|
|
| Pagina 1 van 6 |
[ 79 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Beperkingen op carnaval?
Citeer: Van teletekst BEPERKINGEN BIJ CARNAVALSTOET AALST ? De organisatoren van het carnaval van Aalst plannen een extra vergadering om te bekijken of ze de carnavalisten tijdens de stoet beperkingen moeten opleggen of niet. Tijdens het Aalsterse carnaval wordt traditioneel de spot gedreven met zowat alles, ook met religie. De organisato- ren willen protestacties vermijden. Afgelopen weekend werd in Brussel nog door een duizendtal moslims betoogd tegen de publicatie van cartoons van de profeet Mohammed. Vorig jaar al kwam er een protestbrief van de Arabische Liga omdat de stoet beledigend en racistisch zou zijn voor de moslims en hun cultuur. Gewoon omdat er e paar azijnpissers nie tegen e paar cartoons kunnen zouden we ons feest moeten inperken ofzo :hmm:_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 06 Feb 2006, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
radicaal tegen !
carnaval is iet dat nog BOVEN persvrijheid staat :no: neeje echt met die zever van de laatste dagen maken ze van een geweldig tolerant persoon een regelrechte racist... deze gebeurtenissen een week voor de verkiezingen en België kleurt pikzwart. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Feb 2006, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Ik zou er toch voorzichtig mee zijn...
Tegenwoordig lopen er zotten genoeg rond die in staat zijn zichzelf op te blazen, bv. midden de immense drukte op de grote markt... Carnaval of gene carnaval... in de andere reeds gepasseerde opblaaspraktijken hebben ze ook naar niks of niemand omgekeken :kwaad: Vrije meningsuiting :hmm: Tegenwoordig moet ge dat met nen immens grote korrel zout pakken ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 06 Feb 2006, 21:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Opgelet! Ik ben ook radicaal tegen hé, maar met die kadeejen valt niet te spotten... zo blijkt :hmm:
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 06 Feb 2006, 22:00 |
|
|
forumlegende
Das just, die gasten verstaan alleen maar geweld...mor as die beperking er komt zien ze mij niet me Karnaval, as ge in uw eigen stad al verdomme zoiets zelfs mor moet overwegen, da is een brug te ver voor mij! Snappen die gasten ni da ze zo voor 40% of meer gaan zorgen voor 't VB??? Ze doen maar eh...
|
| 06 Feb 2006, 22:33 |
|
|
der zal daa nekee ne groep moslims moeten toekomme ze!!
3000 voil zjanette achter hun, gewapend me koesjen, paraplies, sjakosjen en veel meer! :dans: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Feb 2006, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Ze gaan verder om verder nu raken ze al aan onze gewoonte's ook. Ze willen gewoon dat de hunne aannemen. Ik hoop dat de mensen eindelijk hun ogen is opentrekken, want gelijk ze daar in Brussel bezig waren en met die rellen in Frankrijk en hier een paar maanden geleden is toch niet meer normaal ze. Als we ons er ons nu ni tegen verzetten is het straks te laat...
|
| 06 Feb 2006, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Om het met een cartoon te verwoorden:
![]() |
| 06 Feb 2006, 23:23 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
ej lotjet uit e gvd. as zet verbieden, latek er op affiches drukke en pakkek er mee. we gon ons toch ni nog meer aanpassen on die mannen e zeg, das tvolgende. wor go da wera eindigen? just de balen, eur muil agen gvd. der werd me de paus meer gelachen as me die broin manen en eren allah
|
| 07 Feb 2006, 0:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Het is al schokkend genoeg hoe die mannen reageren op nen domme cartoon, laat staan dat ze verdomme nog eens aan carnaval raken ook zeker. Weten de mensen nog niet dat da crapuul gewoon elke op reden springt waarvoor ze amok kunnen maken, gewoon ambras maken, al gelijk waarvoor, daar gaat het hen om. En dan zouden sommigen (zoals Danneels) hun reacties nog goedkeuren, of toch begrijpen, ook. Ne keer de groven borstel door, de flikken zouden betere elke betoger tegen die cartoons gewoon de kop inkloppen, ze zullen niet gemist worden hoor, integendeel, de wereld zal er een betere plaats door worden. Ik ben het echt, maar echt kotsbeu, hoe wij altijd op eieren moeten lopen om toch per ongeluk gene moslim vies te maken, want dan hebt ge direct den derde wereldoorlog aan uw been. Mor pas op, ne cartoon is heiligschennis, mor Deense vlaggen in brand steken en de ambassade afbranden, das allemaal normaal hé.
Mor kom, ik gon hier stoppen, want ik word er echt woedend van. |
| 07 Feb 2006, 9:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Er is daar anders wel een voedingsbodem om WO III te veroorzaken zenne...
|
| 07 Feb 2006, 10:25 |
|
|
Reserve
Verstoon die moslims oilsjters?Kennen die da leizen en ontsoiferen?Hoe miejr da ge schrik etj van die manen hoe steirker da ze eer zelle voelen !
En hoe miejr ruchtboorhed da ter dor on gegeiven werd oe rapper da ze op ander zauken zelle kreften :fy: :fy: :fy: |
| 07 Feb 2006, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
steward schreef: Verstoon die moslims oilsjters? niéje,mor ze krijgen in die landen ginder wel allemol ne spoedcursus Deens op t school. Ze zien da ginder as de taal van de toekomst peis k ![]() |
| 07 Feb 2006, 10:55 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
rustig hé jongens
nuja.... zouden ze daar eigenlijk weten waarom ze daar staan onozel te springen en met stenen te smijten ? volgens mij weten die zelfs niet over wat het gaat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Feb 2006, 11:58 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:39 Berichten: 67 |
ik vraag mij ook af waar ze mee bezig zijn. Ge zou denken dat ze in Afghanistan wel andere zorgen aan hun hoofd hebben dan te zitten ambras maken over ne cartoon.
Die reactie van de Katholieke kerk verbaast mij eigenlijk ook niet. Ik denk dat geen enkele religie ook maar enige zin voor humor of relativering heeft. Dat geldt evenzeer voor de joden of eender welke religie. ne zotte wereld is 't aan 't worden, jonges. stelt u voor zeg, carnaval censureren.. ![]() |
| 07 Feb 2006, 19:57 |
|
| Pagina 1 van 6 |
[ 79 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende |