|
|
| Pagina 45 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
krisken schreef: Verbechio schreef: 5000man = helft van het stadion kdenk ni da er nog 10 000 inkunnen en mogen. as er 7000man is, moet er al ni veel meer bij er mag maar ong 7000 man meer in de veiligheid boven alles he bij den bond weet iemand of europa tribune beschikbaar zal zen zaterdag????? er weet niemand zeker of europa tribune nu open gaat of niet want jullie gaan niet aan 5000man geraken se van ons |
| 07 Apr 2011, 21:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
bon, aangezien ik wiskunde gestudeerd heb vroeger, gaan we het eens puur mathematisch behandelen :
hypothese : 1. een transactie duurt 30 seconden (bestellen, betalen, teruggeven etc...) (realistisch, zelfs wat snel) 2. gemiddeld aantal tickets per bestelling = 5 (heel ruim geschat, zal niet zoveel zijn, maar goed) 3. 3 loketten geopend (weet het niet, maar toch niet meer denk ik?) dat houdt in dat er gemiddeld 30 ticketten (2 transacties aan 3 loketten) per minuut worden verkocht (lijkt me dus wel heel veel, maar goed) dat is dus tijdens het halfuur dat DT aangeschoven heeft 30*30=900. Laat ons het nog wat ruimer nemen en op DUIZEND afronden... dus we spreken nu over DUIZEND tickets per HALFUUR... ( )dan is er na 2 uur voorverkoop 4000 tickets verkocht... dit onder de veronderstelling dat er heel snel heel veel tickets worden verkocht en er 2 uur lang serieus aangeschoven wordt... ik denk dat 5,000 een hele goede inschatting zal zijn tot hier de wetenschappelijke benadering ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 07 Apr 2011, 21:04, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Apr 2011, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
ajoin54 schreef: AlostanA schreef: eintracht frankfurt schreef: ja dat zegt dat er veel trouwe sups al op voorhand hun ticketje gaan halen, waaronder de abonnees van de thiusmatchen. dat zijn er dus grofweg 3000 de meeste successupporters zullen hun ticketje wel op de dag zelf kopen, dus als er daarvan 2000 opdagen, zal het goed zijn. en het zegt ook dat er velen zoals gewoonlijk vanaf het eerste uur naar de voorverkoop gaan, wat een piekmoment creeert, nadien is het al minder lang aanschuiven. som = 5000. Zal niet veel schelen, mark my words. wat natuurlijk nog altijd schitterend is voor derde klasse in Belgie ! en in de tijd mochten er tegen Levski Sofia ook maar 7,500 binnen, maar we hadden hetzelfde "sardinenegevoel" als in de competitietoppers met 10,000 man.... en wat er officieel binnen mag is misschien 7500 maar het stadion heeft een capaciteit van 10,000. Dus er zal plaats genoeg zijn ![]() Doordat een groot stuk nu 'safety zone' is daar nevest de K zal die 10.000 ni meer lukken denk ik. Pkeis dazze ook maar een bepaald aantal tickets mogen verkopen voor de staantribune omwille van die stabiliteitsproblemen. LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. |
| 07 Apr 2011, 21:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
over toeschouwersaantallen laat ik mij nie uit
das meestal de bezoekende ploeg die daar moeite mee heeft als ik mij niet vergis kunnen we ook de 1ste kampioen in Nationale zijn dit jaar Racing kan zondag kampioen zijn zonder te spelen |
| 07 Apr 2011, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
acrid schreef: over toeschouwersaantallen laat ik mij nie uit das meestal de bezoekende ploeg die daar moeite mee heeft als ik mij niet vergis kunnen we ook de 1ste kampioen in Nationale zijn dit jaarRacing kan zondag kampioen zijn zonder te spelen is dat dan kwalificatie voor de Champions' League? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Apr 2011, 21:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
eintracht frankfurt schreef: acrid schreef: over toeschouwersaantallen laat ik mij nie uit das meestal de bezoekende ploeg die daar moeite mee heeft als ik mij niet vergis kunnen we ook de 1ste kampioen in Nationale zijn dit jaarRacing kan zondag kampioen zijn zonder te spelen is dat dan kwalificatie voor de Champions' League? ![]() yep direct door zonder voorronde,wegens teveel miserie in 1ste klasse |
| 07 Apr 2011, 21:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
