|
|
| Pagina 29 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bakkie schreef: AALST - Predrag Filipovic heeft er een dijk van een seizoen op zitten als verlengstuk op het veld van coach Van Renterghem en naast het terrein als het bindmiddel in de groep. Vorige zondag trok de Aalsterse Montenegrijn wel een pruillip na de gemiste elfmeter. Jij maakte nog de grote dagen mee in eerste klasse. Die lijken nu opnieuw te herleven? Predrag Filipovic: 'Ik speelde nog twee jaar in eerste klasse bij Eendracht. Het was de periode van Harald Meyssen, Kris Temmerman, Peter Van Der Heyden, Geoffrey Claeys en Steve Cooreman. We hadden een sterke ploeg met Barry Hulshoff als coach. Tegen Nieuwjaar waren we telkens gered.' 'Zelf ruilde ik Aalst voor Lommel, waar ik me in de kijker speelde van Nederland. Ik tekende voor Roda JC, waar ik vier jaar zou spelen, maar eigenlijk had ik ook voor PSV moeten spelen. Ik tekende in Eindhoven en alles was in kannen en kruiken met Guus Hiddink, die me er dolgraag bij wou, maar Huub Stevens wou me niet laten gaan in Kerkrade. Twee keer werd ik verkozen tot speler van het jaar bij Roda JC en twee keer stond ik ook in het Nederlandse elftal van het jaar in de Eredivisie.' Toch zat je in die periode nog vaak in de tribune van het Pierre Cornelisstadion? 'Mijn hart bleef altijd kloppen voor Aalst. De Aalsterse ambiance is gewoon uniek. Ik ben met een Aalsterse getrouwd en voelde me al snel helemaal aanvaard in Aalst. Nu voel ik me een Aalstenaar in hart en nieren en dat gevoel raak je nooit meer kwijt eens dat in je aderen zit.' 'Ik sprak onlangs nog met Gilles Van Binst en ook hij vertelde me dat Eendracht eigenlijk in eerste klasse thuis hoort. Voor, tijdens en na de match proef je hier de grote sfeer van een echte voetbalstad.' 'Over eerste klasse moeten we nu evenwel nog niet praten. Eerst moeten we naar tweede toe, maar ik heb er vertrouwen in. Zondag pakken we de titel en vieren we feest. We beschikken over een ambitieus en verstandig bestuur dat ervoor zal zorgen dat Eendracht in tweede klasse kan meedraaien. Eens een stabiele tweedeklasser op poten staat, kan de volgende stap volgen.' Eerst moet Dessel voor de bijl. Wie durft zondag een strafschop nemen? 'Bij een strafschop zet ik me opnieuw achter de bal. Zeker weten. Met Dessel komt een sterke ploeg op bezoek, een club met een rijk verleden in tweede klasse ook. Geschenken moeten we niet verwachten, maar we moeten het dit keer anders aanpakken dan vorige week. Met onze supporters in steun moeten we van bij de aftrap druk naar voren zetten. We moeten op een andere manier omgaan met de stress van vorige week. Op een verstandige manier de match in handen nemen, is de boodschap.' Dat lees ik graag. Vanaf minuut 1 er voor aan. Oudenaarde was ook een goede ploeg die op bezoek kwam enambitieus was die hebben we ook met 3-0 huiswaarts gestuurd. Vertrouwen in eigen kunnen jongens want wij zijn de beste ploeg van de reeks en moeten van niemand schrik hebben! Come on Iendracht! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 16 Apr 2011, 9:05 |
|
|
Junior
Er zullen een paar duizend mensen rond het veld staan zeggen ze in Dessel .Maar dat mag
hen zogezegd niet van de wijs brengen.Laat ons hopen dat ze dat blijven geloven tot zondag 15.00h. |
| 16 Apr 2011, 9:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04 Berichten: 238 |
Heeft er ier iemand nog een kaart op overschot voor de k.
stuur pb _________________ winnaar ajoinpronostiek 2009-2010 |
| 16 Apr 2011, 9:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Zoals Flipo zegt in het artikel : van de erste minuut druk naar voren en ze bij de keel grijpen. Dan zit de kans er in dawe tijdens de rust al ant feesten zen
![]() |
| 16 Apr 2011, 9:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
ik ben eerlijk gezegd minder zenuwachtig dan vorige week... kweet niet hoe het komt maar ik heb echt het volste vertrouwen in onze ploeg na dat ik die artikels las van flipo en dergelijke. laat ons morgen gwn onze ploeg steunen en zij doen de rest!
