|
|
| Pagina 7 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's
, maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Apr 2011, 13:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! ................................... Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .just....laat een ding duidelijk zijn voor iedereen....elke "eendracht" supporter is welkom en moet zich ook zo voelen!, succes of niet ,of die nu voor enkel deze match komt zien ( wat zijn goed recht is) of zo nu en dan eens....laat ze maar doen. ik zie dan volle tribunes en nog meer sfeer! wat is dan het probleem? kijk,ik kom ook, elke match kijken ( heb abo) maar mij ontgaat soms ook wel eens de schoen- of onderbroekmaat van een van onze spelers ze....en dat is nu toch ook niet het belangrijkste van alles hier dat ge elke speler vanbinnen en vanbuiten moet kennen om recht te hebben een voetbalmatch te komen bekijken en uw favoriete ploeg aan te komen moedigen...? dat onze ploeg nog altijd zo een aanhang kan vooruitschuiven in al de magere en soms troosteloze jaren die er zijn geweest , awel , dikke chapeau aan ALLE supporters om dat keer op keer te laten zien dat ge achter uw ploeg staat! en laat het u duidelijk zijn dat daar heel veel jonge gasten bijstaan! das ons toekomst voor den eendracht mannekes...jaag ze dan ook niet weg van voor ze den drang voelen iedere week opnieuw naar den eendracht te willen komen zien! we zijn allemaal zo begonnen hoor.... |
| 12 Apr 2011, 14:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .Dat vind ik eens heel goed realistisch uitgelegd _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Apr 2011, 14:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .Ik volg David hier wel in. Ikzelf kan bijvoorbeeld ook niet altijd gaan, zo heb ik dit jaar (en als abbonee) al 5 matchen gemist. Daarom ook dat ik er aan denk om volgend jaar mijn abbonement niet meer te vernieuwen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet meer kom. Ik zal me steeds proberen vrij te maken om te komen. Maar het ligt niet altijd gemakkelijk. Mijn vrouw werkt in het weekend en in ploegen en mijn ouders wonen niet bij de deur zodat een oppas ook niet altijd evident is. Ik ben er zeker van dat er nog vele andere supporters ook in een dergelijke situatie zullen zitten. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 12 Apr 2011, 14:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bart Van den Neste schreef: DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .Ik volg David hier wel in. Ikzelf kan bijvoorbeeld ook niet altijd gaan, zo heb ik dit jaar (en als abbonee) al 5 matchen gemist. Daarom ook dat ik er aan denk om volgend jaar mijn abbonement niet meer te vernieuwen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet meer kom. Ik zal me steeds proberen vrij te maken om te komen. Maar het ligt niet altijd gemakkelijk. Mijn vrouw werkt in het weekend en in ploegen en mijn ouders wonen niet bij de deur zodat een oppas ook niet altijd evident is. Ik ben er zeker van dat er nog vele andere supporters ook in een dergelijke situatie zullen zitten. Binnen enkele jaren Bart breng je uw dochterje mee, ik heb dat ooit ook gedaan en ze is nu een die hard supporter. Ze komt volgend week-end speciaal naar aalst en moet om 19.00 uur nog naar Eindhoven met de trein. Je ziet Iendrachtbloed blijft levenslang tintelen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Apr 2011, 14:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Onderkroiper schreef: Bart Van den Neste schreef: DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .Ik volg David hier wel in. Ikzelf kan bijvoorbeeld ook niet altijd gaan, zo heb ik dit jaar (en als abbonee) al 5 matchen gemist. Daarom ook dat ik er aan denk om volgend jaar mijn abbonement niet meer te vernieuwen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet meer kom. Ik zal me steeds proberen vrij te maken om te komen. Maar het ligt niet altijd gemakkelijk. Mijn vrouw werkt in het weekend en in ploegen en mijn ouders wonen niet bij de deur zodat een oppas ook niet altijd evident is. Ik ben er zeker van dat er nog vele andere supporters ook in een dergelijke situatie zullen zitten. Binnen enkele jaren Bart breng je uw dochterje mee, ik heb dat ooit ook gedaan en ze is nu een die hard supporter. Ze komt volgend week-end speciaal naar aalst en moet om 19.00 uur nog naar Eindhoven met de trein. Je ziet Iendrachtbloed blijft levenslang tintelen ![]() Als ze dat wil, zal ik haar met plezier meebrengen. Ik leef dus op hoop hé ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 12 Apr 2011, 14:48 |
|
|
Moeder de vrouw zal content zijn eens een namiddag op haar gemak te zijn.
Nadeel is, je kan na de match niet pintelieren of als ze groter is, en mee naar het café gaat, staat de teller op van "Papa dronk ....pintjes" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Apr 2011, 14:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Even vermelden dat we zondag spelen tegen de 3de in de stand, ok ze hebben een belabberde uitreputatie maar het zal geen makkie worden.
