|
|
| Pagina 18 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Met de carnavalsmatch was er geen VVK, ik ben althans niet geweest, en toen stond er veeeeeeeel meer volk in de K. |
| 14 Apr 2011, 20:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Omwille van de veiligheid is het aantal plaatsen in de K beperkt (in de I ook). Probleem is dat alle mensen zeer dicht opeen staan waar de felste supporters staan en daardoor er elders een gaten zijn. Daarmee is de veiligheid natuurlijk niet verzekerd... Maar dat onze club zich maar aan die regels houdt, want anders: als er iets misloopt dan is het wel voorgoed gedaan met onze club, dat kan ik u op een briefje geven! Ik durf het niet voorstellen dat de tribune tijdens de match zou verzakken. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Apr 2011, 20:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Omwille van de veiligheid is het aantal plaatsen in de K beperkt (in de I ook). Probleem is dat alle mensen zeer dicht opeen staan waar de felste supporters staan en daardoor er elders een gaten zijn. Daarmee is de veiligheid natuurlijk niet verzekerd... Maar dat onze club zich maar aan die regels houdt, want anders: als er iets misloopt dan is het wel voorgoed gedaan met onze club, dat kan ik u op een briefje geven! Ik durf het niet voorstellen dat de tribune tijdens de match zou verzakken. ![]() Ik geef eerlijk toe dat ik daar zaterdag op sommige momenten toch aan gedacht heb, toen iedereen daar begon te springen. Diegene die niet sprongen gingen toch omhoog van den daver... |
| 14 Apr 2011, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Met de carnavalsmatch was er geen VVK, ik ben althans niet geweest, en toen stond er veeeeeeeel meer volk in de K. mja, den eene keer kunde al wat meer dan den andere waarschijnlijk ? Nu zijn echt alle ogen op die kaartenverkoop gericht. Ze kunnen hun dat echt niet permiteren... hoe jammer het voor sommigen ook moge zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Apr 2011, 20:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Zienaa schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Met de carnavalsmatch was er geen VVK, ik ben althans niet geweest, en toen stond er veeeeeeeel meer volk in de K. mja, den eene keer kunde al wat meer dan den andere waarschijnlijk ? Nu zijn echt alle ogen op die kaartenverkoop gericht. Ze kunnen hun dat echt niet permiteren... hoe jammer het voor sommigen ook moge zijn. Ook stonden de supporters wat verder uit elkaar omdat ze verkliedj woaren in Voil Janet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Apr 2011, 20:59 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Beperkingen, en die worden niet opgelegd door het bestuur hoor. Als de instanties zeggen dat ge maar 2500 man op die tribune moogt toelaten kunt ge daar helaas niet veel aan doen .. Ondanks dat hun beperkingen volgens mij niks uitdoen want iedereen kruipt toch opeen aan de middenlijn, dus dat "gewicht" op de tribune moet daar toch veel te veel zijn ![]() Beperkingen vanwege de veiligheid, maar in de loop van het seizoen waren die beperkingen dan niet nodig? Enfin, ik maak me geen zorgen, ik heb een abo als ik het vind,maar het is erg voor mijne maat de Johnny, dienen moet plaats nemen in den I. Op al de jaren dat we komen kijken is het den eerste keer dat we zoiets meemaken, nee den iendracht is hetzelfde niet meer, ik kan alleen de gang van zaken maar betreuren. Met de beperking in het vak K zullen er veel een zittribunekaart moeten kopen om er bij te zijn, wat voor meer extra inkomsten zal zorgen. Veiligheid men gat, Orlans zei het destijds "'t is geld da telt". _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Apr 2011, 21:01 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Hugo schreef: Ik begrijp het niet heel goed , destijds toen we in eerste speelden zat het vak K tot de nok gevuld. Nu zal het weer het zelfde lieken zijn van afgelopen zaterdag, alles is uitverkocht en als ge toekomt is er nog plaats genoeg over in de K en in de zittribunes om rustig uw krant te lezen. Dienen kaartenverkoop, ik heb er serieuse vragen bij. ![]() Omwille van de veiligheid is het aantal plaatsen in de K beperkt (in de I ook). Probleem is dat alle mensen zeer dicht opeen staan waar de felste supporters staan en daardoor er elders een gaten zijn. Daarmee is de veiligheid natuurlijk niet verzekerd... Maar dat onze club zich maar aan die regels houdt, want anders: als er iets misloopt dan is het wel voorgoed gedaan met onze club, dat kan ik u op een briefje geven! Ik durf het niet voorstellen dat de tribune tijdens de match zou verzakken. ![]() Yves, als die tribune in zo ne slechte staat is, dan moogt ge ze niet meer gebruiken. Met de canavalmatch stonden ze daar te springen lijk zotten, moesten ze dan niet ingrijpen voor de veiligheid. Straks gaan ze nog moeten berekenen waar we moeten staan, pas op Hugo een beetje meer naar links want hier is al een barstje in den beton. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Apr 2011, 21:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Mijn schoonbroer heeft het ook vlaggen, geen kaart voor de K.
