|
|
| Pagina 306 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eerste klasse
Jean schreef: Bart Van den Neste schreef: Man man man, een kleuterklas heeft er niet aan. Ik kan maar 4 dagen rusten en ik maar 3. Hoort dat nu toch eens bezig zeg. Precies of dat heeft zoveel invloed, als je ploeg conditioneel in orde staat moet ze dat maar aankunnen toch. Als ze niet spelen gaan ze toch ook trainen, das toch ook minstens 2uur. Hebben die mannen al ne keer gekeken naar het tempo waarin de matchen zich opvolgen in de premier league? Daar klaagt niemand! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Mar 2011, 16:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
|
| 30 Mar 2011, 16:21 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: Bart Van den Neste schreef: Man man man, een kleuterklas heeft er niet aan. Ik kan maar 4 dagen rusten en ik maar 3. Hoort dat nu toch eens bezig zeg. Precies of dat heeft zoveel invloed, als je ploeg conditioneel in orde staat moet ze dat maar aankunnen toch. Als ze niet spelen gaan ze toch ook trainen, das toch ook minstens 2uur. Hebben die mannen al ne keer gekeken naar het tempo waarin de matchen zich opvolgen in de premier league? Daar klaagt niemand! Ik denk dat die mannen een veelvoud verdienen van het loon van onze "vedetten". Maar het is een feit dat spelers uit de premier league veel beter getraind zijn. Ik verwijs graag naar de 5 kg spiermassa die Mignolet heeft bijgekweekt.... als we Frank Raes mogen geloven natuurlijk ![]() |
| 30 Mar 2011, 16:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Chaos troef rond Anderlecht-Standard, Gent dient klacht in Het begin van de play-offs dreigt helemaal in de soep te draaien. Na de degradatiefarce rond Eupen geeft burgemeester Van Goidsenhoven geen toestemming om de wedstrijd Anderlecht-Standard op zaterdag te spelen. Als klap op de vuurpijl dient AA Gent officieel klacht in tegen de kalenderwijziging van play-off 1. Gisteren haalden de Rouches hun slag thuis: de topper werd van zondag naar zaterdag verschoven, kwestie van evenveel rustdagen te hebben als hun tegenstander Gent in de beker. De Anderlechtse burgemeester dreigt echter roet in het eten te gooien. "Ik heb 200 agenten voorzien voor zondag en dat kan in vier dagen niet meer veranderen", verklaart hij in 'La Dernière Heure'. "Bovendien is er zaterdag een betoging van Koerden, waar ik al mijn mensen voor nodig heb. Neen blijft neen." "Negatieve gevolgen op financieel vlak" En nu roert ook Gent zich, met een officiële klacht bij de Koninklijke Belgische voetbalbond. "Bij nazicht van de kalenderregeling blijkt dat KAA Gent in de eerste plaats op sportief vlak benadeeld wordt met mogelijk negatieve gevolgen op economisch en financieel vlak", klinkt het. "KAA Gent heeft in vergelijking met andere clubs duidelijk minder recuperatietijd tussen een aantal wedstrijden: KAA Gent moet namelijk vier wedstrijden afwerken op 12 dagen, Lokeren op 13, Standard en Club Brugge op 15, Genk op 16 en Anderlecht op 17 dagen." "Naar analogie met wat beslist werd door het Uitvoerend Comité ten voordele van Standard met betrekking tot de Cofidis Cup meent KAA Gent dat zij gerechtigd is een beroep te doen op dezelfde beginselen inzake gelijkheid en non-discriminatie", besluit de mededeling. De Buffalo's spelen hun eerste wedstrijd in play off I zaterdag om 18u thuis tegen Club Brugge. (svm/belga) De volgende die zich er mee gaat bemoeien de burgemeester van anderlecht:hij wil de match niet op zaterdag. Die burgemeester heeft toch gelijk zeker, 4 dagen voor een match nog is de datum gaan veranderen... ![]() |
| 30 Mar 2011, 16:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Chaos troef rond Anderlecht-Standard, Gent dient klacht in Het begin van de play-offs dreigt helemaal in de soep te draaien. Na de degradatiefarce rond Eupen geeft burgemeester Van Goidsenhoven geen toestemming om de wedstrijd Anderlecht-Standard op zaterdag te spelen. Als klap op de vuurpijl dient AA Gent officieel klacht in tegen de kalenderwijziging van play-off 1. Gisteren haalden de Rouches hun slag thuis: de topper werd van zondag naar zaterdag verschoven, kwestie van evenveel rustdagen te hebben als hun tegenstander Gent in de beker. De Anderlechtse burgemeester dreigt echter roet in het eten te gooien. "Ik heb 200 agenten voorzien voor zondag en dat kan in vier dagen niet meer veranderen", verklaart hij in 'La Dernière Heure'. "Bovendien is er zaterdag een betoging van Koerden, waar ik al mijn mensen voor nodig heb. Neen blijft neen." "Negatieve gevolgen op financieel vlak" En nu roert ook Gent zich, met een officiële klacht