Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
zwawi schreef:
Onderkroiper schreef:
:cry: :cry: :cry: :cry: UITVERKOCHT :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik ben gelukkig 1 van de gelukkigen.
Nu maar hopen dak van die 4 tickets voor vak I vanaf geraak. Als er dus iemand interesse heeft... :p
En int slechtste geval kost deze match mij 18 euro he in plaats van 9, het is dan maar zo :EA:

Thx zwawi. Vak I is nu niet meteen mijn voorkeur maar had al schrik dak er nimeer kon bijzijn.
Bij deze, als er iemand nog 4 kaarten voor een ander vak teveel heeft komen deze weer in verkoop :D

15 Apr 2011, 20:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
gweninho schreef:
Dan moet zij bij belangrijke wedstrijden komen en Peter Doole nimmer :D :D

Ze heeft jaren een abonnement op de K gehad dus kwam ze bij alle matchen ;)

15 Apr 2011, 20:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Onderkroiper schreef:
gweninho schreef:

En da waren ons topjaren? :D

15 Apr 2011, 20:37
forumlegende

Leeftijd: 61
gweninho schreef:
Onderkroiper schreef:
gweninho schreef:

En da waren ons topjaren? :D

indien we zondag winnen geven we haar met z'n allen ne knuffel (zal efkes duren denk ik, met ons 6000).

15 Apr 2011, 20:39
Ancien

slalon schreef:
Onderkroiper schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

de dochter van...... den onderkroiper ? :oooh:

Hahaha en zeggen dat ik daarstraks 12 exemplaren van de buurman aan de man bracht
Merci Jammen :drank:
Iedereen helpt iedereen als het moet :rolandjen:

Ja merci Jammen voor de kaart :) Nu kan ik ook gaan kijken

(dochter van den onderkroiper )

Voor ne mens zoals je vader, die enorm veel doet voor Den Iendracht, kun je alleen maar respect hebben.

15 Apr 2011, 20:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
slalon schreef:
Onderkroiper schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

de dochter van...... den onderkroiper ? :oooh:

Hahaha en zeggen dat ik daarstraks 12 exemplaren van de buurman aan de man bracht

brengt ge oeik aven kodak mee?

15 Apr 2011, 20:41

jammen schreef:
slalon schreef:
Onderkroiper schreef:

Voor ne mens zoals je vader, die enorm veel doet voor Den Iendracht, kun je alleen maar respect hebben.

Ja, van wie zou ik het anders hebben voor naar den Iendracht te gaan kijken :)

btw laatste match die ik gezien heb was de carnavalsmatch

15 Apr 2011, 20:43
Ancien

69 schreef:
slalon schreef:
Onderkroiper schreef:

brengt ge oeik aven kodak mee?

Nieje, eeren nieven. ;) :lol:

15 Apr 2011, 20:44
toevallige voorbijganger

bestekes,

iemand enig idee waar ik 2 kaarten voor de K kan koprn of ruilen in vo de i,
ik heb een abbo maar moest achter kaarten voor mijn vrouw en vader en die staan in de i nu.

als iemand me kan helpen

mercikes alvast
0497542915

15 Apr 2011, 20:45
forumlegende

Leeftijd: 61
slalon schreef:
jammen schreef:
slalon schreef:

Ja, van wie zou ik het anders hebben voor naar den Iendracht te gaan kijken :)

btw laatste match die ik gezien heb was de carnavalsmatch

zie je wel, zondag zemmen kampioen !

15 Apr 2011, 20:50
Ancien

Leeftijd: 65
Ik rij zondag voor de vierde keer in 10 dagen van Heusden naar Aalst en terug en zal er mijn achtste match dit seizoen zien. Als een mens anderhalf uur staat aan te schuiven kan hij dat al eens exact narekenen...
Ik weet niet of ik mij nu bij de vaste supporters mag rekenen of bij de successupporters of gewoon mossel noch vis. Eerlijk gezegd, ik lig er ook niet van wakker.
Ik heb voor de tweede keer op rij een ticket voor de I. Spijtig, maar anderzijds ben ik gelukkig dat de club waar ik al 35 jaar voor supporter zo veel succes heeft en neem ik er dat ongemak dus bij...
Laat ons dus stoppen met zagen en er in de I ook sfeer in steken net zoals vorige zaterdag na de rust. "Ajoinen" in antwoord tussen K en I klinkt aan de overkant nog veel indrukwekkender dan Bomber-K (met alle respect voor Bomber). Dus, mensen , stop met zagen en maak er gewoon een feest van. Ik ben een mens van meer dan vijftig maar ik heb er zin in...
Nog een klein bericht aan de spelers: het is waar, het zicht vanuit de I op linkerkant van het veld aan de kant Heilig Hart is niet schitterend, maar ge moet u voor ons niet inhouden en wachten met de pannen van het dak te spelen totdat ge voor onze neus staat te spelen. Als je aan de andere kant een goal maakt zullen we ook heel blij zijn... :lol:

Laatst gewijzigd door salvador op 15 Apr 2011, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Apr 2011, 22:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Tbegint ier nu toch weeral te kriebelen voor de zondag! :EA:

15 Apr 2011, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
AALST - Predrag Filipovic heeft er een dijk van een seizoen op zitten als verlengstuk op het veld van coach Van Renterghem en naast het terrein als het bindmiddel in de groep. Vorige zondag trok de Aalsterse Montenegrijn wel een pruillip na de gemiste elfmeter.

