|
|
| Pagina 17 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Ik denk dat dat zeker overwogen gaat worden,maar moogt ge zo laat nog van terrein wisselen?Den bond kennende zal daar wel een datum opstaan 1-2weken op voorhand aanvragen.Trouwens als al die supportersclubs hun bussen weer gaan moeten annuleren. Dat moet volgens mij twee weken op voorhand aangevraagd worden. En ik weet nu ook wel dat het ginder in Waregem redelijk neig kotje vol zal zijn, maar ik vind ook dat het niet de fout is van Racing Waregem dat wij uitgerekend daar kunnen kampioen spelen en we kunnen niet zomaar gaan eisen dat die mannen hun thuisvoordeel opgeven. Met het risico van nog verweten te worden dat het competitievervalsing is ook (al zal Hoogstraten er zich nu wel sowieso al bij neergelegd hebben dat den titel er niet meer inzit). |
| 05 Apr 2011, 15:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
natuurlijk Bartos is het hun fout niet MAAR ze zijn wel verantwoordelijk zaterdag , en dan moet er een beslissing genomen worden die de veiligheid moet kunnen garanderen ..hopelijk kunnen er vandaag nog duidelijke afspraken gemaakt worden
|
| 05 Apr 2011, 15:07 |
|
|
Vaste Waarde
tsjoep schreef: natuurlijk Bartos is het hun fout niet MAAR ze zijn wel verantwoordelijk zaterdag , en dan moet er een beslissing genomen worden die de veiligheid moet kunnen garanderen ..hopelijk kunnen er vandaag nog duidelijke afspraken gemaakt worden Nie panikeren. Als er enen slimmen in de West-vlaanderen zit, zal hij wel al doorhebben dat er iets speciaals zal moeten gebeuren of het loopt er dik uit de hand. We zullen het wel allemaal horen en zien de zaterdag. De vraag is of er nen slimmen west-vlaming bestaat natuurlijk... |
| 05 Apr 2011, 15:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Ik denk dat dat zeker overwogen gaat worden,maar moogt ge zo laat nog van terrein wisselen?Den bond kennende zal daar wel een datum opstaan 1-2weken op voorhand aanvragen.Trouwens als al die supportersclubs hun bussen weer gaan moeten annuleren. maar wat zou er gebeuren als hun burgemeester zegt dat hij de veiligheid niet kan verzekeren ![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 05 Apr 2011, 15:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
iendrachtlovers schreef: Iendrachter90 schreef: tsjoep schreef: de beste oplossing is volgens mij hun thuisvoordeel verkopen en bij ons spelen..., pas op ik begrijp die mensen ook hè , ze zullen mss nooit meer zoveel volk over de vloer krijgen thuis maar aan de andere kant de veiligheid is van groot belang , en dit zullen ze ook wel beseffen . Ik denk dat dat zeker overwogen gaat worden,maar moogt ge zo laat nog van terrein wisselen?Den bond kennende zal daar wel een datum opstaan 1-2weken op voorhand aanvragen.Trouwens als al die supportersclubs hun bussen weer gaan moeten annuleren. maar wat zou er gebeuren als hun burgemeester zegt dat hij de veiligheid niet kan verzekeren ![]() Dan winnen wij met 0-5 forfait en bouwen we gewoon direct een feestje aan het PC-stadion ![]() |
| 05 Apr 2011, 15:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat zou pas een stom feestje zijn
Ik wil naar Waregem, ginder winnen en simpelweg een feestje houden. Het zal wat organisatie vragen, maar onoverkomelijk is dat toch ook niet zeker ? In de eindronde werd er indertijd toch ook altijd een veld uitgekozen op het laatste moment om de finale in te spelen ? Ok, op Racing Mechelen hadden ze het stadion wel... maar die moesten het ook geörganiseerd krijgen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Apr 2011, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Dat zou pas een stom feestje zijn Ik wil naar Waregem, ginder winnen en simpelweg een feestje houden. Het zal wat organisatie vragen, maar onoverkomelijk is dat toch ook niet zeker ? Bij mij hetzelfde man. Ginder in Waregem de ploeg naar voor schreeuwen, de titel pakken, dan op den bus gigantisch feest en dan kippenvel als de ploeg aan het stadion toekomt. Voor mij het ideale scenario. We krijgen dan nog twee matchen om op eigen veld feest te bouwen. |