bij de Koninklijke Belgische voetbalbond. "Bij nazicht van de kalenderregeling blijkt dat KAA Gent in de eerste plaats op sportief vlak benadeeld wordt met mogelijk negatieve gevolgen op economisch en financieel vlak", klinkt het. "KAA Gent heeft in vergelijking met andere clubs duidelijk minder recuperatietijd tussen een aantal wedstrijden: KAA Gent moet namelijk vier wedstrijden afwerken op 12 dagen, Lokeren op 13, Standard en Club Brugge op 15, Genk op 16 en Anderlecht op 17 dagen." "Naar analogie met wat beslist werd door het Uitvoerend Comité ten voordele van Standard met betrekking tot de Cofidis Cup meent KAA Gent dat zij gerechtigd is een beroep te doen op dezelfde beginselen inzake gelijkheid en non-discriminatie", besluit de mededeling. De Buffalo's spelen hun eerste wedstrijd in play off I zaterdag om 18u thuis tegen Club Brugge. (svm/belga) De volgende die zich er mee gaat bemoeien de burgemeester van anderlecht:hij wil de match niet op zaterdag. Die burgemeester heeft toch gelijk zeker, 4 dagen voor een match nog is de datum gaan veranderen... ![]() Hij heeft zeker en vast gelijk.Kalender is kalender en klassement is klassement,maar sommige ploegen hebben dat nog niet goed door blijkbaar. |
| 30 Mar 2011, 16:46 |
|
|
Freak
Bart Van den Neste schreef: Man man man, een kleuterklas heeft er niet aan. Ik kan maar 4 dagen rusten en ik maar 3.Hoort dat nu toch eens bezig zeg. Precies of dat heeft zoveel invloed, als je ploeg conditioneel in orde staat moet ze dat maar aankunnen toch. Als ze niet spelen gaan ze toch ook trainen, das toch ook minstens 2uur. ja jongens, als recreatief sporter zakt mijn broek af van die jeanettenpraat, 4 dagen rusten ipv 3 om 2x45min te spelen met een kwartiertje pauze tussen er zijn mensen die 6 op de 7 trainen. ik heb voor mijn 18 ook nog gevoetbald, maar nu ben ik beginnen sporten ![]() |
| 30 Mar 2011, 17:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Nu nog beter!!!!!!! WTF mannekes
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF20110330_172 _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 30 Mar 2011, 20:51 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Iendrachtzot schreef: Nu nog beter!!!!!!! WTF mannekes http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF20110330_172 Is nog niet zeker. Volgens bronnen zou het nu toch om 18u zijn op zondag. Vanavond valt de beslissing. _________________
|
| 30 Mar 2011, 21:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Sven KSK Opwijk schreef: Iendrachtzot schreef: Nu nog beter!!!!!!! WTF mannekes http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF20110330_172 Is nog niet zeker. Volgens bronnen zou het nu toch om 18u zijn op zondag. Vanavond valt de beslissing. Match is dus op zondag om 18u! _________________
|
| 30 Mar 2011, 22:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De klacht van Eupen is vanavond onontvankelijk verklaard. Daarmee blijven de resultaten van Lierse behouden en moet Eupen de play-downs tegen Charleroi spelen
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Mar 2011, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: De klacht van Eupen is vanavond onontvankelijk verklaard. Daarmee blijven de resultaten van Lierse behouden en moet Eupen de play-downs tegen Charleroi spelen Morgenvroeg reeds behandeling van beroep van Eupen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Apr 2011, 0:20 |
|
|
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: De klacht van Eupen is vanavond onontvankelijk verklaard. Daarmee blijven de resultaten van Lierse behouden en moet Eupen de play-downs tegen Charleroi spelen Morgenvroeg reeds behandeling van beroep van Eupen Gezijt hier 2klachten door elkaar aan het halen nu: Klacht 1:Eupen tegen lierse,lierse krijgt gelijk en eupen gaat zeker in beroep=>wanneer uitspraak nog niet geweten Klacht 2:Eupen tegen wedstrijd cercle-charleroi omdat die match hun voorbereiding op de laatste speeldag zou verstoord hebben=>rechter stelde 18ploegen voor eerst,maar dat is natuurlijk afgewezen vandaag ook en daarover valt nu morgen de beslissing of eupen gelijk heeft of niet. Alleszins een soap en ik zie de play offs nog uitgesteld worden. |
| 01 Apr 2011, 0:30 |
|
|
|
| 01 Apr 2011, 12:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ik eet liever ne goeien aprilvis.
![]() |
| 01 Apr 2011, 12:40 |
|
|
malder schreef: Ik eet liever ne goeien aprilvis. ![]() Kon ge daarmee ni wachten tot vanavond ofzo,dan konden we is zien of er iemand echt zou inlopen ![]() |
| 01 Apr 2011, 12:44 |
|
| Pagina 306 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 500 Volgende |