Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 21
 Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 69
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
eendrachter'80 schreef:
Dit heb ik van hun forum geplukt

Dus...vrijdagavond met z'n allen naar Aalst, mannen en ambiance maken want ik wil de Ajuinen heel graag nog eens zien verliezen en wie weet kunnen we zo Hoogstraten een handje toesteken want was wees nu eerlijk: zou het niet veel interessanter zijn om volgend seizoen opnieuw Aalst in onze reeks te hebben??!!
Let's go for it!

Ik hoop dat onze trainer dit in de kleedkamer ophangt.

31 Mar 2011, 8:22
Freak

iendracht mèn 2de vraa schreef:
eendrachter'80 schreef:
Dit heb ik van hun forum geplukt

Dus...vrijdagavond met z'n allen naar Aalst, mannen en ambiance maken want ik wil de Ajuinen heel graag nog eens zien verliezen en wie weet kunnen we zo Hoogstraten een handje toesteken want was wees nu eerlijk: zou het niet veel interessanter zijn om volgend seizoen opnieuw Aalst in onze reeks te hebben??!!
Let's go for it!

Ik hoop dat onze trainer dit in de kleedkamer ophangt.

Laten we hetzelfde doen en die mannen 90min van 't kaske nor de mier zingen.
Walkover in de tribunes, belachelijk maken op het veld en het zal al veel minder leuk zijn om met ons in dezelfde reeks te spelen :EA:

31 Mar 2011, 9:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Op Oudenaarde heeft Eendracht Aalst het altijd lastig. Hopelijk kunnen we de 3-0 nederlaag wegwissen met een overwinning. Wat alvast een morele opsteker kan zijn: het is reeds 36 jaar geleden dat Oudenaarde nog eens won op het veld van Eendracht Aalst!

31 Mar 2011, 13:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
T is hier weeral aant kriebelen om morgen te gaan zien!
K vind de sfeer tijdens zo'n avondmatch toch altijd iets specialer als een 'lome' zondagnamiddag.
Laten we er morgen nog eens een fistjen van maken in de tribunes en ons ploeg naar de volgende overwinning schreeuwen, een overwinning dichter bij den titel! :EA:
Morgen trouwens een belangrijke match, winnen we, dan komen we op 9punten en zal hoogstraten den druk ook wel voelen. Come on iendracht!

31 Mar 2011, 21:43
nieuw in de eerste ploeg

ajoin_bart schreef:
T is hier weeral aant kriebelen om morgen te gaan zien!
K vind de sfeer tijdens zo'n avondmatch toch altijd iets specialer als een 'lome' zondagnamiddag.
Laten we er morgen nog eens een fistjen van maken in de tribunes en ons ploeg naar de volgende overwinning schreeuwen, een overwinning dichter bij den titel! :EA:
Morgen trouwens een belangrijke match, winnen we, dan komen we op 9punten en zal hoogstraten den druk ook wel voelen. Come on iendracht!

idd , een avondmatch is altijd iets speciaals , alleen de sfeer is uitgelater vind ik , hopelijk terug een sfeer zoals tegen Capellen ...men vlagske gaat alvast mee !! Morgen een overwinning behalen , noste week in Waregem terug een fistjen en de week nadien tegen dessel de kers op de taart!! Meer moet dat niet zijn , jepla!

31 Mar 2011, 21:51
Vaste Waarde

leer den tekst al maar vanbuiten voor morgen: ;)

http://www.youtube.com/profile?user=Pau ... D6GEQCMwv0

31 Mar 2011, 21:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Iendrachter90 schreef:
voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:

Dat gevoel heb ik ook.

Iedereen had da ook toen ze 2 weken geleden tegen Sint NIklaas moesten spelen...

De meesten hadden ook het gevoel dat ze niet op waregem gingen winnen....
Ma soit gewoon zelf blijven winnen en tis binnen.

ik had zo geen gevoel voor deze 2 matchen, maar nu wel... ;)

kan het niet uitleggen, waarschijnlijk iets bovennatuurlijks :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

31 Mar 2011, 23:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Just thois van 't weirk.
Congé ver meiren ribbedebie dus géén fotokes :hmm:
:stom:
Wie kan er in men plosj fotokes pakken ? :wadde:

01 Apr 2011, 0:05
Vaste Waarde

Jesse Martens - SV Oudenaarde 'Stunt tegen leider nog eens overdoen'

OUDENAARDE - SV Oudenaarde kan na een zes op zes tegen Wielsbeke en Cappellen vanavond ontspannen afreizen naar Eendracht Aalst. 'Natuurlijk leeft deze wedstrijd in onze groep', zegt Jesse Martens, die zaterdag met een heerlijke vrije trap nog de assist leverde voor het winnende doelpunt.
'Het is een korte verplaatsing, dus zullen veel supporters meereizen. Anderzijds staat Aalst aan de leiding en spelen op de leider is altijd speciaal.'