AlostanA schreef: ajoin54 schreef: AlostanA schreef: Doordat een groot stuk nu 'safety zone' is daar nevest de K zal die 10.000 ni meer lukken denk ik. Pkeis dazze ook maar een bepaald aantal tickets mogen verkopen voor de staantribune omwille van die stabiliteitsproblemen. LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 07 Apr 2011, 21:33 |
|
|
forumlegende |
ajoin54 schreef: AlostanA schreef: ajoin54 schreef: LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? hij antwoordt toch gewoon? er zijn problemen mee geweest, maar dit zijn problemen die niet volledig meer op te lossen vielen... kortom er zijn stevige oplapwerken aan gebeurd en nu heeft men voor de veiligheid de capaciteit verminderd tegenover vroeger... duidelijk genoeg uit de nek geluld man? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Apr 2011, 21:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: AlostanA schreef: ajoin54 schreef: LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? De betonnen platen zijn wel al een tijd extra gestut onder de K ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Apr 2011, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde
ajoin54 schreef: AlostanA schreef: ajoin54 schreef: LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? amai, is zo een reactie nodig op een normale en JUISTE post over de tribune?? tribune is gesloten geweest in 2003 (remember dat we allemaal in het bezoekersvak en Europatribune moesten plaatsnemen?, nadien met wat oplapwerk weer opengemaakt, maar inderdaad met minder toegelaten capaciteit. wie is er nu de lul? _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Apr 2011, 21:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Onderkroiper schreef: ajoin54 schreef: AlostanA schreef: Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? De betonnen platen zijn wel al een tijd extra gestut onder de K ![]() seg die platen en blok K interesseren mij niet hoe zit het met zitplaatsen en daarbij binnen een paar jaar nieuw stadion met kantorencomplex enz???? |
| 07 Apr 2011, 21:50 |
|
|
Vaste Waarde
krisken schreef: Onderkroiper schreef: ajoin54 schreef: ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? De betonnen platen zijn wel al een tijd extra gestut onder de K ![]() seg die platen en blok K interesseren mij niet hoe zit het met zitplaatsen en daarbij binnen een paar jaar nieuw stadion met kantorencomplex enz???? de bedrijven staan al in de wachtrij aan te schuiven niet te vergeten de tientallen winkels die in de aangrenzende shopping mall een outlet will en hebben. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Apr 2011, 21:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
eintracht frankfurt schreef: ajoin54 schreef: AlostanA schreef: Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? amai, is zo een reactie nodig op een normale en JUISTE post over de tribune?? tribune is gesloten geweest in 2003 (remember dat we allemaal in het bezoekersvak en Europatribune moesten plaatsnemen?, nadien met wat oplapwerk weer opengemaakt, maar inderdaad met minder toegelaten capaciteit. wie is er nu de lul? Die sluiting was een kado'ken van ons Annie _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Apr 2011, 21:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bomber schreef: krisken schreef: Onderkroiper schreef: De betonnen platen zijn wel al een tijd extra gestut onder de K ![]() seg die platen en blok K interesseren mij niet hoe zit het met zitplaatsen en daarbij binnen een paar jaar nieuw stadion met kantorencomplex enz???? Mij interesseren de zitplaatsen niet... Mij uk nie, ik ga mij bij de tegenparty zetten, veel plosj! ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
de reden van het lange wachten voor zitplaatsen is de administratie voor het bijhouden van welk zitje men wil. Nummerke vragen, afvogelen op een plannetje, label kleven op het ticket,....
Ik vermoed dat morgen bij de vrije verkoop het een stuk vlotter zal gaan. Sommigen vallen nu echt wel uit hun rol want ik heb nog geen enkel ploegopstellingsken gezien ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:29 |
|
| Pagina 45 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 83 Volgende |