|
|
| Pagina 52 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Dani schreef: Wegens het overdonderend succes tijdens de voorverkoop van gisteren zullen de I-tribune aan 9 euro (bezoekers) en de H- tribune aan 14 euro (achter goal) geopend worden voor onze thuissupporters. De europatribune zal enkel geopend zijn voor de waregem supporters. Bedoelen ze met de Europatribune de stoffen zetelkes achter glas ? Anders klopt er toch iets niet in dezen uitleg. En wat is de H-tribune dan als die achter de goal de Europatribune is? |
| 08 Apr 2011, 13:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Dani schreef: Wegens het overdonderend succes tijdens de voorverkoop van gisteren zullen de I-tribune aan 9 euro (bezoekers) en de H- tribune aan 14 euro (achter goal) geopend worden voor onze thuissupporters. De europatribune zal enkel geopend zijn voor de waregem supporters. Bedoelen ze met de Europatribune de stoffen zetelkes achter glas ? Anders klopt er toch iets niet in dezen uitleg. En wat is de H-tribune dan als die achter de goal de Europatribune is? Achter het glas zal voor die mannen van Waregem zijn, daaronder voor Aalst |
| 08 Apr 2011, 13:27 |
|
|
forumlegende
Zienaa schreef: Dani schreef: Wegens het overdonderend succes tijdens de voorverkoop van gisteren zullen de I-tribune aan 9 euro (bezoekers) en de H- tribune aan 14 euro (achter goal) geopend worden voor onze thuissupporters. De europatribune zal enkel geopend zijn voor de waregem supporters. Bedoelen ze met de Europatribune de stoffen zetelkes achter glas ? Anders klopt er toch iets niet in dezen uitleg. En wat is de H-tribune dan als die achter de goal de Europatribune is? Voila, dat vroeg ik me ook af... |
| 08 Apr 2011, 13:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Jean schreef: Dani schreef: Jean schreef: Ik kom in de week meestal rond 19u30 thuis van 't werk en woon met de wagen op ong 45 min van Aalst en ben er dus niet tijdig geraakt. Ben ik dan lui? Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. Ik hoop het want ook deze avond heb ik nog een vergadering en kan ik niet naar de voorverkoop! ![]() Het is nu niet dat ge aan niemand hier op het forum kon vragen om een ticket te gaan halen voor u op de voorverkoop. |
| 08 Apr 2011, 13:37 |
|
|
forumlegende
Jules Destrooper schreef: Jean schreef: Dani schreef: Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. Ik hoop het want ook deze avond heb ik nog een vergadering en kan ik niet naar de voorverkoop! ![]() Het is nu niet dat ge aan niemand hier op het forum kon vragen om een ticket te gaan halen voor u op de voorverkoop. Is ondertussen geregeld maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gegaan zijn! |
| 08 Apr 2011, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Jean schreef: Dani schreef: Jean schreef: Ik kom in de week meestal rond 19u30 thuis van 't werk en woon met de wagen op ong 45 min van Aalst en ben er dus niet tijdig geraakt. Ben ik dan lui? Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. jeanke, kent ge nu echt niemand in het aalsterse die voor jou een tikketje kan gaan halen in, de v v k? Ik hoop het want ook deze avond heb ik nog een vergadering en kan ik niet naar de voorverkoop! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Apr 2011, 13:46 |
|
|
forumlegende
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe met 1800 staanplaatsen vak K volledig uitverkocht zou zijn? Met vak I bij heb je dus slechts 2300 staanplaatsen.
Dan wil dit zeggen dat er nog hooguit 5000man in ons stadion binnen mag... Tegen Anderlecht was er toch 7000man, dacht ik. Heeft iemand een uitleg? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Apr 2011, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Merci allemoal vér eir "sympathieke" steenbetoigingen....
't Ardennenoffensief kaan beginnen.... Veil amusement meiren en pakt dieje welverdiendjen titel!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Apr 2011, 13:50 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Smetje schreef: T zal dus kotje vol zijn Ik vind het wel raar dat de K nu plots uitverkocht is. Panoleon postte hier nochtans dat gisteren 1800 van de 2500 tickets voor de K verkocht zijn. Ik denk dat ze Waregem ne pater aan het schilderen zijn, maw wat meer volk in de K zetten, en een deel van de inkomsten in ons kas ....hahahahaha ![]() _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 08 Apr 2011, 13:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Timoilsjt schreef: Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe met 1800 staanplaatsen vak K volledig uitverkocht zou zijn? Met vak I bij heb je dus slechts 2300 staanplaatsen. Dan wil dit zeggen dat er nog hooguit 5000man in ons stadion binnen mag... Tegen Anderlecht was er toch 7000man, dacht ik. Heeft iemand een uitleg? ik snap da ook ni nu, voor mij ist iin orde... maar eh... zoveel marge zit er niet, preices op ons capaciteit van 't stadion. 1500 of 1800 in de K, ik vind da nu toch ook wel heel erg weinig |
| 08 Apr 2011, 14:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
als't dan toch een probleem van stabiliteit is, dan zetten we een weegschaal aan den inkom he. De bierbuiken mogen niet binnen wegens instortingsgevaar
![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 08 Apr 2011, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Vicky schreef: als't dan toch een probleem van stabiliteit is, dan zetten we een weegschaal aan den inkom he. De bierbuiken mogen niet binnen wegens instortingsgevaar ![]() bwa, 60kg bierbuik, zoveel halen de meeste niet zelle ![]() |
| 08 Apr 2011, 14:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Jules Destrooper schreef: Jean schreef: Dani schreef: Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. Ik hoop het want ook deze avond heb ik nog een vergadering en kan ik niet naar de voorverkoop! ![]() Het is nu niet dat ge aan niemand hier op het forum kon vragen om een ticket te gaan halen voor u op de voorverkoop. Tis dan nog verkoop tot 21u ook dus kon/kan je er wel geraken... Stond daar gisteren om 20u30 en geen volk voor staanplaatsen, wel een stempel op mijn ticket (09 mei 2011). Ik dacht dat de match nu zaterdag was? Oja houd de supporters inderdaad maar goed in bedwang dat we schitterende beelden kunnen zien in sportweekend want die mannen komen zaterdagavond filmen !!! Citeer: Sportweekend trekt naar Aalst voor titelfeest Eendracht Aalst kan zaterdag de titel in derde klasse A vieren. Zondag kunt u in Sportweekend een reportage over de match tegen Waregem en het eventuele titelfeest bekijken. Sportweekend heeft ook aandacht voor Parijs-Roubaix, de start van het WK MX1 en nog veel meer. |
| 08 Apr 2011, 14:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: als't dan toch een probleem van stabiliteit is, dan zetten we een weegschaal aan den inkom he. De bierbuiken mogen niet binnen wegens instortingsgevaar ![]() Ben jij familie van Hitler of zo??? ![]() |
| 08 Apr 2011, 14:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Romario schreef: Vicky schreef: als't dan toch een probleem van stabiliteit is, dan zetten we een weegschaal aan den inkom he. De bierbuiken mogen niet binnen wegens instortingsgevaar ![]() Ben jij familie van Hitler of zo??? ![]() ik probeer een oplossing te vinden voor het tekort aan plaatsen he Romario ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 08 Apr 2011, 14:13 |
|
| Pagina 52 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 83 Volgende |