik was vandaag het zwarte schaap op het werk volgens ne slimme denderhekelgemdenderhoutem sup zou de sponser De Nul zijn maar ik geloof er gene zak van en ik denk dat het bluf is van Dender en dat ze zich niet zullen redden.Ik geloof er ni veel van en hoop in elk geval dat het niet klopt. |
| 17 Mar 2011, 16:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er wachten dat gedrochtje ook nog twee processen
een van Lemmens en een van dikzak Van den eede,als ze die verliezen wat hoogstwaarschijnlijk wel zal zijn,staat het water weer tot boven hun lippen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mar 2011, 16:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
eendrachter'80 schreef: elfahem schreef: Ik gok op De Doncker. en diene ex voorzitter van Willebroek-Meerhof dat zou een heel welstellende (rijke) persoon zijn. Is idd. heel welstellend persoon en waarschijnlijk is hij de man die hen gaat helpen, maar dat is ook de man die Willebroek-Meerhof naar de .....hielp èn nog een andere club naar t'schijnt. De Nul geloof ik ook niet, en zou ik ook schandalig vinden! Vraag is , stel dat ze gered zijn voor hoelang dan? Op 500 supporters ga je niet kunnen blijven teren...Tegen OHL waren er 985!! betalende toeschouwers, toen de leider tegen de 4de! in het klassement...Wauw!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Mar 2011, 16:48 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
De Doncker zal het wel niet zijn, die had al lang betaald als hem wou. En heeft in al die jaren al genoeg "geïnvesteerd" denk ik. Zou zelfs bereid zijn om een grote schuld te laten vallen, die ze nog aan hem moeten. (of dat heeft hij al gedaan...Na zolang verhalen en geruchten, weet ik het niet meer
)De Nul doet inderdaad de ronde, maar diene is al zoveel gevraagd, en is nooit echt geïnteresseerd geweest in voetbal, dus diene zal het ook niet zijn. Ohja, het begint allemaal bij de handtekening, en die is nog steeds niet gezet, dus dicht bij een financiële redding zou ik ons nog niet vinden. Ik heb hier jarenlang genoeg spelers weten passeren die voor 95% zeker bij ons kwamen sjotten (Hadji, Alex, Stoica,...) Dus ik zou dat artikel maar met een emmer zout nemen. @Bakkie: het proces tegen Lemmens dat weet ik, maar waarom een proces met Barman Van den Eede? |
| 17 Mar 2011, 21:15 |
|
|
geeroms schreef: De Doncker zal het wel niet zijn, die had al lang betaald als hem wou. En heeft in al die jaren al genoeg "geïnvesteerd" denk ik. Zou zelfs bereid zijn om een grote schuld te laten vallen, die ze nog aan hem moeten. (of dat heeft hij al gedaan...Na zolang verhalen en geruchten, weet ik het niet meer )De Nul doet inderdaad de ronde, maar diene is al zoveel gevraagd, en is nooit echt geïnteresseerd geweest in voetbal, dus diene zal het ook niet zijn. Ohja, het begint allemaal bij de handtekening, en die is nog steeds niet gezet, dus dicht bij een financiële redding zou ik ons nog niet vinden. Ik heb hier jarenlang genoeg spelers weten passeren die voor 95% zeker bij ons kwamen sjotten (Hadji, Alex, Stoica,...) Dus ik zou dat artikel maar met een emmer zout nemen. @Bakkie: het proces tegen Lemmens dat weet ik, maar waarom een proces met Barman Van den Eede? Geeraerts zal je daar wel een passend antwoord op kunnen geven ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mar 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
'k geef mijn ontslag als't De Nul is
![]() |
| 18 Mar 2011, 10:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gijzegem Vaneigest schreef: 'k geef mijn ontslag als't De Nul is ![]() Een groot verlies is dat toch niet voor die mannen ![]() |
| 18 Mar 2011, 19:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
elfahem schreef: Ik gok op De Doncker. Heet van de naald ze zijn bezig met de voorzitter van Brussels Vermeersch zou buiten gezet worden in Brussels |
| 19 Mar 2011, 13:09 |
|
| Pagina 530 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 528 529 530 531 532 … 711 Volgende |