|
|
| Pagina 20 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: 'n onderwoizer schreef: Pakt a een Dafalganneken Hugo Nog niks officieel op dit moment Hoogstraten moeit zich ermee.... Op slotspeeldag met z'n ALLEN naar Hoogstraten es effe kijken of zij het wel aankunnen... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Apr 2011, 17:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: 'n onderwoizer schreef: Pakt a een Dafalganneken Hugo Nog niks officieel op dit moment Hoogstraten moeit zich ermee.... Al maken die mannen sowieso toch quasi geen kans meer op den titel, ze hebben wel een punt natuurlijk. Mij is het al gelijk, thuis of uit, het heeft allebei zijn charmes en dit seizoen is ook gebleken dat het sportief niet echt verschil maakt (3 van onze 4 nederlagen waren zelfs thuis), maar dat ze juist maken dat er wel zaterdag gespeeld wordt, want de match uitstellen, da zou pas echt een ramp zijn. |
| 05 Apr 2011, 17:50 |
|
|
om welk uur begint morgen de voorverkoop e
![]() |
| 05 Apr 2011, 17:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Verbechio schreef: Ben ik den enigsten die de match liever op verplaatsing zie doorgaan? Als we denken aan OHL op Mechelen oa. Ok het "stadion" ginder is verre van ideaal ma da lukt wel. En ook kut voor iedereen die bussen besteld heeft. Belt die allemaal maar es af... Het heeft alletwee z'n charme's, op verplaatsing feestje vieren en dan een, al toeterende en sjalenzwaaiende terugtocht en opnieuw feest als de spelersbus arriveert of een apoteose hier in het PC-stadion. Persoonlijk kies ik dit jaar voor het laatste en dit omdat ik anders zelf moet rijden en dus geen pintjes kan drinken (allé toch ni meer dan 10 )._________________ oilsjt, goi alien... |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
yasoe schreef: hoogstraten doe ambetant ja, ik versta die mannen van Hoogstraten ook wel hoor ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gaskonijn schreef: toch veel liever op verplaatsing. Voor het feestje op de bus alleen al ![]() Ik ga ook liever op Waregem spelen en wie wil gaan kan toch met zijnen auto gaan,als er geen bussen genoeg zijn,of is er ineens zoveel meer intresse om eens op verplaatsing te gaan kijken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2011, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
66 gebruikers online.
Tis precies ier iet te doen |
| 05 Apr 2011, 17:54 |
|
|
Scholier
Das normaal hé Bakkie dat er meer willen meegaan.! Ik heb zelf bijvoorbeeld al 33 jaar een abonnement. Ga niet meer mee op verplaatsing. Maar je kan me dan moeilijk verwijten dat ik voor zo'n wedstrijd een uitzondering zou willen maken he.
|
| 05 Apr 2011, 17:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
de berichten komen hier bijna even snel als het smelten van Cancellara zijn voorsprong op De Muur
![]() |
| 05 Apr 2011, 17:56 |
|
|
Scholier
Prodialoog schreef: de berichten komen hier bijna even snel als het smelten van Cancellara zijn voorsprong op De Muur ![]() ![]() |
| 05 Apr 2011, 17:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
'n onderwoizer schreef: Das normaal hé Bakkie dat er meer willen meegaan.! Ik heb zelf bijvoorbeeld al 33 jaar een abonnement. Ga niet meer mee op verplaatsing. Maar je kan me dan moeilijk verwijten dat ik voor zo'n wedstrijd een uitzondering zou willen maken he. 33joar al een abbo...àven troeten ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Apr 2011, 17:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: Gaskonijn schreef: toch veel liever op verplaatsing. Voor het feestje op de bus alleen al ![]() Ik ga ook liever op Waregem spelen en wie wil gaan kan toch met zijnen auto gaan,als er geen bussen genoeg zijn,of is er ineens zoveel meer intresse om eens op verplaatsing te gaan kijken ![]() Dat bussen en autogedoe kan toch geen probleem zijn,alsge u club kampioen wilt zien spelen dan gaje desnoods tevoet Maar waregem kan aalst nooit ontvangen volgens mij,maar ja als het sympathieke hoogstraten ambetant gaat doen.Sebiet wordt de match nog uitgesteld ![]() |
| 05 Apr 2011, 17:58 |
|
|
Scholier
DavidSeal schreef: 'n onderwoizer schreef: Das normaal hé Bakkie dat er meer willen meegaan.! Ik heb zelf bijvoorbeeld al 33 jaar een abonnement. Ga niet meer mee op verplaatsing. Maar je kan me dan moeilijk verwijten dat ik voor zo'n wedstrijd een uitzondering zou willen maken he. 33joar al een abbo...àven troeten ![]() Tja.. door kannek a ni op teigenspreiken. Van mijn twellek joor! Rekert zelf mor oit ![]() |
| 05 Apr 2011, 17:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
'n onderwoizer schreef: Das normaal hé Bakkie dat er meer willen meegaan.! Ik heb zelf bijvoorbeeld al 33 jaar een abonnement. Ga niet meer mee op verplaatsing. Maar je kan me dan moeilijk verwijten dat ik voor zo'n wedstrijd een uitzondering zou willen maken he. Ge zijt blijkbaar niet alleen,ik begrijp dat heel goed maar er zijn toch mogelijkheden genoeg om daar te geraken.We zullen het hier straks wel lezen waar het zal doorgaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
|
|
Scholier
'n onderwoizer schreef: DavidSeal schreef: 'n onderwoizer schreef: Das normaal hé Bakkie dat er meer willen meegaan.! Ik heb zelf bijvoorbeeld al 33 jaar een abonnement. Ga niet meer mee op verplaatsing. Maar je kan me dan moeilijk verwijten dat ik voor zo'n wedstrijd een uitzondering zou willen maken he. 33joar al een abbo...àven troeten ![]() Tja.. door kannek a ni op teigenspreiken. Van mijn twellek joor! Rekert zelf mor oit ![]() "twellef" |
|
| Pagina 20 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 83 Volgende |