Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Afbeelding

12 Apr 2011, 9:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Men mag van de Castro zeggen wat men wil,het is een speler die je in je ploeg moet hebben een klein varkentje,speelde zaterdag een dijk van een wedstrijd (y)

12 Apr 2011, 9:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bakkie schreef:
Men mag van de Castro zeggen wat men wil,het is een speler die je in je ploeg moet hebben een klein varkentje,speelde zaterdag een dijk van een wedstrijd (y)

Hij speelde inderdaad heel sterk zaterdag. Tis misschien niet altijd de simpelste, maar na zijn verwijzing naar de B-kern heeft hij zich toch uitstekend herpakt, vind ik. En als hij zijn fratsen achterwege laat, is het gewoon nen heel goeie rechtsachter.

12 Apr 2011, 9:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik zie het terug zitten voor zondag. Wij willen revanche en de spelers willen dat!
We zullen der allemaal weer vol voor gaan en kdenk da de meesten nog altijd overtuigd zijn dawe volgend jaar in 2de spelen :D

12 Apr 2011, 10:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
England4ever schreef:
Dirk schreef:
Wacht hein, 1919 et geboertjoar van kamiel Sergaent
Diene kapitoin ? ......... Piet piraat ?

Bennek gesloagd :D

:crazy: aja nog vergeten te zeggen, is da Flippo?, dienen was toch al lang gestopt mee voetballen :stom:

Ja, het is vervelend van dergelijke supporters eens in het midden te hebben, maar, je moet zo denken voor volgende zondag: die 1000 extra ééndagsupporters brengen minstens 10000 eurookes mee vr den iendracht. Alle beetjes zijn welkom, ook om de kampioenspremies te betalen hé, om van de schuldafbouw maar niet te s :EA: preken . Dus, laat ze maar komen, hoe meer, hoe meer geld in het baksken.

12 Apr 2011, 10:47
Nationale Ploeg

ajoin54 schreef:
England4ever schreef:
Dirk schreef:
Wacht hein, 1919 et geboertjoar van kamiel Sergaent
Diene kapitoin ? ......... Piet piraat ?

Bennek gesloagd :D

:crazy: aja nog vergeten te zeggen, is da Flippo?, dienen was toch al lang gestopt mee voetballen :stom:

Ja, het is vervelend van dergelijke supporters eens in het midden te hebben, maar, je moet zo denken voor volgende zondag: die 1000 extra ééndagsupporters brengen minstens 10000 eurookes mee vr den iendracht. Alle beetjes zijn welkom, ook om de kampioenspremies te betalen hé, om van de schuldafbouw maar niet te s :EA: preken . Dus, laat ze maar komen, hoe meer, hoe meer geld in het baksken.

(y)

ik moet zo niet hebben van die mentaliteit van 'ik ben ne vasten die neerkijkt op de gelegenheidsupps'. en voor alle duidelijkheid: ik heb al van den tijd van El Fahem een abbo he. Als EA ooit terug hoge toppen wilt scheren, moet ge nu aan klantenbinding doen en ze bij wijze van spreken niet buitenkijken. mijn gedacht he.

12 Apr 2011, 11:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Still standing ! schreef:
ajoin54 schreef:
England4ever schreef:

(y)

ik moet zo niet hebben van die mentaliteit van 'ik ben ne vasten die neerkijkt op de gelegenheidsupps'. en voor alle duidelijkheid: ik heb al van den tijd van El Fahem een abbo he. Als EA ooit terug hoge toppen wilt scheren, moet ge nu aan klantenbinding doen en ze bij wijze van spreken niet buitenkijken. mijn gedacht he.

Welkom bij mijn fanclub.

12 Apr 2011, 11:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Still standing ! schreef:
ajoin54 schreef:
England4ever schreef:

(y)

(y)

En in plaats van alles wat ge ook maar gehoord hebt op de tribune hier blijven te herhalen... Tja, sommige mensen van zaterdag zullen misschien niet geweten hebben dat Filipovic bij EA speelt. So what? Lacht daar is goed mee en negeert dat voor de rest.

Tegenwoordig kunt ge hier elke week een bloemlezing van uitspraken van op de tribune lezen... Terwijl ik denk dat niemand daar een boodschap aan heeft. Tis precies of sommige heimwee hebben naar de tijd dat we laatste in derde klasse stonden. Dan stonden er alleen maar echte in ons stadion (met als gevolg weinig volk).

12 Apr 2011, 12:16

England4ever schreef:
Als het donderdag voorverkoop is, zouden ze beter de mensen die der altijd zijn op hun plaats laten staan, zoals in de K, en de gelegenheidssupporters achter de goal ofzo zetten, maar niet in ons sfeervak. Ik weet dat dit niet simpel is maar vragen als voor wat staat 1919, en wie is diene kapitein?? Daar wordt ge toch nie goe van ze! Laat ons hopen dat ze wat opzoekingswerk doen, en dat ze volgend jaar onze kampioenen komen aanmoedigen. Btw in 1919 hebben ze in Engeland de 48u week ingevoerd, dat heeft er niks mee te maken hé veur de twijfelgevallen! :D

Tsssss, proficiat echt! Je weet wie de kapitein is van een ploegske dat in derde nationale speelt van een land waar de gemiddelde buitenlander nog nooit van gehoord heeft. Inderdaad, jij verdient het veel meer om daar in het vak K te staan en al de andere moeten op internet informatie zoeken vooraleer ze naar een match mogen komen zien.

