RC Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 75 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 83
 RC Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Ik ging normaal pas tegen 19u, maar ik kan mij niet meer inhouden. Ik vertrek naar het stadion.

09 Apr 2011, 17:46
Knaap

35' 0-1, doelpunt van Gwenny Opbroeck (Racing Waregem).

09 Apr 2011, 20:43

:? :cry:

09 Apr 2011, 21:24
Knaap

De wedstrijd EA - Racing Waregem is afgelopen, eindstand 0-1.

Massa kansen gehad, maar bal wilt er nie in.. Puur eenrichtingsvoetbal geweest!

Flippo in 2e helft penalty gemist en 2 doelpunten (on)terecht? afgekeurd wegens vermeend buitenspel

Pure anti climax... 11 racings als een berlijnse muur... 1 kans, 1 goal...

09 Apr 2011, 21:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik zie da het forum na 2 dagen terug online is, kweet wel nog altijd nie goe wa te zeggen over de match van zaterdag. 'T zal volgende week moeten gebeuren zoveel is zeker, kvond ze nie slecht spelen maar die penalty en al dan niet terecht afgekeurde goals hebben het feestje uitgesteld. Zware ontgoocheling aangezien alle ingrediënten aanwezig waren voor een topavond.

11 Apr 2011, 9:59
Junior

Website: http://www.facebook.com/9300records
Anticlimax + gratis kater...

Belangrijkste is dat spelers nu niet beginnen twijfelen aan eigen kunnen,
We hebben dit seizoen al paar keer geluk aan onze kant gehad, eergisteren zat gewoon alles tegen, ook al kan ik er komende zondag niet bijzijn, ik zou niets liever hebben dan dat we dan de 3 punten pakken

Buiten die ene Bengaalse pijl op het plein hebben we ons groots gedragen in het verlies, zondag allemaal als 1 man terug achter ons ploeg :EA:

11 Apr 2011, 10:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Man man ma.
Een terechte uitslag was 0-4 geweest maar 1 floddergoal en heel veel chance voor Waregem :kots: beslisten er anders over.
Tegen Dessel hetzelfde voetbal als in de tweede helft en wat meer geluk in de afwerking en we mogen dit weekend feesten.
Zondag hopelijk weer een massa volk en weer met zen allen achter de ploeg. :EA:

11 Apr 2011, 10:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
T.Fratelli schreef:

We hebben dit seizoen al paar keer geluk aan onze kant gehad, eergisteren zat gewoon alles tegen, ook al kan ik er komende zondag niet bijzijn, ik zou niets liever hebben dan dat we dan de 3 punten pakken

Buiten die ene Bengaalse pijl op het plein hebben we ons groots gedragen in het verlies, zondag allemaal als 1 man terug achter ons ploeg :EA:

Inderdaad spijtig voor de ploeg en supporters dat die vuurpijl op het plein kwan (n)
Deze avond komen de foto's van de sfeer en de filmkes on-line

11 Apr 2011, 10:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
T.Fratelli schreef:

Dat bengaals kwam waarschijnlijk van ne grote dommerik.
Hopelijk kunnen ze er hem uithalen en hem beboeten!

11 Apr 2011, 10:04

Afbeelding

11 Apr 2011, 10:07

Afbeelding

11 Apr 2011, 10:08
forumlegende

Een geluk dat het forum een paar dagen plat lag .. nu hebben de nederlaag laten bezinken. Je moet dit kunnen relativeren.
Al een heel seizoen genoten we een grote dosis geluk alleen zat het zaterdag echt wel tegen. De bal wou er niet in.

Ik blijf erbij, tegen Dessel pakken we die titel. Een voetballende ploeg ligt ons gewoon beter dan die kloteploeg van Waregem. De hele tweede helft met 11 achter de bal. Nog wel geteld één aanval boksten ze in elkaar. Die mannen doen niets liever dan verdedigen.

Al ben ik ervan overtuigd dat, indien we die gelijkmaker konden scoren we hoogstwaarschijnlijk wel nog een tweede hadden gemaakt.