Het zou wenselijk zijn dat we op ons elan van de tweede helft tegen Waregem deze match aanvangen en de tegenstander direkt bij de keel grijpen, een vroeg doelpuntje zou daarbij meer dan welkom zijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Apr 2011, 15:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
T zal inderdaad niet makkelijk zijn, maar het moet nu gebeuren. Anders zitten er 2 weken tussen en zal de stress en druk alleen maar enorm stijgen.
|
| 12 Apr 2011, 15:15 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Op dit moment het weerbericht voor zondag, 18 graden en e stralend zonneken
De weergoden zen ons alleszins al goe gezind, na de voetbalgoden nog! Tzal sowieso geen gemakkelijke match werren, mor als we aal tesaumen onzen Iendracht veroit roepen en just gelek verleden week ver nen "Oilsjtersen Hel" zergen, ten voel ek et deze kiejr goe kommen! C'mon Iendracht!! Zondag mauken we 't af! OP NOR TWIEJDE ![]() |
| 12 Apr 2011, 15:57 |
|
|
Miniem
tzal weer een sfeertje worden en nu kampioen er boven op want anders nog eens 2 weken extra lang wachten maar niemand twijfelt eraan dat aalst volgend jaar in 2 de speelt.
|
| 12 Apr 2011, 17:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Binnen enkele jaren Bart breng je uw dochterje mee, ik heb dat ooit ook gedaan en ze is nu een die hard supporter.
Ze komt volgend week-end speciaal naar aalst en moet om 19.00 uur nog naar Eindhoven met de trein. Je ziet Iendrachtbloed blijft levenslang tintelen [/quote]Yvesken, ik wil gerust uw dochter naar Eindhoven begeleiden ze ! ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Apr 2011, 17:43 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Binnen enkele jaren Bart breng je uw dochterje mee, ik heb dat ooit ook gedaan en ze is nu een die hard supporter. Ze komt volgend week-end speciaal naar aalst en moet om 19.00 uur nog naar Eindhoven met de trein. Je ziet Iendrachtbloed blijft levenslang tintelen ![]() Yvesken, ik wil gerust uw dochter naar Eindhoven begeleiden ze ! [/quote]Gejt malsjaans maan, moeder es der boi ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Apr 2011, 17:58 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Men mag van de Castro zeggen wat men wil,het is een speler die je in je ploeg moet hebben een klein varkentje,speelde zaterdag een dijk van een wedstrijd speelde zaterdag inderdaad super, maar of je zo iemand nodig hebt in je ploeg, daar heb ik een andere mening over. Is een goede speler, alleen minimum één keer per match gaat het licht uit, en dat is heel jammer. voor mij een type Vandenbrande. |
| 12 Apr 2011, 18:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
Zoals velen was ik zaterdag ontgoocheld. 's Nachts wakker geworden en tot de morgen blijven wakker liggen. Ach, ze hadden misschien beter kunnen starten. Maar zo'n wedstrijden zijn altijd lastig. Zo dichtbij en toch zo ver weg. De spelers hebben wel alles gegeven en het zat niet mee.
't Zal inderdaad een lange week zijn. Liefst niet te veel denken aan die titel en vieringen. Voor mijn part moet het evenmin gebeuren met wervelend spel. Als je er zo kort bij komt, dan telt alleen het resultaat. Een goed resultaat dwing je natuurlijk makkelijker af door voetbal te spelen dan door achteruit te kruipen. En ondanks enige voozichtigheid in het begin, hebben wij voor de rest grote delen van de match op den helft van de tegengestander gestaan. Hopelijk hebben de spelers deze nederlaag verwerkt en zijn de kopjes weer fris om er tegen aan te gaan. En de supporters? We hebben ze allemaal nodig. Zonder hen geen voetbal. De gasten op de staanplaatsen, die in de tribune. Zij die zowat alles zien en zij die misschien maar ene keer komen, ook al is het uitsluitend om te feesten. Zonder supporters kan een club niet leven. We hebben de trommelaars nodig, de zangers, de zagers en de zwijgers. In mijn kindertijd stond ik dikwijls te zingen, nu uiterst zelden. Omdat ik te gespannen sta te volgen en nerveus ben. Op verplaatsing kunt ge op die klein pleintjes wat lopen ijsberen. Of die man van Liverpool dan komt of niet... voor mij is dat niet vandoen, maar iedereen zijne meug. Die gast mag komen, daar zal het niet aan liggen. Laat ons inderdaad het vel van den beer niet verkopen... Laat iedereen met een hart voor wit en zwart zondag de match intens meebeleven en ieder op zijn/haar manier de ploeg steunen. Komoan Iendracht! |
| 12 Apr 2011, 18:06 |
|
| Pagina 7 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 50 Volgende |