Transfers 2010-2011 - Pagina 117 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Wouter Moreels staat in de belangstelling van OHL....
Staat vandaag in Het Nieuwsblad en in Het Laatste Nieuws.

Laatst gewijzigd door SERRE op 27 Apr 2011, 9:27, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Apr 2011, 7:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Afbeelding

27 Apr 2011, 8:07

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
SK Deinze versterkte zich met Matthias Feys (Woluwe-Zaventem), Valentin Romont (SC Wielsbeke), Dimitri Iakovlevski (RFC Liège), Bram Seynaeve (KV Kortrijk) en vrije speler Ajao Adje Désiré Agbokousse. De oranjezwarten, die de eindronde misliepen, zien wel heel wat sterkhouders vertrekken. Mathias Velghe (St-Eloois Winkel Sp.), Frederik Declercq (KSV Roeselare), Papa Meïsa Ngom (KVV Coxyde), Steven Mestdagh (KVV E. Drongen), Timothy Van de Wouwer (KM Torhout), Alteron Balaj (E. Aalst) en Gilles Pottie (KSK Ronse) verlaten de club.

KSV Oudenaarde haalde bij reeksgenoten KRC Waregem en Wielsbeke respectievelijk Dempsey Vervaecke en Tidjy Carton weg om de aanval te versterken. Aanvallers Sandy Martens, Thomas Vivé en Thompson Ode verlaten immers de geelzwarte club. Ode trekt naar alle waarschijnlijkheid naar kersvers tweedeklasser Eendracht Aalst. Ook middenvelder Malick Gaye zal de club verlaten. Met doelman Pieter Merlier en Ludwig Van Nieuwenhuyze haalde het ook al de nodige ervaring binnen. Voor beide spelers wordt het een weerzien met hun ex-ploegmaat Stefan Leleu, nu trainer bij Oudenaarde en nog niet zo lang geleden ploegmakker bij Zulte-Waregem. Oudenaarde zoekt nog een vervanger voor Martens en Ode.

Verbroedering Geel-Meerhout ging versterking zoeken in eigen reeks en regio. Het haalde bij Dessel Sport Serkan Kocaslan en Thomas Frederickx. Bij tweedeklasser Tienen plukte het Michael Lacroix weg.

Bij Dessel Sport komt Marnick Daems via Lommel United en Heusden-Zolder de rangen versterken. Bij buur Witgoor Sport haalt het Jonas Nijs.

KSK Ronse zoekt zijn versterking ook in eigen reeks en regio: Thomas Vivé (KSV Oudenaarde), Gilles Pottie (KMSK Deinze) en Jérémie Cremers (KRC Waregem) zijn de voorlopige nieuwkomers. Thomas Van Renterghem trekt naar Eendracht Aalst en Wouter Vandendriessche naar KRC Waregem.

Naast die Vandendriessche haalt KRC Waregem enkele oude bekenden van trainer Kris Van Der Haegen terug. Foeke Rossel en Giovanni Sandra hebben immers een KSV Sottegem verleden. Na een seizoen Oostnieuwkerke komt Brecht Devos ook terug naar het Mirakelstadion.

KM Torhout zoekt versterking bij de beloften van Brugge: bij Club haalt het de 19-jarige linksvoetige middenvelder Jeffrey Christiaens weg, bij Cercle plukt het de 20-jarige Cedric Vanhee weg. Hij wordt 2de keeper aan de Velodroom.

KSV Bornem, mathematisch nog steeds niet zeker van het behoud in 3de A, zal voor volgend seizoen een ware facelift ondergaan. Met Maarten Jegers (Wijgmaal), Dimitri Delmotte (Tempo Overijse), Ben Nuytinck (Olsa Brakel), Nick De Groote (Coxyde), Kevin Janssens (Verbr. Geel-Meerhout), Joris Van Cleemput (KFC Duffel) Tim Verstraeten (SK Sint-Niklaas) Wouter Van Der Mieren (SK Heist) en Preben Delclef (E. Aalst) is het lijstje nieuwkomers indrukwekkend. Het ziet wel zijn topschutter Stijn De Wilde verhuizen naar Hamme VW, dat ook met Thor Laleman aanvallende versterking weghaalde bij kustploeg Coxyde.

