3e Klasse A (2010 - 2011) - Pagina 89 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1486 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 100
 3e Klasse A (2010 - 2011) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
Bartos schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Als ik mij niet vergis hebben we Peter Doole den eerste keer mogen verwelkomen thuis tegen Germinal Ekeren. Was inderdaad operartie Red den Iendracht. Was in het seizoen 96-97 of 97-98 of ben ik nu zo mis?

Was in het seizoen 96-97 en inderdaad eerste keer thuis tegen Germinal Ekeren, direct gewonnen met 5-0 trouwens.

Ik was toen 7 jaar en herinner mij die match nog alsof het gisteren was. Was inderdaad 5-0.
Waar is de tijd :love:

15 Apr 2011, 14:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
josken1 schreef:
Bartos schreef:
Als ik mij niet vergis hebben we Peter Doole den eerste keer mogen verwelkomen thuis tegen Germinal Ekeren. Was inderdaad operartie Red den Iendracht. Was in het seizoen 96-97 of 97-98 of ben ik nu zo mis?

Was in het seizoen 96-97 en inderdaad eerste keer thuis tegen Germinal Ekeren, direct gewonnen met 5-0 trouwens.

Ik was toen 7 jaar en herinner mij die match nog alsof het gisteren was. Was inderdaad 5-0.
Waar is de tijd :love:

Denk dat we dat jaar ook halve finale van den beker gehaald hebben en door datzelfde Germinal uit den beker gewipt zijn.
Dat was toch ne vrieen tijd zelle :EA:

15 Apr 2011, 14:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Denk dat we dat jaar ook halve finale van den beker gehaald hebben en door datzelfde Germinal uit den beker gewipt zijn.

Die terugmatch in den beker is voor mij echt één van de grootste teleurstellingen uit vele jaren Eendracht. Ik droomde er altijd van om ooit met onze club eens naar den Heizel te mogen trekken voor een bekerfinale en dichter dan toen kunt ge er niet bij zijn hé. Meese die de winnende goal werkelijk volledig onterecht afkeurt, dan nog een aantal mirakelsaves van Vande Walle (toen nog in doel bij Germinal). Verdomme toch, het doet nog pijn als ik eraan terugdenk. Feitelijk lijkt het scenario wel wat op dat van tegen Waregem vorige week :D .

15 Apr 2011, 14:57
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:

Die terugmatch in den beker is voor mij echt één van de grootste teleurstellingen uit vele jaren Eendracht. Ik droomde er altijd van om ooit met onze club eens naar den Heizel te mogen trekken voor een bekerfinale en dichter dan toen kunt ge er niet bij zijn hé. Meese die de winnende goal werkelijk volledig onterecht afkeurt, dan nog een aantal mirakelsaves van Vande Walle (toen nog in doel bij Germinal). Verdomme toch, het doet nog pijn als ik eraan terugdenk. Feitelijk lijkt het scenario wel wat op dat van tegen Waregem vorige week :D .

Wat waren eigenlijk de uistlagen dan, want dat kan ik mij niet herinneren zelle?

15 Apr 2011, 14:59
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:

Wat waren eigenlijk de uistlagen dan, want dat kan ik mij niet herinneren zelle?

0-0 in Ekeren en de terugmatch 3-3 in Aalst.

15 Apr 2011, 15:00
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Bartos schreef:

0-0 in Ekeren en de terugmatch 3-3 in Aalst.

Ik wist dat we thuis gelijk gespeeld hadden, maar het exacte scenario was me ontgaan.
Brrrr inderdaad niet te veel aan denken wat een gimiste kans.
Bref wat niet is kan altijd nog komen hé, rustig verder bouwen. Keep the dream alive. :EA:

15 Apr 2011, 15:13
Ancien

Leeftijd: 55
En op Brugge ooit he? Verdediger van hen en hun doelman botsen, ik geloof Van Ankeren die bal ontfutselt op die manier, zelfs scoort...en goal ziet afgekeurd, weet nog altijd niet waarom.

15 Apr 2011, 15:38
nieuw in de eerste ploeg

DavidSeal schreef:
En op Brugge ooit he? Verdediger van hen en hun doelman botsen, ik geloof Van Ankeren die bal ontfutselt op die manier, zelfs scoort...en goal ziet afgekeurd, weet nog altijd niet waarom.

