|
|
| Pagina 11 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
DT schreef: Jeroen schreef: Elke keer als je Gueye op een voetbalveld zet is die volgens mij gedwongen tegen zijn natuur in te spelen... Heeft daar immers niets te zoeken en zou beter gaan sprinten of hoogspringen... Dan zou ik toch de tweede helft vanop Coxyde en de match tegen Oudenaarde nog eens bekijken... Een topper is het zeker niet en zal het ook nooit worden, maar hem compleet waardeloos noemen, is toch ook wel een brug te ver. De bijna assists tegen Oudenaarde (enkel "bijna" door minder afwerken van oa Cousin) laten zien dat het niet allemaal pure chance is toch... Soit, als uw game plan is om afwachtend te spelen tegen een afwachtende tegenstander en je toch start met een speler die het vooral van zijn lopen, snelheid en opjagen/diepte zoeken moet hebben, dan is dat volgens mij niet de meest voor de hand liggende keuze en dan had je gerust meteen met Sam kunnen starten... Soit, we will see on Sunday - als het dan allemaal meeslaat zoals de match op Dessel, dan kraait er hier geen haan meer naar... wat de wedstrijd tegen Oudenaarde betreft, volg ik wel, speelde toen goed. Maar om hem nu op Koksijde goed te noemen, scoorde een knap doelpunt, maar blonk uit in voorzetten die volledig hun doel mankeerde, en slechte controles bij de vleet. ik vermoed dat onze zwarte parel zijn opleiding niet in een centre de formation in Frankrijk heeft gekregen... ![]() |
| 13 Apr 2011, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Kdenk niet dat er veel zijn die er aan twijfelen dat we in 2de gaan spelen. Net zoals er gene mens aan twijfelde dat we tegen Waregem de titel zouden pakken Voetjes op de grond, dat heb ik uit vorige zaterdag geleerd. Zolang die drie punten niet binnen zijn, waag ik me aan geen dergelijke uitspraken meer. Tzou al wree moeten lukken, en kmag eigenlijk niet denken aan dergelijk scenario, maar tis anders ook altijd hier dat het onmogelijke mogelijk wordt, of slechter het mogelijke onmogelijk.... Asge snapt wat ik bedoel Alst efkes kan, zondag de drie punten thuis houden, dat we al die donkere hersenspinsels definitief kunnen bannen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Apr 2011, 19:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Eendracht Aalst - Dessel Sport Reacties 152 Bekeken 3891.
RC Waregem - Eendracht Aalst Reacties 1230 Bekeken 24239. Het would-be kampioen is er beetje uit na zaterdag,maar goed ook. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Apr 2011, 19:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BVW schreef: Iendrachter90 schreef: Kdenk niet dat er veel zijn die er aan twijfelen dat we in 2de gaan spelen. Net zoals er gene mens aan twijfelde dat we tegen Waregem de titel zouden pakken :wadde: Voetjes op de grond, dat heb ik uit vorige zaterdag geleerd. Zolang die drie punten niet binnen zijn, waag ik me aan geen dergelijke uitspraken meer. Tzou al wree moeten lukken, en kmag eigenlijk niet denken aan dergelijk scenario, maar tis anders ook altijd hier dat het onmogelijke mogelijk wordt, of slechter het mogelijke onmogelijk.... Asge snapt wat ik bedoel Alst efkes kan, zondag de drie punten thuis houden, dat we al die donkere hersenspinsels definitief kunnen bannen ![]() Ik wel ![]() |
| 13 Apr 2011, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: BVW schreef: Iendrachter90 schreef: Kdenk niet dat er veel zijn die er aan twijfelen dat we in 2de gaan spelen. Net zoals er gene mens aan twijfelde dat we tegen Waregem de titel zouden pakken :wadde: Voetjes op de grond, dat heb ik uit vorige zaterdag geleerd. Zolang die drie punten niet binnen zijn, waag ik me aan geen dergelijke uitspraken meer. Tzou al wree moeten lukken, en kmag eigenlijk niet denken aan dergelijk scenario, maar tis anders ook altijd hier dat het onmogelijke mogelijk wordt, of slechter het mogelijke onmogelijk.... Asge snapt wat ik bedoel Alst efkes kan, zondag de drie punten thuis houden, dat we al die donkere hersenspinsels definitief kunnen bannen ![]() Ik wel ![]() En ik kan da bevestigen. Toen ik hem voor de match tegenkwam zei em : gweninho , twordt voor volgende week. Kheb em nog uitgelachen ![]() |
| 13 Apr 2011, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: Eendracht Aalst - Dessel Sport Reacties 152 Bekeken 3891. RC Waregem - Eendracht Aalst Reacties 1230 Bekeken 24239. Het would-be kampioen is er beetje uit na zaterdag,maar goed ook. pas maar op , 't zijn nog een paar dagen.... ![]() |
