|
|
| Pagina 63 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
gweninho schreef: Ik vraag me wel af , Panoleon postte deze ochtend : reeds 1800 van de 2500 tickets voor staanplaatsen de deur uit. Waar zijn die andere 700? Want toen was er toch nog geen sprake van vak I te openen of benk nu mis? Er zijn slechts 1800 kaarten voor vak K verkocht. Samen met de gratis entrees (jeugdspelers / kinderen onder 13 jaar) wouden ze geen risico's nemen zeker. |
| 08 Apr 2011, 21:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Diegene die mij een kaart voor de K bezorgt (verkoopt) kan binnen twee weken mee naar Chelsea - West-Ham! Anders moet ge proberen wisselen met iemand,da moet toch te doen zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2011, 21:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Jeroen schreef: gweninho schreef: Ik vraag me wel af , Panoleon postte deze ochtend : reeds 1800 van de 2500 tickets voor staanplaatsen de deur uit. Waar zijn die andere 700? Want toen was er toch nog geen sprake van vak I te openen of benk nu mis? Er zijn slechts 1800 kaarten voor vak K verkocht. Samen met de gratis entrees (jeugdspelers / kinderen onder 13 jaar) wouden ze geen risico's nemen zeker. Ik kan da ergens begrijpen , ma kvind het nie logisch da die kinderen geen ticketje moeten hebben ofzo. Als ze die kinderen een gratis ticket geven , dan kunnen ze tenminste inschatten hoeveel er komen van de jeugd. |
| 08 Apr 2011, 21:49 |
|
|
forumlegende |
edit
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 21:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dries schreef: Jean schreef: Diegene die mij een kaart voor de K bezorgt (verkoopt) kan binnen twee weken mee naar Chelsea - West-Ham! jean kan je me eens pm'en? ik heb er normaal geen over, maar als ik me in wat bochten wring kan ik er misschien nog aan eentje aanraken voor u... _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2011, 21:50 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: om 18.00h gaat de kassa open.. Ja, om 18u zullen waarschijnlijk de loketten voor de overblijvende 640 zitplaatsen opengaan! |
| 08 Apr 2011, 21:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Jeroen schreef: gweninho schreef: Ik vraag me wel af , Panoleon postte deze ochtend : reeds 1800 van de 2500 tickets voor staanplaatsen de deur uit. Waar zijn die andere 700? Want toen was er toch nog geen sprake van vak I te openen of benk nu mis? Er zijn slechts 1800 kaarten voor vak K verkocht. Samen met de gratis entrees (jeugdspelers / kinderen onder 13 jaar) wouden ze geen risico's nemen zeker. Ik kan da ergens begrijpen , ma kvind het nie logisch da die kinderen geen ticketje moeten hebben ofzo. Als ze die kinderen een gratis ticket geven , dan kunnen ze tenminste inschatten hoeveel er komen van de jeugd. Jeugd moest betalen ze En de leeftijd was gratis onder de 16jaar,dus mogen é pak jeugdspelers idd gratis binnen,maar die vanaf 16jaar moeten gewoon betalen.Het is en blijft een uitmatch. |
| 08 Apr 2011, 21:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: De Jean schreef: In ieder geval, ook als den Iendracht geen euro ziet van de kaartverkoop, denk eens aan al die inkomsten van den drank... Die zouden we niet gehad hebben op Waregem he ![]() Als ze spreken van 50 vaten... Tegen 1.60€ de pint... Dat zijn toch al stevige winstmarges he. als we daar toch over spreken... der heeft ne maat van mij die boekhouder is uitgerekend hoeveel pinten we moeten drinken om (alle kosten voor te tappen+ het bier zelf en alles) evenveel te geven aan den eendracht als een ticket kost voor de staantribune... 13 pinten om evenveel winst te hebben als een ticket kost dus mensen, ge weet wa u te doen staat e ![]() Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen . |
| 08 Apr 2011, 21:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Dries schreef: De Jean schreef: In ieder geval, ook als den Iendracht geen euro ziet van de kaartverkoop, denk eens aan al die inkomsten van den drank... Die zouden we niet gehad hebben op Waregem he ![]() Als ze spreken van 50 vaten... Tegen 1.60€ de pint... Dat zijn toch al stevige winstmarges he. als we daar toch over spreken... der heeft ne maat van mij die boekhouder is uitgerekend hoeveel pinten we moeten drinken om (alle kosten voor te tappen+ het bier zelf en alles) evenveel te geven aan den eendracht als een ticket kost voor de staantribune... 13 pinten om evenveel winst te hebben als een ticket kost dus mensen, ge weet wa u te doen staat e ![]() Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen . ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2011, 21:54 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Dries schreef: De Jean schreef: In ieder geval, ook als den Iendracht geen euro ziet van de kaartverkoop, denk eens aan al die inkomsten van den drank... Die zouden we niet gehad hebben op Waregem he ![]() Als ze spreken van 50 vaten... Tegen 1.60€ de pint... Dat zijn toch al stevige winstmarges he. als we daar toch over spreken... der heeft ne maat van mij die boekhouder is uitgerekend hoeveel pinten we moeten drinken om (alle kosten voor te tappen+ het bier zelf en alles) evenveel te geven aan den eendracht als een ticket kost voor de staantribune... 13 pinten om evenveel winst te hebben als een ticket kost dus mensen, ge weet wa u te doen staat e ![]() Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen .cola heeft trouwens een grotere winstmarge volgens diene maat, maar ik hou het toch maar bij bier mensen ik hoop echt da mijn slapeloze nachten van de voorbije weken ni voor niets gaan geweest zijn ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 21:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bakkie schreef: Jean schreef: Diegene die mij een kaart voor de K bezorgt (verkoopt) kan binnen twee weken mee naar Chelsea - West-Ham! Anders moet ge proberen wisselen met iemand,da moet toch te doen zijn. Spijtig dak nie voor chelski ben hé copain, anders direct !! ![]() |
| 08 Apr 2011, 21:56 |
|
|
Vaste Waarde
6400 toeschouwers zeg.
Sta er maar is bij stil. Das meer dan de meeste wedstrijden in eerste klasse. Beker inbegrepen. |
| 08 Apr 2011, 21:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
voorbijganger schreef: 6400 toeschouwers zeg. Sta er maar is bij stil. Das meer dan de meeste wedstrijden in eerste klasse. Beker inbegrepen. Da zijn aantallen waar Westerlo , Zulte Waregem , Eupen ,.... van dromen ![]() |
| 08 Apr 2011, 21:59 |
|
|
forumlegende |
edit
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! Laatst gewijzigd door Dries op 08 Apr 2011, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2011, 22:00 |
|
|
forumlegende
Ik las ooit hier op 't forum dat Eendracht Aalst een ware slapende reus is.
Na gisteren en vandaag is al bewezen dat de reus stilaan aan het ontwaken is...ongelooflijk dat er 6,000 tickets op amper twee voorverkopen de deur uit zijn. Dit zijn eersteklasse toestanden hé mannekes. Natuurlijk snakt heel Aalst naar tweede klasse. En na 6 jaar in de verdoemenis te hebben vertoefd is het eindelijk (bijna) zover. Het enthousiasme zal enorm zijn en geloof me, dat geeft onze spelers alleen maar vleugels. Hopelijk zijn we morgen mathematisch zeker van promotie zodat de voorbereidingen op volgend seizoen nu al kunnen starten. En ik hoop op een serieuze boost van verkoop abonnementen. |
| 08 Apr 2011, 22:00 |
|
| Pagina 63 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 83 Volgende |