Transfers 2010-2011 - Pagina 94 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Transfers 2010-2011
witzwet schreef:
gweninho schreef:
witzwet schreef:
Tja, spelen in functie van de ploeg zeker....

Da kunt ge ne keer een paar matchen doen. Maar dat deed Niels vorig seizoen het hele jaar door en ook dit seizoen voor meer dan den helft.

Ok, als ge em in middenveld zet moet er zeker nen back rechts bij hé

Ik zet em nie int middenveld ze , zeker niet. Centraal vanachter , das de plaats waar hij voor mij het beste is en waar hij zelf ook content bij is.

13 Apr 2011, 12:48
Freak

Leeftijd: 35
gweninho schreef:
witzwet schreef:

Da kunt ge ne keer een paar matchen doen. Maar dat deed Niels vorig seizoen het hele jaar door en ook dit seizoen voor meer dan den helft.

Idd,niels speelt het liefst centraal vanachter,dus daar moet hij in eerste instantie voor gebruikt worden.Niet rechtsback,linksback,rechtsmidden,centraal int midden.

13 Apr 2011, 12:48
Freak

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
gweninho schreef:
witzwet schreef:

De schutter centraal en ik zou de castro ook houden ze eigenlijk,tzullen er niet veel akkoord gaan ,maar ik zou hem houden.

13 Apr 2011, 12:49
Ancien

Leeftijd: 47
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:
gweninho schreef:

De schutter centraal en ik zou de castro ook houden ze eigenlijk,tzullen er niet veel akkoord gaan ,maar ik zou hem houden.

Neen, moeten een speler hebben dat zijn lijn kan aflopen en een goeie voorzet geven. Opkomende backs brengen altijd gevaar. Ik verwijs graag naar types zoals De Vleeshouwer, Landuyt, Van Cleemput. Podevijn is er ook zo eentje!

13 Apr 2011, 12:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:

Neen, moeten een speler hebben dat zijn lijn kan aflopen en een goeie voorzet geven. Opkomende backs brengen altijd gevaar. Ik verwijs graag naar types zoals De Vleeshouwer, Landuyt, Van Cleemput. Podevijn is er ook zo eentje!

Volgens mij kan De Castro voor gevaar zorgen ze.

13 Apr 2011, 12:53
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:

Ik versta niet goed dat ge daar Landuyt zet, maar dan De Castro niet (terwijl de voorzetten van De Castro veel beter zijn). Je kan zeggen wat je wil over De Castro, maar tis wel nen back die kan meevoetballen en die kan inschuiven hoor, en die ne goeie voorzet kan geven (kijk o.a. naar de eerste goal van Wouter tegen Hamme).

13 Apr 2011, 12:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Er mag zeker een rechtsback bij, maar ik zou De Castro zeker houden.

13 Apr 2011, 13:06
Nationale Ploeg

Als hij wilt blijven natuurlijk.

13 Apr 2011, 13:16
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ik versta niet goed dat ge daar Landuyt zet, maar dan De Castro niet (terwijl de voorzetten van De Castro veel beter zijn). Je kan zeggen wat je wil over De Castro, maar tis wel nen back die kan meevoetballen en die kan inschuiven hoor, en die ne goeie voorzet kan geven (kijk o.a. naar de eerste goal van Wouter tegen Hamme).

Ja ik moest ook ff mijn wenkbrauwen fronsen - alle verdienste voor wat Jürgen hier heeft gepresteerd maar heeft naar mijn bescheiden mening hier toch niet gebracht waartoe ik hem in staat achtte. Over zijn voorzetten ga ik het zelfs niet hebben. Vierde was zijn reeks op een paar uitschieters na zoals de bekermatch op Sint-Truiden... Was daarnaast ook veel te traag en koos na compleet belachelijk te zijn gemaakt door Munyaneza in de bekermatch eieren voor zijn geld door achtereenvolgens voor Bornem, Torhout en Hoek uit te komen.

Als je eens zou zien hoeveel voorzetten van De Castro al tot een goal hebben geleid, je zou kunnen verschieten: ik denk aan de kopbalgoal van Wouter op Brakel en zelfs nog afgelopen zondag bij de tweede afgekeurde goal van Crispyn. Dacht ook dat Sam's goal op Dessel uit een voorzet van De Castro kwam. Als je hem al niet zou meenemen naar tweede zou het alleen zijn owv zijn fratsen en zijn positionele blunders in het verdedigend samenspel (te hoog staan en niet terugkeren, man in de rug laten lopen, niet interageren met de andere 3 verdedigers, enz.) maar zeker niet om zijn aanvallende/voetballende kwaliteiten want technisch is hij meer dan behoorlijk voor een rechtsback, fysiek ook meer dan degelijk (als hij zin heeft) en kan echt knappe ballen leggen, waar met name een Depoitre al heel veel heeft van geprofiteerd. Alleen: als hij evenveel potten zou maken per match als dat het licht eens uitgaat, zou hij zwaar concurreren met Fockaert voor de topschutterstitel...

