|
|
| Pagina 34 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
Jean schreef: Kampioen spelen in eigen huis is voor mij de derde keer, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet. Aan de jongere supporters : geniet ervan en koester dit moment, je zal het niet dikwijls meemaken in je leven! Het is wel de eerste keer 's avonds en dat zal denk ik nog meer volk en vooral sfeer brengen. Laat ons alstublieft samen met de spelers "ajoinen", "on't hoilig ert" en "stad van men droimen" zingen vooraleer jullie 't veld bestormen. Ik weet nu al dat bij mij zaterdag de tranen rijkelijk zullen vloeien net na de match... en nadien de drank! Laat er ons een onvergetelijk feest van maken!! jean, ik ken aa ni, peizek, mor : ik kaan et ni beiter verwoerden _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 06 Apr 2011, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
een vol huis, geeft 8000 man, dit is met het bezoekersvak meegerekend, tegen Anderlecht (1ste keer) waren er 6500 betalenden en dan was er nog wel wat ruimte, dus er zal voor al onze supporters genoeg plaats zijn.
Ik check met onze Frans op welke manier we aan al onze supporters hun wensen kunnen voldoen. Deze heeft deze nammidag een onderhoud met RC Waregem om alles administratief in goede banen te lei(ij)den ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Apr 2011, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ajoin54 schreef: Jean schreef: Kampioen spelen in eigen huis is voor mij de derde keer, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet. Aan de jongere supporters : geniet ervan en koester dit moment, je zal het niet dikwijls meemaken in je leven! Het is wel de eerste keer 's avonds en dat zal denk ik nog meer volk en vooral sfeer brengen. Laat ons alstublieft samen met de spelers "ajoinen", "on't hoilig ert" en "stad van men droimen" zingen vooraleer jullie 't veld bestormen. Ik weet nu al dat bij mij zaterdag de tranen rijkelijk zullen vloeien net na de match... en nadien de drank! Laat er ons een onvergetelijk feest van maken!! jean, ik ken aa ni, peizek, mor : ik kaan et ni beiter verwoerden "stad van men droeimen" is idd de max en mor janken ..... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 06 Apr 2011, 14:03 |
|
|
ajoin54 schreef: ajoin54 schreef: Jean schreef: Kampioen spelen in eigen huis is voor mij de derde keer, dat zijn momenten die je nooit meer vergeet. Aan de jongere supporters : geniet ervan en koester dit moment, je zal het niet dikwijls meemaken in je leven! Het is wel de eerste keer 's avonds en dat zal denk ik nog meer volk en vooral sfeer brengen. Laat ons alstublieft samen met de spelers "ajoinen", "on't hoilig ert" en "stad van men droimen" zingen vooraleer jullie 't veld bestormen. Ik weet nu al dat bij mij zaterdag de tranen rijkelijk zullen vloeien net na de match... en nadien de drank! Laat er ons een onvergetelijk feest van maken!! jean, ik ken aa ni, peizek, mor : ik kaan et ni beiter verwoerden "oilsjt getj men ert gestoelen" is oeik ni m is "stad van men droeimen" is idd de max en mor janken ..... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 06 Apr 2011, 14:15 |
|
|
Vaste Waarde
VANAVOND OM 19U SUPPORTERSBIJEENKOMST IN CAFE "DE MASCOT"
Rutger Lievens van "Het Laatste Nieuws" heeft mij gebeld om zoveel mogelijk supporters vanavond samen te brengen voor een groot artikel met veel foto's en interviews, dat morgen in de krant zal verschijnen. Ik heb voorgesteld om rond 19u af te spreken in café "De Mascot", gelegen tegenover het stadion. Het gaat om een groot sfeerartikel over onze supporters in het vooruitzicht van de kampioenenmatch zaterdag. Breng zoveel mogelijk Iendracht-outfit mee: sjaals, shirts enz.... De foto's moeten immers een goed beeld geven van onze supporters! |
| 06 Apr 2011, 14:21 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
parol schreef: VANAVOND OM 19U SUPPORTERSBIJEENKOMST IN CAFE "DE MASCOT" Rutger Lievens van "Het Laatste Nieuws" heeft mij gebeld om zoveel mogelijk supporters vanavond samen te brengen voor een groot artikel met veel foto's en interviews, dat morgen in de krant zal verschijnen. Ik heb voorgesteld om rond 19u af te spreken in café "De Mascot", gelegen tegenover het stadion. Het gaat om een groot sfeerartikel over onze supporters in het vooruitzicht van de kampioenenmatch zaterdag. Breng zoveel mogelijk Iendracht-outfit mee: sjaals, shirts enz.... De foto's moeten immers een goed beeld geven van onze supporters! kpeis dak er passeer op da moment. moe lukken.. _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 06 Apr 2011, 14:39 |
|
|
Freak
het enige probleem is dat we moeten winnen.daar ben je op voorhand niet zeker van.maar allé dan is het voor de week nadien.
