|
|
| Pagina 8 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bestekes,
Zondag is het zover, dan zijn we kampioen. Akkoord, vorige week zei ik net hetzelfde, maar met wat geluk gaan die kansen er wel in (en worden ze niet afgefloten) en was het nu nog feest in de Bredestraat. Dubbeljammer zondag, ik had voor de match echt een goed gevoel, alles zat mee! Behalve dan dat mijn vriendin en ik onze skireis een dag hebben laten verleggen om erbij te kunnen zijn. Nu bleek dat weggesmeten geld, alhoewel ik toch die sfeer niet had kunnen missen. Uiteraard zijn we zaterdagavond terug zodat ik zodagvoormiddag weer belachelijk vroeg aanwezig zal zijn. Fuck '3de keer goede keer', zondag is het zover! Over de succesupporters ; Neerkijken kan je niet doen op die mensen, het feit dat ze komen kijken wil zeggen dat ze een binding hebben met de club (vrienden van een supporters, inwoner van stad Aalst, ... ) en die gasten brengen echt veel geld op voor onze club en dat hebben we nu net hard nodig. Anderzijds is het ook echt wel schandalig als ze de trouwe supporters beginnen afbreken na een slecht resultaat of de ploeg uitfluiten na een slechte pas. Dat is een minderheid van deze 'successupporters', de rotte appels zeg maar. Die gasten eens op hun plaats zetten, klein duwtje in de rug na een (afgekeurde) goal, ... kan heel wat frustratie wegnemen. Alleszins, zelfs 900km verder ski ik hier al fluitend de pistes af en loop ik elke dag iets meer nerveus! Dan moet je hier aan die Oostenrijkers eens proberen uitleggen dat het om een club in 3de klasse gaat. Moet er wel bijzeggen dat ze hier bijzonder onder de indruk zijn van onze filmpjes. Iemand nam zelfs al de woorden ' ultras Rapid Wien' in de mond en dat is naar mijn mening het mooiste (lichtjes overdreven) compliment dat je kan krijgen. Tot zondag ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Apr 2011, 18:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dessel lijkt klaar om volgende week naar leider Aalst af te reizen want het heeft nog iets recht te zetten na het ongelukkig verlies in de thuismatch .... het kan dus nog héél spannend worden bovenaan na het 1-0 verlies van de leiders!
Bron:http://www.kfcdesselsport.be/ _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Apr 2011, 18:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Zondag ne minuut stilte voor La Esterella stel ik voor, haar geboortejaar was 1919. En derachter volle gaas derop en derover en een mooie nacht tegemoet!!!
![]() |
| 12 Apr 2011, 18:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: Dessel lijkt klaar om volgende week naar leider Aalst af te reizen want het heeft nog iets recht te zetten na het ongelukkig verlies in de thuismatch .... het kan dus nog héél spannend worden bovenaan na het 1-0 verlies van de leiders! Bron:http://www.kfcdesselsport.be/ ik vind da goe, ze zijn ons alleen nog maar een beetje meer aan 't motiveren. Oudenaarde heeft da ook gedaan met een droge 3-0 als gevolg. ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Apr 2011, 20:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: Bakkie schreef: Dessel lijkt klaar om volgende week naar leider Aalst af te reizen want het heeft nog iets recht te zetten na het ongelukkig verlies in de thuismatch .... het kan dus nog héél spannend worden bovenaan na het 1-0 verlies van de leiders! Bron:http://www.kfcdesselsport.be/ ik vind da goe, ze zijn ons alleen nog maar een beetje meer aan 't motiveren. Oudenaarde heeft da ook gedaan met een droge 3-0 als gevolg. ![]() Goei voortekens ![]() |
| 12 Apr 2011, 20:59 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Bakkie schreef: Dessel lijkt klaar om volgende week naar leider Aalst af te reizen want het heeft nog iets recht te zetten na het ongelukkig verlies in de thuismatch .... het kan dus nog héél spannend worden bovenaan na het 1-0 verlies van de leiders! Bron:http://www.kfcdesselsport.be/ Wel sterk van die mannen, ze gaan een koe in de match tegen Koksijde laten meespelen. ![]() |
| 12 Apr 2011, 21:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Nu zaterdag vertrek ik met mijn twee zonen op sportkamp met de voetbalclub waarbij ze zijn aangesloten.
