|
|
| Pagina 56 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
aangezien ik morgen teveel zenen zal hebben heb ik ook nog een kleine reaktie ; morgen een grote dag voor " den iendracht" , we gaan eindelijk terug naar 2de klasse , we staan terug waar we moeten staan , een stad met zoveel inwoners , een stad dat zo leeft verdiend des te meer om naar 2de te gaan , nog niet zolang geleden waren we op sterven na dood , de degradatie naar 4de ( match tegen capellen) zal bij iedereen in het geheugen gegrift staan maar enkele jaren nadien vechten we ons terug naar 2de , een immens verschil , we kijken al allemaal uit naar de match tegen " den antwerp" enz.. morgen zal ons "oilsjt" terug daveren op zen grondvesten ,een stad waar we zo fier op zijn , fier op " den iendracht" en ik geloof echt dat wij 1 van de beste supporters hebben in het land , de vrt zal ook komen en een reportage uitzenden zondagavond , we kunnen ons terug tonen over gans het land , laten we bewijzen dat we 1 grote familie zijn en de sfeer moet en zal optimaal zijn! Bedankt voor het bestuur en de spelers vooral voor dit prachtig seizoen . tot meirgen !! iendracht oilsjt back to glory!
![]() |
| 08 Apr 2011, 16:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ik doe sebiet nog ne nachtshift als dispatcher... Zal schoon worden, kan er nu al mijne kop ni bijhouden om pakweg te koken of andere klein dinges te doen hier thuis
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Apr 2011, 16:44 |
|
|
Ancien
witzwet schreef: Ace schreef: witzwet schreef: Ons vader, de man van 'who...voorverkoop...er zullen nog ticketten genoeg zen jongen'...staat sinds half vijf aan de zandberg en dan nog wel voor de zittribune. A ja, want ook onze vaste plaatsen in de K worden ingenomen door mensen die denken dat Temmerman waarschijnlijk nog voor den iendracht speelt...anderzijds 'wel bestetj' Stel u voor dat we niet winnen, ha, zijn die ferm gekloot zeg! Enfin, niet dat ik hiervoor pleit hé!Dan mogen we nog eens gaan aanschuiven op de zandberg vrees ik... Ja maar deze keer zal ik daar gaan kamperen als 't moet! De kans om te sterven als gevolg van uitdroging is daar uitgesloten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 16:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Bestaat diene doek
Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? |
| 08 Apr 2011, 16:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Ace schreef: Bestaat diene doek Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 08 Apr 2011, 16:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
josken1 schreef: Ace schreef: Bestaat diene doek Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? Den diejen !!! Nuja zal niet meer gaan zeker want als er daar enen op die stoelkes bovenzit, zien ze niets meer. Zou wel cool zijn voor op Sportweekend... |
| 08 Apr 2011, 16:48 |
|
|
Ancien
Gio schreef: Ik doe sebiet nog ne nachtshift als dispatcher... Zal schoon worden, kan er nu al mijne kop ni bijhouden om pakweg te koken of andere klein dinges te doen hier thuis Courage besteken, hopelijk kan je morgenvroeg enkel uurtjes slapen om daarna de feestelijkheden in te zetten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 16:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Ace schreef: josken1 schreef: Ace schreef: Bestaat diene doek Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? Den diejen !!! Nuja zal niet meer gaan zeker want als er daar enen op die stoelkes bovenzit, zien ze niets meer. Zou wel cool zijn voor op Sportweekend... Mss kan dit spandoek ergens anders opgehangen worden? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 08 Apr 2011, 16:49 |
|
|
Ancien
josken1 schreef: Ace schreef: Bestaat diene doek Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? Was inderdaad een schitterende slogan. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 16:49 |
|
|
Ancien
tsjoep schreef: aangezien ik morgen teveel zenen zal hebben heb ik ook nog een kleine reaktie ; morgen een grote dag voor " den iendracht" , we gaan eindelijk terug naar 2de klasse , we staan terug waar we moeten staan , een stad met zoveel inwoners , een stad dat zo leeft verdiend des te meer om naar 2de te gaan , nog niet zolang geleden waren we op sterven na dood , de degradatie naar 4de ( match tegen capellen) zal bij iedereen in het geheugen gegrift staan maar enkele jaren nadien vechten we ons terug naar 2de , een immens verschil , we kijken al allemaal uit naar de match tegen " den antwerp" enz.. morgen zal ons "oilsjt" terug daveren op zen grondvesten ,een stad waar we zo fier op zijn , fier op " den iendracht" en ik geloof echt dat wij 1 van de beste supporters hebben in het land , de vrt zal ook komen en een reportage uitzenden zondagavond , we kunnen ons terug tonen over gans het land , laten we bewijzen dat we 1 grote familie zijn en de sfeer moet en zal optimaal zijn! Bedankt voor het bestuur en de spelers vooral voor dit prachtig seizoen . tot meirgen !! iendracht oilsjt back to glory! ![]() schoein gezeid. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 16:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: josken1 schreef: Ace schreef: Bestaat diene doek Ien stad, Ien Iendracht (ofzoiet) nog voor morgenavond? Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? Was inderdaad een schitterende slogan. Spandoek leeft nog, maar da was op plastiek, en die letters zijn (hoe moetek et zeggen) "afgegebroken/afgegaan" ;p _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Apr 2011, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik hoop dat de Gazze,ons morgen een beetje op de hoogte houd,wat de stand in Hoogstraten is
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2011, 16:59 |
|
|
forumlegende |
Iendrachtzot schreef: Hugo schreef: josken1 schreef: Een stad, een club, een liefde? dieje spandoek? Was inderdaad een schitterende slogan. Spandoek leeft nog, maar da was op plastiek, en die letters zijn (hoe moetek et zeggen) "afgegebroken/afgegaan" ;p ik denk eigenlijk dat we die niet meer hebben hoor als ik me niet vergis, maar ik zal het effe nakijken... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 17:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Ik hoop dat de Gazze,ons morgen een beetje op de hoogte houd,wat de stand in Hoogstraten is ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Apr 2011, 17:09 |
|
|
forumlegende |
Dries schreef: Iendrachtzot schreef: Hugo schreef: Was inderdaad een schitterende slogan. Spandoek leeft nog, maar da was op plastiek, en die letters zijn (hoe moetek et zeggen) "afgegebroken/afgegaan" ;p ik denk eigenlijk dat we die niet meer hebben hoor als ik me niet vergis, maar ik zal het effe nakijken... staat allesinds niet in de inventaris van opc, dus ik zou niet weten waar die dan nog is??? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 17:10 |
|
| Pagina 56 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 83 Volgende |