RC Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 83
 RC Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
Gaskonijn schreef:
Hugo schreef:
Gaskonijn schreef:
Ik denk als je zag hoe we in opwijk stonden geplet, of andere tribunes vorige jaren dat het in waregem nog zal meevallen. Akkoord, niet iedereen zal op de tribune kunnen, maar als ze er geen gescheiden vakken van maken mag het toch geen problemen geven zeker :) er is daar plaats met hopen langs het plein. (en anders maar iedereen met een buikomtrek van meer dan 30cm niet binnenlaten hé :p :D)

Akkoord besteken, maar een kampioenenwedstrijd is toch wat anders dan die verplaatsing naar Opwijk.
Ik had ons liever zien spelen in een groter stadion, alleen al om alle fans bijeen te plaatsen.
Ik heb meermaals ondervonden als we verspreid staan rond het veld dat de sfeer telkens een dieptepunt bereikt of zie ik dat verkeerd?

HMmm, pas op. Die match in opwijk was er ook dik 1000 man van ons + we konden daar periodekampioen spelen. En dat smal gangetje waar we moesten staan was nu toch ook niet fameus. kwa sfeer heb je wel een punt (voor hetzelfde geld heb ik geen stem meer tegen dat we in waregem zijn). Hoewel het in het stadion van zulte ook niet vet is om sfeer te maken. Je hebt daar wel een mooie tribune maar je zit 200 meter van het veld. Ach, zolang we maar kampioen kunnen spelen :) En ik denk dat we vandaag of morgen wel iets meer zullen horen zeker? zolang ze maar niet afkomen met gescheiden vakken, want dan zitten we pas met een probleem :hmm:

Hm hoeveel volk van ons indertijd op opwijk 1000 man bekijk op youtube het filmpje maar nekeer hoeveel kaarten er in voorverkoop verkocht waren op nog geen uur tijd en de rest die er waren zou ik alle dagen geen eten willen geven hoor.

04 Apr 2011, 9:40
Nationale Ploeg

krisken schreef:
HMmm, pas op. Die match in opwijk was er ook dik 1000 man van ons + we konden daar periodekampioen spelen. En dat smal gangetje waar we moesten staan was nu toch ook niet fameus. kwa sfeer heb je wel een punt (voor hetzelfde geld heb ik geen stem meer tegen dat we in waregem zijn). Hoewel het in het stadion van zulte ook niet vet is om sfeer te maken. Je hebt daar wel een mooie tribune maar je zit 200 meter van het veld. Ach, zolang we maar kampioen kunnen spelen :) En ik denk dat we vandaag of morgen wel iets meer zullen horen zeker? zolang ze maar niet afkomen met gescheiden vakken, want dan zitten we pas met een probleem :hmm:

Hm hoeveel volk van ons indertijd op opwijk 1000 man bekijk op youtube het filmpje maar nekeer hoeveel kaarten er in voorverkoop verkocht waren op nog geen uur tijd en de rest die er waren zou ik alle dagen geen eten willen geven hoor.[/quote]

op zijn Engels he, gewoon gaan, mét of zonder kaarten. Kunnen we binnen, des te beter. Kunnen we niet binnen, dan is't ook zo. Dan is het goed voor de cafeetjes in de buurt he.

04 Apr 2011, 9:51
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
Fillou schreef:
krisken schreef:

Hm hoeveel volk van ons indertijd op opwijk 1000 man bekijk op youtube het filmpje maar nekeer hoeveel kaarten er in voorverkoop verkocht waren op nog geen uur tijd en de rest die er waren zou ik alle dagen geen eten willen geven hoor.

op zijn Engels he, gewoon gaan, mét of zonder kaarten. Kunnen we binnen, des te beter. Kunnen we niet binnen, dan is't ook zo. Dan is het goed voor de cafeetjes in de buurt he.[/quote]

Wablieft cafeekes in de buurt van het mirakelstadion weet iemand die zijn????

04 Apr 2011, 9:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Hopelijk gaan ze daar in Waregem eens goed nadenken waar ze de match gaan laten spelen.
Het zal wel veel te klein zijn en dat we de helft van de match niet kunnen zien is niks nieuws. We hebben voorbije jaren al genoeg matchen gespeeld in een 'stadion' waar ge met uw schoenen in de modder staat te trappelen.
Maar stel (wat uiteraard niet het geval zal zijn) dat we verliezen en KVDH doet daar weer een vreugdedansje int midden, dan weet iedereen nu al wat de trieste gevolgen gaan zijn.

