|
|
| Pagina 70 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Ex-spelers
Als dat de gasten zijn die hun volgend jaar in tweede moeten houden
|
| 22 Mar 2011, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Van der Heyden: "Niet afgeschreven voor eerste klasse"Peter Van der Heyden mag de poorten van het Jan Breydelstadion deze zomer achter zich dichtslaan. Het contract van de linksachter wordt niet verlengd. "Ik wil in eerste klasse blijven", zegt de 34-jarige Van der Heyden
Dus zal hem niet naar den Iendracht komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Mar 2011, 9:09 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Van der Heyden: "Niet afgeschreven voor eerste klasse"Peter Van der Heyden mag de poorten van het Jan Breydelstadion deze zomer achter zich dichtslaan. Het contract van de linksachter wordt niet verlengd. "Ik wil in eerste klasse blijven", zegt de 34-jarige Van der Heyden Dus zal hem niet naar den Iendracht komen. oef! |
| 30 Mar 2011, 15:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Michael Lacroix (ex- Aalst & Tienen) trekt naar Geel-Meerhout
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 02 Apr 2011, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Jean schreef: Bakkie schreef: Van der Heyden: "Niet afgeschreven voor eerste klasse"Peter Van der Heyden mag de poorten van het Jan Breydelstadion deze zomer achter zich dichtslaan. Het contract van de linksachter wordt niet verlengd. "Ik wil in eerste klasse blijven", zegt de 34-jarige Van der Heyden Dus zal hem niet naar den Iendracht komen. oef! Inderdaad! Een zéér dure vogel met een dergelijke vedettenmentalteit, die bovendien vér over zijn hoogtepunt heen is, kunnen we wel missen. ![]() |
| 02 Apr 2011, 10:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De_steve schreef: Michael Lacroix (ex- Aalst & Tienen) trekt naar Geel-Meerhout Niet onlogisch. Daniël Nassen - heel lang trainer bij Tienen - is sinds kort de trainer bij Geel, dus weten beide wat ze aan elkaar hebben... |
| 04 Apr 2011, 7:59 |
|
|
Ancien
'Geen match gemist'
Voetbal 3de provinciale SK Erembodegem - VK Nederhasselt Bart Corthals (44) twijfelt aan extra seizoen Bart Corthals: 'Eigenlijk wou ik tien jaar geleden al stoppen. Centrale verdediger Bart Corthals (44) sluit straks zijn tiende seizoen af bij Erembodegem. De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar in de Gerstenstraat rekent coach Chris Uyttersprot erop dat hij nog een seizoen doorgaat. De jongere generatie weet het niet, maar jij behoorde ooit tot de A-kern van Eendracht Aalst? Bart Corthals: 'Ik ben aan mijn tiende seizoen bezig bij Erembodegem, maar tot mijn 21ste speelde ik bij Eendracht. Ik mocht een paar keer proeven van de eerste ploeg en we namen deel aan de eindronde in tweede klasse waarin SK Lierse zou promoveren. Bij Eendracht speelde ik nog met een kunstenaar als Moses Chunga. Wijlen Hans Van Wilderode stond in doel en ook De Matos en de latere Erembodegemse speler Peter Cooman stonden toen in de ploeg. Na Aalst speelde ik vijf jaar bij TK Meldert en vier jaar bij SK Terjoden-Welle. Via Aaigem en Heldergem kwam ik bij Erembodegem terecht.' De Ajuinenclub was toen zelfs in vierde provinciale verzeild? 'Mijn Meldertse ploegmaat Guy D'Hauwers werd trainer en hij overhaalde me na lang zeuren, want ik voelde me beschaamd om dat ooit aan mijn kleinkinderen te moeten vertellen. We veroverden meteen de titel en sindsdien draait Erembodegem rond de vijfde plaats mee. Niets moet en alles mag, al voelde ik toch wat paniek in de bestuurskamer toen we even met tweede provinciale flirtten. Ik ben 44 en pik wellicht nog een seizoen mee. Ik miste dit seizoen, slechts één match en dan nog wegens een skireis, de eerste uit mijn hele leven. Drie jaar geleden sukkelde ik met enkele verrekkingen en leek het einde nabij, maar nu mis ik al drie jaar lang nauwelijks een match.' Straffe gast den Bart moet ik zeggen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Apr 2011, 17:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: 'Geen match gemist' Voetbal 3de provinciale SK Erembodegem - VK Nederhasselt Bart Corthals (44) twijfelt aan extra seizoen Bart Corthals: 'Eigenlijk wou ik tien jaar geleden al stoppen. Centrale verdediger Bart Corthals (44) sluit straks zijn tiende seizoen af bij