|
|
| Pagina 13 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik moet straks achter 155 kaarten,allemaal voor gelegenheids supps.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Apr 2011, 14:06 |
|
|
forumlegende
Haast u maar want sommige cafés gaan er een paar honderd "halen" en moeten daarvoor niet eens gaan aanschuiven!
|
| 14 Apr 2011, 14:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Haast u maar want sommige cafés gaan er een paar honderd "halen" en moeten daarvoor niet eens gaan aanschuiven! Graptje hoor,de gelegenheids supps kunnen zelf gaan aanschuiven _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Apr 2011, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik ben er vorige week om 3 geweest, straks ga ik er om 5.
|
| 14 Apr 2011, 14:10 |
|
|
Reserve
ze kunnen maar zien da ze winnen de zondag want de week nadien zit ik in Rome en tegen hoogstraten zelf wil ik het toch al binnen hebben, aloewel ik kan natuurlijk aan de paus vragen dat em een mis opdraagt voor den eendracht natuurlijk hé
![]() |
| 14 Apr 2011, 14:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
filibert schreef: ze kunnen maar zien da ze winnen de zondag want de week nadien zit ik in Rome en tegen hoogstraten zelf wil ik het toch al binnen hebben, aloewel ik kan natuurlijk aan de paus vragen dat em een mis opdraagt voor den eendracht natuurlijk hé ![]() Tussen dessel en torhout zitten 2weken tussen é Dus 22-23of 24april spelen we niet. |
| 14 Apr 2011, 14:17 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Als ik ni in de K kan staan gebeuren er ongelukken ![]() Ik zou er niet van verschieten als na vandaag de K helemaal is uitverkocht. Zeker als ze weer maar een kleine 1500 mensen gaan binnenlaten. |
| 14 Apr 2011, 14:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
voorbijganger schreef: hansken schreef: Als ik ni in de K kan staan gebeuren er ongelukken ![]() Ik zou er niet van verschieten als na vandaag de K helemaal is uitverkocht. Zeker als ze weer maar een kleine 1500 mensen gaan binnenlaten. tzal inderdaad terug een massa volk zijn , in feite kon er wel nog een 500 tal mensen in de staantribune verleden zaterdag of overdrijf ik hier een betje , als ik de beelden bekijk heb ik toch dat gevoel... |
| 14 Apr 2011, 15:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
tsjoep schreef: voorbijganger schreef: hansken schreef: Als ik ni in de K kan staan gebeuren er ongelukken ![]() Ik zou er niet van verschieten als na vandaag de K helemaal is uitverkocht. Zeker als ze weer maar een kleine 1500 mensen gaan binnenlaten. tzal inderdaad terug een massa volk zijn , in feite kon er wel nog een 500 tal mensen in de staantribune verleden zaterdag of overdrijf ik hier een betje , als ik de beelden bekijk heb ik toch dat gevoel... Dat vond ik ook, maar ja de veiligheid zal daar wel zijn verhaal willen in spreken zeker. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 14 Apr 2011, 15:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bart Van den Neste schreef: tsjoep schreef: voorbijganger schreef: Ik zou er niet van verschieten als na vandaag de K helemaal is uitverkocht. Zeker als ze weer maar een kleine 1500 mensen gaan binnenlaten. tzal inderdaad terug een massa volk zijn , in feite kon er wel nog een 500 tal mensen in de staantribune verleden zaterdag of overdrijf ik hier een betje , als ik de beelden bekijk heb ik toch dat gevoel... Dat vond ik ook, maar ja de veiligheid zal daar wel zijn verhaal willen in spreken zeker. In feite is het de bedoeling dat om veiligheidsredenen de massa verspreid staat over het volledige vak. In de praktijk moeilijk realiseerbaar tenzij ze de K nog es zouden onderverdelen in verschillende vakken. Maar we gaan hier geen slapende honden wakker maken hé _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 14 Apr 2011, 15:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
filibert schreef: ze kunnen maar zien da ze winnen de zondag want de week nadien zit ik in Rome en tegen hoogstraten zelf wil ik het toch al binnen hebben, aloewel ik kan natuurlijk aan de paus vragen dat em een mis opdraagt voor den eendracht natuurlijk hé ![]() Same here, op 1 mei zit ik vast op een communiefeest. En neen, als peter kan ik daar helaas niet onderuit ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Apr 2011, 16:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
anathema76 schreef: filibert schreef: ze kunnen maar zien da ze winnen de zondag want de week nadien zit ik in Rome en tegen hoogstraten zelf wil ik het toch al binnen hebben, aloewel ik kan natuurlijk aan de paus vragen dat em een mis opdraagt voor den eendracht natuurlijk hé ![]() Same here, op 1 mei zit ik vast op een communiefeest. En neen, als peter kan ik daar helaas niet onderuit ![]() En ik zit in Spanje op 1 mei. Dus we zijn het allemaal over eens dat ze het maar beter nu zondag afmaken . |
| 14 Apr 2011, 16:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Sinds vandaag pas begin ik uit te kijken naar de match van zondag, shit man, wat was ik kapot na de match tegen waregem
Nuja, tis gepasseerd, het stressen/geen hongergevoel hebben/niet kunnen slapen, kan weer gaan beginnen! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Apr 2011, 16:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Onderkroiper schreef: Gilles schreef: voorbijganger schreef: Ik ben is benieuwd naar de voorverkoop dezen avond... Ik ben toch van plan om vanavond te gaan. Zal wel aanschuiven zijn zeker Ondanks dat ik abonnement heb in de E, ga ik met plezier voor de dochter er eentje extra halen voor de K Als er nog zijn tenminste ![]() Yves, moest de K uitverkocht zijn, no problem my friend ! Zittribune E nr. 431 is nog vrij, je mag 1 x raden wie daarnaast zit _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Apr 2011, 17:11 |
|
|
Miniem
Volgens mijn correspondent ter plaatse staat er alvast wat volk aan te schuiven
![]() |
| 14 Apr 2011, 17:27 |
|
| Pagina 13 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 50 Volgende |