|
|
| Pagina 111 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 109 110 111 112 113 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
dwarskijker schreef: Veel zal afhangen van wie ze aantrekken op het middenveld. Als ze iemand met vista, passing en een goede trap aantrekken, dan gaan ze daar Verheyden niet gaan naast zetten he. En voor zover ik kan volgen, is dat exact waar ze naar op zoek zijn. En als ge Van Damme naast zo iemand zet, en hem laat doen waar hij goed in is, namelijk het spel van de tegenstander afbreken, dan komt dat in orde. Toffe pee zijt ge Jean. Eerst zeg je dat mijn vriendje(heb helemaal geen band met Van Damme en ben geen lid van zijn fanclub zoals Iendrachter 90 en anderen) niet zal meekunnen.Vervolgens geef je de oplossing die ook voor ogen heb. Ik denk dat ik eens een pint moet drinken met u en dat we nog gaan overeenkomen. ![]() |
| 25 Apr 2011, 11:25 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Iendrachter90 schreef: dwarskijker schreef: Veel zal afhangen van wie ze aantrekken op het middenveld. Als ze iemand met vista, passing en een goede trap aantrekken, dan gaan ze daar Verheyden niet gaan naast zetten he. En voor zover ik kan volgen, is dat exact waar ze naar op zoek zijn. En als ge Van Damme naast zo iemand zet, en hem laat doen waar hij goed in is, namelijk het spel van de tegenstander afbreken, dan komt dat in orde. Toffe pee zijt ge Jean. Eerst zeg je dat mijn vriendje(heb helemaal geen band met Van Damme en ben geen lid van zijn fanclub zoals Iendrachter 90 en anderen) niet zal meekunnen.Vervolgens geef je de oplossing die ook voor ogen heb. Ik denk dat ik eens een pint moet drinken met u en dat we nog gaan overeenkomen. ![]() ge zijt dan ook ni zo maar lid he, ge zijt de voorzitter |
| 25 Apr 2011, 11:27 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Ge hebt Jean den onnozelaar, en dan hebt ge 'De Jean'. Ik erger mij al maanden aan het feit dat mensen mij met 'Jean' verwarren, vooral als ge ziet wat diene jongen allemaal opt forum zet. Ik zet mijn gedacht op't forum, velen willen hier alleen maar populair zijn. En dat gij, snotneus, mij een onnozelaar vindt daar kan ik gerust mee leven. ![]() |
| 25 Apr 2011, 11:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Azo op de man en ni op den bal...
Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is om nu Van Damme al af te schrijven voor tweede. Als ze een nieuwe centrale middenvelder aantrekken, weet je nooit in hoeverre ze complementair zullen zijn. De Ken is ook nog maar 21 (wordt 22) en heeft al meer dan 100 wedstrijden gespeeld in het eerste elftal, dat zijn toch ook statistieken die kunnen tellen... |
| 25 Apr 2011, 12:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lot schreef: Iendrachter90 schreef: dwarskijker schreef: Veel zal afhangen van wie ze aantrekken op het middenveld. Als ze iemand met vista, passing en een goede trap aantrekken, dan gaan ze daar Verheyden niet gaan naast zetten he. En voor zover ik kan volgen, is dat exact waar ze naar op zoek zijn. En als ge Van Damme naast zo iemand zet, en hem laat doen waar hij goed in is, namelijk het spel van de tegenstander afbreken, dan komt dat in orde. Toffe pee zijt ge Jean. Eerst zeg je dat mijn vriendje(heb helemaal geen band met Van Damme en ben geen lid van zijn fanclub zoals Iendrachter 90 en anderen) niet zal meekunnen.Vervolgens geef je de oplossing die ook voor ogen heb. Ik denk dat ik eens een pint moet drinken met u en dat we nog gaan overeenkomen. ![]() ge zijt dan ook ni zo maar lid he, ge zijt de voorzitter Twordt hier beter en beter moek zeggen ![]() |
