Transfers 2010-2011 - Pagina 100 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 98 99 100 101 102 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Transfers 2010-2011
acrid schreef:
Jules Destrooper schreef:
champagne schreef:
Wat ode beteft, daar zijn ze inderdaad mee bezig.
Wat VDN betreft er is interesse van cercle brugge.

Hij zou dom zijn om daar naartoe te gaan, want Cercle zit volgend jaar al met Verbist, Dantschotter, Vanhee en Coppens als keepers.

VDN is toch een pak beter dan Verbist

Verbist staat daar al wel jaren vast onder de lat.
't Zal toch zijn dat hij niet zo slecht is, hé...

18 Apr 2011, 20:03
forumlegende

Leeftijd: 43
Dat van Thompson heb ik ook gehoord. Op de site van Oudenaarde staat in elk geval dat hij niet ingaat op hun voorstel en de club verlaat. Van mij mag hij komen in de plaats van Gueye want die heeft mij, op enkele betere momenten na, niet kunnen overtuigen.
Wouter Moreels zal volgens mij ook wel vertrekken. Het zou doodzonde zijn als hij onze club verlaat en een zeer moeilijke opgave om deze klasbak te vervangen. Maar als hij de stap wil zetten, is het nu wel de moment en dan moeten we hem dat gunnen.
Dat Van Den Noortgaete in de belangstelling staat van Cercle Brugge doet ook al een tijdje de ronde. Hij zal de keuze moeten maken tussen eerste keeper bij ons of tweede keeper bij Cercle. Want over Verbist zijn ze daar zeer tevreden en hij speelt ook weer een goed seizoen. Logisch dus dat die als eerste keeper aan het volgende seizoen zal beginnen.

18 Apr 2011, 20:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bwa zo'n goed seizoen speelt die toch niet, vind Verbist één van de zwakkere keepers van eerste klasse.

18 Apr 2011, 20:19
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
acrid schreef:
Jules Destrooper schreef:
Hij zou dom zijn om daar naartoe te gaan, want Cercle zit volgend jaar al met Verbist, Dantschotter, Vanhee en Coppens als keepers.

VDN is toch een pak beter dan Verbist

Verbist staat daar al wel jaren vast onder de lat.
't Zal toch zijn dat hij niet zo slecht is, hé...

² en hij houdt Jo Coppens op de bank, toch ook geen sukkelaar.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat VDN hier op Aalst veeel meer heeft laten zien dan Verbist, maar de omstandigheden waren toen wel "lichtjes" anders :)

18 Apr 2011, 20:22
Freak

Leeftijd: 35
ode Thompson heeft getekend volgens livescoreaalst(tzal wel kloppen)

19 Apr 2011, 1:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
ode Thompson heeft getekend volgens livescoreaalst(tzal wel kloppen)

Als het klopt, dikken transfer volgens mij :worship:

19 Apr 2011, 8:38
Vaste Waarde

Alle dan heeft de bron toch gelijk :-)

Ga afwachten met te zeggen of het een dikke transfer is, dienen heeft toch ook al verscheidene clubs achter de rug (denk een stuk of 5) en maximum 1 of 2 seizoenen of ben ik mis? Plus gevestigde namen hebben hier al eens een flop geweest (wat ik niet zeg van Thompson, cfr Van Mieghem).

19 Apr 2011, 8:51
Nationale Ploeg

Thompson in, dat is dus Gueye out. Zouden ze nu nog een extra spits aantrekken moest Moreels vertrekken?

Thompson komt van Oudenaarde, waar ook een zekere Schamp speelt... Waarop wacht diene jongen om te tekenen he? :D

Ik hoop dat VDN blijft, hij heeft toch ook een groot aandeel in deze titel. Ook zondag heeft hij ons weer recht gehouden, met onder andere twee saves 1 tegen 1. Klassekeeper.

@El Corredor: Vergeef mij mijn onwetendheid, maar wie is die Devroe? Zou dat een aanwinst zijn?

19 Apr 2011, 8:54
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De Jean schreef:
Thompson in, dat is dus Gueye out. Zouden ze nu nog een extra spits aantrekken moest Moreels vertrekken?

Thompson komt van Oudenaarde, waar ook een zekere Schamp speelt... Waarop wacht diene jongen om te tekenen he? :D

Ik hoop dat VDN blijft, hij heeft toch ook een groot aandeel in deze titel. Ook zondag heeft hij ons weer recht gehouden, met onder andere twee saves 1 tegen 1. Klassekeeper.

@El Corredor: Vergeef mij mijn onwetendheid, maar wie is die Devroe? Zou dat een aanwinst zijn?

Dat is de keeper van Wetteren. Maar ik denk dat het duidelijk is dat als Kevin VDN zelf wil blijven (maw, als er geen eerste klasser achter komt) een nieuwe keeper niet aan de orde is. Van Den Noortgaete is echt een klasbak en volgens mij zelfs voor tweede klasse een absolute topkeeper.

19 Apr 2011, 8:56
Nationale Ploeg

Ah ok, dat is dus ne keeper. Thanks voor de info :)

19 Apr 2011, 9:00
Ancien

Leeftijd: 46
Ace schreef:
Alle dan heeft de bron toch gelijk :-)

Ga afwachten met te zeggen of het een dikke transfer is, dienen heeft toch ook al verscheidene clubs achter de rug (denk een stuk of 5) en maximum 1 of 2 seizoenen of ben ik mis? Plus gevestigde namen hebben hier al eens een flop geweest (wat ik niet zeg van Thompson, cfr Van Mieghem).

Heeft twee grote voordelen: neus voor doelpunten en je bent er als verdediger nooit klaar mee. Ook in de laatste match tegen ons liet hij zien dat hij een balletje kan bijhouden...

Om op Wouter terug te komen: als die gast nu geen eersteklasser heeft weten te overtuigen, zal het nooit meer lukken, dus zouden we beter uitgaan van een vertrek. Elk nadeel - wat het eventuele vertrek van Wouter zeker zou zijn - heeft gelukkig ook een voordeel: misschien opent dit perspectieven naar een pure tweemansvoorhoede - met Sam, Ode en Laurent heb je er alvast de spitsen voor. Als Gueye niet te duur zou zijn, zou ik hem toch vastleggen als vierde spits - zijn snelheid kan in tweede nog meer dan nu een asset zijn. Heeft enkel tegen Oudenaarde kunnen overtuigen, maar wie weet?

19 Apr 2011, 9:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik zou ook liever hebben dat VDN blijft, zowel op als naast het veld een meerwaarde.

19 Apr 2011, 9:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
De Jean schreef:
Zouden ze nu nog een extra spits aantrekken moest Moreels vertrekken?

Als Moreels vertrekt komt er normaal nog een vervanger (voorzitter of trainer heeft dat gezegd, ben niet meer zeker wie het was). Ik vermoed dat Thompson de vervanger van Gueye is.

Ik wacht wel nog op de officiële bevestiging op de site alvorens zeker te zijn van Thompson.

19 Apr 2011, 9:07
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Als Gueye niet te duur zou zijn, zou ik hem toch vastleggen als vierde spits - zijn snelheid kan in tweede nog meer dan nu een asset zijn. Heeft enkel tegen Oudenaarde kunnen overtuigen, maar wie weet?

Mja, je moet toch ergens eerlijk zijn, Gueye heeft een kans gekregen en die absoluut niet gegrepen, ik zie dan ook niet op welke basis we die naar tweede gaan meepakken als het zelfs in derde al veel te rap gaat voor hem. Bovendien is hij technisch een ramp (je moet eens op zijn balcontrole letten), eigenlijk is dat wel opvallend voor een speler die in Frankrijk opgeleid is. En positiespel is ook een ware catastrofe. Ok, snelheid heeft hij wel, maar misschien had hij dan beter een sport gekozen waar ge enkel rap moet zijn.

Voor de rest is het wat afwegen voorin, als Wouter blijft en ge hebt ook Depoitre, Thompson en Crispijn zullen de plaatsje alleszins heel duur worden en dreigt Crispijn volledig uit de boot te vallen, wat ergens wel zonde is, want in de box is Sam echt wel bijzonder sterk. En als Wouter weggaat, mja, ik weet niet of onze trainer zal spelen met een spitsenduo uit het trio Depoitre, Thompson en Crispijn, het zou alleszins heel anders spelen zijn en ik weet niet of die complementair zouden zijn. Je wisselt alleszins snelheid en infiltratie in voor een extra speler die vooral graag naar de bal toekomt. Ik zie toch nog altijd liever een type Wouter Moreels mee voorin (allé, het liefste Wouter zelf natuurlijk).

19 Apr 2011, 9:13
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
De Jean schreef:
Zouden ze nu nog een extra spits aantrekken moest Moreels vertrekken?

Als Moreels vertrekt komt er normaal nog een vervanger (voorzitter of trainer heeft dat gezegd, ben niet meer zeker wie het was). Ik vermoed dat Thompson de vervanger van Gueye is.

Ik wacht wel nog op de officiële bevestiging op de site alvorens zeker te zijn van Thompson.

Heeft de trainer of voorzitter dan gezegd dat er een vervanger komt en dat die niet Thompson heet? Ik zie er ook liever nog een vervanger bijkomen als Wouter vertrekt, maar kan evengoed zijn dat zij in Thompson al die vervanger zien.

19 Apr 2011, 9:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 98 99 100 101 102 345