Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ja tzal da gaan zijn :hmm:

11 Apr 2011, 15:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Zienaa schreef:
Jeroen schreef:
In de staantribune is het toch echt een fiasco als je iets wilt drinken met "topmatchen". Met een paar simpele ingrepen zou daar écht veel aan te doen zijn...

Hoedat e? Ge geraakt daar enorm moeilijk weg ze. Wat al veel zou uitdoen is dat ze de mensen verbieden van in de gangen te staan zodat ge makkelijk in en uit de tribune kunt. Of zoals hier reeds aangehaald een dubbele toog zetten waar er constant 10 of meer pinten klaar staan. Zoiets is echt niet veel werk, maar ze moeten vrijwilligers vinden é.

Gewoon al nen 2de ingang plaatsen zou veel helpen
Al was het om de zweet -en andere geuren daar sneller buiten te krijgen :)

En pinten op voorhand klaar zetten, lijkt mij ook geen oplossing. 3/4 van de supporters moet de pinten niet hebben als ze daar al 10minuten klaar staan :)

11 Apr 2011, 15:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Dries schreef:
ja tzal da gaan zijn :hmm:

kan natuurlijk ook zeggen dat men vrouw haar schuld is :D
ze was er tegen Oudenaarde bij, maar mijn kids ook. De kids konden er evenwel zaterdag niet bij zijn ...dus daar waar zij dacht dat zij de geluksbrenger was tegen Oudenaarde, waren het in feite de kinderen. Wees gerust, zondag zijn ze er alle 3 bij :D

11 Apr 2011, 15:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Voorverkoop Eendracht Aalst-Dessel
Zondag speelt Eendracht Aalst tegen Dessel Sport. Op het secretariaat aan het PC stadion is er al zeker een voorverkoop op woensdag 14 april tussen 18u en 20u. De drukte zal er minder zijn omdat de abonnees hun kaart nu geldig is
bron aalst tv

woensdag :hmm:

11 Apr 2011, 16:05
Ancien

Leeftijd: 65
krisken schreef:
Sammeken schreef:
Jeroen schreef:
Op gebied van organisatie kunnen ze toch nog heel wat leren hoor op E.Aalst ...
Om dan nog maar te zwijgen wat je moet uitsteken om een pint te drinken in de chalets achter de staantribune. Op Bornem, waar er maar een 700 man van ons aanwezig was, deden ze dat perfect door met een dubbele toog te werken en ervoor te zorgen dat er al tientallen pinten gereed staan.

Hier beginnen ze pas te tappen als er volk staat, sluiten ze slechts één vat aan dat dan leeg is na 2 minuten...

Terecht... plus het feit dat je zuipkaarten vooraan kon kopen voor 15euro =10pintjes. ipv 1.6 euro per bonneke.. eens in de chalets blijkt dat ze deze niet aannemen. mag je dus helemaal terug voor ze te laten omwisselen. duidelijk een gebrek aan communicatie..

Organisatie zal wel ik had vrijdagavond mijn zitplaatsen gaan halen en zondag toen ik op mijn plaats aankwam hadden ze mijn twee plaatsen reeds verkocht dus twee zelfde plaatsen verkocht hoe kan dat nu weeral kan alleen in aalst.

In de jaren '70 heeft KV Mechelen voor een kampioenenmatch eens de helft van zijn tribuen dubbel verkocht...

11 Apr 2011, 16:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witteken schreef:
Voorverkoop Eendracht Aalst-Dessel
Zondag speelt Eendracht Aalst tegen Dessel Sport. Op het secretariaat aan het PC stadion is er al zeker een voorverkoop op woensdag 14 april tussen 18u en 20u. De drukte zal er minder zijn omdat de abonnees hun kaart nu geldig is
bron aalst tv

woensdag :hmm:

14 april is wel degelijk een donderdag, zoals het trouwens correct vermeld is op de officiële site.

11 Apr 2011, 16:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik verwacht komende zondag toch een meer ontspannen sfeer. En hoe zat dat nu met die 'blessure' van Wouter?

