|
|
| Pagina 6 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
El Corredor schreef: Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Ik zou er iedereen overigens ook wel eens willen aan herinneren dat het Van Der Haeghen was die de broertjes Moreels en Glenn Coppens meebracht uit Zottegem (en misschien, wellicht, had hij ook inspraak bij transfers van enkele andere jongens uit deze kampioenenploeg), dus dat hij ons op een manier wel een beetje op weg geholpen heeft. Ik denk trouwens dat deze spelers, die onder hem bij Zottegem best een goed (of meerdere?) seizoen speelden, ongetwijfeld totaal anders staan dan sommige supporters hier, ten opzichte van de persoon Van Der Haeghen. Het is niet het moment voor onnozele persoonlijke vetes. Dat ze zaterdag gewoon voluit spelen voor de titel, wie er ook op die andere bank moge zitten en laat ons vooral onze (feest)tijd niet verspillen met het uitlachen van iemand, die ongetwijfeld ook zijn best zal doen zaterdag, maar ons de titel misschien gewoon eigenlijk zelfs gunt. Ge moet trouwens ook zien dat ge geen hele week Van Der Haeghen uitlacht in zijn gezicht en dat ge dan zaterdag met rode kaken kunt afdruipen, als uw feestje een week wordt uitgesteld. Gezien Hoogstraten tegen de allerzwakste uit de reeks speelt, en dit dan nog op eigen veld, zal winst immers ongetwijfeld nodig zijn om volgend weekend al kampioen te zijn ... Enfin, kort gezegd, laat Van Der Haeghen gewoon gerust en zet U simpelweg allen achter de ploeg ... ![]() thuismatch tegen Waregem gemist? VDH zijn middenvinger na de match, en zijn vreugdedansje na de match niet gezien? er mag gerust wat getreiter van onze kant zijn mits winst uiteraard ![]() Die middelvinger heb ik inderdaad gemist, ja. Hij zal, het Aalsterse publiek kennende, zéker ook niet geprovoceerd geweest zijn die dag. En iedereen die wint in Aalst heeft zin in een vreugdedansje. Er zijn er de laatste tijd gelukkig echter weinigen die de kans krijgen om dit uit te voeren ... Enfin, aangezien hij Wouter Moreels meebracht naar Aalst, vind ik dat hij gerust nog vijftien keer zijn middelvinger mag opsteken. Een scheef woord ga ik daar niet aan verspillen en de dag dat ik mijn bloot gat laat zien op een voetbalplein, hoop ik dat ze mij het laatste spuitje geven ... ![]() |
| 03 Apr 2011, 13:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendracht02 schreef: El Corredor schreef: Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Ik zou er iedereen overigens ook wel eens willen aan herinneren dat het Van Der Haeghen was die de broertjes Moreels en Glenn Coppens meebracht uit Zottegem (en misschien, wellicht, had hij ook inspraak bij transfers van enkele andere jongens uit deze kampioenenploeg), dus dat hij ons op een manier wel een beetje op weg geholpen heeft. Ik denk trouwens dat deze spelers, die onder hem bij Zottegem best een goed (of meerdere?) seizoen speelden, ongetwijfeld totaal anders staan dan sommige supporters hier, ten opzichte van de persoon Van Der Haeghen. Het is niet het moment voor onnozele persoonlijke vetes. Dat ze zaterdag gewoon voluit spelen voor de titel, wie er ook op die andere bank moge zitten en laat ons vooral onze (feest)tijd niet verspillen met het uitlachen van iemand, die ongetwijfeld ook zijn best zal doen zaterdag, maar ons de titel misschien gewoon eigenlijk zelfs gunt. Ge moet trouwens ook zien dat ge geen hele week Van Der Haeghen uitlacht in zijn gezicht en dat ge dan zaterdag met rode kaken kunt afdruipen, als uw feestje een week wordt uitgesteld. Gezien Hoogstraten tegen de allerzwakste uit de reeks speelt, en dit dan nog op eigen veld, zal