27 Apr 2011, 9:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Heeft Thompson nu al getekend of niet? Volgens de krant wel, volgens voetbalkrant "waarschijnlijk". Als een transfer officieel is, zouden ze dat toch wat sneller op de officiele site mogen zetten.

27 Apr 2011, 9:58
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:
Heeft Thompson nu al getekend of niet? Volgens de krant wel, volgens voetbalkrant "waarschijnlijk". Als een transfer officieel is, zouden ze dat toch wat sneller op de officiele site mogen zetten.

Ik was me net hetzelfde aan het afvragen. Dat er jongeren aan de A-kern zijn toegevoegd staat er dan weer wel op.

27 Apr 2011, 9:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Gilles schreef:
Smetje schreef:

Ik was me net hetzelfde aan het afvragen. Dat er jongeren aan de A-kern zijn toegevoegd staat er dan weer wel op.

Website werd vandaag dus upgadate. Het zal nog niet rond zijn zeker?

27 Apr 2011, 10:06
Nationale Ploeg

Citeer:
SK Deinze versterkte zich met Dimitri Iakovlevski (RFC Liège).

Zoek de fout :D

Citeer:
Ook middenvelder Malick Gaye zal de club verlaten.

Iemand iets hierover opgevangen, toevallig?

27 Apr 2011, 10:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witteken schreef:
zet een de meersman achter wouter en depoitre , met achter hem een sterke verdedigende middenvelder (de schutter ?) met ons 2 sterke flanken (cousin , gallucci) en je hebt al een halve ploeg waar vele 2 de klassers alleen maar van dromen. toen ik daarstraks van de meersman begon wist ik direkt dat ze niet met de zelfde bezetting spelen , maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn.

Komaan man, gelooft ge nu echt zelf dat dat kan werken? Die De Meersman is weliswaar ne goeie voetballer, maar als gij denkt dat het nen 10 is die zijn defensief werk opknapt, moet ge het toch op nen andere hebben hoor. In zo een opstelling bestaat er genen enkele defensieve middenvelder die dit allemaal kan belopen. Wat we nodig hebben, is geen zuivere nr. 10 (want daar moet ge 2 verdedigende middenvelders achter zetten), maar een centrale middenvelder die verdedigend zijn mannetje staat, maar ook qua voetballend vemogen en infiltatie een meerwaarde brengt. En sorry, tot die categorie behoort niet De Meersman. En laten we trouwens wel wezen, gij zou nog eerder Van Den Noortgaete en Kempeneer centraal op het middenveld zetten dan Van Damme en Verheyden. Dixit uw belachelijke uitspraak dat we het slechtste centrale middenveld hebben van derde (wel straf om dan nog los kampioen te spelen).

27 Apr 2011, 10:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De Jean schreef:
Citeer:
SK Deinze versterkte zich met Dimitri Iakovlevski (RFC Liège).

Zoek de fout :D

Citeer:
Ook middenvelder Malick Gaye zal de club verlaten.

Iemand iets hierover opgevangen, toevallig?

Als ze geïnteresseerd zouden zijn in Malick Gaye ben ik daar persoonlijk geen voorstander van. Wel een goeie verdedigende middenvelder, maar wel duidelijk als concurrentie voor Van Damme (en daar kan je eventueel Kestens en De Schutter ook al zetten) en niet voor Verheyden. Ik zou toch graag een middenvelder zien komen die ook voetballend beter uit de verf komt.

27 Apr 2011, 10:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
SERRE schreef:
Wouter Moreels staat in de belangstelling van OHL....
Staat vandaag in Het Nieuwsblad en in Het Laatste Nieuws.

