|
|
| Pagina 121 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
panoleon schreef: bij mijn weten niet, ik ben trouwens de sportieve verantwoordelijke niet, maar als ik iets weet, dan vernemen jullie het. Wouter heeft trouwens nog een contract voor een jaar, maar wie zegt niet dat het gaat opengebroken worden. ![]() Dat zou alleszins onzen beste transfer zijn! Wouter is heel nuchter in dergelijke zaken. Ik zou er zelfs aan twijfelen of hij wel naar OHL zou willen gaan... Troch wou indertijd ook zijne grote droom achterna van 3de naar 1ste... Dienen zijn historie kennen we ondertussen al... Persoonlijk zou ik hem liever zien kiezen voor een gevestigde waarde als eersteklasser ipv een neo. Maar das mijn gedacht.. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 28 Apr 2011, 16:52 |
|
|
Freak
Thompson heeft getekend
![]() |
| 28 Apr 2011, 18:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: Thompson heeft getekend ![]() Kzie niks staan. ![]() |
| 28 Apr 2011, 18:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: El Corredor schreef: Thompson heeft getekend ![]() Kzie niks staan. ![]() Da is pas voor volgende week,het zal verschijnen met de melding dat Crispijn ook bijgetekend heeft. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2011, 18:40 |
|
|
Bakkie schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: Thompson heeft getekend ![]() Kzie niks staan. ![]() Da is pas voor volgende week,het zal verschijnen met de melding dat Crispijn ook bijgetekend heeft. ![]() Heeft die dan ook bijgetekend? ![]() |
| 28 Apr 2011, 18:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De 30 jarige Nigeriaanse aanvaller Ode "Ochinabo" Thompson bereikte met SC Eendracht Aalst een akkoord over een transfer naar Eendracht. De spits die dit seizoen uitkwam voor Oudenaarde tekende een contract voor één seizoen.
De 1m94 grote spits was in het verleden eerder actief bij onder meer RSC Anderlecht, KMSK Deinze, United en Roeselare. Sinds 2009 speelde Ode Thompson bij KSV Oudenaarde. Speelde tegen ons 2 keer sterk en heeft er 18 al gemaakt dus op papier een goeie aanwinst _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 28 Apr 2011, 19:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
sjeezer schreef: Volgens mij komen de eerste namen pas op de website na de laatste speeldag, wat helemaal niet onlogisch is. Thompson zou -gesteld dat hij effectief komt- na een slechte wedstrijd kunnen verweten worden met zijn gedachten al bij zijn nieuwe ploeg te zitten etc etc. Nog even geduld tot 7 mei Verder stel ik mij de vraag of 3 (tot 4 indien Wouter vertrekt) aankopen voldoende zullen zijn om vlot mee te draaien in 2de zoals sommigen zeggen. Vertrouwen in de kampioenenploeg is 1, vlot meedraaien in 2de is een ander paar mouwen. Papa weg, Ode in de plaats OK. Mét Wouter en Depoitre in vorm + een goede Crispijn ben ik zeer tevreden over onze voorlinie. Wouter weg = klasbak in de plaats. Punt aan de lijn. Op het middenveld vertrekken Denys & Coppens dus die moeten vervangen worden door een centrale middenvelder en een vleugel die uiteraard inzetbaar zijn in 2de klasse. CM die de werkende mensen zoals Ken en Ewen kan steunen naar de aanval toe, vleugel om concurrentie te bieden aan Cousin en Damien die in mijn ogen niet al te veel wereldpartijen gespeeld hebben. Althans thuis niet. Podevijn in topvorm is inderdaad een super transfer op zich in 3de, in 2de wil ik dit met plezier ook vaststellen Deze aanval en de nodige versterking op het middenveld zorgen ervoor dat we geen verdediging nodig hebben omdat we toch steeds meer zullen scoren dan de tegenpartij Alle gekheid ... hier zie ik de meeste problemen naar volgend seizoen toe. Delclef weg dus die moet wederom vervangen worden door iemand die 2de klasse waardig is. Moreels & De Castro te traag (en bijgevolg nog meer kaarten), Flippo OK, De Schutter ook OK maar blijft hij in de defensie staan, Kestens speelt een beresterke terugronde maar 2de ? Hier is zeker een kwaliteitsinjectie nodig, 2 zijn ook goed voor mij. Over de keeper heb ik weinig te zeggen : houden ! Back-up kan ik moeilijk inschatten wegens te weinig zien spelen. Wie moet komen en wie moet vertrekken of schuiven op het veld, zal je mij niet horen zeggen. Alle vertrouwen in het huidige bestuur en de trainer. Ik ben ervan overtuigd dat de gesprekken al lang bezig zijn en dat het finaliseren volop aan de gang is. De commentaar op de aankopen volgt later wel, na een match of 10 Net om die reden kan ik niets zeggen over de 2 nieuwkomers. Jonge talenten zijn steeds welkom maar zijn deze klaar voor 2de ? Ik zou het begot niet weten. Jonge kerels zoals bij Dender zouden zeer welkom zijn in mijn ogen. Dit gezegd zijnde wacht ik net als iedereen op de volgende officiële aankondiging ![]() hoeveel matchen hebt U eigenlijk gezien van EA dit seizoen? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Apr 2011, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