winst immers ongetwijfeld nodig zijn om volgend weekend al kampioen te zijn ... Enfin, kort gezegd, laat Van Der Haeghen gewoon gerust en zet U simpelweg allen achter de ploeg ... ![]() thuismatch tegen Waregem gemist? VDH zijn middenvinger na de match, en zijn vreugdedansje na de match niet gezien? er mag gerust wat getreiter van onze kant zijn mits winst uiteraard ![]() Die middelvinger heb ik inderdaad gemist, ja. Hij zal, het Aalsterse publiek kennende, zéker ook niet geprovoceerd geweest zijn die dag. En iedereen die wint in Aalst heeft zin in een vreugdedansje. Er zijn er de laatste tijd gelukkig echter weinigen die de kans krijgen om dit uit te voeren ... Enfin, aangezien hij Wouter Moreels meebracht naar Aalst, vind ik dat hij gerust nog vijftien keer zijn middelvinger mag opsteken. Een scheef woord ga ik daar niet aan verspillen en de dag dat ik mijn bloot gat laat zien op een voetbalplein, hoop ik dat ze mij het laatste spuitje geven ... ![]() Het feit dat ge bij Eendracht Aalst gespeeld hebt of er trainer geweest bent geeft u nog altijd het recht niet om u negatief op te stellen tegen uw ex-ploeg. Hij zal ook wel beseffen dat hij zich zaterdag aan enige repliek mag verwachten. Zolang het bij een ludieke aktie blijft heb ik daar geen problemen mee. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Apr 2011, 13:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Vicky schreef: Niemand vraagt hier om die mens fysiek aan te vallen he... Maar serieus geplaag vanuit de tribunes mag van mij ze! Ik heb er in zijn tijd meerdere keren tegen gebabbeld enneuh... laat me zeggen dat mijn broek soms afzakte van zijn uitleg! onderkroiper, hebt ge daar gene foto van ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 03 Apr 2011, 16:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: Vicky schreef: Niemand vraagt hier om die mens fysiek aan te vallen he... Maar serieus geplaag vanuit de tribunes mag van mij ze! Ik heb er in zijn tijd meerdere keren tegen gebabbeld enneuh... laat me zeggen dat mijn broek soms afzakte van zijn uitleg! onderkroiper, hebt ge daar gene foto van ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Apr 2011, 16:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Kan al ni meer wachten tot de zaterdag. Ben nu al op van de zenen!
Ik verwacht een massa volk (bij B&W zijn er nu al zo'n 80 inschrijvingen en we zijn nog mr zondag!). Hopelijk kunnen we allemaal binnen en iets vd match zien en nadien een serieus fiestjen bouwen Kampioenen olé olé! ![]() |
| 03 Apr 2011, 17:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
dat gedoe met VDH doet mij denken aan Raoul Peeters in de tijd...
kwam in de eindronde in 1993 op Aalst promoveren met KV Oostende; groot feest op ons plein etc... (zonder uitdagen he!! heel sportief). 2 seizoenen later onze revanche toen we ook in 1ste klasse speelden. Een sublime 7-1, KVO afgedroogd met doelpunten van Krncevic, De Bilde 2x, Van Ankeren 3x en Vanderhaeghe. Plus applauswissel met de keeper en Nicky Schippers vervangen door de toen onbekende Jan Vansteenberght... AFGANG voor KVO dan kwam nog het beste : vanaf de 3-0 bij elk doelpunt de GANSE staantribune zwaaiend naar Raoul Peeters zingend "EN WE ZWAAIEN MET Z'n ALLEN NAAR RAOUL"... (misschien idee voor zaterdag )grappig anekdote na de match : Raoul Peeters nam het sportief op en zei tijdesn de persconferentie dat hij het indrukwekkend vond dat 4.000 man naar hem aan het zwaaien was waar is de tijd... ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 03 Apr 2011, 17:05 |
|
|
Nationale Ploeg
allez, allen daarheen. Of we nu binnen kunnen of niet ....