| 25 Apr 2011, 13:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: lot schreef: Iendrachter90 schreef: ![]() ge zijt dan ook ni zo maar lid he, ge zijt de voorzitter Twordt hier beter en beter moek zeggen ![]() Binnen 50 joar zetj eje Iere-Veirzitter ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2011, 14:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Ik zet mijn gedacht op't forum, velen willen hier alleen maar populair zijn. En dat gij, snotneus, mij een onnozelaar vindt daar kan ik gerust mee leven. ![]() Als ge met populair zijn bedoelt dat de anderen hun gedacht hier op een beleefde en normale manier trachten te zeggen, hebt ge wel gelijk ja. Maar als ge hier zoals gij de lompen boer komt uithangen, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt hé. |
| 25 Apr 2011, 16:19 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Ik zet mijn gedacht op't forum, velen willen hier alleen maar populair zijn. En dat gij, snotneus, mij een onnozelaar vindt daar kan ik gerust mee leven. ![]() Als ge met populair zijn bedoelt dat de anderen hun gedacht hier op een beleefde en normale manier trachten te zeggen, hebt ge wel gelijk ja. Maar als ge hier zoals gij de lompen boer komt uithangen, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt hé. En jij bent mister popular number one natuurlijk!!! ![]() |
| 25 Apr 2011, 17:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Ik zet mijn gedacht op't forum, velen willen hier alleen maar populair zijn. En dat gij, snotneus, mij een onnozelaar vindt daar kan ik gerust mee leven. ![]() Als ge met populair zijn bedoelt dat de anderen hun gedacht hier op een beleefde en normale manier trachten te zeggen, hebt ge wel gelijk ja. Maar als ge hier zoals gij de lompen boer komt uithangen, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt hé. En jij bent mister popular number one natuurlijk!!! ![]() Een geluk dat we de titel behaalden, want het zou hier anders nog bitterder geweest zijn Man, man , man een dag niet gelachen is een dag niet geleefd is mijn moto, maar nu denk ik dat er ook andere mensen gelukkig zijn met bitternis, begrijpe wie kan ? En dat is mijn gedacht voilà ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2011, 17:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Ik zet mijn gedacht op't forum, velen willen hier alleen maar populair zijn. En dat gij, snotneus, mij een onnozelaar vindt daar kan ik gerust mee leven. ![]() Als ge met populair zijn bedoelt dat de anderen hun gedacht hier op een beleefde en normale manier trachten te zeggen, hebt ge wel gelijk ja. Maar als ge hier zoals gij de lompen boer komt uithangen, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt hé. En jij bent mister popular number one natuurlijk!!! ![]() Absoluut niet, en das al zeker niet mijn bedoeling ook. Maar nogmaals, is dat echt zo moeilijk om uw mening op een normale manier te vertellen zonder daarbij te moeten beledigen? Soit, blijkbaar is het dus inderdaad te veel gevraagd. |
| 25 Apr 2011, 20:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik ben er van overtuigd dat onze sportieve staf weet waar ze mee bezig zijn.