![]() |
| 06 Apr 2011, 15:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: het enige probleem is dat we moeten winnen.daar ben je op voorhand niet zeker van.maar allé dan is het voor de week nadien. ![]() Hoe rapper hoe beter zeg ek ik, das ni goe ver mijnen tikker ![]() |
| 06 Apr 2011, 15:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Amai voor mij is deze omwisseling wel een super zaak, normaal kon ik niet mee.
maar doordat het nu thuis is om 20. is er geen probleem meer. yiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa wat moe ne mens nu nog meer hebben ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 06 Apr 2011, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Bart Van den Neste schreef: Amai voor mij is deze omwisseling wel een super zaak, normaal kon ik niet mee. maar doordat het nu thuis is om 20. is er geen probleem meer. yiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa wat moe ne mens nu nog meer hebben ![]() Mijne pa had juist hetzelfde voor, heb hem dan vandemorgen het prachtige nieuws verkondigt, nog nooit zo content gezien Het belooft weer wa te worden.. ![]() _________________
|
| 06 Apr 2011, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Stino schreef: Bart Van den Neste schreef: Amai voor mij is deze omwisseling wel een super zaak, normaal kon ik niet mee. maar doordat het nu thuis is om 20. is er geen probleem meer. yiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa wat moe ne mens nu nog meer hebben ![]() Mijne pa had juist hetzelfde voor, heb hem dan vandemorgen het prachtige nieuws verkondigt, nog nooit zo content gezien Het belooft weer wa te worden.. ![]() Da kan ik mij al inbeelden. Khad het al vernomen dattem er nie goe van was dattem naar Waregem nie kon ![]() |
| 06 Apr 2011, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Amai voor mij is deze omwisseling wel een super zaak, normaal kon ik niet mee. maar doordat het nu thuis is om 20. is er geen probleem meer. yiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa wat moe ne mens nu nog meer hebben ![]() een nieve fles motilium! |
| 06 Apr 2011, 16:21 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Mijnen dag kan ok nimer kapot! Khad altij gehoopt op thuis tege Dessel kampioen te spelen mo nuda het een week vroeger blijkbaar ook thuis is mag het gerust een weekske vroeger !!!
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 06 Apr 2011, 16:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik kaan ier toch minsjtens iene persoein die ielemoal ni content es mé et foit dammen e zoaterdag al kennen kampioeng speilen.
De sikkeleer eit mé nievejoar een oitstapken geboekt vèr teis wiekend en è kaan der ni mier oan oit. Veil sterkte moat in deize moeijelèkke perjoede. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Apr 2011, 16:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Ik kaan ier toch minsjtens iene persoein die ielemoal ni content es mé et foit dammen e zoaterdag al kennen kampioeng speilen. De sikkeleer eit mé nievejoar een oitstapken geboekt vèr teis wiekend en è kaan der ni mier oan oit. Veil sterkte moat in deize moeijelèkke perjoede. ![]() Zemmen dor oeik Palm ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Apr 2011, 16:59 |
|
| Pagina 34 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 83 Volgende |