|
|
| Pagina 109 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 107 108 109 110 111 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. OHL... Zou misschien zelfs geen slecht idee zijn voor Wouter... Wat hebben ze daar vanvoor lopen feitelijk? Bon, hopelijk blijft hij toch nog een jaartje! |
| 23 Apr 2011, 13:17 |
|
|
forumlegende |
De Jean schreef: Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. OHL... Zou misschien zelfs geen slecht idee zijn voor Wouter... Wat hebben ze daar vanvoor lopen feitelijk? Bon, hopelijk blijft hij toch nog een jaartje! harbaoui, remacle,ruytinx,schoonjans,weuts... geen kleine namen alleszins, maar ik denk wel dat wouter daar op zn minst op gelijke hoogte mee staat... ik heb maar 1 echt grote hoop voor volgend seizoen qua transfers, en dat is da wouter bij ons blijft! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Apr 2011, 14:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dries schreef: De Jean schreef: Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. OHL... Zou misschien zelfs geen slecht idee zijn voor Wouter... Wat hebben ze daar vanvoor lopen feitelijk? Bon, hopelijk blijft hij toch nog een jaartje! harbaoui, remacle,ruytinx,schoonjans,weuts... geen kleine namen alleszins, maar ik denk wel dat wouter daar op zn minst op gelijke hoogte mee staat... ik heb maar 1 echt grote hoop voor volgend seizoen qua transfers, en dat is da wouter bij ons blijft! ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2011, 14:43 |
|
|
Freak
Dries schreef: De Jean schreef: Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. OHL... Zou misschien zelfs geen slecht idee zijn voor Wouter... Wat hebben ze daar vanvoor lopen feitelijk? Bon, hopelijk blijft hij toch nog een jaartje! harbaoui, remacle,ruytinx,schoonjans,weuts... geen kleine namen alleszins, maar ik denk wel dat wouter daar op zn minst op gelijke hoogte mee staat... ik heb maar 1 echt grote hoop voor volgend seizoen qua transfers, en dat is da wouter bij ons blijft! een type Depoitre |
| 23 Apr 2011, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
England4ever schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. Gotj moar, ik zal op à vràà letten... En ik op aunen hond ![]() Ik aaf a bier wel in 't oeig.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 23 Apr 2011, 16:20 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Gisteren vernomen dat Kv Mechelen wouter niet zal aantrekken,er zou intresse van de Gb zijn maar dat ziet zijn manager niet zitten,OHL daarentegen Hopelijk blijft hij bij ons,ik wil er nog te voet naar Compostella voor gaan. Ik ook. Informatie over de vlucht Brussel - Santiago de Compostela Vertrekluchthaven:Brussel (BRU) Land van vertrek:België Aankomstluchthaven:Santiago de Compostela (SCQ) Land van bestemming:Spanje Afstand:1322 km Terugvlucht:Santiago de Compostela - Brussel Alternatieve vluchtroutes: Brussel - Vigo van 117,00 EUR Eindhoven - Santiago de Compostela met Air France van 2.148,91 EUR Maastricht-Aachen - Santiago de Compostela het is wel te voet hé Hugo !!! |
| 23 Apr 2011, 17:30 |
|
|
Freak
compost- ela is dat niet aan t containerpark?
![]() |
| 23 Apr 2011, 18:00 |
|
|
Miniem
we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet
|
| 24 Apr 2011, 17:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Rupel Boom terug naar derde.Zelfs De Oliveira kon het niet verhelpen.
Laat het vooral een les wezen dat versterking(echte versterking en niet in de breedte) meer dan noodzakelijk is. |
| 24 Apr 2011, 17:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet Gemoogt altijd kommatekens enzo gebruiken ze,dat is niet verboden ![]() |
| 24 Apr 2011, 17:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet Gemoogt altijd kommatekens enzo gebruiken ze,dat is niet verboden ![]() Spaties zijn ook nier verboden. ![]() |
| 24 Apr 2011, 17:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
dwarskijker schreef: Iendrachter90 schreef: eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet Gemoogt altijd kommatekens enzo gebruiken ze,dat is niet verboden ![]() Spaties zijn ook nier verboden. ![]() ![]() |
| 24 Apr 2011, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet bwa ik geloeif wel dammen me et verlengen van de bestoonde kontrakten de ploeg goed baien kennen aaven en doordeer missching as men ten oeik nog den wouter kemmen aaven tot mè den winterstop weir goe zellen kennen ons andaaaven en ten missching deir den oonkoeip van ten missching nog nen goeien oonvaller as reserve want tes natierlek nog afte wachten wa dadder mè den lolo goot voesj gebeiren noordattem ten missching geoepereerd zal zen ten missching zaltem wel in orde kommen mor tes natierlek nog afte wachten ten missching ofdammen nog on ne goeien rechtsbak en eventueel nen goeien misching linksbak en door nog nen goeien middenveldjer of twie missching allei ge wetj missching tog noeit ni hè ter res altedj veel van da boi mor te nes ni aal hè seg ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Apr 2011, 18:54 |
|
|
forumlegende
eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet Velen hier willen Verheyden zomaar vervangen terwijl hij de eerste is die onze trainer op zijn bord zet. Ik denk dat het Van Damme wel eens zou kunnen zijn die vervangen wordt! |
| 24 Apr 2011, 19:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jean schreef: eendrachtfan schreef: we moeten ne rechtsback(in plaats van de castroà ne middenvelder (in plaats van verheyden) en nen aanvaller indien wouter vertrek maar tis te hopen van niet Velen hier willen Verheyden zomaar vervangen terwijl hij de eerste is die onze trainer op zijn bord zet. Ik denk dat het Van Damme wel eens zou kunnen zijn die vervangen wordt! Ik hoop alvast dat ze lessen trekken...een kern uit derde redt het zo maar niet. Kijk naar R.Boom, allez en retour, ook Heist heeft het moeilijk. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Apr 2011, 19:11 |
|
| Pagina 109 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 107 108 109 110 111 … 345 Volgende |