De beste transfer hebben ze reeds anderhalf seizoen geleden gedaan met onze trainer. Hopelijk kan deze groep worden aangedikt met een paar ervaren spelers van het type Flipo en enkele tallenten die willen werken. Maar wat ik het meest hoop is dat de supporters volgend jaar weer het zelfde niveau halen. Indien dit zo is, kunnen we niet anders als mooie momenten beleven in ons eerste jaar terug in tweede klasse. ![]() |
| 25 Apr 2011, 21:43 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Jean schreef: dwarskijker schreef: [alle lof voor de kwaliteiten van Van Damme. Fysiek en als breker heel sterk. Maar als je hier komt zeggen dat hij slechte passen geeft omdat hij veel moet lopen. Sorry, maar al eens gezien wie veel ploegen vrij lieten staan bij de opbouw? Altijd Van Damme, en zonder druk op de bal geeft die ook slechte passen zé. Maar nogmaals , in een ploeg heb je alles nodig, maar wel een beetje objectief blijven als het kan. Primo lijkt het me logisch dat de preciesheid in je passing afneemt naarmate dat je meer vermoeid geraakt. Een voetballer die 10km loopt zal wel vermoeider zijn dan één die maar 3km loopt. Secundo als je 100 passen geeft op een match ga je meer dan waarschijnlijk meer foute passen geven dan iemand die slechts 25 passen geeft.Zeker in absolute cijfers maar ook procentueel. Tertio is het ook zo dat naarmate je meer risico in je passing legt(minder balletjes in de breedte en meer in de diepte) je foutpercentage zal oplopen. Natuurlijk kan de passing van Ken nog verbeteren en indien hij beter omringd is zal hij sowieso al een stap vooruit zetten. Maar ieder zijn (subjectieve)mening zeker.Allez mijn subjectieve en jou objectieve mening. ![]() Ja, iedereen zijn mening alleen spijtig voor jou dat uw vriendje in tweede niet ga meekunnen![/quote] Al eens gezien wat Moreels afloopt op een match? En hoeveel slechte passen geeft die? Heeft volgens mij alles te maken met talent, niet met vermoeidheid..waarmee ik niet wil gezegd hebben dat Van Damme geen talent heeft, mag van mij gerust mee naar 2de. _________________ iendracht! |
| 25 Apr 2011, 21:55 |
|
|
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: lot schreef: ge zijt dan ook ni zo maar lid he, ge zijt de voorzitter Twordt hier beter en beter moek zeggen ![]() Binnen 50 joar zetj eje Iere-Veirzitter ![]() Kvrees dak men 71jaar ni gon halen,men 22ste alek mss nog ![]() |
| 25 Apr 2011, 22:25 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Bartos schreef: Als ge met populair zijn bedoelt dat de anderen hun gedacht hier op een beleefde en normale manier trachten te zeggen, hebt ge wel gelijk ja. Maar als ge hier zoals gij de lompen boer komt uithangen, moet ge ook niet verschieten dat er reactie op komt hé. En jij bent mister popular number one natuurlijk!!! ![]() Absoluut niet, en das al zeker niet mijn bedoeling ook. Maar nogmaals, is dat echt zo moeilijk om uw mening op een normale manier te vertellen zonder daarbij te moeten beledigen? Soit, blijkbaar is het dus inderdaad te veel gevraagd. Gij kunt dat hé en vooral met uw clubken hier de plak zwaaien en iedereen die anders denkt dan jullie afblokken. Je moest eens weten hoeveel pm's ik al kreeg van leden die me gelijk geven maar vrezen hier afgestraft te worden als ze er voor uitkomen. Nu ik blijf mijn gedacht zeggen en weet dat ik niet alleen sta tegenover het "eliteclubje" hier! |
| 25 Apr 2011, 23:08 |
|
|
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: En jij bent mister popular number one natuurlijk!!! ![]() Absoluut niet, en das al zeker niet mijn bedoeling ook. Maar nogmaals, is dat echt zo moeilijk om uw mening op een normale manier te vertellen zonder daarbij te moeten beledigen? Soit, blijkbaar is het dus inderdaad te veel gevraagd. Gij kunt dat hé en vooral met uw clubken hier de plak zwaaien en iedereen die anders denkt dan jullie afblokken. Je moest eens weten hoeveel pm's ik al kreeg van leden die me gelijk geven maar vrezen hier afgestraft te worden als ze er voor uitkomen. Nu ik blijf mijn gedacht zeggen en weet dat ik niet alleen sta tegenover het "eliteclubje" hier! Edit |
| 25 Apr 2011, 23:20 |
|
| Pagina 111 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 109 110 111 112 113 … 345 Volgende |