|
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 245 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
pattaboem schreef: Uiteindelijk is het er om te doen onze kampioenenploeg eens enthousiast te lauweren. Gun ze dat aub massaal, ze verdienen dit toch? Wie geen goesting heeft om nadien naar de 10- om-te-zien-show te kijken, kan op café trekken en daar immers verder vieren. Er zijn trouwens sûpporters genoeg aanwezig om over het seizoen en de toekomst in tweede na te kaarten. Voor mij mag die show met lisa del bo er wel zijn. We kunnen toch géén 5 uren aan éééén stuk 'iendracht veroit' van Kamiel afspelen.... 20u15 covers van Will Tura gebracht door mr De Boever 20u30 optreden van Lisa Del Bo… +-21u15 covergroep….tot 0u00 Is dit dan beter we hebben liedjes genoeg om te brengen,da wel over den Iendracht gaan,dit lijkt meer op een mislukte mix van (artiesten) waar niemand van wakker ligt.Geef mij maar den ambiance van zondag na de wedstrijd Nog een schietkot en een kindermolentje en iedereen content. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Apr 2011, 7:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bakkie schreef: pattaboem schreef: Uiteindelijk is het er om te doen onze kampioenenploeg eens enthousiast te lauweren. Gun ze dat aub massaal, ze verdienen dit toch? Wie geen goesting heeft om nadien naar de 10- om-te-zien-show te kijken, kan op café trekken en daar immers verder vieren. Er zijn trouwens sûpporters genoeg aanwezig om over het seizoen en de toekomst in tweede na te kaarten. Voor mij mag die show met lisa del bo er wel zijn. We kunnen toch géén 5 uren aan éééén stuk 'iendracht veroit' van Kamiel afspelen.... 20u15 covers van Will Tura gebracht door mr De Boever 20u30 optreden van Lisa Del Bo… +-21u15 covergroep….tot 0u00 Is dit dan beter we hebben liedjes genoeg om te brengen,da wel over den Iendracht gaan,dit lijkt meer op een mislukte mix van (artiesten) waar niemand van wakker ligt.Geef mij maar den ambiance van zondag na de wedstrijd Nog een schietkot en een kindermolentje en iedereen content. Ik denk dit volksfeest in de eerste plaats dient om de spelers,trainers medische staf en het bestuur te eren, alles wat daar rond gebeurt is maar bijzaak, en als je geen goesting hebt om daar naar toe te gaan dan is dat ook maar zo ! maar daarom moet je het volksfeest niet afbreken hé. de mensen die dit organiseren doen dit enkel met goede bedoelingen. Ik hoop dat het dit keer een feest kan zijn zonder vechtpartijen ! Nog dit ik wens alle iendrachters een prettig kampioensfeest toe want jullie verdienen dat. |
| 22 Apr 2011, 8:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: pattaboem schreef: Uiteindelijk is het er om te doen onze kampioenenploeg eens enthousiast te lauweren. Gun ze dat aub massaal, ze verdienen dit toch? Wie geen goesting heeft om nadien naar de 10- om-te-zien-show te kijken, kan op café trekken en daar immers verder vieren. Er zijn trouwens sûpporters genoeg aanwezig om over het seizoen en de toekomst in tweede na te kaarten. Voor mij mag die show met lisa del bo er wel zijn. We kunnen toch géén 5 uren aan éééén stuk 'iendracht veroit' van Kamiel afspelen.... 20u15 covers van Will Tura gebracht door mr De Boever 20u30 optreden van Lisa Del Bo… +-21u15 covergroep….tot 0u00 Is dit dan beter we hebben liedjes genoeg om te brengen,da wel over den Iendracht gaan,dit lijkt meer op een mislukte mix van (artiesten) waar niemand van wakker ligt.Geef mij maar den ambiance van zondag na de wedstrijd Nog een schietkot en een kindermolentje en iedereen content. Ik denk dit volksfeest in de eerste plaats dient om de spelers,trainers medische staf en het bestuur te eren, alles wat daar rond gebeurt is maar bijzaak, en als je geen goesting hebt om daar naar toe te gaan dan is dat ook maar zo ! maar daarom moet je het volksfeest niet afbreken hé. de mensen die dit organiseren doen dit enkel met goede bedoelingen. Ik hoop dat het dit keer een feest kan zijn zonder vechtpartijen ! Nog dit ik wens alle iendrachters een prettig kampioensfeest toe want jullie verdienen dat. Wa is dat hier weer voor ne zever,gij moogt eens op den auto scooter zitten,volksfeest denk je nu echt dat de spelers,trainers medische staf en het bestuur hier zaten op te wachten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Apr 2011, 8:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: pattaboem schreef: Uiteindelijk is het er om te doen onze kampioenenploeg eens enthousiast te lauweren. Gun ze dat aub massaal, ze verdienen dit toch? Wie geen goesting heeft om nadien naar de 10- om-te-zien-show te kijken, kan op café trekken en daar immers verder vieren. Er zijn trouwens sûpporters genoeg aanwezig om over het seizoen en de toekomst in tweede na te kaarten. Voor mij mag die show met lisa del bo er wel zijn. We kunnen toch géén 5 uren aan éééén stuk 'iendracht veroit' van Kamiel afspelen.... 