Transfers 2010-2011 - Pagina 96 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik maak dezelfde opmerking als bij Ewen: alle 2 de ervaring die we nodig hebben in 2de en waar ze blijkbaar naar op zoek waren, dan liever zo een jongens als een dure volgevreten ex-1ste klassespeler.
Het mag daarmee natuurlijk niet stoppen, zoveel is ook wel zeker. Maar liever een paar gerichte versterkingen. Ik hoop dat ik met de verlengingen van Ewen en Kristof tussen de lijntjes mag lezen dat dat hetgeen is waar ze mee bezig zijn.

16 Apr 2011, 9:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
witteken schreef:
El Corredor schreef:
in HNB van vandaag staat dat Eendracht Aalst Kristof Kestens wil behouden en hem een éénjarig contract geeft...

na ewen , de tweede fout van het bestuur

:crazy: Kestens is jarenlang sterkhouder geweest in tweede bij Hamme en is hier de laatste maanden ook beresterk aan het acteren. Een goed zaak als hij zou blijven :EA: Beter onze kern bijeen houden en gericht versterken ipv veel nieuwe namen te moeten inpassen.

16 Apr 2011, 10:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
In mijn opzicht is da goed da Kristof blijft. Tzal misschien nie voor altijd te spelen zijn, maar hij is toch ne nuttige speler. Als ge ziet da hij zowel centraal vanachter als opt midden kan spelen en hij toch al wat ervaring met zich meedraagt zou ik het niet slecht vinden moest hij bijtekenen.

16 Apr 2011, 10:40
Ancien

En niet te vergeten, Kristof legt er altijd zijne kop voor.
De toekomst zal uitwijzen of 2de klasse niet te hoog gegrepen is voor hem (zijn periode bij Hamme indachtig) maar het is zo'n vechter die ook nog fier is om het Iendracht-shirt te dragen.

16 Apr 2011, 10:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
josken1 schreef:
witteken schreef:
El Corredor schreef:
in HNB van vandaag staat dat Eendracht Aalst Kristof Kestens wil behouden en hem een éénjarig contract geeft...

:crazy: Kestens is jarenlang sterkhouder geweest in tweede bij Hamme en is hier de laatste maanden ook beresterk aan het acteren. Een goed zaak als hij zou blijven :EA: Beter onze kern bijeen houden en gericht versterken ipv veel nieuwe namen te moeten inpassen.

dan moet je de doelpunten tegen brakel en waregem nog eens bekijken , zoooooooo traag.
als ze niets anders aan de kern kunnen toevoegen dan ewen en kestens. van nieuwenhuyze en de ly waar ze weeral 2des zijn en daarom maar ewen en kestens een contract geven :crazy:

16 Apr 2011, 11:01
Ancien

Leeftijd: 47
witteken schreef:
El Corredor schreef:

Daar sluit ik me volledig bij aan! Nu De Castro nog en Denys...zo hebben we meer geld om het oude logo overal aan het stadion te vervangen en nog een rijtje lederen zetels bij te zetten ...

16 Apr 2011, 11:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
witzwet schreef:
Daar sluit ik me volledig bij aan! Nu De Castro nog en Denys...zo hebben we meer geld om het oude logo overal aan het stadion te vervangen en nog een rijtje lederen zetels bij te zetten ...

Ja want nieuwe spelers moet ge dan niet kopen uiteraard....
En trouwens, die lederen zetels gaan ze afbreken ;)

16 Apr 2011, 12:02
Miniem

witteken schreef:
josken1 schreef:
witteken schreef:

dan moet je de doelpunten tegen brakel en waregem nog eens bekijken , zoooooooo traag.
als ze niets anders aan de kern kunnen toevoegen dan ewen en kestens. van nieuwenhuyze en de ly waar ze weeral 2des zijn en daarom maar ewen en kestens een contract geven :crazy:

Toch wat kort door de bocht. Anders moet ge eens tegen kestens lopen...
Van nieuwenhuyze en de ly zijn niet bepaald sneller. De bedoeling is nog altijd dat je achteraan met rugdekking speelt. De centrale verdedigers op de backs en de ene centrale verdediger op de andere. Cannavaro's (vroegere versie dan), Nesta's en Kompany's lopen er niet in tweede en derde klasse (en zelfs niet meer in onze eerste klasse). ik juich het alleen maar toe als kestens zou bijtekenen. Ge hebt nu al bijna geen gestalte meer in de ploeg

16 Apr 2011, 13:51
Freak

Leeftijd: 45
als de contractverlenging van Verheyden en Kestens is om te fungeren als mannen 13 tot 16 prima. Ik ga er vanuit dat er nog échte versterking komt. Want ik ben niet overtuigd dat je met deze ploeg zomaar vlotjes gaat meedraaien in tweede nationale.

Gezien de uitgaande transfers zal er zowel aanvallend als verdedigend écht wel nog iets bijmoeten. Benieuwd welke konijnen men uit de hoed gaat toveren.