Wie kan dat vergeten? Zelfde gevoel als zaterdag, euforie en dan afvragen waarom de goal werd afgekeurd???

15 Apr 2011, 15:49
nieuw in de eerste ploeg

Dani schreef:
tympanum2 schreef:
Ik herinner me een RWDM - Eendracht van ergens in de jaren 80, wij moesten een punt hebben om ni te zakken en zij hadden genoeg aan een punt om te stijgen. Het werd 1-1, de laatste 20 minuten werd de bal constant gewoon van keeper naar laatste man en terug gespeeld :)
Er gebeuren veel rare dingen in het voetbal, op laag maar zeker ook op hoog niveau. De belangen zijn soms zo hoog dat sommigen alles proberen.

Ik herinner me eind de jaren '90 de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Sporting Charleroi. Een pak volk van de bezoekers (heel Europatribune en vak I volgepropt) die aan een overwinning genoeg hadden om de redding te bewerkstelligen. Wij waren uiteindelijk al even gered dus moet ik er geen tekeningske bij maken hé. Charleroi won vrij makkelijk hun EERSTE uitoverwinning dat seizoen (op de laatste speeldag) en kon zo het behoud verzekeren. In mijn ogen flagrant voorbeeld van "vriendendienst"... ik hoop dat iemand dit nog kan bevestigen (Bartos? Anciens ?)

daar heb ik beelden van gevonden.....http://youtu.be/IU6OV0ubSro

15 Apr 2011, 16:03
Freak

Leeftijd: 35
Germinal ekeren :stom: :stom:

16 Apr 2011, 0:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
halve finale op Brugge : thuis 0-0, uit 1-0 achter, en de 1-1 van Van Ankeren totaal TEN ONRECHTE afgekeurd. Paul Okon en Danny Verlinden botsen op mekaar, VAn Ankeren tikt de bal binnen, maar klootzak Vandenwijngaert keurt de goal af wegens "fout" van Van Ankeren.

Zelfs Hugo Broos gaf toe dat het 1-1 had moeten zijn.

Tegen Ekeren : 0-0 ginder.
Thuis 1-0, dan 1-2, 2-2, 2-3, dan 3-3, en 5 minuten voor tijd doorsteekbal naar Christophe Lauwers die de bal binnentrapt, maar Peter Lassen stond positiebuitenspel.
Vandaag zou dit niet afgevlagd worden, maar toen in 1997 was het het eeuwige discussiepunt.... Lassen had totaal niets met de actie te maken, maar op 10 keer werd er toen 8 keer voor gevlagd. Wij hadden dus weeral pech.
2 jaar later of zo wordt de regel dan aangepast :x

En Charleroi.. tja...
Aalst in degradatienood in 97 : wij gaan er met 2-3 winnen.
Charleroi in degradatienood in 99 : zij komen bij ons met 0-3 winnen.
Wij weer in degradatienood in 2001 : wij mogen met 4-0 winnen.

We zijn serieuze vrienden geworden :D

waar is de tijd :)

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

16 Apr 2011, 10:08
Ancien

Leeftijd: 55
eintracht frankfurt schreef:
halve finale op Brugge : thuis 0-0, uit 1-0 achter, en de 1-1 van Van Ankeren totaal TEN ONRECHTE afgekeurd. Paul Okon en Danny Verlinden botsen op mekaar, VAn Ankeren tikt de bal binnen, maar klootzak Vandenwijngaert keurt de goal af wegens "fout" van Van Ankeren.

Zelfs Hugo Broos gaf toe dat het 1-1 had moeten zijn.

Tegen Ekeren : 0-0 ginder.
Thuis 1-0, dan 1-2, 2-2, 2-3, dan 3-3, en 5 minuten voor tijd doorsteekbal naar Christophe Lauwers die de bal binnentrapt, maar Peter Lassen stond positiebuitenspel.
Vandaag zou dit niet afgevlagd worden, maar toen in 1997 was het het eeuwige discussiepunt.... Lassen had totaal niets met de actie te maken, maar op 10 keer werd er toen 8 keer voor gevlagd. Wij hadden dus weeral pech.
2 jaar later of zo wordt de regel dan aangepast :x

En Charleroi.. tja...
Aalst in degradatienood in 97 : wij gaan er met 2-3 winnen.
Charleroi in degradatienood in 99 : zij komen bij ons met 0-3 winnen.
Wij weer in degradatienood in 2001 : wij mogen met 4-0 winnen.

