|
|
| Pagina 60 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Just telefon gehad, alé buiten die andere 20 da vroegen achter ticketten, alles weg op de zandberg, laatste van de zittribune ook weg, naar tschijnt staan der nog te wachten... Noste joar e nief stadium!
![]() |
| 08 Apr 2011, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Zienaa schreef: Kvind het wel spijtig voor de gasten die 99% van de matchen thuis en op verplaatsing bijgewoond hebben en nu aan geen ticket geraakt zijn. Waarschijnlijk is er veel volk dat via via ook eens komt zien en geen 3 spelers kan opnoemen van den Iendracht. Maja kheb mij gisteren ook nog in zeven haasten moeten reppen naar de zandberg of ik had er ook over gepakt. Ma ik zit anders op de zittribune. En ook ik wou nu voor de sfeer alleen al een ticket voor de K hebben , maar te laat. Het is dan vak I geworden. Ma ik kom wel altijd zien ![]() |
| 08 Apr 2011, 20:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: de clerus schreef: En is nu alles uitverkocht of gaan er nog loketten open morgen? Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. Dus uitverkocht stadion _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2011, 20:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: de clerus schreef: En is nu alles uitverkocht of gaan er nog loketten open morgen? Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. Dus uitverkocht stadion Ik vrees dat het vakje voor de bezoekers,ook wel een zwart-wit kleurke zal hebben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 08 Apr 2011, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2011, 20:51 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: de clerus schreef: En is nu alles uitverkocht of gaan er nog loketten open morgen? Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. deze morgen nog lacherig met ne maat gedaan over hoeveel tickets er gingen verkocht geraken in vvk. Ik met een air van : nooit meer dan 3000...Aalstenaars overdrijven graag hein. totdat ik den officiële site zag, begon ik ver het kaad zwietj te kroigen, en bekanst in moin broek gepist... |
| 08 Apr 2011, 20:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: de clerus schreef: En is nu alles uitverkocht of gaan er nog loketten open morgen? Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. deze morgen nog lacherig met ne maat gedaan over hoeveel tickets er gingen verkocht geraken in vvk. Ik met een air van : nooit meer dan 3000...Aalstenaars overdrijven graag hein. totdat ik den officiële site zag, begon ik ver het kaad zwietj te kroigen, en bekanst in moin broek gepist... Dit had ik eerlijk toch ook niet verwacht se jongens,dat is geleden van thuis tegen Sofia dat de Iendracht kaartjes zo geliefd zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2011, 20:54 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. Dus uitverkocht stadion Ik vrees dat het vakje voor de bezoekers,ook wel een zwart-wit kleurke zal hebben ![]() Zeker weten, ik geloof niet dat die 15 of 20 meegereisde fans van Waregem veel van hunnen tamtam zullen maken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 20:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Ik vrees dat de loketten voor de Iendracht sups,dicht zal blijven,dat is toch niet te geloven eh jongens. Dus uitverkocht stadion Ik vrees dat het vakje voor de bezoekers,ook wel een zwart-wit kleurke zal hebben ![]() Ik bedoel natuurlijk om plaats te nemen tussen de Waregemsupporters in de Europatribune ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2011, 20:56 |
|
|
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Dus uitverkocht stadion Ik vrees dat het vakje voor de bezoekers,ook wel een zwart-wit kleurke zal hebben ![]() Ik bedoel natuurlijk om plaats te nemen tussen de Waregemsupporters in de Europatribune ! Welke Waregem supporters,trek er maar eens ne foto van en we gaan dan de geel rode sjaals een tellen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2011, 20:58 |
|
|
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Ik vrees dat het vakje voor de bezoekers,ook wel een zwart-wit kleurke zal hebben ![]() Ik bedoel natuurlijk om plaats te nemen tussen de Waregemsupporters in de Europatribune ! Welke Waregem supporters,trek er maar eens ne foto van en we gaan dan de geel rode sjaals een tellen ![]() Die mannen goan da nie teiven oandoen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2011, 20:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jarenlang in de K, morgen nog nipt in de H geraakt...Wa gaat da worden als we nog eens kampioen spelen seg?
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Apr 2011, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
witzwet schreef: Jarenlang in de K, morgen nog nipt in de H geraakt...Wa gaat da worden als we nog eens kampioen spelen seg? ![]() Dan moete wij zelf aan den bond vragen voor den Heizel zeker ![]() |
| 08 Apr 2011, 21:00 |
|
|
Ancien
Breaking News!
Wouter Moreels zou hinder ondervinden aan zijn knie, gaat morgenvroeg een laatste test afleggen om te zien of hij in aanmerking komt voor de wedstrijd tegen Waregem. Als ze slim zijn nemen ze geen risico's, we hebben toch nog twee thuiswedstrijden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 21:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Breaking News! Wouter Moreels zou hinder ondervinden aan zijn knie, gaat morgenvroeg een laatste test afleggen om te zien of hij in aanmerking komt voor de wedstrijd tegen Waregem. Als ze slim zijn nemen ze geen risico's, we hebben toch nog twee thuiswedstrijden. ![]() FUCK FUCK en ik wount ni zeggen omdak dacht dat een grap was zeg.(hugo zegt daje é grapke maakt aub )Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 08 Apr 2011, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2011, 21:02 |
|
|
Jaa van slecht nieuws gesproken......
|
| 08 Apr 2011, 21:04 |
|
| Pagina 60 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 83 Volgende |