Beiden zijn trouwe, weliswaar prille, EA supporters. Maar als je ze vraagt om te kiezen tussen "EA" en hun sportkamp kiezen ze vastberaden voor het sportkamp. De reden die ze opgeven is: "daar kunnen we ondertussen zelf voetballen". Het lot wil dus dat ik de tittel misschien niet kan vieren op mijn vertrouwde zitje. Hopelijk kan ik er iemand anders mee gelukig maken. En dan hoop ik dat die er evenveel plezier zal aan beleven als ik doe door mijn twee zonen gelukkig te zien op hun kamp. P.S. de kans is groot dat het een successupporter zal zijn. ![]() |
| 12 Apr 2011, 22:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
The Blackwans schreef: Bestekes, Zondag is het zover, dan zijn we kampioen. Akkoord, vorige week zei ik net hetzelfde, maar met wat geluk gaan die kansen er wel in (en worden ze niet afgefloten) en was het nu nog feest in de Bredestraat. Dubbeljammer zondag, ik had voor de match echt een goed gevoel, alles zat mee! Behalve dan dat mijn vriendin en ik onze skireis een dag hebben laten verleggen om erbij te kunnen zijn. Nu bleek dat weggesmeten geld, alhoewel ik toch die sfeer niet had kunnen missen. Uiteraard zijn we zaterdagavond terug zodat ik zodagvoormiddag weer belachelijk vroeg aanwezig zal zijn. Fuck '3de keer goede keer', zondag is het zover! Over de succesupporters ; Neerkijken kan je niet doen op die mensen, het feit dat ze komen kijken wil zeggen dat ze een binding hebben met de club (vrienden van een supporters, inwoner van stad Aalst, ... ) en die gasten brengen echt veel geld op voor onze club en dat hebben we nu net hard nodig. Anderzijds is het ook echt wel schandalig als ze de trouwe supporters beginnen afbreken na een slecht resultaat of de ploeg uitfluiten na een slechte pas. Dat is een minderheid van deze 'successupporters', de rotte appels zeg maar. Die gasten eens op hun plaats zetten, klein duwtje in de rug na een (afgekeurde) goal, ... kan heel wat frustratie wegnemen. Alleszins, zelfs 900km verder ski ik hier al fluitend de pistes af en loop ik elke dag iets meer nerveus! Dan moet je hier aan die Oostenrijkers eens proberen uitleggen dat het om een club in 3de klasse gaat. Moet er wel bijzeggen dat ze hier bijzonder onder de indruk zijn van onze filmpjes. Iemand nam zelfs al de woorden ' ultras Rapid Wien' in de mond en dat is naar mijn mening het mooiste (lichtjes overdreven) compliment dat je kan krijgen. Tot zondag ![]() Da's idd een zwaar compliment! ![]() _________________ OB17 |
| 13 Apr 2011, 1:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Prodialoog schreef: Nu zaterdag vertrek ik met mijn twee zonen op sportkamp met de voetbalclub waarbij ze zijn aangesloten. Beiden zijn trouwe, weliswaar prille, EA supporters. Maar als je ze vraagt om te kiezen tussen "EA" en hun sportkamp kiezen ze vastberaden voor het sportkamp. De reden die ze opgeven is: "daar kunnen we ondertussen zelf voetballen". Het lot wil dus dat ik de tittel misschien niet kan vieren op mijn vertrouwde zitje. Hopelijk kan ik er iemand anders mee gelukig maken. En dan hoop ik dat die er evenveel plezier zal aan beleven als ik doe door mijn twee zonen gelukkig te zien op hun kamp. P.S. de kans is groot dat het een successupporter zal zijn. ![]() let daar intussen een beetje op mijn held ook hé! |
| 13 Apr 2011, 7:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk lukt het zondag, want ergens kan dat toch ook invloed hebben op onze transfers naar volgend seizoen toe. Ik las ergens (interview met de voorzitter denk ik) dat een aantal ervaren spelers uit tweede op het punt staan om een contract bij ons te tekenen, maar dat ze willen wachten tot de promotie mathematisch zeker is.Maar stel dat het nu nog niet lukt en we weer minstens 2 weken moeten wachten, bestaat misschien de kans dat die het zekere voor het onzekere kiezen en ergens anders tekenen.
|
| 13 Apr 2011, 8:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hopelijk onmiddellijk goed vanaf de eerste helft want die is al maanden om van te bleiten! (uitgezonderd tegen Oudenaarde).
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Apr 2011, 9:00 |
|
|
Ancien
Ik geloof dat we een aardig potje voetbal zullen te zien krijgen.