We zijn serieuze vrienden geworden :D

waar is de tijd :)

Germinal Ekeren won achteraf zelfs Bekerfinale tegen Anderlecht, ik heb altijd het gevoel gehad dat wij ook Anderlecht zouden hebben gepakt in die finale, waar wij VERDIENDEN te staan.

16 Apr 2011, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hamme wint 0 - 2 in Geel (naar het schijnt hadden ze den arbiter tegen) :lol:

16 Apr 2011, 22:53
forumlegende

Leeftijd: 61
Onderkroiper schreef:
Hamme wint 0 - 2 in Geel (naar het schijnt hadden ze den arbiter tegen) :lol:

.....met 2 penalty's :plat: :plat:

16 Apr 2011, 23:58
Iendracht.be - beheer

De topschutters in Derde A na 32 speeldagen:

35 doelpunten

Jimmy Fockaert (Hoogstraten)

20 doelpunten

Wouter Moreels (Eendracht Aalst)

18 doelpunten

Ode Thompson (Oudenaarde)

17 doelpunten

Karel Ternier (Coxyde)

16 doelpunten

Jelle Delie (Olsa Brakel), Papa Ngom (Deinze)

15 doelpunten

Tom Coghe (Izegem)

14 doelpunten

Stijn De Wilde (Bornem), Dirk Mathyssen (Hoogstraten)

13 doelpunten

Yannick Lacam (Ronse)

11 doelpunten

Robby Van De Weyer (Geel-Meerhout)

10 doelpunten

Papa Sene (Coxyde), Timothy Van De Wouwer (Deinze), Xavier Deschacht (SK Sint-Niklaas), Koen Carlier (Temse)

9 doelpunten

Kjell Knipping (Olsa Brakel), Prince Asubonteng (Dessel), Dieter Wittesaele (Izegem), Mathias Schamp (Oudenaarde), Christof Maes (Temse), Michael Cornelis (Torhout), Tidjy Carton (Wielsbeke)

8 doelpunten

Laurent Depoitre, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Nick De Groote, Glenn Verdonck (Coxyde), Mohamed El Idrissi (Dessel), Wouter Smeets, Martijn Plessers (Geel-Meerhout), Alexis Kubilskis (Temse)

7 doelpunten

Predrag Filipovic, Bob Cousin (Eendracht Aalst), Jens Verroken, Gertjan Martens (Bornem), Frederik Declercq, Gauthier Lauwers (Deinze), Thomas De Meyer (Hamme), Tim De Meersman, Nicky Melkert (SK Sint-Niklaas), Dempsey Vervaecke, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem)

6 doelpunten

Samuel Crispijn (Eendracht Aalst), Maxim Van Hoydonck, Stanley Aborah, Alan Grozdanic (Cappellen), Bart Syx, Nils Sarrazyn (Coxyde), Hans Hannes (Dessel), Thomas Van Aerschot (Geel-Meerhout), Fabiano Scarpino, Jochen Sucaet (Hamme), Sandy Martens (Oudenaarde), Wouter Vandendriessche (Ronse)

5 doelpunten

Stijn De Keukeleire (Bornem), Stijn Antheunis, Nico Praet (Olsa Brakel), Nkuman Michel, Agatino Pellegriti (Dessel), Alexandre Frutos (Ronse), Daniel Rodrigo De Oliveira (SK Sint-Niklaas), Yannick Dekeyzer, Klaas Devriendt, Dieter Yde (Torhout), Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Cuzet Filiz (Wielsbeke)

4 doelpunten

Quinten Schollaert, Kevin Haezebroeck (Olsa Brakel), Gilles Pottie, Sampson Twum (Deinze), Tim Nelemans, Zico Gielis, Alan Ven (Dessel), Jessy Lebsir (Hamme), Niels Cox, Ruben Tilburgs, Bob Swaegers (Hoogstraten), Stijn Dedeygere, Lieven Cnudde (Izegem), Jonas De Landtsheer (Ronse), Dries Bernaert, Bjorn Derycke (Torhout), Quissem Zarti (Racing Waregem)