Je zou juist content moeten zijn dat er nog mensen naar de voetbal in 3de klasse komen kijken in plaats van zitten te kreften dat ze de clubgeschiedenis niet kennen. Denkt ge echt dat die gelegenheidssupporters daar 's nacht van wakker liggen??

Mvg,
uw gelegenheidssupporter

12 Apr 2011, 12:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ik heb niks tegen mensen die niet weten wie welke speler is. Laat staan of ze ooit al van nen Cousin of Crispijn zouden gehoord hebben. Ze vinden de weg naar het stadion, wat op lange termijn enkel meer sfeer en inkomsten kan creeren. Supporters hebt ge nodig, dus hopen dat ze volgende week thuis blijven, vind ik er ook over. De grote meerderheid van het forum wist op zijn allereerste match ook waarschijnlijk niet alle spelers bij naam.

Waar ik wel lastig van word, is dat een ander deel ook komt kijken voor een eerste keer en na 10 minuten zijn ze de nieuwe trainer. 'Dieje nr 9 is niks waard. Die ploeg is te licht voor 2de etc.'
Dat is enkel maar frusterend voor iedereen er rond. Want dan stel ik mij echt de vraag wat ze daar komen doen.

Laatst gewijzigd door voorbijganger op 12 Apr 2011, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

12 Apr 2011, 12:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik em vannacht giejn oeig toe gedoan. Ne ganse nacht op 'n Iendracht gepeisd.
En tes nog mor doisendag.... :?

12 Apr 2011, 12:56
Ancien

Leeftijd: 55
voorbijganger schreef:
Ik heb niks tegen mensen die niet weten wie welke speler is. Laat staan of ze ooit al van nen Cousin of Crispijn zouden gehoord hebben. Ze vinden de weg naar het stadion, wat op lange termijn enkel meer sfeer en inkomsten kan creeren. Supporters hebt ge nodig, dus hopen dat ze volgende week thuis blijven, vind ik er ook over. De grote meerderheid van het forum wist op zijn allereerste match ook waarschijnlijk niet alle spelers bij naam.

Waar ik wel lastig van wordt, is dat een ander deel ook komt kijken voor een eerste keer en na 10 minuten zijn ze de nieuwe trainer. 'Dieje nr 9 is niks waard. Die ploeg is te licht voor 2de etc.'
Dat is enkel maar frusterend voor iedereen er rond. Want dan stel ik mij echt de vraag wat ze daar komen doen.

(y)

12 Apr 2011, 12:56

voorbijganger schreef:
Waar ik wel lastig van wordt, is dat een ander deel ook komt kijken voor een eerste keer en na 10 minuten zijn ze de nieuwe trainer. 'Dieje nr 9 is niks waard. Die ploeg is te licht voor 2de etc.'

Ik vind dat juist grappig en ik lach ne keer naar die mensen en die zijn ook content. Iedereen content

12 Apr 2011, 12:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
voorbijganger schreef:

Waar ik wel lastig van word, is dat een ander deel ook komt kijken voor een eerste keer en na 10 minuten zijn ze de nieuwe trainer. 'Dieje nr 9 is niks waard. Die ploeg is te licht voor 2de etc.'

Het grootste deel van die "nieuwe trainers" komen anders wel élke week zien hoor. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Als je als speler daar niet tegen kan zoek je beter een andere club.

12 Apr 2011, 13:02
Nationale Ploeg

Ik heb niks tegen gelegenheidssupporters en nog minder tegen hun commentaren. Ik vind dat meestal grappig.

Ik ben twee of drie seizoenen lang gelegenheidssupporter geweest, dat ik gewoon af en toe meekwam me ne maat van mij. Stilaan is dat gegroeid, en nu baal ik als ik ook maar 1 matchke moet missen. Als omstaanders mij in die eerste paar matchen hadden uitgescholden ofzo, dan weet ik ni of ik zou blijven komen zijn.

Maar ik begrijp wel dat het niet leuk is om te zien dat de K vol successo's zit. Ik moest zelf vrede nemen met een ticketje in de I, terwijl ik normaal gezien recht boven de kop in de K sta bij praktisch elke thuismatch. Maja, voor ene keer... we gaan daar toch ni van sterven he.

Wel onaangenaam in de I-tribune: we mochten ni meer naar buiten om iets te eten ofzo tijdens de rust, en gezien mijn alcoholconsumptie was dat echt wel nodig eigenlijk. Heb dan maar een extra pint gedronken, en ik heb het de ganse zondag mogen voelen :D

12 Apr 2011, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 50