Persoonlijk denk ik dat zijn liedje jammer genoeg bij ons is uitgezongen...
Ook al heeft hij het duidelijk naar zijn zin hier bij ons, zijn grote droom is en blijft prof spelen. Dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken.
Bij clubs zoals een OHL, Lierse, Zulte,... zie ik hem wel vlot meedraaien en allesbehalve op de bank verzeilen.
Hopelijk kan ons bestuur hem houden, dan hebben ze direct nen goeien transfer gedaan. Of het realistisch is...

27 Apr 2011, 11:03
forumlegende

Ik las hier dat we een 10 moeten aantrekken om Moreels "te ontlasten" want nu loopt hij veel te veel ...

Nog niet opgevallen dat dit nu juist zijn sterkste punt is ?
Hij moet kunnen zwerven, lopen, knokken ... dat is gewoon zijn spel. Als je hem daarin gaat beknotten, dan verliest hij veel van zijn mogelijkheden.

W. Moreels is ook iemand die in de wedstrijd groeit...het is geen typische spits die je 89 minuten niet ziet maar dan wel kan toeslaan...

Hopen met zijn allen dat hij blijft natuurlijk.

27 Apr 2011, 11:04

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ze kunnen Wouter toch een dik contract geven,eentje alla Troch,of het zou moeten zijn dat ze iets beters vinden,maar ik weet begod niet waar

27 Apr 2011, 11:07
Freak

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Ze kunnen Wouter toch een dik contract geven,eentje alla Troch,of het zou moeten zijn dat ze iets beters vinden,maar ik weet begod niet waar

Kpeis niet dat het wouter om het geld te doen is,hij wilt gwn doodgraag in eerste spelen.Dus dan moogt ge daar nog zoveel geld tegenaan smijten alsge wilt,bij een goede aanbieding is hij spijtig genoeg weg.

27 Apr 2011, 11:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bakkie schreef:

Mja, een dik contract geven is een dubbeltje op zijn kant e.
Het bestuur heeft nu door dat ze geen 'zotte' dingen moeten gaan doen zoals in het verleden (waaronder Troch en zijn contract). Stel dat ze hem een goed contract (kunnen) geven, en W. Moreels valt uit met een zware blessure, gaan we dan niet met zen allen roepen dat het bestuur een fout heeft gemaakt en zich beter hadden gericht op de schuldenafbouw?
En iemand met dezelfde klasse als W. Moreels, loopt er inderdaad niet rond voor een appel en ei.

Heel moeilijke beslissing als ge het mij vraagt. Zowel voor bestuur als voor Wouter persoonlijk.

27 Apr 2011, 11:17
nieuw in de eerste ploeg

voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:

Mja, een dik contract geven is een dubbeltje op zijn kant e.
Het bestuur heeft nu door dat ze geen 'zotte' dingen moeten gaan doen zoals in het verleden (waaronder Troch en zijn contract). Stel dat ze hem een goed contract (kunnen) geven, en W. Moreels valt uit met een zware blessure, gaan we dan niet met zen allen roepen dat het bestuur een fout heeft gemaakt en zich beter hadden gericht op de schuldenafbouw?
En iemand met dezelfde klasse als W. Moreels, loopt er inderdaad niet rond voor een appel en ei.
Heel moeilijke beslissing als ge het mij vraagt. Zowel voor bestuur als voor Wouter persoonlijk.

Die Thompson zal ook een dure vogel zijn en het valt toch nog altijd af te wachten.Van Wouter ben je toch zeker dat hij past in het systeem.En door hem te vergelijken met Troch(met alle respect voor Thomas) doe je hem toch tekort.Als OHL hem binnenhaalt doen ze zeker een goede zaak.Gelukkig voor ons komt Depoitre nu niet in beeld want samen vormen ze toch wel een koningskoppel.
Ik wil maar zeggen dat ik liever mijn geld zou gebruiken om het contract van Wouter open te breken dan om Thompson binnen te halen.

27 Apr 2011, 12:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 345