|
|
| Pagina 46 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef: de reden van het lange wachten voor zitplaatsen is de administratie voor het bijhouden van welk zitje men wil. Nummerke vragen, afvogelen op een plannetje, label kleven op het ticket,.... Ik vermoed dat morgen bij de vrije verkoop het een stuk vlotter zal gaan. Sommigen vallen nu echt wel uit hun rol want ik heb nog geen enkel ploegopstellingsken gezien ![]() Ploegopstelling is vanzelfsprekend zeker? ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
ajoin54 schreef: AlostanA schreef: ajoin54 schreef: LEG EENS UIT IVM STABILITEITSPROBLEMEN ![]() Das toch al jaren dat er problemen zijn met de beton waarmee de staantribune gebouwd is, is een paar seizoenen geleden nog efkes gesloten geweest zelfs. ofwel lul je uit je nek man, ofwel is er een probleem met de K ? Op een ander planeet geleefd de voorbije tien jaar, slimmen? |
| 07 Apr 2011, 22:34 |
|
|
Freak
eintracht frankfurt schreef: bon, aangezien ik wiskunde gestudeerd heb vroeger, gaan we het eens puur mathematisch behandelen : hypothese : 1. een transactie duurt 30 seconden (bestellen, betalen, teruggeven etc...) (realistisch, zelfs wat snel) 2. gemiddeld aantal tickets per bestelling = 5 (heel ruim geschat, zal niet zoveel zijn, maar goed) 3. 3 loketten geopend (weet het niet, maar toch niet meer denk ik?) dat houdt in dat er gemiddeld 30 ticketten (2 transacties aan 3 loketten) per minuut worden verkocht (lijkt me dus wel heel veel, maar goed) dat is dus tijdens het halfuur dat DT aangeschoven heeft 30*30=900. Laat ons het nog wat ruimer nemen en op DUIZEND afronden... dus we spreken nu over DUIZEND tickets per HALFUUR... ( )dan is er na 2 uur voorverkoop 4000 tickets verkocht... dit onder de veronderstelling dat er heel snel heel veel tickets worden verkocht en er 2 uur lang serieus aangeschoven wordt... ik denk dat 5,000 een hele goede inschatting zal zijn tot hier de wetenschappelijke benadering ![]() ik vrees da gij teveel kamelensteak hebt gegeten... ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik vraag mij echt af hoeveel tickets er deze avond al zouden verkocht zijn, iemand een idee?
|
| 07 Apr 2011, 22:35 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
England4ever schreef: Bomber schreef: krisken schreef: seg die platen en blok K interesseren mij niet hoe zit het met zitplaatsen en daarbij binnen een paar jaar nieuw stadion met kantorencomplex enz???? Mij interesseren de zitplaatsen niet... Mij uk nie, ik ga mij bij de tegenparty zetten, veel plosj! ![]() welke tegenpartij niet komen lachen he seg ben just nog even naar site van rac waregem gaan zien het is daar stillekes se die zijn het geld aant tellen zeker??? tes te hopen dat ons kantineken onder de stadionspeaker terug open is dan moeten we zo ver nie lopen achter drank |
| 07 Apr 2011, 22:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Ik vraag mij echt af hoeveel tickets er deze avond al zouden verkocht zijn, iemand een idee? Ik vraag me af of er voor de Waregemsupporters ook voorverkoop is ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Apr 2011, 22:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Ik vraag mij echt af hoeveel tickets er deze avond al zouden verkocht zijn, iemand een idee? Ik vraag me af of er voor de Waregemsupporters ook voorverkoop is ![]() Als die mannen met 20 zijn zal 't veel zijn zeker? ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:44 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Ik vraag mij echt af hoeveel tickets er deze avond al zouden verkocht zijn, iemand een idee? Ik vraag me af of er voor de Waregemsupporters ook voorverkoop is ![]() voorverkoop vraag me eigenlijk af wie van waregem en hoe naar de match gaan komen als er thuis maar 250 man komt???? onderkroiper ge gotj van de toisploegsupporters niet veel foto's moeten pakken peis ik. |
| 07 Apr 2011, 22:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ik hoop gewoon dat als we zaterdag mogen vieren na de match dat onze speaker direct mag overnemen ( t is nog altijd officieel een uitmatch...) of we krijgen daar als eerste nummer waarschijnlijk direct de laatste nieuwe van plaatselijk waregems toptallent ronny sjakosj op ons dak en das nie zo bevorderlijk voor een goeie sfeer he
![]() |
| 07 Apr 2011, 22:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Het zal onze speaker toch wel zijn zeker... Hoe belachelijk zou dat niet zijn anders...
|
| 07 Apr 2011, 22:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jeroen schreef: Het zal onze speaker toch wel zijn zeker... Hoe belachelijk zou dat niet zijn anders... waregem speelt "thuis"....'t is dus aan waregem om alles te regelen dacht ik , ook ploegvoorstelling en al de rest? of vergis ik mij?? ma als t zo is zullen ze hem daar wel rap uit da kot trekken ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:52 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Het zal onze speaker toch wel zijn zeker... Hoe belachelijk zou dat niet zijn anders... vorige keren dat we het thuisvoordeel overkochten/overnamen of wat dan ook was het denk ik meestal de speaker van de andere ploeg... herinner me o.a. de match tegen ternat nog zo... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Apr 2011, 22:53 |
|
|
Freak
Dries schreef: Jeroen schreef: Het zal onze speaker toch wel zijn zeker... Hoe belachelijk zou dat niet zijn anders... vorige keren dat we het thuisvoordeel overkochten/overnamen of wat dan ook was het denk ik meestal de speaker van de andere ploeg... herinner me o.a. de match tegen ternat nog zo... ik stel voor dat we Peter Doole in da kot steken ![]() |
| 07 Apr 2011, 22:59 |
|
|
Ancien
Dries schreef: Jeroen schreef: Het zal onze speaker toch wel zijn zeker... Hoe belachelijk zou dat niet zijn anders... vorige keren dat we het thuisvoordeel overkochten/overnamen of wat dan ook was het denk ik meestal de speaker van de andere ploeg... herinner me o.a. de match tegen ternat nog zo... Idd... |
| 07 Apr 2011, 23:03 |
|
|
Junior
Peter Doole dat is er ene van Serskamp of Hekelgem mannekes. Hij heeft wel een goed accent
en kan wel show verkopen. Al was hij van Mazenzele het doet er niet toe. |
| 07 Apr 2011, 23:10 |
|
| Pagina 46 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 83 Volgende |