Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Dirk schreef:
Ace schreef:
Gisteren om 19u20 beginnen aanschuiven (was om 18u gepasseerd en stonden inderdaad tot aan Helig Hart dus effe doorgereden). Om 19u20 hoorde ik al K uitverkocht en ben ik maar beginnen aanschuiven voor een zitplaats want den I wil ik niet staan (geen goed zicht). Net toen wij binnenmochten voor de zitplaatsen was den I ook uitverkocht. Gelukkig dat ik dus niet bleef aanschuiven voor staan. Organisatie kan idd beter (waarom geen 3 loketten openen allen voor staan dan gaat dat veel sneller ipv die trappen op). Op die manier is dat volgens mij op een half uur opgelost (lees uitverkocht). Toch wel dikke chapeau voor de medewerkers die daar 3 uur hebben gewerkt voor de club.

F220 is het geworden en zoals El Corredor zei, desnoods in de lichtmast alhoewel de H nog redelijk wat plaats had. Ik zal dan ook ne keer bewonderend van de overkant de sfeer kunnen opsnuiven ipv zelf mee te brullen gelijk zot. Misschien zelfs fototoestel meenemen voor het OPC werk te filmen/fotograferen?

Als ze nu zondag niet winnen he !!! :D :D

Miljaar tein stojje nie bé ons ?
Schepper ejje goi der vér de K é ?

Neen, nuja als ze kampioen spelen zien we mekander na de match hein...

15 Apr 2011, 10:21
Vaste Waarde

Deef schreef:
Ace schreef:
Gisteren om 19u20 beginnen aanschuiven (was om 18u gepasseerd en stonden inderdaad tot aan Helig Hart dus effe doorgereden). Om 19u20 hoorde ik al K uitverkocht en ben ik maar beginnen aanschuiven voor een zitplaats want den I wil ik niet staan (geen goed zicht). Net toen wij binnenmochten voor de zitplaatsen was den I ook uitverkocht. Gelukkig dat ik dus niet bleef aanschuiven voor staan. Organisatie kan idd beter (waarom geen 3 loketten openen allen voor staan dan gaat dat veel sneller ipv die trappen op). Op die manier is dat volgens mij op een half uur opgelost (lees uitverkocht). Toch wel dikke chapeau voor de medewerkers die daar 3 uur hebben gewerkt voor de club.

F220 is het geworden en zoals El Corredor zei, desnoods in de lichtmast alhoewel de H nog redelijk wat plaats had. Ik zal dan ook ne keer bewonderend van de overkant de sfeer kunnen opsnuiven ipv zelf mee te brullen gelijk zot. Misschien zelfs fototoestel meenemen voor het OPC werk te filmen/fotograferen?

Als ze nu zondag niet winnen he !!! :D :D

Wij zitten altijd in den F en daar steekt het eigenlijk niet welk nummertje er op je ticket staat. Vorige week ook nog eens ondervonden. Iedereen zet zich net zoals op verplaatsing gewoon neer waar ze het denken :-)

Van den F220 blijfde af :)

15 Apr 2011, 10:22
Knaap

Inderdaad ivm de voorcerkoop is het zoals steeds chaos op aalst ondanks men weet dat er een massa volk zal afkomen, dit moet echt eens op punt gezet worden in de toekomst.
Ik heb ook geen abonnement maar ik zie toch min de helft van alle wedstrijden ook op verplaatsing, het is normaal dat de abonnees voorrang hebben en zit je dan niet waar je wil dan moet je niet kwaad zijn maar gewoon een abonnement nemen, dat is toch niet zo moeilijk te verstaan, ik zie daar geen probleem in, spijtig natuurlijk voor de gasten van de OPC die ewa uiteen getrokken zijn maar laat ons gewoon hopen dat we het kunnen afmaken want die gasten staan de derde voor iets en ik hoop dat onze jongens niet gaan twijfelen.
Let's hope and see you sunday !!!!!!!!!!!!!!!

15 Apr 2011, 10:24
Ancien

Deze keer niets aan het toeval overgelaten en ik kwam daat toe om 17:15u.
Bleek dat er toen al een goeie 100 man voor mij stond, 20 minuten later stonden ze al tot aan de hoofdingang.
Soit, ik heb mijn ticketten en heb zelfs eentje voor een "Hollandse" jongedame gekocht. ;)
En zeggen dat ik er zelf niet kan bij zijn. :cry:

15 Apr 2011, 10:36
Ancien

Ik ga er nog een keer over beginnen en dan richt ik mijn pijlen op de kampioenenmatch.
Ergens moeten we ook mea-culpa slaan, we hadden nog onlangs een supportersvergadering en toen konden we een regeling treffen met het bestuur betreffende de ticketverkoop.
Iedere supportersclub heeft toch een aantal leden, waarvan de meeste een gans seizoen zowel thuis als op verplaatsing onze club volgen, deze fans moeten beloond worden.
Dan was het toch mogelijk geweest om een aantal inkomkaarten te geven aan de suppotersclubs voor te kunnen verkopen aan hun trouwste fans.
We moeten dit punt bij de eerste vergadering op de agenda plaatsen.
Komaan Iendrachters vanaf nu spreek ik nog juist over de wedstrijd, ik voel het we gaan geschiedenis schrijven. :EA:

15 Apr 2011, 10:39
forumlegende

Als ze ervoor zorgen dat de capaciteit opnieuw 10.000 wordt, dan zitten we nog voor een paar jaar goed al kan je natuurlijk niet ontkennen dat de toestanden van vorige week en vandaag niemand echt had verwacht.