EA back to glory!! _________________ Anti fusieclub! |
| 16 Apr 2011, 10:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
dwarskijker schreef: 'Match komt op tijd' Dessel.DESSEL - Dessel moet morgenmiddag op bezoek bij competitieleider Eendracht Aalst, dat zich mits winst tot kampioen kan kronen. 'Wij zijn op ons best in toppers', blikt Wouter Vosters vooruit. Als het allemaal een beetje meezit, kan Eendracht Aalst zich morgen tot kampioen kronen. Het zou dan zelf best in eigen huis voorbij Dessel geraken. Is Dessel in dergelijke omstandigheden echter niet op zijn best? 'Wij zijn er ons van bewust dat wij voor een zware opdracht staan, maar wij willen inderdaad stokken in de wielen steken', vertelt Wouter Vosters. 'Er zullen een paar duizend mensen rond het veld staan. Dat heeft zijn invloed, maar in tweede klasse heb ik toch ook het een en ander meegemaakt.' 'Wij zijn er écht op gebrand om een goed resultaat neer te zetten. Ik vermoed dat Eendracht Aalst het karwei zal willen afmaken en daar kunnen wij misschien gebruik van maken', gelooft Vosters. 'We moeten voetballen vanuit een goede organisatie en de bal laten rondgaan. Dan komen er wel kansen.' Uitdaging Eendracht Aalst is echter een 'linke' ploeg. 'Aalst steekt er in veel partijen niet bovenuit, dat was ook niet het geval tijdens de heenmatch in Dessel', vervolgt Wouter Vosters. 'Maar zij slaan telkens wél toe op het juiste moment. Zoals bij ons, waar ze twee keer scoorden en de punten meegraaiden.' 'Voor ons komt deze match op zijn tijd. Dit is een uitdaging waar elke voetballer naar uitkijkt. Wij pakten eerst een op negen en dat kon niet blijven duren. De zes op zes die volgde in de voorbije weken, heeft ons deugd gedaan', aldus nog Vosters. 'In die partijen speelden wij misschien niet ons beste voetbal, maar de puntenwinst was goed voor het vertrouwen. Dat hebben wij zeker nodig op het veld van Aalst. Wij zullen onder druk komen te staan. Maar wij zijn op ons best tegen de toppers.' bah wat is een paar duizend mensen dat is toch niets he heb naar de beelden van hun laatste match gekeken en alles gelezen ze hadden toch 500 toeschouwers. En wij zijn een linke ploeg amaai de cijfers spreken voor zich en dan durft dienen nog te zeggen dat we nooit beter zijn dan de tegenstander jongens toch. Tegen linke ploegen hebben wij thuis verloren idd omdat het voor geen meter liep en dat we teveel naar voor speelden en niet afwerkten. |
| 16 Apr 2011, 10:59 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Ik rij zondag voor de vierde keer in 10 dagen van Heusden naar Aalst en terug en zal er mijn achtste match dit seizoen zien. Als een mens anderhalf uur staat aan te schuiven kan hij dat al eens exact narekenen... Ik weet niet of ik mij nu bij de vaste supporters mag rekenen of bij de successupporters of gewoon mossel noch vis. Eerlijk gezegd, ik lig er ook niet van wakker. Ik heb voor de tweede keer op rij een ticket voor de I. Spijtig, maar anderzijds ben ik gelukkig dat de club waar ik al 35 jaar voor supporter zo veel succes heeft en neem ik er dat ongemak dus bij... Laat ons dus stoppen met zagen en er in de I ook sfeer in steken net zoals vorige zaterdag na de rust. "Ajoinen" in antwoord tussen K en I klinkt aan de overkant nog veel indrukwekkender dan Bomber-K (met alle respect voor Bomber). Dus, mensen , stop met zagen en maak er gewoon een feest van. Ik ben een mens van meer dan vijftig maar ik heb er zin in... Nog een klein bericht aan de spelers: het is waar, het zicht vanuit de I op linkerkant van het veld aan de kant Heilig Hart is niet schitterend, maar ge moet u voor ons niet inhouden en wachten met de pannen van het dak te spelen totdat ge voor onze neus staat te spelen. Als je aan de andere kant een goal maakt zullen we ook heel blij zijn... ![]() Chapeau besteken, en of je nu tien keer komt kijken of alle wedstrijden, ge zetj nen Iendrachter en dat blijf je voor het leven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Apr 2011, 11:04 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
nonkel august schreef: Er zullen een paar duizend mensen rond het veld staan zeggen ze in Dessel .Maar dat mag hen zogezegd niet van de wijs brengen.Laat ons hopen dat ze dat blijven geloven tot zondag 15.00h. Hans Hannes: "Aalst kampioen? Niet tegen ons" Dessel wil er alles aan doen om te beletten dat aalst morgen de kampioenstitel pakt. "We gaan ons niet ingraven, en gaan voluit voor de drie punten", zegt Hans Hannes. Hans Hannes De 25-jarige middenvelder opende de score in de heenmatch, die onterecht met 1-2 verloren werd. We waren toen beter dan Aalst. Waarom zouden wij nu niet op winst mikken? Voor onze tegenstander is de druk enorm, terwijl wij vrijuit kunnen spelen. We zullen wel goed wakker moeten zijn. Het wordt een wedstrijd voor een vol huis en dat is altijd prettig. Vorig weekend wilde Aalst al de titel vieren, maar Waregem stak daar een stokje voor. Dat zijn wij evenzeer van plan. Misschien verdient Eendracht de titel, maar dan niet tegen ons. We willen er met ze'n allen keihard voor vechten om onze derde plaats vast te houden en o,ns mooie seizoen in schoonheid af te sluiten. Hersteld vertrouwen "Ik kijk echt uit naar deze confrontatie, mede omdat ik nooit eerder in Aalst voetbalde. We trekken ernaartoe met een zes op zes in de 'pocket' en met hersteld vertrouwen na onze zege tegen Capellen. (Uit 'GVA - Runu) |
| 16 Apr 2011, 11:11 |
|
|
Ancien
Come on Iendracht, you can make history!
