|
|
| Pagina 52 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Wielrennen
Nick Nuyens wint de mooiste koers uit z'n leven.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Apr 2011, 16:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Fantastische koers !
Het stuk van aan de brug over de Dender tot boven op de muur Wat een passage was dat zeg ? Zoals Cancellara vandaag Vlaanderens mooiste wou degraderen tot een kermiskoers en uiteindelijk toch nog in het zand moest bijten.... 't doet als vlaming dan toch deugd dat er eene van eigen bodem kan winnen ! Eindelijk een dikke klepper opt palmares van Nuyens. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Apr 2011, 16:15 |
|
|
Freak
Bram schreef: Fantastische koers ! Het stuk van aan de brug over de Dender tot boven op de muur Wat een passage was dat zeg ? Zoals Cancellara vandaag Vlaanderens mooiste wou degraderen tot een kermiskoers en uiteindelijk toch nog in het zand moest bijten.... 't doet als vlaming dan toch deugd dat er eene van eigen bodem kan winnen ! Eindelijk een dikke klepper opt palmares van Nuyens. ik had na de Leberg zoiets van, pfff... ik zet de tv uit en doe iets anders tis ietsje anders uitgedraaid. ![]() |
| 03 Apr 2011, 16:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik kijk dit jaar alleen naar de grootste koersen tot nu (Primavera en Ronde), maar ik kan niet klagen, zeg...
En Cancellara was vandaag veruit de beste in koers (en dan Chavanel) maar hij was toch een tikkeltje overmoedig om het zacht uit te drukken... Inderdaad, de mooiste en leukste overwinning van Nuyens al had Chavanel toch pech dat Cancellara hem nog van zijn lijn deed afwijken, het had anders niet veel gescheeld, denk ik... Fantastisch om zien hoe iedereen om beurt door het ijs zakte... Wie laatst lacht, best lacht... |
| 03 Apr 2011, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Cancellara es vandoag zén zelven tegengekommen, en den besten in koers was zonder twoifel Chavanel.
Omda ge dor een demaraasjken doetj en ne meniet kenjt oitloeipen zejje nog altoid nie den beste in koers volgens moi. Past op é es goe bezig, en tes woarschoinlék den besten courreur op dezen moment, mor Chavanel was steirker vandoag. Moest em derect meegespurt emmen en nie nor achter gekeken emmen nor Boonen, tein vriejzek vér Nuyens da em wel echt het Hoste syndroom zou meegemokt emmen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 03 Apr 2011, 18:22 |
|
|
Vaste Waarde
Misschien te rooskleurig aant bekijken, maar als ge de laatste tijd de koersen eens bekijkt, dan hebt ge toch het gevoel dat de zware dopinggevallen eruit zijn. Er zullen er wel nog een paar bijzitten die slikken, dat wel. Maar toch...
Maar als ge vorige week ziet dat Tankink aan de kant moet met krampen, nen anderen wordt er uitgereden op 5km van het einde,... Vandaag ook weer. Iedereen dacht dat Cancellera een vrijgeleide had, maar het draaide helemaal anders uit en hij stond ook 'geparkeerd' op de Muur. Tot voor kort had ik zulke zaken nog niet gezien in de koers. Enfin, het maakt de koers weer spannend en fantastisch om naar te kijken. Ik kijk al uit naar volgende weken. |
| 03 Apr 2011, 18:48 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: Misschien te rooskleurig aant bekijken, maar als ge de laatste tijd de koersen eens bekijkt, dan hebt ge toch het gevoel dat de zware dopinggevallen eruit zijn. Er zullen er wel nog een paar bijzitten die slikken, dat wel. Maar toch... Maar als ge vorige week ziet dat Tankink aan de kant moet met krampen, nen anderen wordt er uitgereden op 5km van het einde,... Vandaag ook weer. Iedereen dacht dat Cancellera een vrijgeleide had, maar het draaide helemaal anders uit en hij stond ook 'geparkeerd' op de Muur. Tot voor kort had ik zulke zaken nog niet gezien in de koers. Enfin, het maakt de koers weer spannend en fantastisch om naar te kijken. Ik kijk al uit naar volgende weken. ![]() |
| 03 Apr 2011, 19:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Van de vrouwen heb ik vandaag ook een mooie Ronde van Vlaanderen gezien. Eerst naar de start in Oudenaarde geweest, nadien de doortocht op de Oude Kwaremont en de Molenberg live meegemaakt en dan nog even de finish in Meerbeke meegepikt. Bij elke doortocht waren er andere vluchters en dan is het bij finish afwachten hoe de situatie dan is, want dat krijg je natuurlijk niet mee op de radio.
De overwinning ging uiteindelijk naar de Nederlandse Annemiek van Vleuten van Nederland Bloeit, waarvan Jeroen Blijlevens sportleider is. Dat het vrouwenwielrennen echt wel wat meer media-aandacht kan gebruiken, bleek maar weer eens toen ik het nieuws van 18 u. op de radio hoorde. "Bij de vrouwen won de Nederlandse Annemieke _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 03 Apr 2011, 21:41 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Op den tv zaten zowel Van Vleuten, Verbeke als Vos ff in de studio
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Apr 2011, 22:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: Op den tv zaten zowel Van Vleuten, Verbeke als Vos ff in de studio ![]() En toen ze die studio uitkwamen, heb ik van Van Vleuten en Vos nog een fotoke gemaakt. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Apr 2011, 8:24 |
|
|
Vaste Waarde
Parijs - Roubaix zoals ge het nog niet gezien hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=3QSpuhIQ ... ded#at=139 |
| 12 Apr 2011, 10:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Parijs - Roubaix zoals ge het nog niet gezien hebt. http://www.youtube.com/watch?v=3QSpuhIQ ... ded#at=139 Sjieke dinges ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Apr 2011, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg
voorbijganger schreef: Parijs - Roubaix zoals ge het nog niet gezien hebt. http://www.youtube.com/watch?v=3QSpuhIQ ... ded#at=139 Dan was je er hier iets te laat mee, ik had het al eerder gezien. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Apr 2011, 18:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gruunwit schreef: voorbijganger schreef: Parijs - Roubaix zoals ge het nog niet gezien hebt. http://www.youtube.com/watch?v=3QSpuhIQ ... ded#at=139 Dan was je er hier iets te laat mee, ik had het al eerder gezien. ![]() Had jij dit hier al gepost ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Apr 2011, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Gruunwit schreef: voorbijganger schreef: Parijs - Roubaix zoals ge het nog niet gezien hebt. http://www.youtube.com/watch?v=3QSpuhIQ ... ded#at=139 Dan was je er hier iets te laat mee, ik had het al eerder gezien. ![]() Had jij dit hier al gepost ![]() Nee en met reden, je ziet gewoon dat het niet allemaal beelden zijn uit "de wedstrijd" Parijs-Roubaix. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Apr 2011, 14:56 |
|
| Pagina 52 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 113 Volgende |