Dessel speelt ook mee voetbal en dat is een spelwijze die onze ploeg beter zal liggen, er zal meer ruimte komen dan tegen Waregem met hun anti-voetbalsysteem. Komaan Iendracht "the proud of the flanders". ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Apr 2011, 9:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: Hopelijk onmiddellijk goed vanaf de eerste helft want die is al maanden om van te bleiten! (uitgezonderd tegen Oudenaarde). Bwah dat is ook wat bij de haren getrokken natuurlijk (Izegem, Geel, Temse, Hamme, zelfs Brakel tot aan het tegendoelpunt waren zeker ok), maar het is wel zo dat de eerste twee kansen niet meteen meer binnenvliegen zoals in het begin van het seizoen. Tegen Oudenaarde was het tussen de twee eerste doelpunten in trouwens helemaal niks... Tegen Cappellen, Brakel en Coxyde krijg je al een paar uitstekende scoringsmogelijkheden nog voor de tegenstander bij wijze van spreken over zijn eigen helft is geraakt eigenlijk... Eerste match tegen Deinze scoor je uit uw eerste twee kansen, twee goals... tegen Oudenaarde eigenlijk ook, dat is uiteraard een zeer groot verschil... We moeten voorkomen hé, dan worden we dubbel zo sterk... Als ik de artikels lees na de wedstrijd tegen Waregem en de tactische aanpak, ben ik er steeds meer van overtuigd dat we de match bij de start verkeerd hebben aangepakt... Dingen zoals niet mogen pressen, niet laten opjagen door het publiek, Gueye die tegen zijn natuur in moest spelen, de rust halen met 0-0... Dat zou voor mij eerder de tactiek zijn om een ploeg als Dessel te bekampen - zelf wachten op de fout van de tegenstander om toe te slaan ipv zelf volle gas te geven met het risico op 1 counter te lopen... Hopelijk dus niet het omgekeerde scenario met hetzelfde resultaat zondag - volle gas geven en tegen de lamp lopen... Laatst gewijzigd door DT op 13 Apr 2011, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Apr 2011, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bart Van den Neste schreef: DavidSeal schreef: Ik vind dat nogal gevaarlijk om iemand successupporter te noemen of gelegenheidssupporter, hoeveel mensen zijn er niet die wel willen iedere week komen zien, maar door "ploegenwerk, vrijwilligerswerk, of gewoonweg omstandigheden" niet kunnen komen zien...Zo zijn er ook mensen en wss genoeg, die in de week een drukke job hebben en SOMS eens komen zien om de lieve vrede thuis te bewaren?! Ik merkte van mezelf op dat ik ook al aan het schiften was, van die heb ik nog niet veel gezien de laatste tijd, en de deze al jàren niet meer...maar dan moet ik eerlijk toegeven, ik miste ook al matchen dit seizoen, door ook mijn vrijwilligerswerk (brandweer en ambudienst) en ook verscheidene matchen door langdurige ziekte. Ik ken veel "echte" supporters die de laatste jaren echt niks misten, zelfs in ons absolute diepepunt, toen ik, toegegeven ook al eens dacht van "heeft het wel zin, het is toch om te gaan verliezen?". Mochten er veel eerlijk zijn, er zijn er zo vele. Ook blijven sommige mensen weg, omdat het financieel wat krap wordt, verschiet daar niet van he. Enfin ik ben blij dat we nog veel van die échte supporters hebben die werkelijk niks misten, aangevuld met supporters zoals ik, en de "echte" successo's , maakt dat we al onze hele geschiedenis altijd al veel volk hebben gehad. Je hebt nl. ook ploegen die alleen maar supporters hebben die uit die laatste groep bestaan, niet eens zover van hier .Ik volg David hier wel in. Ikzelf kan bijvoorbeeld ook niet altijd gaan, zo heb ik dit jaar (en als abbonee) al 5 matchen gemist. Daarom ook dat ik er aan denk om volgend jaar mijn abbonement niet meer te vernieuwen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet meer kom. Ik zal me steeds proberen vrij te maken om te komen. Maar het ligt niet altijd gemakkelijk. Mijn vrouw werkt in het weekend en in ploegen en mijn ouders wonen niet bij de deur zodat een oppas ook niet altijd evident is. Ik ben er zeker van dat er nog vele andere supporters ook in een dergelijke situatie zullen zitten. Ik heb daar redelijk geluk mee op het werk, ik werk ook (bijna) 1 week end op de twee en mijnen baas heeft de kalender van Eendracht Aalst, hij maakt dat ik niet moet werken op verplaatsing en dat ik moet werken bij thuismatchen, zodat ik (zo goed als) elke match kan gaan zien Eén nadeel dus zoals tegen Dessel: als we zondag kampioen spelen mogen jullie feesten en mag den dezen opterren nor zijn werk, maar ik haal da feestje wel in, wees maar gerust ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 13 Apr 2011, 10:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Elke keer als je Gueye op een voetbalveld zet is die volgens mij gedwongen tegen zijn natuur in te spelen... Heeft daar immers niets te zoeken en zou beter gaan sprinten of hoogspringen...
|
| 13 Apr 2011, 10:14 |
|
| Pagina 8 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 50 Volgende |