| 05 Apr 2011, 16:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wat als we niet winnen zaterdag
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2011, 16:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: Wat als we niet winnen zaterdag ![]() Dan wachten we nog 1week zeker ![]() |
| 05 Apr 2011, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Wat als we niet winnen zaterdag ![]() Dan wachten we nog 1week zeker ![]() Ik heb hier al weken geleden gepost,op Waregem pakken we den titel,twas e graptje pol ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2011, 16:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
voorbijganger schreef: tsjoep schreef: natuurlijk Bartos is het hun fout niet MAAR ze zijn wel verantwoordelijk zaterdag , en dan moet er een beslissing genomen worden die de veiligheid moet kunnen garanderen ..hopelijk kunnen er vandaag nog duidelijke afspraken gemaakt worden Nie panikeren. Als er enen slimmen in de West-vlaanderen zit, zal hij wel al doorhebben dat er iets speciaals zal moeten gebeuren of het loopt er dik uit de hand. We zullen het wel allemaal horen en zien de zaterdag. De vraag is of er nen slimmen west-vlaming bestaat natuurlijk... Hoe moet de Westvlamingen niet onderschatten en zeker niet als er geld te verdienen valt. L&H slaagden er zelfs een lege doos te verkopen de wereld rond. Er worden in Waregem andere matchen georganiseerd dan tegen Aalst.Dus de veiligheid zal wel geen probleem zijn. |
| 05 Apr 2011, 16:38 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
dwarskijker schreef: voorbijganger schreef: tsjoep schreef: natuurlijk Bartos is het hun fout niet MAAR ze zijn wel verantwoordelijk zaterdag , en dan moet er een beslissing genomen worden die de veiligheid moet kunnen garanderen ..hopelijk kunnen er vandaag nog duidelijke afspraken gemaakt worden Nie panikeren. Als er enen slimmen in de West-vlaanderen zit, zal hij wel al doorhebben dat er iets speciaals zal moeten gebeuren of het loopt er dik uit de hand. We zullen het wel allemaal horen en zien de zaterdag. De vraag is of er nen slimmen west-vlaming bestaat natuurlijk... Hoe moet de Westvlamingen niet onderschatten en zeker niet als er geld te verdienen valt. L&H slaagden er zelfs een lege doos te verkopen de wereld rond. Er worden in Waregem andere matchen georganiseerd dan tegen Aalst.Dus de veiligheid zal wel geen probleem zijn. Denk niet dat de veiligheid een grote rol gaat spelen, maar als iedereen daar op elkaar gepakt gaat staan... |
| 05 Apr 2011, 16:40 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Eendracht Aalst LiveScore on Facebook:
Momenteel vergadering op BVB om wedstrijd Waregem - Eendracht Aalst in het PC stadion te laten doorgaan. Update volgt. |
| 05 Apr 2011, 16:47 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Bij het busje dat mijn broer en ik inleggen zijn nog altijd 3 plekken vrij. We vertrekken aan 't Vissershof (Nijverheidstraat) in Mere. Meer info, vragen of inschrijven kan via PB of 0494771739!
|
| 05 Apr 2011, 16:54 |
|
|
forumlegende
Deze wedstrijd doet me terugdenken aan die memorabele sfeer in het stadion van RC Mechelen toen we de promotie afdwongen na penalty's. Wie deze wedstrijd heeft meegemaakt weet pas echt wat stress is.
Dat was toen alles of niets. Nu hebben we nog maar liefst twee herkansingen thuis. Geen stress hier en hopelijk ook niet teveel bij de spelers. |
| 05 Apr 2011, 17:02 |
|
| Pagina 17 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 83 Volgende |