Als er iemand een kaart te veel heeft, laat het mij weten. Wij betalen goed! ![]() |
| 14 Apr 2011, 21:18 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
ik heb nog mensen gezien verleden week toen het 'uitverkocht' was in de 'K' terwijl ze geen kaartjen hadden... rararaa..
soit.. kaartjen op zak. mijne maat was nr 3 in de laaaaaaaaaaaaaaaange rij:) op de site van Dessel zien ze het ook goed zitten.. Groen-Wit wil revanche voor de ongelukkig verloren thuiswedstrijd (1-2). Bij Dessel is iedereen beschikbaar om de leiders het vuur aan de schenen te leggen en men zal er alles aan doen om de drie punten mee naar de Kempen te nemen. Bij 'eventuele' Desselse winst zullen de leiders hun champagne net zoals vorig weekend opnieuw moeten opbergen en kan het er bovenaan nog gaan spannen voor de titel. We kijken in elk geval uit naar deze onvervalste topper. Ik kijk in elk geval ook uit naar de match! ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 14 Apr 2011, 21:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: salvador schreef: Omwille van de veiligheid is het aantal plaatsen in de K beperkt (in de I ook). Probleem is dat alle mensen zeer dicht opeen staan waar de felste supporters staan en daardoor er elders een gaten zijn. Daarmee is de veiligheid natuurlijk niet verzekerd... Maar dat onze club zich maar aan die regels houdt, want anders: als er iets misloopt dan is het wel voorgoed gedaan met onze club, dat kan ik u op een briefje geven! Ik durf het niet voorstellen dat de tribune tijdens de match zou verzakken. ![]() Yves, als die tribune in zo ne slechte staat is, dan moogt ge ze niet meer gebruiken. Met de canavalmatch stonden ze daar te springen lijk zotten, moesten ze dan niet ingrijpen voor de veiligheid. Straks gaan ze nog moeten berekenen waar we moeten staan, pas op Hugo een beetje meer naar links want hier is al een barstje in den beton. ![]() Sorry ze Hugo, maar ik vind uw reactie ongepast. De mensen die moeten oordelen over de veiligheid doen ook maar hun werk. Als de boel morgen inschijt, en uwe goeie vriend Johny is er van tussen, zijn zij degene op wie jij gaat schieten. Moet er dan echt eerst iets gebeuren vooraleer er wat begrip kan zijn voor een dergelijke beslissing? Ik ben blij dat de mensen die hun verantwoordelijkheid moeten nemen, deze ook effectief nemen. Ze hebben meer kennis van zaken dan wij. En was er met carnaval even veel volk, of meer, dat kan. Laat ons dan content zijn dat ze het gehouden heeft. |
| 14 Apr 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En 't is tenslotte tegen hun eigen rekening é...
|
| 14 Apr 2011, 21:26 |
|
|
Ancien
Stijn schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik durf het niet voorstellen dat de tribune tijdens de match zou verzakken. ![]() Yves, als die tribune in zo ne slechte staat is, dan moogt ge ze niet meer gebruiken.Met de canavalmatch stonden ze daar te springen lijk zotten, moesten ze dan niet ingrijpen voor de veiligheid. Straks gaan ze nog moeten berekenen waar we moeten staan, pas op Hugo een beetje meer naar links want hier is al een barstje in den beton. ![]() Sorry ze Hugo, maar ik vind uw reactie ongepast. De mensen die moeten oordelen over de veiligheid doen ook maar hun werk. Als de boel morgen inschijt, en uwe goeie vriend Johny is er van tussen, zijn zij degene op wie jij gaat schieten. Moet er dan echt eerst iets gebeuren vooraleer er wat begrip kan zijn voor een dergelijke beslissing? Ik ben blij dat de mensen die hun verantwoordelijkheid moeten nemen, deze ook effectief nemen. Waarom zeg ik dan in mijn post dat je die tribune best sluit, omdat ik tegen de veiligheid ben? Als morgen den boel inschijt zeg je, wat is er dan eigenlijk gaande met de staantribune? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Apr 2011, 21:32 |
|
|
forumlegende
Kan ons iemand een stand van zaken geven over de nog beschikbare tickets voor zondag ?
Als we aannemen dat de staantribune is uitverkocht, hoeveel tickets zijn er dan nog beschikbaar (zittribune, europatribune) ? Het zal weer een vol huis zijn blijkbaar .. super !! |
| 14 Apr 2011, 21:37 |
|
|
Stel dat ze winnen, dan kunnen wij toch uit de I? Of gaan we daar gans de tijd opgesloten blijven zitten?
|
| 14 Apr 2011, 22:01 |
|
|
Knaap
Dani schreef: Kan ons iemand een stand van zaken geven over de nog beschikbare tickets voor zondag ? Als we aannemen dat de staantribune is uitverkocht, hoeveel tickets zijn er dan nog beschikbaar (zittribune, europatribune) ? Het zal weer een vol huis zijn blijkbaar .. super !! K is sowieso uitverkocht, er waren nog weinig tickets voor I wanneer ik de mijne kocht, en er stond nog een hoop volk achter mij, die zijn dus hoogstwaarschijnlijk ook allemaal weg. Op staanplaatsen zou ik dus niet te veel meer durven hopen. Aangezien de I tribune voor Eendracht supporters is, neem ik aan dat de bezoekers opnieuw de Europatribune krijgen. Ik heb wel geen idee hoeveel plaatsen er nog over zijn op de zittribunes... |
| 14 Apr 2011, 22:02 |
|
| Pagina 18 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 50 Volgende |