Meer dan 6.000 man en daar zijn dan nog geen bezoekers bij hé.

We zijn goed bezig, nu op 't veld de promotie afdwingen !

15 Apr 2011, 10:43
Ancien

Dani schreef:
Als ze ervoor zorgen dat de capaciteit opnieuw 10.000 wordt, dan zitten we nog voor een paar jaar goed al kan je natuurlijk niet ontkennen dat de toestanden van vorige week en vandaag niemand echt had verwacht.

Meer dan 6.000 man en daar zijn dan nog geen bezoekers bij hé.

We zijn goed bezig, nu op 't veld de promotie afdwingen !

't is toch onwaarschijnlijk hé hoe populair, den Iendracht ondanks alle tegenslagen nog is.
Zoals we al dikwijls op dit forum gepost hebben, Iendrachter ben je voor het leven! :EA: :EA: :EA:

15 Apr 2011, 10:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
In vergelijking met andere ploegen uit de lagere reeksen hebben ook nog altijd een nieuwe instroom van supporters. Vooral dat is zeer positief.

15 Apr 2011, 10:49
Vaste Waarde

Bram schreef:
In vergelijking met andere ploegen uit de lagere reeksen hebben ook nog altijd een nieuwe instroom van supporters. Vooral dat is zeer positief.

Exact de reden waarom ik mijn zoontje van 4,5 jaar nu en dan meeneem. Indoctrinatie, ik weet het, maar het is voor de goede zaak.

Geen G5-supporters in mijn kot!! :EA: :EA:

15 Apr 2011, 10:52
Vaste Waarde

Ace schreef:
F220 is het geworden

Zittribune? Pff successupporter :lol: :lol:
PS: kom me eens goeiedag zeggen hé :cool:

15 Apr 2011, 10:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Iedereen heeft zijn definitie over een trouwe supporter en ne successupporter.
Misschien anders volgend jaar met een soort van getrouwheidskaart werken. Per match dat je komt, uit en thuis, krijg je een stempel.
Diegenen die het meeste stempels verzamelen, krijgen voorrang bij scenario's zoals deze...
(voor alle duidelijkheid, tees is om te lachen)

Spijtig genoeg kan je niet altijd voor iedereen goed doen.
Ik heb die mannen van de verkoop gisteren bezig gezien en ik doe daar mijn hoed voor af.
Ik denk niet dat zij het plezant vonden dat ze op een gegeven moment 60 man moesten terugsturen, of naar de zittribune verwijzen, omdat er geen staanplaatsen meer waren.

15 Apr 2011, 10:54
Reserve

Leeftijd: 37
er zullen idd veel succes supporters aanwezig zijn en sommige zullen zich hier idd in opjagen.

Maar anderzijds de club wil natuurlijk steeds meer supporters en dan zijn wedstrijden zoals deze natuurlijk de unieke kans. als er van de successupporters en mensen die gewoon voor de eerste keer komen volgend jaar een klein % blijft terug komen vaart iedereen hier wel bij.

eneuh mss voor volgend jaar de bezoekers achter de goal steken en de bufferzone wegdoen en een stuk van de I gebruiken als buffer

dan kan iedereen van de staantribune bij elkaar staan met een perfect zicht op het veld?

15 Apr 2011, 10:56
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
filibert schreef:
er zullen idd veel succes supporters aanwezig zijn en sommige zullen zich hier idd in opjagen.

Maar anderzijds de club wil natuurlijk steeds meer supporters en dan zijn wedstrijden zoals deze natuurlijk de unieke kans. als er van de successupporters en mensen die gewoon voor de eerste keer komen volgend jaar een klein % blijft terug komen vaart iedereen hier wel bij.

eneuh mss voor volgend jaar de bezoekers achter de goal steken en de bufferzone wegdoen en een stuk van de I gebruiken als buffer

dan kan iedereen van de staantribune bij elkaar staan met een perfect zicht op het veld?

Ik zie van den Antwerp daar al zitten in de Europatribune...

15 Apr 2011, 10:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Taferelen zoals gisteren op de voorverkoop , da vindt ge nergens anders in 3de klasse , kvraag me zelfs af of ge da in 2de vindt. Zelden waarschijnlijk! Het is duidelijk dat den Iendracht leeft, en ook ik dacht dat er minder volk zou komen dan vorige week, maar nu denk ik toch dant evenveel zal zijn.
Ik hoop dat onzen Iendracht zondag wint en het zal weer met ne super uitbundige sfeer zen :EA:

15 Apr 2011, 10:58
Reserve

Leeftijd: 37
Deef schreef:
filibert schreef:

Ik zie van den Antwerp daar al zitten in de Europatribune...

just den beneden hé :p mss daar staanplaatsen ook van maken, we moeten ze ergens steken hé :p

15 Apr 2011, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 50