Erembodegem. De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar in de Gerstenstraat rekent coach Chris Uyttersprot erop dat hij nog een seizoen doorgaat. De jongere generatie weet het niet, maar jij behoorde ooit tot de A-kern van Eendracht Aalst? Bart Corthals: 'Ik ben aan mijn tiende seizoen bezig bij Erembodegem, maar tot mijn 21ste speelde ik bij Eendracht. Ik mocht een paar keer proeven van de eerste ploeg en we namen deel aan de eindronde in tweede klasse waarin SK Lierse zou promoveren. Bij Eendracht speelde ik nog met een kunstenaar als Moses Chunga. Wijlen Hans Van Wilderode stond in doel en ook De Matos en de latere Erembodegemse speler Peter Cooman stonden toen in de ploeg. Na Aalst speelde ik vijf jaar bij TK Meldert en vier jaar bij SK Terjoden-Welle. Via Aaigem en Heldergem kwam ik bij Erembodegem terecht.' De Ajuinenclub was toen zelfs in vierde provinciale verzeild? 'Mijn Meldertse ploegmaat Guy D'Hauwers werd trainer en hij overhaalde me na lang zeuren, want ik voelde me beschaamd om dat ooit aan mijn kleinkinderen te moeten vertellen. We veroverden meteen de titel en sindsdien draait Erembodegem rond de vijfde plaats mee. Niets moet en alles mag, al voelde ik toch wat paniek in de bestuurskamer toen we even met tweede provinciale flirtten. Ik ben 44 en pik wellicht nog een seizoen mee. Ik miste dit seizoen, slechts één match en dan nog wegens een skireis, de eerste uit mijn hele leven. Drie jaar geleden sukkelde ik met enkele verrekkingen en leek het einde nabij, maar nu mis ik al drie jaar lang nauwelijks een match.' Straffe gast den Bart moet ik zeggen. ![]() en een zeer goede voetballer, ik was hulptrainer in het jaar dat we promoveerden, het jaar nadien in 3de onvergetelijk, 4de met de 1ste ploeg en kampioen met de beloften. ![]() _________________ geer'n bè |
| 14 Apr 2011, 16:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vladan Kujovic (ex Aalst en Lierse), nu Willem II staat in de belangstelling van Club Brugge.
|
| 15 Apr 2011, 9:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Waar zit onze goede vriend Kevin Franck nu eigenlijk?
|
| 15 Apr 2011, 9:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Waar zit onze goede vriend Kevin Franck nu eigenlijk? Londerzeel dacht ik. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Apr 2011, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Waar zit onze goede vriend Kevin Franck nu eigenlijk? Londerzeel, 4de klas. heeft goed seizoen gedaan, heb ik begrepen. je kan er geen fan van zijn (als speler) maar hij draagt EA wel in zijn hart. _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Apr 2011, 10:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Belg Steve De Ridder heeft zich in de Nederlandse Eredivisie in de kijker gespeeld van AZ en Roda JC. De aanvaller van De Graafschap heeft echter nog geen concreet bod ontvangen.
De 24-jarige De Ridder is een polyvalente aanvaller en is aan een sterk seizoen bezig bij De Graafschap. De Gentenaar maakte drie doelpunten en leverde zeven assists af en lokte zo de belangstelling van AZ en Roda JC. “De geruchten over AZ en Roda JC heb ik wel gehoord maar in tegenstelling tot wat wordt beweerd is er nog geen enkele club concreet geweest”, relativeert De Ridder in Voetbal International. Het jeugdproduct van AA Gent sluit echter een verlengd verblijf in Doetinchem niet uit. “Bijtekenen is zeker een optie maar ik wil eerst nog wachten of er nog concrete interesse komt”, aldus De Ridder. “Ik heb het in Doetinchem en bij De Graafschap heel erg naar mijn zin, dit is tot nu toe de mooiste club uit mijn loopbaan. Maar ik beschik ook over gezonde ambitie.” |
| 17 Apr 2011, 12:52 |
|
|
Kujovic twee jaar naar Club Brugge.
De naam van de nieuwe doelman bij Club Brugge is bekend: Vladan Kujovic. De 32-jarge Serviër tekent vandaag een contract voor twee jaar. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2011, 9:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Kujovic twee jaar naar Club Brugge. De naam van de nieuwe doelman bij Club Brugge is bekend: Vladan Kujovic. De 32-jarge Serviër tekent vandaag een contract voor twee jaar. Dan is hij er misschien bij in juni als Club Brugge op bezoek komt bij ons. |
| 19 Apr 2011, 9:46 |
|
| Pagina 70 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 215 Volgende |