04 Apr 2011, 10:20
Ancien

Leeftijd: 46
voorbijganger schreef:
Hopelijk gaan ze daar in Waregem eens goed nadenken waar ze de match gaan laten spelen.
Het zal wel veel te klein zijn en dat we de helft van de match niet kunnen zien is niks nieuws. We hebben voorbije jaren al genoeg matchen gespeeld in een 'stadion' waar ge met uw schoenen in de modder staat te trappelen.
Maar stel (wat uiteraard niet het geval zal zijn) dat we verliezen en KVDH doet daar weer een vreugdedansje int midden, dan weet iedereen nu al wat de trieste gevolgen gaan zijn.

Blijkbaar ook al veel op Racing Waregem gaan kijken...

Zal de verantwoordelijkheid zijn van de stad Waregem of die match kan doorgaan of niet uiteraard, maar het is toch niet omdat wij kampioen kunnen spelen dat die gasten plots moeten uitwijken zeker. Ze hebben bovendien amper een week om alles te herorganiseren. Ze hebben ons daar vorig jaar ook ontvangen, zonder problemen... Uiteraard met minder volk ja, maar wie zegt dat we daar met 3000 zullen toestuiken op een zaterdag om 18u30?? Westerlo voor de beker was ook zo'n topdag en daar waren er hooguit 1200 van ons. Dus tussen wensen/verwachtingen/hoop en echte cijfers, ligt er nog een groot verschil hoor. Zulte-Waregem speelt bovendien zondagavond, dus die zullen wel niet staan springen dat hun terrein zal worden bespeeld de dag ervoor dus uitwijken zal al niet simpel zijn (alle andere grote ploegen uit de streek zoals de Brugges, Kortrijk, Roeselare, spelen immers ook dat weekend...)

Mogelijkheid is natuurlijk om de match bij ons te laten doorgaan, maar of dat zal gebeuren???

04 Apr 2011, 10:35
forumlegende

DT schreef:
voorbijganger schreef:

Zal de verantwoordelijkheid zijn van de stad Waregem of die match kan doorgaan of niet uiteraard, maar het is toch niet omdat wij kampioen kunnen spelen dat die gasten plots moeten uitwijken zeker. Ze hebben bovendien amper een week om alles te herorganiseren. Ze hebben ons daar vorig jaar ook ontvangen, zonder problemen... Uiteraard met minder volk ja, maar wie zegt dat we daar met 3000 zullen toestuiken op een zaterdag om 18u30?? Westerlo voor de beker was ook zo'n topdag en daar waren er hooguit 1200. Dus tussen wensen en echt, ligt er nog een groot verschil. Zulte-Waregem speelt bovendien zondagavond, dus die zullen wel niet staan springen dat hun terrein zal worden bespeeld de dag ervoor...

Mogelijkheid is natuurlijk om de match bij ons te laten doorgaan, maar of dat zal gebeuren???

Ik denk niet dat je een bekerwedstrijd op Westerlo (waar we net in een heel slechte periode zaten) kan vergelijken met een wedstrijd waar je de zo felbegeerde titel kan pakken. Heel de entourage rond Eendracht Aalst snakt naar die promotie naar tweede klasse.
Bovendien is het op een zaterdag (late namiddag) waardoor een heel breed publiek wordt bereikt. Ook voor een eventueel feest nadien.
Persoonlijk denk ik dat er ginds nog méér volk zal zijn van ons dan bij die memorabele wedstrijd tegen OHL.

04 Apr 2011, 10:41
forumlegende

de clerus schreef:
Ze beseffen toch als ze maar een beperkt aantal gaan geven dat er een pak supporters sowieso gaan ook al hebben ze geen ticket... en dat is ambras zoeken. Ik denk wel dat de burgemeester en de plaatselijke flikken wel slimmer zijn dan dat zeker

Yep, wij gaan sowieso, ticket of ni, binnen kunnen of ni. Als er een 2de GBA-scenaria op ons af zou komen, zullen we peis ik ni alleen stoon oon de poeirten van 't 'Miraukelstdion'. :banana: :EA:

04 Apr 2011, 10:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Dat ze eens iedereen binnen laten. Kheb al stress genoeg, extra stress over ticketen kan ik dan ook heel goed missen!!!! :D :D :D

04 Apr 2011, 10:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
DT schreef:
voorbijganger schreef:

Zal de verantwoordelijkheid zijn van de stad Waregem of die match kan doorgaan of niet uiteraard, maar het is toch niet omdat wij kampioen kunnen spelen dat die gasten plots moeten uitwijken zeker. Ze hebben bovendien amper een week om alles te herorganiseren. Ze hebben ons daar vorig jaar ook ontvangen, zonder problemen... Uiteraard met minder volk ja, maar wie zegt dat we daar met 3000 zullen toestuiken op een zaterdag om 18u30?? Westerlo voor de beker was ook zo'n topdag en daar waren er hooguit 1200 van ons. Dus tussen wensen/verwachtingen/hoop en echte cijfers, ligt er nog een groot verschil hoor. Zulte-Waregem speelt bovendien zondagavond, dus die zullen wel niet staan springen dat hun terrein zal worden bespeeld de dag ervoor dus uitwijken zal al niet simpel zijn (alle andere grote ploegen uit de streek zoals de Brugges, Kortrijk, Roeselare, spelen immers ook dat weekend...)

