|
|
| Pagina 42 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 50 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Neutralboy schreef: Wel onvoorspelbaar hoe snel de cafes zonder bier zaten na de match! ook op den iendracht zelf zijn er een mooi aantal vaten vertapt. Ik snap toch niet dat ze daar niet beter op voorzien zijn. Op den Iendracht zelf was rond 22u de cola ook al op en iets later ook de cola light. 'T frituur om de hoek (de fritstop of pitstop ofzo) zat om 21u ook al zonder friet. |
| 18 Apr 2011, 13:45 |
|
|
Vaste Waarde
Het grote probleem voor de cafes is waar ligt de grensvan bestellen? Als je ziet als cafebaas dat om 20u s ' avonds 100 bakken bier en 50 vatten zijn verkocht dan is den dag wel goed geweest denk ik.
|
| 18 Apr 2011, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Smetje schreef: Neutralboy schreef: Wel onvoorspelbaar hoe snel de cafes zonder bier zaten na de match! ook op den iendracht zelf zijn er een mooi aantal vaten vertapt. Ik snap toch niet dat ze daar niet beter op voorzien zijn. Op den Iendracht zelf was rond 22u de cola ook al op en iets later ook de cola light. 'T frituur om de hoek (de fritstop of pitstop ofzo) zat om 21u ook al zonder friet. ni klagen e maat azo ne goeie pizza ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 18 Apr 2011, 13:57 |
|
|
Vaste Waarde
![]() |
| 18 Apr 2011, 14:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
foto's door mezelf getrokken in kleedkamer, spelershome en daarbuiten.
Enige exemplaren tussen!! http://www.zita.be/foto/182347/iendracht-oiljst/iendracht-kampioen |
| 18 Apr 2011, 14:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iemand een dafalgan teveel
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Apr 2011, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bartos schreef: Dirk schreef: Dani schreef: Foto 21 op de officiële site van Crispijn is gewoon een foto voor de geschiedenisboeken. Prachtig. Der zén der nog boi. Die van de Kevin en de Niels op eir knienen das oeik gewoein kiekenbisj, en Kestens zoin beleving es rondoit prachtig om te zien. Het zijn Van Den Noortgaete en Kestens die daar op hun knieën zitten, maar tis inderdaad kiekenbisj, de emotie druipt er zo af. Kweeget Dienen van de Niels es nen anderen foto woar dat em alliejn opstoat. Mor dienen stoat nie op den officiëlen ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 18 Apr 2011, 14:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Iemand een dafalgan teveel ![]() Dat zou inderdaad ook wel mogen _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 18 Apr 2011, 14:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dirk schreef: Bartos schreef: Dirk schreef: Der zén der nog boi. Die van de Kevin en de Niels op eir knienen das oeik gewoein kiekenbisj, en Kestens zoin beleving es rondoit prachtig om te zien. Het zijn Van Den Noortgaete en Kestens die daar op hun knieën zitten, maar tis inderdaad kiekenbisj, de emotie druipt er zo af. Kweeget Dienen van de Niels es nen anderen foto woar dat em alliejn opstoat. Mor dienen stoat nie op den officiëlen ![]() Da is idd ne schone foto ![]() |
| 18 Apr 2011, 14:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Bomber schreef: Fanatix schreef: gunther11 schreef: ik was vandaag echt fier een eendrachter te zijn ,onze ploeg kampioen (eindelijk in een serieuze reeks )en nadien een super toffe avond .Wij waren daar met onze kinderen (jeugd ea) ,totdat ineens een paar onozelaars het nodig vonden om te vechten en onze kinderen de schrik van hun leven te bezorgen.willen jullie die mensen aub van ons terrein houden( velen waren lid van opc) en indien jullie dat niet doen hoop ik volgend jaar dat zij eens meegaan naar rafc en wij zullen zien welke helden zij dan zijn. echte eendrachters respecteren iedereen ![]() Gunther idd ik stond er ook bij & keek ernaar... altijd de keerzijde van de medaille. Ik heb veel respect voor OPC en alles wat ze voor den Iendracht doen en betekenen maar gisteren zijn er toch een aantal van hun over de schreef gegaan.. ze zullen zelf wel weten wie dus ik moet er geen tekening bij maken. De politie die relschoppers er komen uithalen beginnen aanvallen: kan niet! Bovendien vond ik het ook schrijnend dat er kinderen van 13 à 14 jaar compleet van de kaart daar rondlopen met een pint in hun handen... maarja Oilsjt is Oilsjt zeker Laat voetbal een sport en een volksfeest blijven. Merci Iendracht ![]() Over de match zelf, wij waren gewoon superieur. Ok de scheids hadden we misschien wat mee (Cousin had rood moeten krijgen eigenlijk) maar toch winnen we verdiend. Dinnen zwarten van Dessel (Asubonteng) kan wel een serieus potje voetballen seg. Velen waren lid van OPC? Kvraag mij af waar ge dat haalt? Kheb het maar van ver gezien en der zullen er wel bijgeweest maar velen? Niet iedereen met een polo of t-shirt is een lid he, der zijn trouwens maar een goeie 10 gasten die telkens alles organiseren... In dat geval nuanceer ik mijn post en excuseer ik mij bij OPC. Het ging over verschillende mensen met nen polo aan van OPC. Aja en verslag in sportweekend was inderdaad triest, geen enkel sfeerbeeld (enkel spelers & match). _________________