| 13 Apr 2011, 19:46 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Als ge nu niet naar 2de gaat,dan gaan we nooit meer naar 2de. Klinkt hard, maar ik denk er ook zo over. Trouwens "als" je het nu nog weggeeft kan je wel stellen dat je in tweede niks kan gaan doen. Nu nog weggeven? Daar ga ik toch minstens een paar maanden ni goed van zijn zelle. Maar ik weiger om met dit scenario rekening te houden, winnen gaan we nu doen zondag, basta. ik geloof nooit dat hoogstraten gaat winnen tegen capellen,het is voor capellen ook een van hun laatste kansen voor nog in derde klasse te blijven? |
| 13 Apr 2011, 20:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De normale procedure is nog steeds dit seizoen van kracht namelijk dat onze jeugdspelers op vertoon van hun abo gratis de wedstrijd kunnen bijwonen evenals alle jongeren onder de 16 jaar.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Apr 2011, 21:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: BVW schreef: Net zoals er gene mens aan twijfelde dat we tegen Waregem de titel zouden pakken :wadde: Voetjes op de grond, dat heb ik uit vorige zaterdag geleerd. Zolang die drie punten niet binnen zijn, waag ik me aan geen dergelijke uitspraken meer. Tzou al wree moeten lukken, en kmag eigenlijk niet denken aan dergelijk scenario, maar tis anders ook altijd hier dat het onmogelijke mogelijk wordt, of slechter het mogelijke onmogelijk.... Asge snapt wat ik bedoel Alst efkes kan, zondag de drie punten thuis houden, dat we al die donkere hersenspinsels definitief kunnen bannen ![]() Ik wel ![]() En ik kan da bevestigen. Toen ik hem voor de match tegenkwam zei em : gweninho , twordt voor volgende week. Kheb em nog uitgelachen ![]() Tijdens de rust was Iendrachter en nochtans van overtuigd dat het nog goed zou komen, want hij zei me dat het nog 1-5 zou worden. |
| 13 Apr 2011, 21:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Ik wel ![]() En ik kan da bevestigen. Toen ik hem voor de match tegenkwam zei em : gweninho , twordt voor volgende week. Kheb em nog uitgelachen ![]() Tijdens de rust was Iendrachter en nochtans van overtuigd dat het nog goed zou komen, want hij zei me dat het nog 1-5 zou worden. Ja? Dat bennek al vergeten,maarja idd khad gehoopt op een koksyde scenario zeker en vast.Maar voor de match ben ik er op geen enkel moment zeker van geweest dat we gingen winnen,nu ben ik dat wel 200procent zeker zelfs. |
| 13 Apr 2011, 21:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kunt ge in 't secretariaat betalen met bankcontact?
|
| 13 Apr 2011, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Kunt ge in 't secretariaat betalen met bankcontact? Neen dat is er nog niet ![]() Vertrek thuis kwartierke vroeger en passeer even aan MC _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Apr 2011, 23:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
wittebolle schreef: ik geloof nooit dat hoogstraten gaat winnen tegen capellen,het is voor capellen ook een van hun laatste kansen voor nog in derde klasse te blijven? Ervan overtuigd zijn dat wij zondag gaan winnen, is 1 ding; daar heb je als supporter nog een heeel klein beetje invloed op. Maar ervan uitgaan dat een tegenstander een andere tegenstander zal kunnen stoppen, daar zou ik toch niet teveel op hopen. Remember FCN - Hoogstraten toen wij tegen het "nietige" Brakel de wei in moesten. Bij Cappellen kan het trouwens ook wel het jaar te veel zijn hé, hangen al een paar jaar achteraan te bengelen, dus kan de rek er wel eens definitief uit zijn ook. D'er is 1 ploeg die zondag weet wat ze moet doen en dat is SC Eendracht Aalst. Zelf winnen en dan moet je naar al de nest errond niet meer kijken. |
| 14 Apr 2011, 6:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onderkroiper schreef: Zienaa schreef: Kunt ge in 't secretariaat betalen met bankcontact? Neen dat is er nog niet ![]() Vertrek thuis kwartierke vroeger en passeer even aan MC MC Donalds? ![]() |
| 14 Apr 2011, 9:17 |
|
|
Junior
Laten we rustig blijven beste iendrachters, we hoeven niet eens meer te winnen dit seizoen .
Met een gelijk spel op Hoogstraten hebben we genoeg. |
| 14 Apr 2011, 9:20 |
|
| Pagina 11 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 50 Volgende |