Beker en kampioenenwedstrijd is denk ik absoluut niet te vergelijken. Was die match ook niet tijdens de week, op woensdag?
Ze kunnen gewoon maar beter voorbereid zijn. Want hoe het nu draait of keert, als we dan nog geen kampioen zouden zijn, zullen er wel altijd een enkelingen zijn die zich niet kunnen beheersen.
ALs ge ziet hoe een vreugdedanske als provocerend wordt aanzien, dan hebben sommige gasten echt niet veel nodig om door het lint te gaan e.
Daar moeten we echt niet naief over doen.

Daarvoor moeten ze niet op een ander terrein gaan spelen, maar ze mogen wel eens gaan nadenken over hoe alles aan te pakken.
Want misschien komen ze nadien af dat ze er niet op voorzien waren...

Enfin, ik hoop dat het een ware kampioenenwedstrijd wordt en dat we eindelijk den titel hebben en dan mag het voor mijn part in eender welk stadion zijn

04 Apr 2011, 11:03
forumlegende

Leeftijd: 38
Dat er bij enkele weer het licht zal uitgaan is al een evidentie zeker? Je kan dan alleen hopen dat het meevalt en dat er geen zware gevolgen zijn.

Dromen over een titel? Ok, het is nog niet officieel zo, maar als je maar 1 match van de laatste 4 meer moet winnen, kan het toch niet meer fout lopen he! Da's gelijk ne penalty 4 keer mogen zetten, dan zal het wel ene keer binnen zijn zeker?

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

04 Apr 2011, 11:06
Freak

Leeftijd: 35
Vicky schreef:
Dat er bij enkele weer het licht zal uitgaan is al een evidentie zeker? Je kan dan alleen hopen dat het meevalt en dat er geen zware gevolgen zijn.

Dromen over een titel? Ok, het is nog niet officieel zo, maar als je maar 1 match van de laatste 4 meer moet winnen, kan het toch niet meer fout lopen he! Da's gelijk ne penalty 4 keer mogen zetten, dan zal het wel ene keer binnen zijn zeker?

Den trainer vraagt alleszins om ons verstand te gebruiken en vooral niet te vroeg het veld op te gaan ofzo(bv alswe achter zouden komen),want hij wil geen forfaitnederlaag oplopen.

04 Apr 2011, 11:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Vicky schreef:

Als ge ziet wat voor gespuis d'er bij een gewone verplaatsing al meegaat, dan hou ik mijn hart al vast voor zaterdag...

04 Apr 2011, 11:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Iendrachter90 schreef:
Vicky schreef:

Den trainer vraagt alleszins om ons verstand te gebruiken en vooral niet te vroeg het veld op te gaan ofzo(bv alswe achter zouden komen),want hij wil geen forfaitnederlaag oplopen.

Als we achter komen is dat nog geen reden tot paniek, onze ploeg is zeker in staat om dat recht te trekken dan.
Zullen er daar nog ticketjes aan de kassa verkocht worden of is het enkel in voorverkoop?

04 Apr 2011, 11:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
josken1 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Vicky schreef:

Als we achter komen is dat nog geen reden tot paniek, onze ploeg is zeker in staat om dat recht te trekken dan.
Zullen er daar nog ticketjes aan de kassa verkocht worden of is het enkel in voorverkoop?

Is nog niets over geweten :) (Zullen het weer verhoogde prijzen zijn? of staan we nu niet laag genoeg :D en dienen in zijn kotteken zal mogen werken :lol: )

04 Apr 2011, 11:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik hoop dat iedereen zelfs bij een overwinning van het terrein blijft. Spelers kunnen een ereronde doen en op het terrein een feestje bouwen. Iedereen kan er dan van genieten en voor de spelers is dit ook de max. Ik haat pitch invasions spelers worden overompeld en hebben hier zelf uiteraard ook niks aan, die maken dat ze zo snel mogelijk van dat veld zijn. Ik vraag me eigenlijk af wat je als supporter hier aan hebt?

04 Apr 2011, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 83