|
|
| Pagina 25 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: supportersvergadering
Wat verstaan ze eigenlijk onder 'werken aan de europatribune'?
Wordt da helemaal vernieuwd of gewoon een paar aanpassingskes voor de veiligheid enz? |
| 19 Mar 2011, 12:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
witteken schreef: 421.000 euro schulden, van waar komt dat plots? Wat mij het meeste aanspreekt is de schuldafbouw die eind dit seizoen nog "slechts" 192.700 euro zal bedragen. dit was op 5 october gepost. is daar dan gisteren niet op gereageerd ? Schulden afbouw is wel degelijk bezig! Maar ge moet er wel rekening mee houden dat wij voor 3de nationale een grote en dure kern hebben. Dat we aan de leiding staan met 62 punten dat dit veel premies kost en zal blijven kosten tot den titel een feit is! Volgende 2 jaar middenmoot in 2de en we zullen wel ver van onze schulden af zijn. Daarbij welke club in België heeft geen schulden???? En met een jaarbudget van 1750000,00 hoeven we ons hierover toch niet te veel zorgen te maken. Zolang ze maar geen zotte toeren doen heeft dit bestuur min volste vertrouwen. ![]() |
| 19 Mar 2011, 13:06 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
witteken schreef: 421.000 euro schulden, van waar komt dat plots? Wat mij het meeste aanspreekt is de schuldafbouw die eind dit seizoen nog "slechts" 192.700 euro zal bedragen. dit was op 5 october gepost. is daar dan gisteren niet op gereageerd ? Euhm, we komen van 600000 euro in het begin van dit seizoen... Ik denk niet dat ze dit in een jaar kunnen kwijtschelden! |
| 19 Mar 2011, 14:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Roel1919 schreef: witteken schreef: 421.000 euro schulden, van waar komt dat plots? Wat mij het meeste aanspreekt is de schuldafbouw die eind dit seizoen nog "slechts" 192.700 euro zal bedragen. dit was op 5 october gepost. is daar dan gisteren niet op gereageerd ? Euhm, we komen van 600000 euro in het begin van dit seizoen... Ik denk niet dat ze dit in een jaar kunnen kwijtschelden! 600000 euro was vorig seizoen, ze spraken op de vorige vergadering van nog 192700 euro tegen het eind van dit seizoen , en nu spreken ze weer over 421000 euro. das niet afbouwen maar nieuwe schulden maken. |
| 19 Mar 2011, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Schuldenafbouw noem ik dat dan toch niet... En dat vooropgesteld resultaat, dat zal toch ook moeten lukken zeker...
Status op 31 december= - 421.000 euro Supportersvergadering 1 oktober 2010 Citeer: De schuld van de club werd afgebouwd tot 376700 euro. Dit seizoen nog te organiseren met de gebudgetteerde winst van 134000 euro. Vooropgesteld resultaat tegen einde seizoen : -192.700 euro .Supportersvergadering 25 juni 2010 2010 Citeer: De club is nog altijd bezig aan de schuldenafbouw Deze zijn geslonken tot een € 450.000 |
| 19 Mar 2011, 16:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bram schreef: - naamswijziging is voltooid, we heten nu: Sporting Club Eendracht Aalst. De aanvraag tot Koninklijke is ingediend maar dit kan nog een jaar op zich laten wachten. - Het logo zal terug het oude logo worden, voorlopig nog zonder het kroontje . Fantastisch nieuws... Ik hoop dan wel dat ze de officiële website zo snel mogelijk aanpassen, dat goed communiceren naar de gazetten enzo, en dat verschrikkelijke "VC EA 2002" NOOIT meer gebruiken (nu staat er niets anders op de officiele. |
| 19 Mar 2011, 16:21 |
|
|
forumlegende |
ik weet er nu ook niet enorm veel van ofzo, maar ik dacht toch te weten dat de wintermaanden nogal moeilijk waren financieel...
en aangezien er in november/december zo goed als NIET gevoetbald is zal dat ook wel toen geen deugd gedaan hebben... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Mar 2011, 16:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bij dat bedrag zit wel de kost van de uitrusting bij Jartazi blijkbaar. Weet het bedrag niet juist meer maar dat ging hem over een bom geld.