|
| 03 Apr 2011, 17:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eintracht frankfurt schreef: dat gedoe met VDH doet mij denken aan Raoul Peeters in de tijd... kwam in de eindronde in 1993 op Aalst promoveren met KV Oostende; groot feest op ons plein etc... (zonder uitdagen he!! heel sportief). 2 seizoenen later onze revanche toen we ook in 1ste klasse speelden. Een sublime 7-1, KVO afgedroogd met doelpunten van Krncevic, De Bilde 2x, Van Ankeren 3x en Vanderhaeghe. Plus applauswissel met de keeper en Nicky Schippers vervangen door de toen onbekende Jan Vansteenberght... AFGANG voor KVO dan kwam nog het beste : vanaf de 3-0 bij elk doelpunt de GANSE staantribune zwaaiend naar Raoul Peeters zingend "EN WE ZWAAIEN MET Z'n ALLEN NAAR RAOUL"... (misschien idee voor zaterdag )grappig anekdote na de match : Raoul Peeters nam het sportief op en zei tijdesn de persconferentie dat hij het indrukwekkend vond dat 4.000 man naar hem aan het zwaaien was waar is de tijd... ![]() En in de terugmatch (2-2), Raoul was inmiddels ontslagen bij Oostende: "Waar is Raoul naartoe?" In die match waren er een aantal supporters aan het kankeren op De Bilde, trouwens... Een week later wonnen we tegen Gent en speelden we (voor het eerst) Europees. We zaten toen in een reeks van (uiteindelijk) 17 opeenvolgende matchen zonder nederlaag, in eerste klasse! Inderdaad, waar is de tijd, maar dat belet niet dat ik dit jaar ook al stevig genoten heb... |
| 03 Apr 2011, 17:45 |
|
|
Scholier
Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Bedankt voor het meespelen. Probeer nog een keer. |
| 03 Apr 2011, 17:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
vind ik er ook van, arrogant toen hem hier was, laagbijdegronds bij zijn ontslag tot zelfs kinderachtig bij zijn terugkeer in het PC-stadion.
Neeje, die "man" was geen Eendracht-materiaal en gelukkig hebben we hem op tijd op kant geschoven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Apr 2011, 17:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Vyking schreef: Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Bedankt voor het meespelen. Probeer nog een keer. Normale reactie, a.u.b.? Djeezes, man ... Ge vergeet wel "bij mijn weten" in het vet te zetten. Bij deze mijn excuses dat ik ondanks 25 jaar Eendracht Aalst niet op de hoogte ben van elke middelvinger die in die periode ooit in het P.C.-stadion werd opgestoken. En zoals al gezegd in eerdere posts, die je misschien maar half gelezen hebt: het Aalsterse publiek kennende, zal hij voor en tijdens die match wel het één en het ander naar zijne kop hebben gehad. Iedereen kan dan wel eens "door het lint" gaan, hoe spijtig ook. Maar om U daar nu op te concentreren in een match waar uw ploeg kan kampioen spelen, dat vind ik eigenlijk zonde. Excuseer mij voor deze meningsuiting. Ge kunt gij hier overigens nog een keer op proberen: zonder Van Der Haeghen was de kans vrij groot geweest dat er in Aalst nooit sprake was geweest van ene Wouter Moreels ... |
| 03 Apr 2011, 18:15 |
|
|
Freak
