Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Waar staken ze al die bezoekers 10 jaar geleden dan?

15 Apr 2011, 11:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zienaa schreef:

In den I, maar toen was er wel nog geen buffervak in de toenmalige J en lieten ze nog een pak meer supporters op de staantribune.

15 Apr 2011, 11:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Zienaa schreef:

Toen was de capaciteit nog 10 000 man in het PC Stadion. (Zonder buffervak)
Bezoekers staken in den I (en wees maar gerust dat da zo zal blijven)

15 Apr 2011, 11:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Het ziet ernaar uit dat onzen iendracht zondag aanstaande opnieuw voor een uitverkocht stadion zal spelen. De staantribune is reeds volledig uitverkocht en aan het loket zullen zondag enkel nog zitplaatsen aangeboden worden.

In de H tribune zijn er nog 438 zitjes vrij en in de F tribune nog 140. hartelijk dank voor het blijvende vertrouwen beste supporters. Er zal er zondagmiddag omstreeks 13u30 nog 1 ticketloket geopend worden vooraan het stadion.

Bron: eendracht-aalst.be

15 Apr 2011, 11:16
Reserve

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:
Het ziet ernaar uit dat onzen iendracht zondag aanstaande opnieuw voor een uitverkocht stadion zal spelen. De staantribune is reeds volledig uitverkocht en aan het loket zullen zondag enkel nog zitplaatsen aangeboden worden.

In de H tribune zijn er nog 438 zitjes vrij en in de F tribune nog 140. hartelijk dank voor het blijvende vertrouwen beste supporters. Er zal er zondagmiddag omstreeks 13u30 nog 1 ticketloket geopend worden vooraan het stadion.

Bron: eendracht-aalst.be

hopelijk gaat de zittribune nu ook effectief vol zitten want vorige week waren er stukken die leeg waren :(

15 Apr 2011, 11:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bram schreef:
zwawi schreef:
Wij staan met ons groepje wekelijks op dezelfde plaats in de K en zijn er op verplaatsing steevast bij. Wij kiezen er bewust voor om geen abbonement te nemen. Waarom? Omdat de club er dan meer aan verdient.

Als ge er bewust voor kiest om geen abo te pakken, ja sorry maar dan moet je er de negatieve gevolgen ook van dragen hé. Dit vind ik eerlijk gezegd een vrij goedkope reactie. Na de bekeravonturen van de vorige seizoenen zouden de trouwe supporters onderhand toch al mogen weten wat de voordelen van een abo zijn.
Als ge er dan bewust voor kiest om er geen te pakken.... tja.... :wadde:

De club verdient misschien meer aan losse ticketten, maar ik denk dat ze toch liever hebben dat je een abo koopt. Dan zijn ze zeker van hun geld en kunnen ze het ook in hun budget opnemen.

15 Apr 2011, 11:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
filibert schreef:
hopelijk gaat de zittribune nu ook effectief vol zitten want vorige week waren er stukken die leeg waren :(

Blijkbaar is het vorige week allemaal in de soep gedraaid omdat ze op de zandberg alles zelf wouden organiseren en was het daar paniek omdat ze dachten dat alles uitverkocht was.
Daarom waren meerdere plaatsen dubbel verkocht en anderen niet.
Voor deze match is alles door het bestuur zelf georganiseerd en is er absoluut geen sprake van dubbelverkoop. Elk ticket heeft zijn eigen specifiek nummer.
Concreet zijn alle plaatsen nog beschikbaar achter de goal en ook nog een aantal in den F. Dus als er nu lege plaatsen zijn, dan is het simpelweg omdat ze niet verkocht zijn.

Voor de volledigheid: in de K zullen er 2500 man staan, waarvan 850 abonnees en 670 niet-abonnees in Vak I.
De veiligheidszones tussen beide vakken gaan ook niet open. Om de eenvoudige reden dat ge daar los door de beton kunt kijken . Een eigenschap dat niet eigen is aan beton ;)

15 Apr 2011, 11:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik heb nog een kaart voor de K,iemand die wil wisselen voor een zit plaats.(pm me maar)

15 Apr 2011, 11:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Kem ticket vur de K, maat van mij is er omgeweest want khad er nooit op tijd gestaan.

Kem vrijwel alle thuismatchen gezien en op verplaatsing uk al meegeweest, volgend jaar pakkek mij wel een abo :)

:EA:

15 Apr 2011, 12:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Ik hoop dat ze volgend jaar geen 2500 abo's verkopen voor de K, of het is elke week met gesloten loketten spelen :cool:

15 Apr 2011, 12:35
Nationale Ploeg

Ik heb dit jaar toch al een stuk of vijf thuiswedstrijden gemist denk ik, en volgend jaar zal dat waarschijnlijk ook zoiets worden.

Maar gezien de taferelen van deze week, en de commotie rond de bekermatchen de voorbije jaren, denk ik dat het tijd is voor mijn eerste abonnement.

't Zal mijn tiende seizoen worden volgend jaar, geen betere manier om dat te vieren, denk ik dan.

15 Apr 2011, 12:51
Scholier

Ik heb tien ticketten gekocht waarvan 5 voor 'successupporters'; 3 daarvan zijn engelsmannen die den Iendracht volgen en speciaal voor deze match afkomen (Den Doole zal dus niet allen zijn).
Daar kan ik me toch niet schuldig over voelen? :wadde:
Het is gewoon de realiteit dat zo een matchen veel meer (gelegenheids)volk trekken en ons ploeg kan er maar wel bij varen.
Ik prijs mij wel gelukkig dat ik van de laatste K-ticketten kon bemachtigen en vind ik het oprecht spijtig dat vele trouwe supporters naar een andere plaats moeten uitwijken. Deze zomer moet er toch eens serieus naar die tribune gekeken worden.
Zoals hier al gezegd werd: volgend jaar neem ik ook een abo (voor het eerst, ook al kom ik al jaren)

15 Apr 2011, 13:18
Scholier

Beste successupporters, als het zondag weer niet moest lukken, komen jullie dan volgende week weer kijken ?? doen zou ik zeggen, want er zal plaatst genoeg zijn denk ik, als jarenlange trouwe supporter en abbo van vak K zie ik (en ik niet alleen denk ik) het niet zitten om bij verlies tegen Dessel, volgende week weer op post te zijn...... mijn tikker kan dat niet aan, en ook de motivatie om weer vol verwachtingen te snakken naar de titel lijken ver weg. KOMAAN IENDRACHT....2 de keer GOEDE KEER !! :EA:

15 Apr 2011, 13:30
Knaap

Leeftijd: 41
kanderniopkommen schreef:
Beste successupporters, als het zondag weer niet moest lukken, komen jullie dan volgende week weer kijken ?? doen zou ik zeggen, want er zal plaatst genoeg zijn denk ik, als jarenlange trouwe supporter en abbo van vak K zie ik (en ik niet alleen denk ik) het niet zitten om bij verlies tegen Dessel, volgende week weer op post te zijn...... mijn tikker kan dat niet aan, en ook de motivatie om weer vol verwachtingen te snakken naar de titel lijken ver weg. KOMAAN IENDRACHT....2 de keer GOEDE KEER !! :EA:

Naa zedde toch aan't zwanzen.. :)

Tierlek winne we da tees weekend.
want kem verlof genomen ver mondag. ;)
:EA:

15 Apr 2011, 13:33
toevallige voorbijganger

Laten we hopen dat Wouter -onzen blauwe kabouter- Moreels weer een topmatch zal spelen morgen! :EA:

15 Apr 2011, 13:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 50