Artikels - Pagina 164 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 162 163 164 165 166 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Artikels
El Corredor schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
@DT, je weet dat ik zeker kan relativeren, maar ik heb die uitspraken niet gedaan hé dat er ieder jaar iemand moest doorstromen... :D :cool:

Neen, maar is dat nodig om alles wat iedereen vertelt en niet uitkomt, daar zo'n spel van te maken??? Wie weet stromen er volgend jaar vier kleppers door zie, dan is plotsklaps alles goed gemaakt naar het verleden toe en neem je zelfs voorsprong naar de toekomst toe...

Doe jezelf alvast een plezier en ga naar de reserven kijken - je zal vlug merken waarom BVR over bepaalde mensen kijkt... Het is zeker niet omdat gekochte spelers moeten spelen hoor...

doe ik al , dat zou je moeten weten...

Wel dan kan ik er niet bij dat je de tekortkomingen van sommige spelers voor een club aan de top in derde niet ziet...

16 Mar 2011, 22:49
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
El Corredor schreef:
DT schreef:

Neen, maar is dat nodig om alles wat iedereen vertelt en niet uitkomt, daar zo'n spel van te maken??? Wie weet stromen er volgend jaar vier kleppers door zie, dan is plotsklaps alles goed gemaakt naar het verleden toe en neem je zelfs voorsprong naar de toekomst toe...

Doe jezelf alvast een plezier en ga naar de reserven kijken - je zal vlug merken waarom BVR over bepaalde mensen kijkt... Het is zeker niet omdat gekochte spelers moeten spelen hoor...

doe ik al , dat zou je moeten weten...

Wel dan kan ik er niet bij dat je de tekortkomingen van sommige spelers voor een club aan de top in derde niet ziet...

verschil in visie zeker? ik ben niet zot van ringoot en cleffie, om maar een voorbeeld te geven omtrent kwaliteiten die iemand moet hebben of zeker niet heeft... :wadde:

maar goed, verschil in visie vind ik het einde van de wereld niet, ik kan mij daar wel bij neerleggen ;)

16 Mar 2011, 22:56
Ancien

El Corredor schreef:
verschil in visie zeker? ik ben niet zot van ringoot en cleffie, om maar een voorbeeld te geven omtrent kwaliteiten die iemand moet hebben of zeker niet heeft... :wadde:

maar goed, verschil in visie vind ik het einde van de wereld niet, ik kan mij daar wel bij neerleggen ;)

Me too, maar ik wacht wel nog op de namen van een linksback en een linkeraanvaller die bij ons rondlopen in de jeugd en die klaar zijn voor de eerste ploeg... Was toch een vraag van u voor de supportersvergadering van morgen hé waarom zo'n jonge spelers worden aangetrokken ipv te vissen in eigen vijver?

17 Mar 2011, 8:32
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
El Corredor schreef:

Me too, maar ik wacht wel nog op de namen van een linksback en een linkeraanvaller die bij ons rondlopen in de jeugd en die klaar zijn voor de eerste ploeg... Was toch een vraag van u voor de supportersvergadering van morgen hé waarom zo'n jonge spelers worden aangetrokken ipv te vissen in eigen vijver?

om het met jouw woorden te zeggen: "relativeer en nuanceer die vraag in een breder kader"... :cool:

die vraag heb ik zo niet gesteld, dus mij die woorden niet in de mond leggen.

vraag was: Men versterkt zich met jonge jongens van elders? Hoe valt dit te rijmen met dit project, nu de “sterke” man zelf vertrekt?

over posities heb ik met geen woord gerept ... een ploeg bestaat uit elf spelers dacht ik toch

17 Mar 2011, 8:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
El Corredor schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:

om het met jouw woorden te zeggen: "relativeer en nuanceer die vraag in een breder kader"... :cool:

die vraag heb ik zo niet gesteld, dus mij die woorden niet in de mond leggen.

vraag was: Men versterkt zich met jonge jongens van elders? Hoe valt dit te rijmen met dit project, nu de “sterke” man zelf vertrekt?

over posities heb ik met geen woord gerept ... een ploeg bestaat uit elf spelers dacht ik toch

Es da ni beter da ge nor makanderen e pb'ken stiert....

17 Mar 2011, 15:01
Ancien

Allez, ook Het Nieuwsblad heeft wat problemen met zijn research precies. Op de foto bij het artikel over het Aalsterse droomelftal aller tijden tonen ze zogezegd Godwin Okpara terwijl het duidelijk Jean-Claude Mukanya is. Den Okpara was op het moment van die foto trouwens al een aantal jaartjes in Frankrijk aan het vertoeven... Vergeylen, Thiebaut, Cooreman,... was van een andere orde toch...