Deze zou op 31/12 nog een schuld geweest zijn maar ondertussen afgelost (net als nog een paar andere bedragen). Zoals aangegeven zal het tijdens de winter wat gespannen hebben. Als ik het goed begrepen heb zou de schuld op dag van vandaag een heel stuk lager moeten liggen. Vorig seizoen herinner ik mij ook dat bij het bespreken van de financiele situatie (cijfers 31/12) er minder vooruitgang gemaakt leek te zijn dan vooropgesteld. Ze beweren nog binnen hun budgetten te kleuren dus ik veronderstel dat wanneer de cijfers van midden 2011 zullen gedeeld worden er wel wat positievere cijfers zullen zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mar 2011, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: - Met Glenn Coppens, Kestens, Verheyden, Pape Gueye en Denys moet nog gepraat worden Was Denys dan einde contract? Van mij moeten ze er enkel nog mee praten om hem te zeggen dat hij moet vertrekken. |
| 19 Mar 2011, 21:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Smetje schreef: Bram schreef: - Met Glenn Coppens, Kestens, Verheyden, Pape Gueye en Denys moet nog gepraat worden Was Denys dan einde contract? Van mij moeten ze er enkel nog mee praten om hem te zeggen dat hij moet vertrekken. ![]() |
| 20 Mar 2011, 8:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Zienaa schreef: Hoe zit het met het scheiden van de supporters? Gaat bij risicomatchen volgend jaar altijd gebruik gemaakt worden van dat paadje tussen de huizen? Bram, is er hier iets over gezegd hoe ze dat gaan aanpakken? En welke werken gaat men juist uitvoeren aan de europatribune? |
| 20 Mar 2011, 12:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Bram schreef: - Met Glenn Coppens, Kestens, Verheyden, Pape Gueye en Denys moet nog gepraat worden Was Denys dan einde contract? Van mij moeten ze er enkel nog mee praten om hem te zeggen dat hij moet vertrekken. Da hebben der hier verleden jaar over Coppens ook gezegd da em weg moest. Ma iedereen is nu toch content da hij hier nog loopt... Zou Denys in 2de zeker nog een kans willen geven tot aan de winterstop. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 20 Mar 2011, 12:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Dan weten we na vandaag weer waarom Coppens niet echt kan doorbreken
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Mar 2011, 19:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: Dan weten we na vandaag weer waarom Coppens niet echt kan doorbreken ![]() Ik geef u volledig gelijk,Coppens afhalen om Moreels daar te posteren??? Er is maar één speler die goeie corners kan geven en dat is Coppens. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Mar 2011, 19:59 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: davy1919 schreef: Jeroen schreef: Waarom ? Omdat hij wat kritisch is ? Als er een ding is wat we uit het verleden geleerd zouden moeten hebben is dat je nooit een blind vertrouwen in een bestuur moet hebben... Het huidige bestuur levert volgens mij ook goed werk, maar je moet toch niet alles geloven wat ze u zeggen zeker ... begrijp mij nie verkeerd, ik heb geen probleem met kritische personen, maar in el corleone zijn geval mag hij zich wat meer beperken tot sportieve kritiek (al is die voor de moment ongegrond ).enfin, ik zou als bestuurslid ook telkens het 'kaat zwiejt" krijgen als als der nen boekhouder wekelijks ,gewapend met rekenmachine, nog even snel de financiele situatie wil aankaarten om te controleren of alles wel degelijk in orde is. als je het forum een beetje beter zou lezen, kan je lang zoeken naar sportieve kritiek die ik dit jaar al geschreven heb. Overigens al geschreven dat BVR de critici (waaronder mezelf) lik op stuk geeft dit jaar. En wat mijn financiële bedenkingen betreft, die zijn meer dan gegrond. De twee laatste vergaderingen was er een toename van de schulden... Ik meen mij te herinneren dat ik bij de overname van Geert De Ridder hier ook voor het vuil van het straat ben verweten door enkele, wegens geen vertrouwen en azijnpisser. Welnu, een geluk dat enen Dirk De Bruecker onze club gered heeft van een volgend faillissement. Maar dat besef je niet heb ik de indruk. Wat de nieuwe ploeg betreft, moeten die zich nog bewijzen dat de schuldafbouw lukt. Of ik die mensen geen succes gun? verre van. Ik heb niet liever dat ze het goed doen, maar ik maak me gewoon enkele bedenkingen. En blijkbaar is ook dat teveel voor jou. Als binnen dit en een aantal jaar blijkt dat we een gezonde club geworden zijn, awel dan doe ik mijn hoed af voor mensen als een De Bruecker, een De Roose. Maar zover zijn we nog niet natuurlijk. Ik vind het jammer dat telkens weer mensen zoals jij mijn goede bedoelingen in twijfel trekken wat het financiële luik betreft. Eigenlijk zou je content moeten zijn dat mensen met kennis van zaken er zich voor interesseren. ![]() ik kon het niet laten om mezelf te quoten... |
| 13 Sep 2011, 22:22 |
|
| Pagina 25 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 33 Volgende |