RC Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 83
 RC Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
eindelijk mijn thuistoog gevonden :drank: 't was spannend :D

05 Apr 2011, 23:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Amaai efkes verschieten als ge na de laten te doen nog eens op 't forum komt piepen,
precies ewa paginakes bijgekomen :lol: Ik ben hier toch ook content mee. Op verplaatsing kampioen spelen kan zijn charmes hebben maar als dat dan in een boeregat moet gebeuren zoals nu dan toch veel liever thuis.Enige waar ik mee zit( misschien hier al aan bod gekomen maar ga alles nie lezen :crazy: ) Is dit reglementair? In den beker wordt thuisvoordeel regelmatig verkocht maar in competitie???? Hoogstraten kan toch inroepen dat ze benadeeld zijn aangezien ze een thuismatch minder dan ons hebben? Soit, ik neem aan dat ons bestuur zijn huiswerk wel zal gemaakt hebben en een schriftelijk akkoord op zak heeft van die mannen.

05 Apr 2011, 23:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
chunga schreef:
Amaai efkes verschieten als ge na de laten te doen nog eens op 't forum komt piepen,
precies ewa paginakes bijgekomen :lol: Ik ben hier toch ook content mee. Op verplaatsing kampioen spelen kan zijn charmes hebben maar als dat dan in een boeregat moet gebeuren zoals nu dan toch veel liever thuis.Enige waar ik mee zit( misschien hier al aan bod gekomen maar ga alles nie lezen :crazy: ) Is dit reglementair? In den beker wordt thuisvoordeel regelmatig verkocht maar in competitie???? Hoogstraten kan toch inroepen dat ze benadeeld zijn aangezien ze een thuismatch minder dan ons hebben? Soit, ik neem aan dat ons bestuur zijn huiswerk wel zal gemaakt hebben en een schriftelijk akkoord op zak heeft van die mannen.

In ons seizoen in 4e hebben we ook enkele malen thuis gespeeld als 'verplaatsing'

Iendracht nor 2e

05 Apr 2011, 23:16
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
de clerus schreef:
Door?

ga geen namen noemen iemand die er werkt en een bepaalde verantwoordelijkheid heeft

05 Apr 2011, 23:18
Vaste Waarde

krisken schreef:
de clerus schreef:
Door?

ga geen namen noemen iemand die er werkt en een bepaalde verantwoordelijkheid heeft

Alé ik zal u blindelings vertrouwen dan ;) .

Iendracht nor 2e

05 Apr 2011, 23:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
de clerus schreef:
chunga schreef:

In ons seizoen in 4e hebben we ook enkele malen thuis gespeeld als 'verplaatsing'
Das just :) Tegen Lebeke-aalst herinner ik mij nu. Goe zen gerust na (y) Want zout nie geiren droeimen da me klodden emmen nodien

05 Apr 2011, 23:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
WOOR SPELJT DEN IENDRACHT????????? :EA: :EA: :EA:

05 Apr 2011, 23:24
Junior

de clerus schreef:
krisken schreef:
de clerus schreef:
Door?

Alé ik zal u blindelings vertrouwen dan ;) .

ja weet het,wil die man niet in discrediet brengen dat hij info laat uitlekken alvorens het op de officiele site staat een beetje begrip aub.

05 Apr 2011, 23:29
Vaste Waarde

Ik toon toch begrip :)

Iendracht nor 2e

05 Apr 2011, 23:30
Junior

de clerus schreef:
Ik toon toch begrip :)

jaja zeker en vast als het klopt zal ik het eventueel wel zeggen niet bij naam maar als je het leest snap je het wel

05 Apr 2011, 23:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de clerus schreef:

Zelfs in derde hebben we tegen Péruwelz en tegen Ternat al eens uitmatchen in ons eigen stadion gespeeld. In vierde gebeurde dat tegen Lebeke Aalst en Dilbeek.

05 Apr 2011, 23:38
Junior

Prodialoog schreef:
WOOR SPELJT DEN IENDRACHT????????? :EA: :EA: :EA:

Aalst speelde reeds op vrijdagavond zijn wedstrijd tegen Oudenaarde en dat werd zowel sportief als qua belangstelling een voltreffer. Bijna vierduizend toeschouwers zagen Aalst een droomstart nemen, toen Wouter Moreels al heel vroeg een vrije trap hard en laag binnenschoot. Aalst speelde in een zetel en liet Oudenaarde het balvoordeel, maar de geelzwarten konden nauwelijks voor dreiging zorgen. Iets voorbij het halfuur viel de wedstrijd al in zijn beslissende plooi, toen broertje Brecht Moreels zijn lichtjes afgeweken schot zag binnengaan. Wouter Moreels, de lokale topschutter bekroonde zijn sterke prestatie halverwege de tweede helft met een derde doelpunt, op strafschop. Aalst mocht vrijdagavond dus feesten en zal dat zaterdagavond nog eens hebben overgedaan, toen het vernam dat eerste achtervolger Hoogstraten op Temse in het zand beet. Een strafschop voor de rust, omgezet door Maes, zette de ex-scheepsbouwers op weg naar de zege. Hoogstraten drukte in de tweede helft, maar het scoren lukte niet. In de laatste minuut werd de ploeg uit de Kempen dan definitief uitgeteld na alweer een strafschopdoelpunt, ditmaal omgezet door Carlier. Aalst kan zaterdag de titel al vieren als het zelf wint of hetzelfde resultaat behaalt als eerste achtervolger Hoogstraten.Woensdag beslist de KBVB over het mogelijks wijzigen van de wedstrijd RC Waregem-KSC Eendracht Aalst. Normaal speelt Aalst op het veld van het Racing Waregem van zijn ex-trainer Kris Van Der Haegen. Omdat de toeschouwerscapaciteit op Waregem beperkt is, ligt momenteel het voorstel op tafel om in het Pierre Cornelisstadion te spelen. Aalst, Waregem, Hoogstraten en burgemeester Uyttersprot zijn akkoord, de bond moet nu beslissen. De recette zou dan wel gaan naar RC Waregem. Indien de aanvraag groen licht krijgt wordt er gespeeld op zaterdag om 20u.

05 Apr 2011, 23:42
Scholier

'Wie speltj er thois?'

de recette van de drank zal wel veel goedmaken..
:drank: :EA:

06 Apr 2011, 6:39
Nationale Ploeg

en hopla, de volgende diskuusje .... wa mé de tickets? Kaan ek ik op men normool plosjken goon zitten of schoiven men iejn van de volgende daugen oon ver zit- of stoonplosjen?

Back to glory, 't is zu veir!

06 Apr 2011, 6:59
Ancien

Leeftijd: 46
Fillou schreef:
en hopla, de volgende diskuusje .... wa mé de tickets? Kaan ek ik op men normool plosjken goon zitten of schoiven men iejn van de volgende daugen oon ver zit- of stoonplosjen?

Back to glory, 't is zu veir!

Hangt ervan af wie de eigenlijke organisatie op zich gaat nemen natuurlijk. Ne first come, first serve zal waarschijnlijk het meeste kans op succes garanderen...

06 Apr 2011, 7:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 83