|
| 18 Apr 2011, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sammeken schreef: onderkroiper! foto's??? ![]() Wat zouden er jullie van denken dat ik de fotokes WEL nog heb van gisteren Verlies van het geheugenkaartje was leugentje om best wil omdat ik de foto's toch niet onmiddellijk kon posten en onder tussen konden jullie genieten van de zeer mooie foto's van Ken & Vantjen Het zijn er wel wat meer dan gewoonlijk maar van een kampioenenmatch mag dat wel zeker Ik ben ze nog aan het verkleinen om op de fotosite te zetten. Hopelijk zitten er foto's tussen die ook in de smaak vallen van onze supporters. Ik zou zelfs een fotoalbum kunnen uitgeven als souvenir Foto's gezien door het oog van Den Onderkroiper en dan spreek ik nog niet van de vele filmkes die ik maakte, maar die kiekebisjfilmkes is voor later. Moet ze nog converteren maar geduld wordt steeds beloond, er zullen er veel raar opkijken zichzelf terug te zien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Apr 2011, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Ik em dor ne gansen veernoen gon zoeken ver niet ofwa? ![]() |
| 18 Apr 2011, 14:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Ik em dor ne gansen veernoen gon zoeken ver niet ofwa? Liegebiest Ik ben aan het stadion gepasseerd om 09.00 en alles was reeds kraaknet opgekuist door onze stadsdiensten, indien ik het daar werkelijk zou verloren zijn wat dat wel al weggekuist Om de spanning er in te houden ik vulde 3 geheugenkaartjes, goed voor zo een 15 Giga aan bruto foto- & filmmateriaal. Gestart rond 13.00 en doorlopend sfeerbeelden genomen tot middernacht ![]() De laatste 2 uur die zijn interessant ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 18 Apr 2011, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Apr 2011, 14:33 |
|
|
forumlegende |
Fanatix schreef: Bomber schreef: Fanatix schreef: Gunther idd ik stond er ook bij & keek ernaar... altijd de keerzijde van de medaille. Ik heb veel respect voor OPC en alles wat ze voor den Iendracht doen en betekenen maar gisteren zijn er toch een aantal van hun over de schreef gegaan.. ze zullen zelf wel weten wie dus ik moet er geen tekening bij maken. De politie die relschoppers er komen uithalen beginnen aanvallen: kan niet! Bovendien vond ik het ook schrijnend dat er kinderen van 13 à 14 jaar compleet van de kaart daar rondlopen met een pint in hun handen... maarja Oilsjt is Oilsjt zeker Laat voetbal een sport en een volksfeest blijven. Merci Iendracht ![]() Over de match zelf, wij waren gewoon superieur. Ok de scheids hadden we misschien wat mee (Cousin had rood moeten krijgen eigenlijk) maar toch winnen we verdiend. Dinnen zwarten van Dessel (Asubonteng) kan wel een serieus potje voetballen seg. Velen waren lid van OPC? Kvraag mij af waar ge dat haalt? Kheb het maar van ver gezien en der zullen er wel bijgeweest maar velen? Niet iedereen met een polo of t-shirt is een lid he, der zijn trouwens maar een goeie 10 gasten die telkens alles organiseren... In dat geval nuanceer ik mijn post en excuseer ik mij bij OPC. Het ging over verschillende mensen met nen polo aan van OPC. Aja en verslag in sportweekend was inderdaad triest, geen enkel sfeerbeeld (enkel spelers & match). nog even vernoemen dat er inderdaad enkelen waren met een OPC-polo of t-shirt die stom begonnen doen, maar vergeet niet dat er vele echte leden van OPC ook meteen tussengekomen zijn om het volk zo rap mogelijk weg te krijgen van de flikken(waaronder ik en tzwoin)... ik denk wel dat elken normale mens gisteren besefte dat het om het feest ging en niet om het vechten (en ja bij mij had het bier ook al rijkelijk gevloeid, ik zat er namelijk al van 11 uur 's ochtends) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Apr 2011, 14:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Fanatix schreef: Bomber schreef: Velen waren lid van OPC? Kvraag mij af waar ge dat haalt? Kheb het maar van ver gezien en der zullen er wel bijgeweest maar velen? Niet iedereen met een polo of t-shirt is een lid he, der zijn trouwens maar een goeie 10 gasten die telkens alles organiseren... In dat geval nuanceer ik mijn post en excuseer ik mij bij OPC. Het ging over verschillende mensen met nen polo aan van OPC. Aja en verslag in sportweekend was inderdaad triest, geen enkel sfeerbeeld (enkel spelers & match). nog even vernoemen dat er inderdaad enkelen waren met een OPC-polo of t-shirt die stom begonnen doen, maar vergeet niet dat er vele echte leden van OPC ook meteen tussengekomen zijn om het volk zo rap mogelijk weg te krijgen van de flikken(waaronder ik en tzwoin)... ik denk wel dat elken normale mens gisteren besefte dat het om het feest ging en niet om het vechten (en ja bij mij had het bier ook al rijkelijk gevloeid, ik zat er namelijk al van 11 uur 's ochtends) Toch ni teveel op a kleren enzu? ![]() |
| 18 Apr 2011, 14:39 |
|
| Pagina 42 van 50 |
[ 736 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 50 Volgende |