Iendracht02 schreef: Vyking schreef: Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Bedankt voor het meespelen. Probeer nog een keer. Normale reactie, a.u.b.? Djeezes, man ... Ge vergeet wel "bij mijn weten" in het vet te zetten. Bij deze mijn excuses dat ik ondanks 25 jaar Eendracht Aalst niet op de hoogte ben van elke middelvinger die in die periode ooit in het P.C.-stadion werd opgestoken. En zoals al gezegd in eerdere posts, die je misschien maar half gelezen hebt: het Aalsterse publiek kennende, zal hij voor en tijdens die match wel het één en het ander naar zijne kop hebben gehad. Iedereen kan dan wel eens "door het lint" gaan, hoe spijtig ook. Maar om U daar nu op te concentreren in een match waar uw ploeg kan kampioen spelen, dat vind ik eigenlijk zonde. Excuseer mij voor deze meningsuiting. Ge kunt gij hier overigens nog een keer op proberen: zonder Van Der Haeghen was de kans vrij groot geweest dat er in Aalst nooit sprake was geweest van ene Wouter Moreels ... zonder VDH waarschijnlijk geen Wouter hier, maar was VDH ook niet de man die Wouter steevast aan de zijkant liet spelen? (DT zal hier wel corrigeren indien nodig). Maar goed , zaterdag kampioen en een dansje in de middencirkel... ![]() |
| 03 Apr 2011, 18:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
VDH had inderdaad de intentie om Wouter op de flank te posteren in zijn 4-3-3.Maar hij had wel de pech dat hij nauwelijks Wouter heeft kunnen opstellen wegens kwetsuur.Anderzijds heeft VDH in zijn Zottegemse periode ook wel af en toe op de 10 uitgespeeld.Toen TT hem in Torhout kwetste zou hij zeker op die positie terecht gekomen zijn.Ik dacht zelfs dat hij op Deinze op die positie speelde maar toen stond er inderdaad geen ploeg op het veld zodat het allemaal niet veel meer uitmaakte.
VDH is inderdaad een grote provocateur maar je moet hem wel toegeven dat de spelers die hij binnenbracht wel een versterking betekenden.Ook VDN zou hier zonder hem niet gekomen zijn. Maar goed, we spelen tegen Waregem en niet tegen VDH en dat weten de spelers ook. |
| 03 Apr 2011, 18:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Iendracht02 schreef: Vyking schreef: Iendracht02 schreef: Van waar al die haat ten opzichte van Van Der Haeghen? Akkoord, hij heeft er hier als trainer bitter weinig van gebakken, maar hij heeft zich bij mijn weten nooit negatief of neerbuigend uitgelaten over de club. Bedankt voor het meespelen. Probeer nog een keer. Normale reactie, a.u.b.? Djeezes, man ... Ge vergeet wel "bij mijn weten" in het vet te zetten. Bij deze mijn excuses dat ik ondanks 25 jaar Eendracht Aalst niet op de hoogte ben van elke middelvinger die in die periode ooit in het P.C.-stadion werd opgestoken. En zoals al gezegd in eerdere posts, die je misschien maar half gelezen hebt: het Aalsterse publiek kennende, zal hij voor en tijdens die match wel het één en het ander naar zijne kop hebben gehad. Iedereen kan dan wel eens "door het lint" gaan, hoe spijtig ook. Maar om U daar nu op te concentreren in een match waar uw ploeg kan kampioen spelen, dat vind ik eigenlijk zonde. Excuseer mij voor deze meningsuiting. Ge kunt gij hier overigens nog een keer op proberen: zonder Van Der Haeghen was de kans vrij groot geweest dat er in Aalst nooit sprake was geweest van ene Wouter Moreels ... zeg nu niet dat je de befaamde middelvinger van Wim De Wolf bij zijn wissel naar de spionkop in 1988 thuis tegen Th. Diest vergeten bent he??!! (was nog in de tijd dat de kleedkamers onder de staantribune waren, en bij boegeroep van de eigen spionkop kon men zich al eens laten gaan )_________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 03 Apr 2011, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gaan wij allemaal in die middencirkel kunnen?
![]() |
| 03 Apr 2011, 20:20 |
|
| Pagina 6 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 83 Volgende |