In de heenronde kon een toen superieur Oudenaarde nog stunten tegen de leider (3-0). 'Het is zeker de bedoeling dat nog eens over te doen. Na de zes op zes is er bij ons zeker geen druk. Bovendien biedt zo'n wedstrijd ons de gelegenheid iets terug te geven aan de supporters', zegt de flankaanvaller uit Eke.

Aalst-Oudenaarde is ook het duel tussen de Oost-Vlaamse topschutters Wouter Moreels en Ode Thompson, die allebei al 17 keer scoorden. 'Dit is een prettige bijkomstigheid bij een leuke affiche. Eigenlijk kan de wedstrijd alle kanten uit', vindt trainer Leleu.
Het Nieuwsblad

'Wij willen zo hoog mogelijk eindigen, want het is altijd leuker te vertellen dat je derde of vierde bent geëindigd dan pakweg middenin. Bovendien zou alsnog de derde periode winnen een signaal zijn naar het bestuur om volgend seizoen toch een licentie aan te vragen voor tweede', besluit Jesse, die dit seizoen al drie keer scoorde en goed was voor meer dan tien assists.

01 Apr 2011, 8:36
Vaste Waarde

Eendracht Aalst - Oudenaarde Parijzenaar Pape Gueye (20) is de geheime joker van Eendracht

AALST - Vanavond al gaat Eendracht tegen Oudenaarde op zoek naar een nieuwe thuiszege die de Ajuinen weer een stap dichter bij de titel zou brengen. Pape Gueye, een Parijzenaar met Senegalese roots, is er klaar voor.
Je verblijft in het Aalsterse hotel Ibis, maar binnenkort verhuis je naar een flat?

Pape Gueye: 'Ik kijk ernaar uit, want in een eigen flatje zal ik me toch beter in mijn sas voelen. Ik werk volop aan de integratie in de groep, maar uiteraard kost dat even tijd. Hard werken is de boodschap. Ik werd alvast prima opgevangen. De groep telt enkele Franstalige spelers en ook de Vlamingen praten zonder verpinken Frans tegen me. Zelf pikte ik ook al mijn eerste woordjes Nederlands op.'
Het Nieuwsblad

'Ik trok met de groep mee naar carnaval omdat ik het belangrijk vind mijn nieuwe stad te leren kennen. Ik wist niet wat me overkwam. De Aalstenaars houden duidelijk van dat feest.'

Je werd opgeleid in Nancy, maar nadien trok je naar Bordeaux?

'Ik trainde mee met de A-kern en stak er veel op, maar verder dan enkele oefenmatchen schopte ik het niet. Toen Aalst aanklopte, hapte ik dan ook toe. Ik wil nu vooral spelen.'

'Ik verhuisde op mijn veertiende van Senegal naar Parijs, waar mijn ouders al een tijdje woonden. Ik voel me intussen wel een Parijzenaar. Mijn familie kan dus makkelijk komen kijken, maar dan moet ik wel een basisplaats afdwingen. Ik ben een diepe spits die vooral teert op snelheid, maar die ook een verdediger kan uitschakelen.'

Het wordt opnieuw feest in het Pierre Cornelisstadion. Wat vind je van de ambiance?

'De supporters steunen hun club door dik en dun, en dat geeft je vleugels. Ik tekende een contract tot eind juni en moet me dus bewijzen. Ik wil het zo ver mogelijk schoppen. Met Aalst naar tweede klasse promoveren lijkt me wel een leuk vooruitzicht.'

01 Apr 2011, 8:39
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
als Gueye op carnaval was, dan was hij toch serieus goe verkleed ze! Zo goed zelfs dat hij aan onze tettenplekkers ontsnapt is!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

01 Apr 2011, 11:22
Ancien

Vanavond vol achter de ploeg gaan staan en de 3 punten pakken.
Het is in feite simpel, thuis alles winnen en we zijn kampioen.

01 Apr 2011, 11:53
Ancien

Komaan Iendracht sjot die bâlekes mor binnen! :EA:
1 april feestdag van den Heilige Hugo :angel: en nog straffer, ik ben vanaf vandaag officieël op vervroegd pensioen, men fistjen volgt na het kampioenschap. :lol: :banana: :ikwilbier: :EA:

01 Apr 2011, 13:21
forumlegende

Leeftijd: 43
Hugo schreef:
1 april feestdag van den Heilige Hugo :angel: en nog straffer, ik ben vanaf vandaag officieël op vervroegd pensioen, men fistjen volgt na het kampioenschap. :lol: :banana: :ikwilbier: :EA:

Daarvoor moede toch eerst gewerkt hebben he :D

01 Apr 2011, 13:28
Ancien

Leeftijd: 55
Hugo schreef:

Een vat, een vat, een vat....!! Proficiat hein...

01 Apr 2011, 13:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 21