Jij maakte nog de grote dagen mee in eerste klasse. Die lijken nu opnieuw te herleven?

Predrag Filipovic: 'Ik speelde nog twee jaar in eerste klasse bij Eendracht. Het was de periode van Harald Meyssen, Kris Temmerman, Peter Van Der Heyden, Geoffrey Claeys en Steve Cooreman. We hadden een sterke ploeg met Barry Hulshoff als coach. Tegen Nieuwjaar waren we telkens gered.'

'Zelf ruilde ik Aalst voor Lommel, waar ik me in de kijker speelde van Nederland. Ik tekende voor Roda JC, waar ik vier jaar zou spelen, maar eigenlijk had ik ook voor PSV moeten spelen. Ik tekende in Eindhoven en alles was in kannen en kruiken met Guus Hiddink, die me er dolgraag bij wou, maar Huub Stevens wou me niet laten gaan in Kerkrade. Twee keer werd ik verkozen tot speler van het jaar bij Roda JC en twee keer stond ik ook in het Nederlandse elftal van het jaar in de Eredivisie.'

Toch zat je in die periode nog vaak in de tribune van het Pierre Cornelisstadion?

'Mijn hart bleef altijd kloppen voor Aalst. De Aalsterse ambiance is gewoon uniek. Ik ben met een Aalsterse getrouwd en voelde me al snel helemaal aanvaard in Aalst. Nu voel ik me een Aalstenaar in hart en nieren en dat gevoel raak je nooit meer kwijt eens dat in je aderen zit.'

'Ik sprak onlangs nog met Gilles Van Binst en ook hij vertelde me dat Eendracht eigenlijk in eerste klasse thuis hoort. Voor, tijdens en na de match proef je hier de grote sfeer van een echte voetbalstad.'

'Over eerste klasse moeten we nu evenwel nog niet praten. Eerst moeten we naar tweede toe, maar ik heb er vertrouwen in. Zondag pakken we de titel en vieren we feest. We beschikken over een ambitieus en verstandig bestuur dat ervoor zal zorgen dat Eendracht in tweede klasse kan meedraaien. Eens een stabiele tweedeklasser op poten staat, kan de volgende stap volgen.'

Eerst moet Dessel voor de bijl. Wie durft zondag een strafschop nemen?

'Bij een strafschop zet ik me opnieuw achter de bal. Zeker weten. Met Dessel komt een sterke ploeg op bezoek, een club met een rijk verleden in tweede klasse ook. Geschenken moeten we niet verwachten, maar we moeten het dit keer anders aanpakken dan vorige week. Met onze supporters in steun moeten we van bij de aftrap druk naar voren zetten. We moeten op een andere manier omgaan met de stress van vorige week. Op een verstandige manier de match in handen nemen, is de boodschap.'

16 Apr 2011, 7:10
nieuw in de eerste ploeg

'Match komt op tijd'

Dessel.DESSEL - Dessel moet morgenmiddag op bezoek bij competitieleider Eendracht Aalst, dat zich mits winst tot kampioen kan kronen. 'Wij zijn op ons best in toppers', blikt Wouter Vosters vooruit.

Als het allemaal een beetje meezit, kan Eendracht Aalst zich morgen tot kampioen kronen. Het zou dan zelf best in eigen huis voorbij Dessel geraken.

Is Dessel in dergelijke omstandigheden echter niet op zijn best?

'Wij zijn er ons van bewust dat wij voor een zware opdracht staan, maar wij willen inderdaad stokken in de wielen steken', vertelt Wouter Vosters.

'Er zullen een paar duizend mensen rond het veld staan. Dat heeft zijn invloed, maar in tweede klasse heb ik toch ook het een en ander meegemaakt.'

'Wij zijn er écht op gebrand om een goed resultaat neer te zetten. Ik vermoed dat Eendracht Aalst het karwei zal willen afmaken en daar kunnen wij misschien gebruik van maken', gelooft Vosters. 'We moeten voetballen vanuit een goede organisatie en de bal laten rondgaan. Dan komen er wel kansen.'

Uitdaging

Eendracht Aalst is echter een 'linke' ploeg.

'Aalst steekt er in veel partijen niet bovenuit, dat was ook niet het geval tijdens de heenmatch in Dessel', vervolgt Wouter Vosters.

'Maar zij slaan telkens wél toe op het juiste moment. Zoals bij ons, waar ze twee keer scoorden en de punten meegraaiden.'

'Voor ons komt deze match op zijn tijd. Dit is een uitdaging waar elke voetballer naar uitkijkt. Wij pakten eerst een op negen en dat kon niet blijven duren. De zes op zes die volgde in de voorbije weken, heeft ons deugd gedaan', aldus nog Vosters.

'In die partijen speelden wij misschien niet ons beste voetbal, maar de puntenwinst was goed voor het vertrouwen. Dat hebben wij zeker nodig op het veld van Aalst. Wij zullen onder druk komen te staan. Maar wij zijn op ons best tegen de toppers.'

16 Apr 2011, 8:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Onnozelaars. "We gaan stokken in de wielen steken", precies of het er voor hen iets toe doet of aalst wint of niet. Ze hebben niet eens een licentie. Ze zouden beter meefeesten nadien ipv alles op alles te zetten in een match dat er voor hen niet eens meer toe doet. :fuck:

Iendracht nor 2e

16 Apr 2011, 8:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 50