20u15 covers van Will Tura gebracht door mr De Boever 20u30 optreden van Lisa Del Bo… +-21u15 covergroep….tot 0u00 Is dit dan beter we hebben liedjes genoeg om te brengen,da wel over den Iendracht gaan,dit lijkt meer op een mislukte mix van (artiesten) waar niemand van wakker ligt.Geef mij maar den ambiance van zondag na de wedstrijd Nog een schietkot en een kindermolentje en iedereen content. Ik denk dit volksfeest in de eerste plaats dient om de spelers,trainers medische staf en het bestuur te eren, alles wat daar rond gebeurt is maar bijzaak, en als je geen goesting hebt om daar naar toe te gaan dan is dat ook maar zo ! maar daarom moet je het volksfeest niet afbreken hé. de mensen die dit organiseren doen dit enkel met goede bedoelingen. Ik hoop dat het dit keer een feest kan zijn zonder vechtpartijen ! Nog dit ik wens alle iendrachters een prettig kampioensfeest toe want jullie verdienen dat. Lisa del Bo heeft op het laatste moment afgezegd. Gezien haar drukke agenda (sic?) zal ze vervangen worden door ...? Naar het schijnt wat ik in de catacomben van het stadhuis heb gehoord gisteren namiddag door een verassing. Wait and see ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Apr 2011, 8:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik woon toch plak in 't stad en 't is goe weer dus ik ga sowieso eens gaan zien.
|
| 22 Apr 2011, 8:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het is positief dat de stad Aalst deze inspanning doet.
Ze gaan er een "totaalspektakel" van maken maar de hoofdbrok zal toch de verering zijn van onze club, dààrvoor ga ik naar de Grote Markt. Laat ons de spelers, technische staf en bestuur nogmaals eens tonen hoe Den Iendracht ons aan het hart ligt. De randanimatie hoeft voor mij ook niet maar maakt deel uit van dit totaalspektakel, ik zal het wel volgen vanop een terrasje. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Apr 2011, 8:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
zwetzat schreef: eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: 20u15 covers van Will Tura gebracht door mr De Boever 20u30 optreden van Lisa Del Bo… +-21u15 covergroep….tot 0u00 Is dit dan beter we hebben liedjes genoeg om te brengen,da wel over den Iendracht gaan,dit lijkt meer op een mislukte mix van (artiesten) waar niemand van wakker ligt.Geef mij maar den ambiance van zondag na de wedstrijd Nog een schietkot en een kindermolentje en iedereen content. Ik denk dit volksfeest in de eerste plaats dient om de spelers,trainers medische staf en het bestuur te eren, alles wat daar rond gebeurt is maar bijzaak, en als je geen goesting hebt om daar naar toe te gaan dan is dat ook maar zo ! maar daarom moet je het volksfeest niet afbreken hé. de mensen die dit organiseren doen dit enkel met goede bedoelingen. Ik hoop dat het dit keer een feest kan zijn zonder vechtpartijen ! Nog dit ik wens alle iendrachters een prettig kampioensfeest toe want jullie verdienen dat. Lisa del Bo heeft op het laatste moment afgezegd. Gezien haar drukke agenda (sic?) zal ze vervangen worden door ...? Naar het schijnt wat ik in de catacomben van het stadhuis heb gehoord gisteren namiddag door een verassing. Wait and see ... ![]() WILLY WILLY WILLY... |
| 22 Apr 2011, 8:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Deef schreef: zwetzat schreef: eendrachter'80 schreef: Ik denk dit volksfeest in de eerste plaats dient om de spelers,trainers medische staf en het bestuur te eren, alles wat daar rond gebeurt is maar bijzaak, en als je geen goesting hebt om daar naar toe te gaan dan is dat ook maar zo ! maar daarom moet je het volksfeest niet afbreken hé. de mensen die dit organiseren doen dit enkel met goede bedoelingen. Ik hoop dat het dit keer een feest kan zijn zonder vechtpartijen ! Nog dit ik wens alle iendrachters een prettig kampioensfeest toe want jullie verdienen dat. Lisa del Bo heeft op het laatste moment afgezegd. Gezien haar drukke agenda (sic?) zal ze vervangen worden door ...? Naar het schijnt wat ik in de catacomben van het stadhuis heb gehoord gisteren namiddag door een verassing. Wait and see ... ![]() WILLY WILLY WILLY... Rudy Sylvester zou wel de max zijn ! ![]() |
| 22 Apr 2011, 8:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Paul Severs!