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Apr 2011, 11:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Hugo schreef: salvador schreef: Ik rij zondag voor de vierde keer in 10 dagen van Heusden naar Aalst en terug en zal er mijn achtste match dit seizoen zien. Als een mens anderhalf uur staat aan te schuiven kan hij dat al eens exact narekenen... Ik weet niet of ik mij nu bij de vaste supporters mag rekenen of bij de successupporters of gewoon mossel noch vis. Eerlijk gezegd, ik lig er ook niet van wakker. Ik heb voor de tweede keer op rij een ticket voor de I. Spijtig, maar anderzijds ben ik gelukkig dat de club waar ik al 35 jaar voor supporter zo veel succes heeft en neem ik er dat ongemak dus bij... Laat ons dus stoppen met zagen en er in de I ook sfeer in steken net zoals vorige zaterdag na de rust. "Ajoinen" in antwoord tussen K en I klinkt aan de overkant nog veel indrukwekkender dan Bomber-K (met alle respect voor Bomber). Dus, mensen , stop met zagen en maak er gewoon een feest van. Ik ben een mens van meer dan vijftig maar ik heb er zin in... Nog een klein bericht aan de spelers: het is waar, het zicht vanuit de I op linkerkant van het veld aan de kant Heilig Hart is niet schitterend, maar ge moet u voor ons niet inhouden en wachten met de pannen van het dak te spelen totdat ge voor onze neus staat te spelen. Als je aan de andere kant een goal maakt zullen we ook heel blij zijn... ![]() Chapeau besteken, en of je nu tien keer komt kijken of alle wedstrijden, ge zetj nen Iendrachter en dat blijf je voor het leven. ![]() Da est Hugo "den nagel op de kop" veur het leiven hé man ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 16 Apr 2011, 11:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
reporter: 'Jullie staan derde in de rangschikking maar krijgen geen licentie, geen deelname aan de eindronde, geen extra winstpremies en een seizoen voor Piet SNot gespeeld...Dat moet toch hard aankomen."
Speler Dessel: Tja, hopelijk kunnen we ooit eens voor een ambitieuze ploeg spelen met veel volk zoals eendracht aalst. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Apr 2011, 11:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
witzwet schreef: reporter: 'Jullie staan derde in de rangschikking maar krijgen geen licentie, geen deelname aan de eindronde, geen extra winstpremies en een seizoen voor Piet SNot gespeeld...Dat moet toch hard aankomen." Speler Dessel: Tja, hopelijk kunnen we ooit eens voor een ambitieuze ploeg spelen met veel volk zoals eendracht aalst. ![]() en dan willen ze morgen komen winnen? ge zou u gaan afvragen waar die mannen hun aan blijven motiveren om nog punten te pakken... k heb anders wel een goed voorstel voor de desselspelers.... ![]() |
| 16 Apr 2011, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Apr 2011, 12:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Idd morgen moet het gebeuren, geen uitstel meer IENDRACHT KAMPIOEN !!!
Dat het mor rap mergen is rond dezen toid ... nog efkes afwachten. _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 16 Apr 2011, 13:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
iendrachtlovers schreef: Idd morgen moet het gebeuren, geen uitstel meer IENDRACHT KAMPIOEN !!! Dat het mor rap mergen is rond dezen toid ... nog efkes afwachten. Ik hoop dak mergen dezen tijd goe aant feesten zen ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 16 Apr 2011, 17:40 |
|
| Pagina 29 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 50 Volgende |