3 doelpunten

Jonathan Yombo (Eendracht Aalst), Koen Stabel (Bornem), Darius Hillewaere (Coxyde), Joeri Pardo (Deinze), Tanju Burhan, Wouter Vosters, Alexander Kolev (Dessel), Jelle Claes, Kevin Janssens, Sam Belmans, Yusuf Eren (Geel-Meerhout), Nicolas De Lange, Joachim De Wilde (Hamme), Roy Van Der Linden (Hoogstraten), Jens Van Damme (Izegem), Klaas Van Den Bossche, Jesse Martens, Thomas Vivé (Oudenaarde), Anthony Palmieri, Brecht De Rouck (Ronse), Sammy Van Den Bossche, Marko Petrovic (Temse), Dimitri Geldhof (Racing Waregem), Donjet Shkodra, Valentin Romont (Wielsbeke)

2 doelpunten

Wouter Koppen (Bornem), Thomas Ampe, Kenneth Weytens (Olsa Brakel), Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante, Leo Uzoma, Wesley Geuens, Kwakye Oduro (Cappellen), Thor Laleman, Nico Vandendriessche (Coxyde), Thomas Frederix, Kurt Remen, Maarten Van Lieshout (Dessel), Sander Van Eyk, Kristof Dupont (Hamme), Michiel Lanslots, Karim Didi, Thijs Schrauwen (Hoogstraten), Wim Vandoorne, Swiftnick Verbrugghe (Izegem), Nabil Guelsifi, Malick Gaye (Oudenaarde), Cedric Arena (Ronse), Sil Boeykens, Lode Vertonghen, Philippe Janssens, Steven Schurmann, Sofiane Moumou (SK Sint-Niklaas), Sebastian Hermans, Jonah Remans, Yve Thijs (Temse), Sam De Ruyter, Marten Cobbaert, Mickenson De Pessemier (Torhout), David Hoyois (Wielsbeke)

1 doelpunt

Olivier De Castro, Ken Van Damme, Jens Podevijn, Niels De Schutter, Ewen Verheyden, Ewout Denys, Pape Gueye, Brecht Moreels (Eendracht Aalst), Jente Van Ongeval, Christian Van Hoeylandt, Tom Ytebrouck, Robin Praet, Glenn Francken (Bornem), Pieter-Jan Foket, Tim Van Gijseghem (Olsa Brakel), Thierry Nana Diela, Stephane Van De Brul, Senne Vanderheyden (Cappellen), Kenneth Vanhoecke, Karel Tanghe (Coxyde), Frédéric Dindeleux, Adrian Baes, Gentiel Goeminne, Mathias Velghe, Steven Mestdagh (Deinze), Serkan Kocaslan (Dessel), Tim Verstraeten, Lee Roy De Keersmaecker, Yoshua Duyols, Robert Minea (SK Sint-Niklaas), David Vandecauter, Dieter Conderaerts, Jo Christiaens (Geel-Meerhout), Jan Criel, Brecht Vierstraete, Steven Maes (Hamme), Glenn Van Der Linden, Nick Van Huffel, Yuri Meyvis (Hoogstraten), Frederique Ollivier, Nasreddine Hariti, Brecht Vervaeck (Izegem), Mathieu Dejonckheere, Nico Blondeel, Tom Raes, Viktor De Coker (Oudenaarde), Mory Antrope, Glenn Timmerman, Philippe Buyssens, Stéphane Vandesande (Ronse), Thomas Declercq, Kristof De Witte, Tim Scheers, Stanny De Beule (Temse), Nicholas Vandille, Lars Blieck, Harry Hollevoet (Torhout), Denzel Vanfleteren, Samba Ly, Sander Damman, Thomas Bourgeois, Bart Vlaeminck (Racing Waregem), Vladan Devic, Emir Ujkani, Jurriën Beeuwsaert, Guillaume Rubulotta, Kenneth Vanhove, Siemen Dekiere (Wielsbeke)

18 Apr 2011, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1486 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 100