16 Apr 2011, 14:30
Nationale Ploeg

[quote Gezien de uitgaande transfers zal er zowel aanvallend als verdedigend écht wel nog iets bijmoeten[/quote]

wat is er al uitgaand weg misschien ? of heb je het op de geruchten over Wouter en Kevin ? Kevin: goeie doelman hoor, maar onvervangbaar zou ik hem -met alle respect trouwens- niet noemen. Wouter... zal veel moeilijker zijn ALS hij efffectief weg is.

Ik denk dat je de samenstelling vd kern in functie van het doel moet zien: als we naar Exqi gaan, is het om er in te blijven het eerste seizoen. Extra's mogen liefst natuurlijk, maar dat is het hoofddoel. dan is een ingespeelde ploeg die een gans jaar op kop speelde in derde normaal niet een klasse te klein voor de 2de helft vd rangschikking in Exqi. BVR kent Exqi ook he. Die kan dat best wel inschatten, volgens mij.

Er zijn ook spelers die het potentïeel hebben om in Exqi (nog) beter uit de verf te komen. Bob, Gallu, Potjes, Schutterken, de Ken,...

Wouter, hopelijk blijft hij. Maar dat zou de enige echte aderlating zijn die je moet opvangen. Trouwens, er is ook altijd de winterstop om een correctie te maken, indien nodig.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 16 Apr 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Apr 2011, 16:29
forumlegende

Still standing ! schreef:
[quote Gezien de uitgaande transfers zal er zowel aanvallend als verdedigend écht wel nog iets bijmoeten

wat is er al uitgaand weg misschien ? of heb je het op de geruchten over Wouter en Kevin ? Kevin: goeie doelman hoor, maar onvervangbaar zou ik hem -met alle respect trouwens- niet noemen. Wouter... zal veel moeilijker zijn ALS hij efffectief weg is.

Ik denk dat je de samenstelling vd kern in functie van het doel moet zien: als we naar Exqi gaan, is het om er in te blijven, het eerste seizoen. Extra mogen, liefst natuurlijk, maar dat is het hoofddoel. dan is een ingespeelde ploeg die een gans jaar op kop speelde in derde normaal niet een klasse te klein voor de 2de helft vd rangschikking in Exqi. BVR kent Exqi ook he. Die kan dat best wel inschatten, volgens mij.

Er zijn ook spelers die het potentïeel hebben om in Exqi (nog) beter uit de verf gaan komen. Bob, Gallu, Potjes, Schutterken, de Ken,...

Wouter, hopelijk blijft hij. Maar dat zou de enige echte aderlating zijn die je moet opvangen. Trouwens, er is ook altijd de winterstop om een correctie te maken, indien nodig.[/quote]

Zoveel mogelijk Exqi gebruiken jongen? Moest dat nu nog bestaan hé :lol: :lol:

16 Apr 2011, 16:31
Freak

[quote Gezien de uitgaande transfers zal er zowel aanvallend als verdedigend écht wel nog iets bijmoeten

BVR's kennismaking met tweede was anders geen succes, 0 op 18 bij Ronse, hopelijk maakt hij zijn huiswerk beter dan :D

VDN is toch de beste keeper die hier de laatste paar jaar gepasseerd is, al denk ik dat Kempeneer evenzeer kwaliteiten heeft.

16 Apr 2011, 16:36
Ancien

Leeftijd: 47
In eerste maakten we ons sterk door de betere uit tweede te halen: Meyssen, Van Riel, De Vleeschouwer, Vanderhaege, Paas, Van Wambeke,...

Als Dessel een heel seizoen zo hoog speelt en absoluut geen ambitie heeft, daar moet toch wat te rapen zijn! Bij Deinze zijn de betere ook al weg hé!

16 Apr 2011, 16:57
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:

BVR's kennismaking met tweede was anders geen succes, 0 op 18 bij Ronse, hopelijk maakt hij zijn huiswerk beter dan :D

VDN is toch de beste keeper die hier de laatste paar jaar gepasseerd is, al denk ik dat Kempeneer evenzeer kwaliteiten heeft.

de rest vh seizoen toen er bij vermelden he... ;)

ik heb niet gezegd dat VDN genen goeien keeper is, als het aan mij ligt blijft hij properkes. maar ALS die weg zou gaan kan je toch direct op een paar namen komen die in staat moeten zijn om hem te vervangen he... denk persoonlijk bvb dat Jonas Cool een hele goeie is, en dan heb je meteen uw 'luchtruimprobleem' achteraan opgelost.

16 Apr 2011, 17:00
Freak

El Corredor schreef:

de rest vh seizoen toen er bij vermelden he... ;)

ik heb niet gezegd dat VDN genen goeien keeper is, als het aan mij ligt blijft hij properkes. maar ALS die weg zou gaan kan je toch direct op een paar namen komen die in staat moeten zijn om hem te vervangen he... denk persoonlijk bvb dat Jonas Cool een hele goeie is, en dan heb je meteen uw 'luchtruimprobleem' achteraan opgelost.

Cool is inderdaad geen slechte doelman

16 Apr 2011, 17:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 94 95 96 97 98 345