Soit, niet getreurd. Zondag een nieuwe kans.
Als we spelen zoals zaterdag in de tweede helft, zal het wel lukken. Al is Dessel niet het kneusje van de competitie, wel integendeel.

11 Apr 2011, 10:11
Ancien

Leeftijd: 46
josken1 schreef:
Man man ma.
Een terechte uitslag was 0-4 geweest maar 1 floddergoal en heel veel chance voor Waregem :kots: beslisten er anders over.
Tegen Dessel hetzelfde voetbal als in de tweede helft en wat meer geluk in de afwerking en we mogen dit weekend feesten.
Zondag hopelijk weer een massa volk en weer met zen allen achter de ploeg. :EA:

Alleen hoop ik wel dat we er dan in de eerste helft meteen tegenaan gaan... Met die helse sfeer van zaterdag had ik een kopie van de start van tegen Rupel-Boom verwacht, maar ik kwam toch redelijk bedrogen uit... Akkoord dat we het iets afwachtender wilden aanpakken om niet op de eerste de beste counter te lopen, maar je ziet dat die tegenprik dan toch valt hé. Eigenlijk al na 4 minuten een grote kans voor Waregem en dan op het halfuur toch een knap doelpunt, opgebouwd van achteruit...

Hadden we de spirit van in de tribunes ook meteen op de mat gelegd van minuut 1, die van Waregem waren nooit in de match geraakt... Stonden na tien minuten trouwens al met 2 gele kaarten en ook dat wisten we niet uit te buiten... Vijf meter hoger gaan pressen en je maakt nog voor de rust de gelijkmaker... Ook al waren er van ons precies meer onder de indruk van de omstandigheden dan bij Waregem...

Tweede helft zeker meer dreiging maar Wouter werd al bij al toch vrij makkelijk uit de match gehouden en dan zie je toch dat we het zeer moeilijk blijven hebben. Bovendien hadden onze flankmiddenvelders ook niet hun beste dag en onze ballen op stilliggende fases (corners, vrije trappen en helaas ook onze penalty) waren zaterdag toch wel redelijk rampzalig...

Jammer van de ontnuchtering en gelukkig nog 2 kansen (de derde wil ik niet tot uiting zien komen!) om beter te doen maar je ziet eens te meer dat je een titel niet op bestelling krijgt. Ik troost me alvast met de gedachte dat als er iemand was die ons kon bedwingen het VDH was wegens het door en door kennen van onze kern en daar zijn we nu vanaf.

Hopelijk volgende zondag wel een groot feest achteraf - en niet alleen voor de wedstrijd zoals zaterdag...

11 Apr 2011, 10:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Een gevoel van ontgoocheling, alleen omdat we de titel (nog) niet binnen hebben. Alles was aanwezig om er een feest van te maken, behalve dat tikkeltje geluk.
De mensen die genoodzaakt waren om het bezoekersvak te gaan zitten, hebben waar gekregen voor hun geld. De 2de helft werd op ,uitzondering van 1 kans na, voor hun neus gespeeld. Het zegt genoeg.

Achteraf bekeken is het toch ook ewa kicken op zulke matchen. Toen de penalty gefloten werd, zat iedereen in elkaars nek van vreugde. 20 seconden later zakten we allemaal op de grond van ongeloof en verdriet. Dat stukske alleen al verdiende een reportage in Sportweekend...

Enfin, weer een hele week uitkijken naar de match. Dat er voor maandag congé wordt aangevraagd, is wel duidelijk.

11 Apr 2011, 10:30
Vaste Waarde

Ben nog altijd zwaar ontgoocheld van zaterdag.
Man,man hoeveel hadden we ni nodig :( nochtans vind ek da onze gasten alles gegeven hebben om de overwinning nog binnen te slepen, vooral den 2de helft dan!!
En nog ff iets voor de successupporters die het nodig vinden om ambras te maken met mensen die elke week hun ploeg steunen en alsook mensen uit te lachen die vrijwillig voor den Iendracht werken :fuck: :kots:
Blijft aub zondag thuis en kijkt geregeld is naar teletekst.

11 Apr 2011, 10:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 73 74 75 76 77 83