11 Apr 2011, 16:18
nieuw in de eerste ploeg

Hoop dat O'Toole van Liverpool zondag niet komt. Heeft ons tegen Rupel Boom ook geen deugd gedaan. Ik weet, het klinkt zeeeeeer kinderachtig, maar ik ben zo bijgelovig dat ik hem zondag liever niet zie en daarna WEL een feestje kan bouwen

11 Apr 2011, 16:53
Ancien

Schepper schreef:
Teigen Braukel en Waregem kostek ni goan koiken.
Resultoat: 2x den boeit in.
Teigen Dessel bennek er vedrom boi.
Winsjt es dus verzeikerd.... :juij:
Na zondag goant gebeiren, letj op mèn woerden!!
:EA:

Ze geiven pertank goe weir in d'ardennen. :D

11 Apr 2011, 16:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bomber schreef:
Ow ow, iedereen is hier zeker zijn memorabele verschijningen (en bijhorende winstmatchen) vergeten ten tijde van de "Foert Michiel, red den Iendracht" actie?

waarschijnlijk omdat de meesten die op deze mens mekkeren ( en hij kan daar NIET aan doen dat ea just dan veliest!!) in die tijd nog papfleskes aant zuigen waren? van mijn part staat hij er zondag terug! (y)

11 Apr 2011, 17:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Ik hoop inderdaag ook dat er opnieuw sfeeracties zijn en dat er veel volk gaat zijn, successuppo's of niet. Geef toe, dat was toch te machtig om te zien. Zondag mag het van mij meer van dat zijn, met winst :D

Iendracht nor 2e

11 Apr 2011, 17:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Pixie72 schreef:
Hoop dat O'Toole van Liverpool zondag niet komt. Heeft ons tegen Rupel Boom ook geen deugd gedaan. Ik weet, het klinkt zeeeeeer kinderachtig, maar ik ben zo bijgelovig dat ik hem zondag liever niet zie en daarna WEL een feestje kan bouwen

Ten eerste, wie is in godsnaam O'Toole :D ? En ten tweede, van mij hoeft die zeker niet te komen, maar zeggen dat hij tegen Rupel Boom geen deugd gedaan heeft, is wel heel belachelijk zeg, we hadden ginder al met 4-0 verloren, sebiet zal het nog Peter Doole zijn fout zijn dat het geen 5-0 werd in de terugmatch.

11 Apr 2011, 17:35
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Pixie72 schreef:

Ten eerste, wie is in godsnaam O'Toole :D ? En ten tweede, van mij hoeft die zeker niet te komen, maar zeggen dat hij tegen Rupel Boom geen deugd gedaan heeft, is wel heel belachelijk zeg, we hadden ginder al met 4-0 verloren, sebiet zal het nog Peter Doole zijn fout zijn dat het geen 5-0 werd in de terugmatch.

Ik denk toch dat er hier heel veel heel bijgelovig zijn zenne. Straks gaan we nog moeten kijken hoe de zon staat om te zien of we kans maken om te winnen van Dessel... Zet de drive van de Pete vanop minuut 1 in de kopkes van de spelers en Waregem was indeed beaten... In zo'n wedstrijden met zo'n spanning moet je - denk ik - de beredeneerdheid even laten schieten zodat je de zenuwen eraf kan knallen. Zet zo'n furie in als het eerste kwartier tegen Rupel-Boom en Waregem wist zelfs ni in welke kleuren ze speelden... Soit, is niet gebeurd, maar om nu de randfenomenen voorafgaand een wedstrijd in te roepen als excuus over de einduitslag of naar de volgende match toe, vind ik er toch wel wat over... Als de spelers volgend jaar naar den Antwerp trekken waar er minstens 5.000 tegen ons gaan roepen, gaan ze toch ook niet in hun broek doen zeker...

Als je in de eerste helft nog maar een flard van het tempo van de tweede helft op de mat kon leggen, spreekt niemand zelfs over de gemiste penalty van Filipovic, zoals toen VDN miste tegen Temse... Dat specifiek feit zal eerder invloed hebben gehad op het resultaat ipv het feit wie of hoe de ploeg voor aanvang van de match werd aangekondigd...

11 Apr 2011, 17:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
inderdaad :worship:
Onze man van liverpool zette de spionkop direkt in lichterlaaie !
Aan hem heeft het absoluut niet gelegen, typisch dat er altijd een zondebok moet gezocht worden.
Pas op, voor mij moet het ook niet elke week komen hé, dan is de "magie" er een beetje af. Maar zijn opwarmertje was toch weer genieten hoor :worship:

and here are the wisselplayers :D :plat:

11 Apr 2011, 18:17
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bram schreef:
inderdaad :worship:
Onze man van liverpool zette de spionkop direkt in lichterlaaie !
Aan hem heeft het absoluut niet gelegen, typisch dat er altijd een zondebok moet gezocht worden.
Pas op, voor mij moet het ook niet elke week komen hé, dan is de "magie" er een beetje af. Maar zijn opwarmertje was toch weer genieten hoor :worship:

and here are the wisselplayers :D :plat:

Hier zijn de bewijzen wit op zwet :)

http://www.youtube.com/watch?v=7tXc7onz ... ture=share

Dat men in de krant Zwally schreef ipv Zwawi, lag dat aan reporter of was ons mascotte op dat moment al met een dubbel tong aan het spreken ? :D

11 Apr 2011, 18:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 50