|
|
| Pagina 33 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Hugo schreef: Alweer een slechte nacht achter de rug, vandaag moet het gebeuren want mijn tikker kan de druk geen week langer meer aan.Komaan Iendracht laat het PC-stadion ontploffen! Iendracht kampioen en daar is niets meer aan te doen! ![]() straks met een klein hartje naar Het Pierre Cornelisstadion |
| 17 Apr 2011, 7:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Hugo schreef: Alweer een slechte nacht achter de rug, vandaag moet het gebeuren want mijn tikker kan de druk geen week langer meer aan.Komaan Iendracht laat het PC-stadion ontploffen! Iendracht kampioen en daar is niets meer aan te doen! ![]() ![]() |
| 17 Apr 2011, 8:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Wij vertrekken over een uurtje om op te warmen
Hier thuis zit ik toch alleen maar mijn kas op te fretten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Apr 2011, 8:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
The Blackwans schreef: Wij vertrekken over een uurtje om op te warmen Hier thuis zit ik toch alleen maar mijn kas op te fretten. Met een zacht gekookt eiken is da wel lekker,zo een grote kas. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2011, 9:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hier is zoveel kas aan dat ik dat alleen niet op krijg
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Apr 2011, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
The Blackwans schreef: Hier is zoveel kas aan dat ik dat alleen niet op krijg ![]() Tingel kan toch helpen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2011, 9:46 |
|
|
Duivelke
nog 4 tickets over van den i. pm
|
| 17 Apr 2011, 9:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Gisterenavond gaan eten, plots berichtje van een of andere snoodaard die me sms-je stuurde met: Capellen-Hoogstaten 1-0. Wist wel dat die vandaag speelden, maar gevolg was dat ik er plots weer aan dacht(want kon effe match uit mijn hoofd zetten), en bijna geen hap meer binnenkreeg. Ik heb mij dan maar in de Duvel geslagen, hopende op een goede nachtrust...tevergeefs ook.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Apr 2011, 9:57 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
DavidSeal schreef: Gisterenavond gaan eten, plots berichtje van een of andere snoodaard die me sms-je stuurde met: Capellen-Hoogstaten 1-0. Wist wel dat die vandaag speelden, maar gevolg was dat ik er plots weer aan dacht(want kon effe match uit mijn hoofd zetten), en bijna geen hap meer binnenkreeg. Ik heb mij dan maar in de Duvel geslagen, hopende op een goede nachtrust...tevergeefs ook. een smsje van de wisjen zeker haha dienen heeft hier gisteravond ook zo even een bommeke gegooid haha |
| 17 Apr 2011, 10:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
krisken schreef: DavidSeal schreef: Gisterenavond gaan eten, plots berichtje van een of andere snoodaard die me sms-je stuurde met: Capellen-Hoogstaten 1-0. Wist wel dat die vandaag speelden, maar gevolg was dat ik er plots weer aan dacht(want kon effe match uit mijn hoofd zetten), en bijna geen hap meer binnenkreeg. Ik heb mij dan maar in de Duvel geslagen, hopende op een goede nachtrust...tevergeefs ook. een smsje van de wisjen zeker haha dienen heeft hier gisteravond ook zo even een bommeke gegooid haha ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2011, 10:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: krisken schreef: DavidSeal schreef: Gisterenavond gaan eten, plots berichtje van een of andere snoodaard die me sms-je stuurde met: Capellen-Hoogstaten 1-0. Wist wel dat die vandaag speelden, maar gevolg was dat ik er plots weer aan dacht(want kon effe match uit mijn hoofd zetten), en bijna geen hap meer binnenkreeg. Ik heb mij dan maar in de Duvel geslagen, hopende op een goede nachtrust...tevergeefs ook. een smsje van de wisjen zeker haha dienen heeft hier gisteravond ook zo even een bommeke gegooid haha ![]() Een sjans dat het licht uitviel, anders kon er in de tweede helft nog meer goals van Capellen vallen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2011, 10:29 |
|
|
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: krisken schreef: een smsje van de wisjen zeker haha dienen heeft hier gisteravond ook zo even een bommeke gegooid haha ![]() Een sjans dat het licht uitviel, anders kon er in de tweede helft nog meer goals van Capellen vallen ![]() Het was te peizen dat er weer ne wisjen mee weg was eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2011, 10:33 |
|
|
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: ![]() Een sjans dat het licht uitviel, anders kon er in de tweede helft nog meer goals van Capellen vallen ![]() Het was te peizen dat er weer ne wisjen mee weg was eh ![]() 1 april was nochtans al een tijdje voorbij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2011, 10:41 |
|
|
Vaste Waarde
Ik had me voorgenomen om niet naar EA-filmkes te zien op youtube....
Mijn goede voornemens zullen voor begin 2012 zijn |
| 17 Apr 2011, 10:42 |
|
|
Straks bezorg ik de laatste kaarten van de K aan de gelukkigen.
Het was hier nogal hectisch sinds dat ik de stok in het kiekenkot smeet met die 12 kaarten Ondertussen wel wat stress weggepakt bij die sukkelaars die aan géén kaart geraakten van de K ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Apr 2011, 10:44 |
|
| Pagina 33 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 50 Volgende |