13 Apr 2011, 14:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Zwijg aub over Landuyt ! :D
Dat was absoluut niet mijn favo speler (iedereen die rond mij stond toen kan dat bevestigen denk ik :D ), al vind ik ook dat we met De Castro niets kunnen doen. Zijn goede matchen kunt ge op 1 hand gemakkelijk tellen, het aantal keer dat het licht bij hem uitging en zijn roekeloesheid daarentegen..... Vandenbrande is hier voor minder met de grond gelijk gemaakt.

Deftige backs blijven een groot probleem.

13 Apr 2011, 14:33
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
Dat was absoluut niet mijn favo speler (iedereen die rond mij stond toen kan dat bevestigen denk ik :D ), al vind ik ook dat we met De Castro niets kunnen doen. Zijn goede matchen kunt ge op 1 hand gemakkelijk tellen, het aantal keer dat het licht bij hem uitging en zijn roekeloesheid daarentegen..... Vandenbrande is hier voor minder met de grond gelijk gemaakt.

Mja, over De Castro ben ik het toch niet volledig eens. Het licht gaat inderdaad soms eens uit en hij pakt veel te veel kaarten (dit seizoen al 1 rode en maar liefst 8 gele), maar ik vind wel dat De Castro al heel wat goeie matchen gespeeld heeft. Ik kan zeker de redenering volgen waarom we hem eventueel van de hand zouden doen, maar tis inderdaad een feit dat ne goeien back vinden helemaal niet zo evident is. En als der mensen zijn die vinden dat daar iemand moet staan die meevoetballend meer brengt, dan kan ik zeggen dat er heel veel ploegen zijn die het me backs moeten doen die voetballend veel minder zijn dan De Castro. Want op technisch gebied en qua passing vind ik dat er toch heel weinig op De Castro aan te merken valt.

13 Apr 2011, 14:50
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Bram schreef:

Mja, over De Castro ben ik het toch niet volledig eens. Het licht gaat inderdaad soms eens uit en hij pakt veel te veel kaarten (dit seizoen al 1 rode en maar liefst 8 gele), maar ik vind wel dat De Castro al heel wat goeie matchen gespeeld heeft. Ik kan zeker de redenering volgen waarom we hem eventueel van de hand zouden doen, maar tis inderdaad een feit dat ne goeien back vinden helemaal niet zo evident is. En als der mensen zijn die vinden dat daar iemand moet staan die meevoetballend meer brengt, dan kan ik zeggen dat er heel veel ploegen zijn die het me backs moeten doen die voetballend veel minder zijn dan De Castro. Want op technisch gebied en qua passing vind ik dat er toch heel weinig op De Castro aan te merken valt.

Ik zou nog willen toevoegen dat hij toch ook maturiteit bijbrengt aan de ploeg. Ok, af en toe doet hij eens dom en wordt hij terecht met onze vriend Roel vergeleken. Maar hij is slim genoeg om voor de bal te gaan staan bij een vrije trap, hij maakt irritante kleine foutjes, heeft geen schrik om geel te pakken als het moet (ja, ook als het ni moet), hij blijft met veel plezier liggen als we aan het winnen zijn, enzovoort.

Kan iemand mij trouwens een rechtsback noemen in tweede of derde die beter is dan De Castro? Zelfs in eerste zijn er grotere prutsers, als ge't mij vraagt.

En kom ni af met De Schutter he.

13 Apr 2011, 16:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
En toch lijkt mij De Schutter een mooie referentie.

13 Apr 2011, 16:07
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
En toch lijkt mij De Schutter een mooie referentie.

Voilà, en dan kan je op zoek naar een echte linksback waar er toch iets meer keuze is... Dienen van Sint-Niklaas bijvoorbeeld, Vervalle van Wezet, enz.

13 Apr 2011, 16:17
Nationale Ploeg

Akkoord wat De Schutter betreft, maar diene jongen wil niet op de rechtsback spelen... en ik denk niet dat tweede klasse daar iets aan gaat veranderen. Uiteraard hoop ik van wel.

Wat linksbacks betreft, de beste linksback van tweede klasse hebben we hier nu al lopen. En wat Potjes liet zien in zijn matchen als linksback, dat was toch ook veelbelovend!

Maar dan hebt ge wel nog twee nieuwe aanwinsten (en serieuze kleppers) nodig centraal.

Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken deze periode.

13 Apr 2011, 16:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 345