14 Apr 2011, 7:07
Ancien

Leeftijd: 38
Voetbal Derde klasse Eendracht Aalst - Dessel Aanvoerder Predrag Filipovic weent vreugdetranen
Auteur: , WIM REDANT

AALST - Vorige week bleven de Aalsterse supporters nog op hun honger tegen Racing Waregem. Gisteren zakten opnieuw 6.000 in wit en zwart uitgedoste fans af naar het Pierre Cornelisstadion om ‘den Iëndracht' naar de lang verwachte titel te schreeuwen. WIM REDANT

Aanvoerder Filipovic weende hete tranen van geluk bij zijn applauswissel en na het slotsignaal. De gevoelige Montenegrijn raakte helemaal vergroeid met zijn Eendracht en op de tonen van het kampioenenlied ‘Iëndracht Veroit' van carnavalskeizer Kamiel Sergeant wist de ingeweken Aalstenaar moeiteloos de maat te houden.

‘Aalst heeft mijn hart gestolen. Hier ben ik wel niet geboren, maar hier zal ik ooit wel sterven. Deze club is met zijn supporters uniek. Daar maakten we vandaag ook gebruik van. We namen deze keer het heft meteen in handen. Zo kregen we onze twaalfde man meteen helemaal in steun, waardoor Dessel van bij het startsignaal onder zware druk kwam te staan.'

Filipovic doorzwom al heel wat watertjes, maar toch noemde hij, vrolijk champagne spuitend, de Aalsterse titel de mooiste voetbaldag uit zijn leven. ‘De begeestering bij deze club is zo groot. Ik zag oude mannen met een sjaal in de lucht wenen van geluk. Ja, dan ween ik mee', zei de kapitein.

‘In 2002 was ik twee keer international voor Joegoslavië. Ik speelde tegen Spanje en in de Kirin Cup in Japan. Ik maakte dus wel wat mee, maar deze dag staat wel voor eeuwig in mijn geheugen gegrift. Deze titel is mooier dan Champions League spelen', bekende de Aalsterse nummer vijf.

‘Ik speelde met Obelic Belgrado in de Champions League nadat we in 1998 de landstitel veroverden. Ik moest dertien jaar wachten op een tweede titel, maar deze kan wel tellen omdat hij de hele stad in rep en roer zet. In de derde ronde van de Champions League werden we met Belgrado gewipt door Bayern München. De Duitse kampioen zou later pas in de finale sneuvelen tegen Manchester United. Oliver Kahn stond in doel en kleppers als Lothar Matthäus en Stefan Effeneberg stonden in de ploeg bij het grote Bayern. Later werden we gewipt door Atletico Madrid in de Uefa Cup. Heerlijke herinneringen, maar ze verdwijnen in het niets met het Aalsterse voetbalsprookje van dit seizoen.'

‘We stonden een heel seizoen op kop en verdiende deze titel dubbel en dik. Ik ben zeker dat alle clubs in tweede klasse erg blij zijn dat ze volgend jaar Aalst mogen ontvangen', zei een geëmotioneerde publiekslieveling ‘Flipo', vooraleer hij dansend met de supporters aan een nieuwe ronde begon. Voetbalstad Aalst ging een zware feestnacht tegemoet.

18 Apr 2011, 9:44
Ancien

Leeftijd: 56
Flippo, voor die zijn toewijding, daar zijn geen woorden voor !! :worship: (y)

18 Apr 2011, 10:14
nieuw in de eerste ploeg

de Flippo is gewoon onsterfelijk in Aalst , een man naar met hart....

18 Apr 2011, 10:20
nieuw in de eerste ploeg

18 Apr 2011, 10:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
tsjoep schreef:

Kristien, kristien.... laat je zien!! :plat: De max!

Iendracht nor 2e

18 Apr 2011, 10:59
Freak

Leeftijd: 35
Quote van hln:michael van huffel van fanclub de eendrachters verwoordde de ambitie van de eendracht aanhang heel treffend,al die mannen die zeggen dat we twee à drie jaar in 2de klasse moeten aantreden en op zeker moeten spelen,die volg ik niet.We moeten zo snel mogelijk naar eerste klasse,daar horen de club en de supporters thuis.

Met de voetjes op de grond blijve man,derek naar 1ste gaan is meteen onze doodsteek weer.

23 Apr 2011, 12:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Iendrachter90 schreef:
Quote van hln:michael van huffel van fanclub de eendrachters verwoordde de ambitie van de eendracht aanhang heel treffend,al die mannen die zeggen dat we twee à drie jaar in 2de klasse moeten aantreden en op zeker moeten spelen,die volg ik niet.We moeten zo snel mogelijk naar eerste klasse,daar horen de club en de supporters thuis.

Met de voetjes op de grond blijve man,derek naar 1ste gaan is meteen onze doodsteek weer.

't Zal wel zoin!!
Domp ewa inaven en iejst zing dammen kennen meidoeng in twiejde.

23 Apr 2011, 16:22
Freak

Leeftijd: 35
Eendracht Aalst LiveScore
Vandaag in Sport Voetbalmagazine: De comeback van traditieclub Eendracht Aalst
Twerd tijd datwe ons de voetbalmagazine nog is aanschaffen pecies :D

27 Apr 2011, 13:44
toevallige voorbijganger

Graag het artikel posten aub (y) (y) (y)

27 Apr 2011, 21:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 162 163 164 165 166 497