|
|
| Pagina 57 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Dries schreef: Dries schreef: Iendrachtzot schreef: Spandoek leeft nog, maar da was op plastiek, en die letters zijn (hoe moetek et zeggen) "afgegebroken/afgegaan" ;p ik denk eigenlijk dat we die niet meer hebben hoor als ik me niet vergis, maar ik zal het effe nakijken... staat allesinds niet in de inventaris van opc, dus ik zou niet weten waar die dan nog is??? Op vergadering woensdag zei Hansken dat die der nog was maar dat de letters afgebrokkeld waren... Maar idd op inventaris staat hij niet, en ook niet tegengekomen met opkuis meen ik me te herrineren _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Apr 2011, 17:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Dat er morgen maar genoeg getwitterd wordt, want 'sommigen' kunnen er echt niet bij zijn.
![]() |
| 08 Apr 2011, 17:35 |
|
|
Junior
Komaan Eendracht, volgend jaar wil ik er bij zijn in mijn streek op Roeselare en Oostende
![]() |
| 08 Apr 2011, 17:37 |
|
|
forumlegende |
Iendrachtzot schreef: Dries schreef: Dries schreef: ik denk eigenlijk dat we die niet meer hebben hoor als ik me niet vergis, maar ik zal het effe nakijken... staat allesinds niet in de inventaris van opc, dus ik zou niet weten waar die dan nog is??? Op vergadering woensdag zei Hansken dat die der nog was maar dat de letters afgebrokkeld waren... Maar idd op inventaris staat hij niet, en ook niet tegengekomen met opkuis meen ik me te herrineren welja op de inventaris staat hij inderdaad niet en die is van met den opkuis dusja... kzou niet weten waar da dan is volgens hans? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 17:39 |
|
|
Vaste Waarde
Amaai, de laatste 4 paginas van dezen topic wordt echt niks interessants meer gezegd e
|
| 08 Apr 2011, 17:47 |
|
|
Duivelke
voorbijganger schreef: Amaai, de laatste 4 paginas van dezen topic wordt echt niks interessants meer gezegd e das van de stress |
| 08 Apr 2011, 17:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Jowadde, ik hoop dat er morgen nog tickets zullen zijn, want ik geraak echt niet op de zandberg. Anders snel een rood-gele sjaal aanschaffen en mijn West-Vlaams bijschaven zeker?
|
| 08 Apr 2011, 18:06 |
|
|
forumlegende |
Joren schreef: Jowadde, ik hoop dat er morgen nog tickets zullen zijn, want ik geraak echt niet op de zandberg. Anders snel een rood-gele sjaal aanschaffen en mijn West-Vlaams bijschaven zeker? het bezoekersvak is ook voorzien voor eendrachters e... maar die tickets worden ook verkocht op de zandberg reeds _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 18:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Dries schreef: het bezoekersvak is ook voorzien voor eendrachters e... maar die tickets worden ook verkocht op de zandberg reeds Awel ja, ze gaan echt aan sneltreintempo de deur uit en ik verwacht dat er vandaag ook weer een heel pak zullen weggaan. Alle mensen die dachten te wachten om op zaterdag nog tickets te kopen zullen vanavond waarschijnlijk wel de verplaatsing maken om er toch zeker bij te kunnen zijn. Ach ja, desnoods blijf ik buiten staan en ga ik af op het geluid. Binnenkort gaan ze nog een online ticketverkoop moeten op poten zetten en de loketten gewoon sluiten... |
| 08 Apr 2011, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De laatste dagen smaakt mijn eten me niet, zelfs mijn geliefde Duvel krijgt een raar bijsmaakje. Ik slaap slecht, ben niet echt humeurig maar toch behoorlijk zenuwachtig. Mijn stoelgang-gewoonte's zijn ook anders...ipv 2x per dag, is het voor de moment al 3à4x per dag. Mijn vrouw zegt, je bent meer zenuwachtig als voor onze trouw!! En dat klinkt als een verwijt...en mijn antwoordt van : Ja, maar dit is echt belangrijk, heeft er ook geen goed aangedaan...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Apr 2011, 18:18 |
|
|
forumlegende |
waar ik eigenlijk het meeste schrik van heb, en da is nu echt gene zever, is dat er niet genoeg drank zal zijn voor het feest achteraf...
die 50 vaten extra zoals hier reeds gepost is zullen er rap door zitten volgens mij... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 18:21 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: De laatste dagen smaakt mijn eten me niet, zelfs mijn geliefde Duvel krijgt een raar bijsmaakje. Ik slaap slecht, ben niet echt humeurig maar toch behoorlijk zenuwachtig. Mijn stoelgang-gewoonte's zijn ook anders...ipv 2x per dag, is het voor de moment al 3à4x per dag. Mijn vrouw zegt, je bent meer zenuwachtig als voor onze trouw!! En dat klinkt als een verwijt...en mijn antwoordt van : Ja, maar dit is echt belangrijk, heeft er ook geen goed aangedaan... mijn verhaal: met Nieuwjaar nietsvermoedend twee tickets gekocht voor mij en moin vraken voor zaterdag 9 april Lotto Arena, Stan van Samang. vergeef me Heer dat ik niet meega ![]() |
| 08 Apr 2011, 18:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas een investering gedaan, een extra geheugenkaart gekocht van 8 giga
Zodat ik niet tekort kom aan opslagplaats morgen Maar verwacht niet dat de fotokes & filmkes 's anderendaags al gepost zullen zijn. Overdag ben ik niet thuis dus zal er pas kunnen aan werken ten vroegste zaterdagavond. Zelf zal ik pas zaterdagmorgend thuis landen zeker Alles hangt af van de uitslag zeker maar ik ben er heel gerust in dat de spelers de klus morgen al klaren. Ik vraag me af of er de supporters zich gaan verkleden in wit/zwart kledij ? Ik doe een oproep om zoveel mogelijk SJAALS mee te doen om na de match deze te tonen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2011, 18:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
|
| 08 Apr 2011, 18:34 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=39792 Artikel over opc ah, het is dan toch online geraakt na een tijdje wachten _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 18:35 |
|
| Pagina 57 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 83 Volgende |