Volksfeest Grote Markt - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 17
 Volksfeest Grote Markt 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Sammeken schreef:
The Blackwans schreef:
Ik zal er ook niet bij zijn.
De laatste weken in aanloop naar de titel waren al een stevig feestje met de mensen waarmee ik wekelijks naar de voetbal ga, vorige zondag was de kers op de taart. Nuja, ergens moet ik eerlijk zeggen nog steeds een beetje een wrang gevoel te hebben bij de massale aanwezigheid van mensen die je anders niet ziet, sterker nog, mensen die de afgelopen jaren hadden afgehaakt en EA zelfs meermaals belachelijk hebben gemaakt.
Maar uiteindelijk hebben deze EA toch een mooie euro opgebracht, dus geen probleem ...

Vrijdag zullen er minder vaste supporters zijn, nog meer successupporters die zich willen laten opvallen en ergens verwacht ik zelfs supporters van andere clubs die op ambras uit zijn.Ik zal er dus niet zijn. Ik kon ook niet, ik moet naar een bbq :D :drank:

Maar da zou meer als zwak zijn!

ik bezie het zo een beetje zoals carnaval. tis nie omdat ge niet in een groep zit da ge daarmee gene carnavalist zijt he. iedereen maakt deel uit van het geheel...
en als je de sfeer van zondag terug kan brengen naar vrijdag toe. is da geen kers op de taart.. maar zijn da twee taarten met nen hoop kerzen op ;)

geniet van den bbq!

:EA: :EA:

ni kommen es totool verkierd! er moet minstjens 3000 maan op de mert zen... fistjen fistjen fistjen

20 Apr 2011, 20:40
forumlegende

Leeftijd: 61
Bakkie schreef:
voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:
Vrij simpel feestje,opc mag geen polo's en t-shirts verkopen,geen bengaals vuur en om 24.00 uur is het gedaan.

Komt er nu een drankkot van Eendracht zelf?
En logisch gezien gaan ze nu toch ook alles in bekers moeten kappen. Moja, tstad en logica...

Ik ga niet,ik ga mijnen bbq in gang steken en hier een feestje bouwen met Iendrachters,en wij gaan zeker bengaals afsteken :p en het zal niet om 24.00 uur gedaan zijn,diegene die me weten wonen zijn welkom :D vergeet geen bakje bier mee te brengen. :drank:

zullen we met z'n allen eerst bij Bakkie gaan ? :plat: da zou vuurwerk geven

20 Apr 2011, 20:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ik bezie het als 'klantenbinding'. Er gaan inderdaad veel mensen zijn die absoluut niks kennen van EA.
Daarom is het nu is de moment om te laten tonen wat we kunnen qua sfeer maken. Wie weet zitten die mensen dan volgende match of volgend seizoen ook is in de tribune en betekent kassa kassa.
Iedereen heeft ooit eens zijn eerste match moeten meemaken é.
En ik zit nog altijd liever in een vol stadion met successupporters dan in een stil stadion met alleen de 'echte'.

Dus vrijdag gewoon weer een lap opgeven en zien waar we uitkomen. :drank:

20 Apr 2011, 20:52
Vaste Waarde

jammen schreef:
Zienaa schreef:
't stadion is toch eigendom van 't stad :p

Privé-eigendom ja, de Grote Markt is een openbare plaats.
Parking maakt deel uit van die privé-eigendom.

Let op hé mannen, dit is enkel mijn mening, ik kan mis zijn ook.

EA heeft als huurder een overeenkomst met de stad om de parking te gebruiken en er standjes op te zetten. Indien het EA-bestuur akkoord gaat mogen er dus ook OPC-standjes op staan. Op de Grote Markt geldt echter het reglement dat ook voor de marktkramers geldt. Om die reden kan OPC vrijdag geen stand plaatsen. Losse verkoop op individuele manier zou wel moeten kunnen.

Laat ons echter deze discussie afsluiten en er vrijdag een groot ambiancefeest van maken. De Grote Markt moet wit-zwert zien van het volk vrijdag met alle attributen. Breng zoveel mogelijk vlaggen, sjaals, iendrachtshirts enz.. mee. Het is de eerste keer dat het stadsbestuur zo'n kampioenenviering met ons organiseert. We moeten er prachtig feest voor onze club en onze spelers van maken! Ze verdienen het! Back to Glory! :EA:

20 Apr 2011, 21:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Er heeft daar iemand zondag "zejt a neer als ge alle weken komt" ingezet (y) en heel wa mensen zongen dit dan ook mee uit volle borst,als ge nu nog aan klantenbinding moet doen :hmm: wat als we volgend seizoen weer in derde spelen,dan zal je niet veel meer overhouden van uw nieuwe klanten,soit geef er daar vrijdag maar een lap op,hier zal er wel bengaals vuur worden aangestoken :p

20 Apr 2011, 21:12
Freak

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Er heeft daar iemand zondag "zejt a neer als ge alle weken komt" ingezet (y) en heel wa mensen zongen dit dan ook mee uit volle borst,als ge nu nog aan klantenbinding moet doen :hmm: wat als we volgend seizoen weer in derde spelen,dan zal je niet veel meer overhouden van uw nieuwe klanten,soit geef er daar vrijdag maar een lap op,hier zal er wel bengaals vuur worden aangestoken :p

Daarvoor moet ge zelfs niet op een degradatieplaats staan ze,laat aalst in de middenmoot spelen en zowiezo dat er veel zijn die daar niet tevreden mee zijn.