|
| 22 Apr 2011, 8:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Touch of Joy.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Apr 2011, 8:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Het is positief dat de stad Aalst deze inspanning doet. Ze gaan er een "totaalspektakel" van maken maar de hoofdbrok zal toch de verering zijn van onze club, dààrvoor ga ik naar de Grote Markt. Laat ons de spelers, technische staf en bestuur nogmaals eens tonen hoe Den Iendracht ons aan het hart ligt. De randanimatie hoeft voor mij ook niet maar maakt deel uit van dit totaalspektakel, ik zal het wel volgen vanop een terrasje. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 22 Apr 2011, 8:49 |
|
|
Ancien
Het is hier teneerste geen Rock-Werchter hé mannen, het is gewoon een eersaluut aan onze spelers op de grote markt en met het goedkeurend oog van de zwarte man.
Het is opnieuw een toffe manier om onze club in een goed daglicht te stellen, positief om potentiële sponsors eventueel over de brug te halen, we kunnen deze PR best gebruiken. Ik ben er 100% zeker van dat het een tof feestje zal worden met al de fans, jeugd, familie en kennissen. Daarom vind ik het zo jammer van die negatieve commentaren, op de initiatieven van de mensen die zich kosteloos inzetten en het goed menen met onze geliefde club. We zingen toch iedere week van we follow we follow and everywhere we follow en van de zwerte mân....... Wel I follow den Iendracht tot op de grote markt en de rest zal me worst wezen. Volgende week hebben jullie nog de kans om op uw eigen wijze een feestje te bouwen, maar laat ons nu samen genieten van het eerbetoon aan onze spelers. We love you Iendracht en proficiat aan alle spelers, technische staf en ons bestuur. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Apr 2011, 8:57 |
|
|
Ancien
Ik vind het een hele eer om te gaan kijken, na al de miserie die we al meegemaakt hebben.
Nu is het fijn om Iendrachter te zijn en daar ben ik meer dan trots op. Yes i'm ready for the party! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Apr 2011, 9:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Iendracht Kampioen,terug naar tweede, een ongekend knalfeest na de kapioenenwedstrijd tegen Dessel. Een extra kampioenenfeest op de grote markt, met een ering van ons bestuur en spelers, en met show op kosten van de stad.
Waarom moet door sommigen alweer kritiek worden opgegeven ? Er bestaan mensen die nu eens nooit 100% content kunnen zijn, met wat we beleven en wat er aangeboden wordt. Vorig jaar hebben we naast de promotie gegrepen, ... geen volksfeest en een diepe teleurstelling! Was dat plezanter? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 22 Apr 2011, 9:11 |
|
|
Ancien
pattaboem schreef: Iendracht Kampioen,terug naar tweede, een ongekend knalfeest na de kapioenenwedstrijd tegen Dessel. Een extra kampioenenfeest op de grote markt, met een ering van ons bestuur en spelers, en met show op kosten van de stad. Waarom moet door sommigen alweer kritiek worden opgegeven ? Er bestaan mensen die nu eens nooit 100% content kunnen zijn, met wat we beleven en wat er aangeboden wordt. Vorig jaar hebben we naast de promotie gegrepen, ... geen volksfeest en een diepe teleurstelling! Was dat plezanter? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Apr 2011, 9:14 |
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 245 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |