|
|
| Pagina 16 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
lot schreef: Iendrachter90 schreef: Bram schreef: En ik kan mij voorstellen dat sommige suppclubs hun volk ook graag samen rijdt zoals dat de rest vh jaar gewoon zijn. Tof dat er suppclubs zijn die wel extra bussen inleggen maar je kan toch niet kwaad zijn op de rest ook vind ik. 't zou wel mooi zijn moest er vanuit de club nog een initiatief volgen, hoe je het draait of keert met den bus is het toch plezanter (en indrukwekkender) Op gba was black en white met 2bussen dacht ik? Die dat normaal meerijden zaten verspreid over 2bussen met als gevolg dat wij echt ne saaie bus hadden,kweet nog dat we zeiden:zaten we nu maar bij de compagnie van gaskonijn,.... Want aléja buiten ons groepke,waster daar niemand bereid om wat plezier te maken. zaten jullie toen niet bij ons? Nu in ieder geval wel. ze zaten toen wel degelijk op den anderen bus ze lot... weet ge misschien al iets van de indeling van de bussen deze keer misschien? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Apr 2011, 13:14 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Dries schreef: lot schreef: Iendrachter90 schreef: Op gba was black en white met 2bussen dacht ik? Die dat normaal meerijden zaten verspreid over 2bussen met als gevolg dat wij echt ne saaie bus hadden,kweet nog dat we zeiden:zaten we nu maar bij de compagnie van gaskonijn,.... Want aléja buiten ons groepke,waster daar niemand bereid om wat plezier te maken. zaten jullie toen niet bij ons? Nu in ieder geval wel. ze zaten toen wel degelijk op den anderen bus ze lot... weet ge misschien al iets van de indeling van de bussen deze keer misschien? Ik ben daar gisteren aan begonnen, maar vrijdag hebben we nog vergadering daarover, maar den bus waar ik verantwoordelijk voor ben ligt al grotendeels vast ze. |
| 05 Apr 2011, 13:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Bram schreef: En ik kan mij voorstellen dat sommige suppclubs hun volk ook graag samen rijdt zoals dat de rest vh jaar gewoon zijn. Tof dat er suppclubs zijn die wel extra bussen inleggen maar je kan toch niet kwaad zijn op de rest ook vind ik. 't zou wel mooi zijn moest er vanuit de club nog een initiatief volgen, hoe je het draait of keert met den bus is het toch plezanter (en indrukwekkender) Op gba was black en white met 2bussen dacht ik? Die dat normaal meerijden zaten verspreid over 2bussen met als gevolg dat wij echt ne saaie bus hadden,kweet nog dat we zeiden:zaten we nu maar bij de compagnie van gaskonijn,.... Want aléja buiten ons groepke,waster daar niemand bereid om wat plezier te maken. Dan toch voor zijn compagnie en niet voor hemzelf ![]() |
| 05 Apr 2011, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 05 Apr 2011, 13:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Romario schreef: Iendrachter90 schreef: Bram schreef: En ik kan mij voorstellen dat sommige suppclubs hun volk ook graag samen rijdt zoals dat de rest vh jaar gewoon zijn. Tof dat er suppclubs zijn die wel extra bussen inleggen maar je kan toch niet kwaad zijn op de rest ook vind ik. 't zou wel mooi zijn moest er vanuit de club nog een initiatief volgen, hoe je het draait of keert met den bus is het toch plezanter (en indrukwekkender) Op gba was black en white met 2bussen dacht ik? Die dat normaal meerijden zaten verspreid over 2bussen met als gevolg dat wij echt ne saaie bus hadden,kweet nog dat we zeiden:zaten we nu maar bij de compagnie van gaskonijn,.... Want aléja buiten ons groepke,waster daar niemand bereid om wat plezier te maken. Dan toch voor zijn compagnie en niet voor hemzelf ![]() Geen commentaar ![]() |
| 05 Apr 2011, 13:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Jeplaaaa! ![]() |
| 05 Apr 2011, 13:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De ordediensten en den burgemeester van waregem zouden alsnog een vergadering hebben samengeroepen,wat er van klopt weet ik wel niet.Dus ze beginnen daar blijkbaar toch wat te twijfelen.
|
| 05 Apr 2011, 13:36 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iendrachter90 schreef: De ordediensten en den burgemeester van waregem zouden alsnog een vergadering hebben samengeroepen,wat er van klopt weet ik wel niet.Dus ze beginnen daar blijkbaar toch wat te twijfelen. Als ze slim zijn wijken ze uit. Bij winst is dat allemaal goed en wel maar als er daar een paar onnozelaars bij verlies voor onze supporters komen lopen dan wil ik niet dromen van een FCN St Niklaas-gebeuren _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Apr 2011, 13:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Nu al "kiekebisj" ![]() |
| 05 Apr 2011, 13:47 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: De ordediensten en den burgemeester van waregem zouden alsnog een vergadering hebben samengeroepen,wat er van klopt weet ik wel niet.Dus ze beginnen daar blijkbaar toch wat te twijfelen. vanavond weten we meer |
| 05 Apr 2011, 14:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen .
|
| 05 Apr 2011, 14:45 |
|
|
tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Ik denk dat dat zeker overwogen gaat worden,maar moogt ge zo laat nog van terrein wisselen?Den bond kennende zal daar wel een datum opstaan 1-2weken op voorhand aanvragen.Trouwens als al die supportersclubs hun bussen weer gaan moeten annuleren. |
| 05 Apr 2011, 14:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen? Max.3000, want meer kunnen er niet op, tegenover als ze hier zouden (willen) spelen kun je er minimum 5000 verwachten. De recette voor hen en kosten voor politiediensten voor ons, en nl ook drankomzet voor ons. Alletwee content, en zij maken in één keer zoveel winst als in mss 10 à 12"gewone" competitiematchen als je ziet wat de andere ploegen meebrengen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Apr 2011, 14:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Ik denk dat dat zeker overwogen gaat worden,maar moogt ge zo laat nog van terrein wisselen?Den bond kennende zal daar wel een datum opstaan 1-2weken op voorhand aanvragen.Trouwens als al die supportersclubs hun bussen weer gaan moeten annuleren. Of het veld van Harelbeke, als dit mogelijk is... Maar zoals er hier gezegd is, de bond kennende... |
| 05 Apr 2011, 14:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen? Max.3000, want meer kunnen er niet op, tegenover als ze hier zouden (willen) spelen kun je er minimum 5000 verwachten. De recette voor hen en kosten voor politiediensten voor ons, en nl ook drankomzet voor ons. Alletwee content, en zij maken in één keer zoveel winst als in mss 10 à 12"gewone" competitiematchen als je ziet wat de andere ploegen meebrengen. vind ik ook , maar dan moet het idd vandaag beslist worden en niet donderdag ... de bussen annuleren kan dit zo een probleem zijn? |
| 05 Apr 2011, 14:59 |
|
| Pagina 16 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 83 Volgende |