20 Apr 2011, 21:23
Ancien

Leeftijd: 55
Maak er een feest van...dacht ook te komen, maar kreeg plots uitnodiging voor een bbq :D dus , als ik mijn kl.... kan vullen :drank: :rolandjen: ;)

21 Apr 2011, 5:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
Maak er een feest van...dacht ook te komen, maar kreeg plots uitnodiging voor een bbq :D dus , als ik mijn kl.... kan vullen :drank: :rolandjen: ;)

Da gaat daar een groot feestje worden bij den Bakkie :lol:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

21 Apr 2011, 6:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Iendrachter90 schreef:
Bakkie schreef:

Daarvoor moet ge zelfs niet op een degradatieplaats staan ze,laat aalst in de middenmoot spelen en zowiezo dat er veel zijn die daar niet tevreden mee zijn.

Als de ambities van in het begin duidelijk zijn? Ik denk dat niemand verwacht dat we voor een eindrondeticket gaat, laat staan voor de titel. De afgelopen jaren werd er gewoon gesmacht naar die promotie, nu kan de druk even van de ketel. In eerste klasse spelen alle ploegen toch ook niet voor de titel of Europese plaatsen?

21 Apr 2011, 8:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
The Blackwans schreef:
Ik zal er ook niet bij zijn.
De laatste weken in aanloop naar de titel waren al een stevig feestje met de mensen waarmee ik wekelijks naar de voetbal ga, vorige zondag was de kers op de taart. Nuja, ergens moet ik eerlijk zeggen nog steeds een beetje een wrang gevoel te hebben bij de massale aanwezigheid van mensen die je anders niet ziet, sterker nog, mensen die de afgelopen jaren hadden afgehaakt en EA zelfs meermaals belachelijk hebben gemaakt.
Maar uiteindelijk hebben deze EA toch een mooie euro opgebracht, dus geen probleem ...

Vrijdag zullen er minder vaste supporters zijn, nog meer successupporters die zich willen laten opvallen en ergens verwacht ik zelfs supporters van andere clubs die op ambras uit zijn.

Ik zal er dus niet zijn. Ik kon ook niet, ik moet naar een bbq :D :drank:

Tis echt opvallend hoeveel van de vaste supporters plots bbq hebben vrijdag :lol:
Ikzelf kan ook niet komen, ik heb eerst zelf training tot 10 en dan toevallig ook nog bbq nadien

21 Apr 2011, 8:17
Ancien

Laat het eens duidelijk zijn dat iedereen welkom is op den Iendracht.
Wij de getrouwen zullen toch altijd een ras appart vormen, maar als je ambitie hebt moet je wel je toeschouwersaantal kunnen vergroten.
En als omstaanders mee willen genieten van het geluk en de blijdschap van onze fans, heb ik daar zeker geen problemen mee.
Hoe meer nieuwe fans we mogen begroeten, hoe sterker en groter onze club zal worden.
Ik ben ook al supporter van begin de jaren zestig, ik ben daar fier op, maar ik voel mij daarom niet meer dan een ander.
Iedereen moet zich thuis voelen in het PC-stadion, ons hart klopt toch allemaal wit-zwart. :banana: :EA:
Wat niet wil zeggen dat ik een onwaarschijnlijk respect heb voor diegene die den Iendracht al die jaren trouw gebleven zijn. :worship: :worship:
Den Iendracht bestekes is the place to be! :EA:

21 Apr 2011, 8:29
Vaste Waarde

Geen bengaals vuurwerk :( :( :(

Snap het wel voor de veiligheid ALS er effectief veel volk zou zijn. En wat gaan ze doen als er daar enen toch een pijl opsteekt?

21 Apr 2011, 10:27
forumlegende

We goon er een gralek fiesjten van moaken op de mert, met zowel de 'echte' supporters als de 'succes' supporters. De afwezigen emmen ongeloik! :banana:
Gralek spoitig dat een deel van de 'echte' supporters (om de term nog maar eens te gebruiken), ni nor de officiële kampioenenhuldiging van 'hunnen' iendracht kommen. :EA:

Enfin, de sfeer zal er ni minder door zijn :banana:

21 Apr 2011, 10:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vind het vrij belachelijk hun maatregelen.. Waarom mag je bv. geen t-shirts verkopen? Dat heeft toch geen commerciele doeleinden?

Zelfde met dat bengaals, ik hoop dat er toch aanwezig is hoor. Zou echt unieke beelden geven. En er mag zoveel niet hé ;-)

21 Apr 2011, 10:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Jeroen schreef:
Vind het vrij belachelijk hun maatregelen.. Waarom mag je bv. geen t-shirts verkopen? Dat heeft toch geen commerciele doeleinden?

Zelfde met dat bengaals, ik hoop dat er toch aanwezig is hoor. Zou echt unieke beelden geven. En er mag zoveel niet hé ;-)

Ik vind het vooral spijtig dat ze daar zoveel optredens gaan doen dat in wezen niks te maken hebben met den Eendracht. Zo eens 5 minuten nen Willy sommers opzwieren vond ik goed. Maar nu zwieren ze Lisa del bo erop, enkel om een 'grote naam' te hebben. Ze weet mss zelfs niet dat het over de voetbal gaat.
Ze gaan 3 Iendracht liedjes spelen, waarvan 2x hetzelfde.
En dat terwijl we een volledig arsenaal aan heerlijke songs hebben.

En door al die optredens gaat het ook moeilijk zijn om met de trommels erboven uit te steken. Want ik wil echt een feestje zoals tegen Dessel opt straat. :banana:
Ik kan iedereen maar oproepen om hetzelfde te doen..

21 Apr 2011, 11:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 17