|
|
| Pagina 69 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef: Ik ben in het bezit van een teveel aan zenuwen, iemand geintreseerd? Je mag ze HEBBEN!. ik zou de mijne ook ergens kwijt willen, dus alsge nog iemand vindt die er nog nodig heeft... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 9:47 |
|
|
Scholier
STRESS maar toch ......
http://youtu.be/uSD4vsh1zDA |
| 09 Apr 2011, 9:51 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Het is een kort nachtje geworden voor mij. Rond 3u in slaap gevallen en om 8u was ik alweer wakker, titelstress zeker?
![]() Nog 10u! ![]() |
| 09 Apr 2011, 9:56 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
mijn ea-vlag hangt hier al voor mijn ruit te wapperen!
ik stel voor da iedereen da wa doet! anders benne kik de margi en verklaart mijn mokke mij weer zot.. jupla!! zot komen vandoag! we gonna win! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 09 Apr 2011, 10:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Miljaar ben blij dak nie allien ben, amaai 7u wakker, komt wel goe mannekes!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_h ... r_embedded ![]() |
| 09 Apr 2011, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Apr 2011, 10:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dries schreef: tsjoep schreef: den deze van half 4 klaarwakker jongens..... zijn er feitelijk nog tickets te verkrijgen ? tloket voor waregem supporters zal wel open zijn zeker en deze zal ook wel gevuld worden met Aalsterse supporters zeker .... het bezoekersvak is reeds uitverkocht(de staanplaatsen van vak I dus) de K is uitverkocht, het meeste van de zittribune is ook al uitverkocht... ik dacht dat er enkel nog achter de goal beschikbaar waren(of misschien nog een paar in de gewone zittribune) maar andere ECHT niet meer hoor ![]() Blijft dat buffervakje tussen de K en het bezoekersvak leeg of is dit ook voor Aalst? |
| 09 Apr 2011, 10:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Petroe69 schreef: Dries schreef: tsjoep schreef: den deze van half 4 klaarwakker jongens..... zijn er feitelijk nog tickets te verkrijgen ? tloket voor waregem supporters zal wel open zijn zeker en deze zal ook wel gevuld worden met Aalsterse supporters zeker .... het bezoekersvak is reeds uitverkocht(de staanplaatsen van vak I dus) de K is uitverkocht, het meeste van de zittribune is ook al uitverkocht... ik dacht dat er enkel nog achter de goal beschikbaar waren(of misschien nog een paar in de gewone zittribune) maar andere ECHT niet meer hoor ![]() Blijft dat buffervakje tussen de K en het bezoekersvak leeg of is dit ook voor Aalst? Daar is geen in-of uitgang. Zal dus leegblijven, wat maar normaal is ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Apr 2011, 10:16 |
|
|
forumlegende |
England4ever schreef: Miljaar ben blij dak nie allien ben, amaai 7u wakker, komt wel goe mannekes!!! http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_h ... r_embedded ![]() ela ela, de liekes dak op facebook zet efkes pikken ofwa? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 10:17 |
|
|
forumlegende |
Sammeken schreef: mijn ea-vlag hangt hier al voor mijn ruit te wapperen! ik stel voor da iedereen da wa doet! anders benne kik de margi en verklaart mijn mokke mij weer zot.. jupla!! zot komen vandoag! we gonna win! hier in mere hangt ze bij mij en mijnen buur ook buiten! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 10:18 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Sebiet pompier buiten halen muziek op en rond 5u nor stadion, en we zen vertrokken
De Toerenbiejoekes geven gaas !!!!!!!!!!!!!! |
| 09 Apr 2011, 10:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Dries schreef: England4ever schreef: Miljaar ben blij dak nie allien ben, amaai 7u wakker, komt wel goe mannekes!!! http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_h ... r_embedded ![]() ela ela, de liekes dak op facebook zet efkes pikken ofwa? ![]() ale moet kunnen alllemaal samen zoals op ajax http://www.youtube.com/watch?v=MTR8_G0W ... re=related |
| 09 Apr 2011, 10:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
stress, stress, stress, straks wordt ik echt kreezie, ik ga straks een uur of 2 gaan fietsen om mij af te reageren, mijn stalen ros zal afzien.
Nog 9,5 uur en dan aftellen nor twiede klas _________________ Iendracht 4ever. |
| 09 Apr 2011, 10:33 |
|
|
forumlegende |
kreezie nonkeltje schreef: stress, stress, stress, straks wordt ik echt kreezie, ik ga straks een uur of 2 gaan fietsen om mij af te reageren, mijn stalen ros zal afzien. Nog 9,5 uur en dan aftellen nor twiede klas sebiet steekt ge boonen en cancellara nog voorbij als ze zouden aant verkennen zijn ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2011, 10:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Ik em vannacht ver geen oog toe gedaan, gelijk het grote deel hier.
Maar het ergste is dan nog dak een nachtmerrie had in die paar uurkes slaap Kzen er begot een uur of 2 ni goe van geweest!! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 09 Apr 2011, 10:56 |
|
| Pagina 69 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 83 Volgende |