zwetzat schreef: sjeezer schreef: Volgens mij komen de eerste namen pas op de website na de laatste speeldag, wat helemaal niet onlogisch is. Thompson zou -gesteld dat hij effectief komt- na een slechte wedstrijd kunnen verweten worden met zijn gedachten al bij zijn nieuwe ploeg te zitten etc etc. Nog even geduld tot 7 mei Verder stel ik mij de vraag of 3 (tot 4 indien Wouter vertrekt) aankopen voldoende zullen zijn om vlot mee te draaien in 2de zoals sommigen zeggen. Vertrouwen in de kampioenenploeg is 1, vlot meedraaien in 2de is een ander paar mouwen. Papa weg, Ode in de plaats OK. Mét Wouter en Depoitre in vorm + een goede Crispijn ben ik zeer tevreden over onze voorlinie. Wouter weg = klasbak in de plaats. Punt aan de lijn. Op het middenveld vertrekken Denys & Coppens dus die moeten vervangen worden door een centrale middenvelder en een vleugel die uiteraard inzetbaar zijn in 2de klasse. CM die de werkende mensen zoals Ken en Ewen kan steunen naar de aanval toe, vleugel om concurrentie te bieden aan Cousin en Damien die in mijn ogen niet al te veel wereldpartijen gespeeld hebben. Althans thuis niet. Podevijn in topvorm is inderdaad een super transfer op zich in 3de, in 2de wil ik dit met plezier ook vaststellen Deze aanval en de nodige versterking op het middenveld zorgen ervoor dat we geen verdediging nodig hebben omdat we toch steeds meer zullen scoren dan de tegenpartij Alle gekheid ... hier zie ik de meeste problemen naar volgend seizoen toe. Delclef weg dus die moet wederom vervangen worden door iemand die 2de klasse waardig is. Moreels & De Castro te traag (en bijgevolg nog meer kaarten), Flippo OK, De Schutter ook OK maar blijft hij in de defensie staan, Kestens speelt een beresterke terugronde maar 2de ? Hier is zeker een kwaliteitsinjectie nodig, 2 zijn ook goed voor mij. Over de keeper heb ik weinig te zeggen : houden ! Back-up kan ik moeilijk inschatten wegens te weinig zien spelen. Wie moet komen en wie moet vertrekken of schuiven op het veld, zal je mij niet horen zeggen. Alle vertrouwen in het huidige bestuur en de trainer. Ik ben ervan overtuigd dat de gesprekken al lang bezig zijn en dat het finaliseren volop aan de gang is. De commentaar op de aankopen volgt later wel, na een match of 10 Net om die reden kan ik niets zeggen over de 2 nieuwkomers. Jonge talenten zijn steeds welkom maar zijn deze klaar voor 2de ? Ik zou het begot niet weten. Jonge kerels zoals bij Dender zouden zeer welkom zijn in mijn ogen. Dit gezegd zijnde wacht ik net als iedereen op de volgende officiële aankondiging ![]() hoeveel matchen hebt U eigenlijk gezien van EA dit seizoen? Tja, als je Cousin niet bijster goed vondt spelen...voor mijn part vond ik dit een zeer geslaagde transfer. Ook van zijn als moeilijk bestempeld karakter hebben we niet veel gemerkt. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Apr 2011, 19:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
'k had er toch ook veel meer van verwacht voorafgaand aan het seizoen. Vond hem er pas naar het einde toe wat doorkomen. Ik hoop dat hij naar volgend seizoen toe kan starten met zulke prestaties. Eerste speelronde vond ik hem bij momenten enorm zwak (idem met Galucci op dat moment).
Maar toen hadden we Depoitre nog die samen met Wouter alles in de vernieling speelde. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Apr 2011, 19:31 |
|
|
Bram schreef: 'k had er toch ook veel meer van verwacht voorafgaand aan het seizoen. Vond hem er pas naar het einde toe wat doorkomen. Ik hoop dat hij naar volgend seizoen toe kan starten met zulke prestaties. Eerste speelronde vond ik hem bij momenten enorm zwak (idem met Galucci op dat moment). Maar toen hadden we Depoitre nog die samen met Wouter alles in de vernieling speelde. Ik vond Galucci de laatste weken veel minder bezig. |
| 28 Apr 2011, 19:44 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
DavidSeal schreef: zwetzat schreef: sjeezer schreef: Volgens mij komen de eerste namen pas op de website na de laatste speeldag, wat helemaal niet onlogisch is. Thompson zou -gesteld dat hij effectief komt- na een slechte wedstrijd kunnen verweten worden met zijn gedachten al bij zijn nieuwe ploeg te zitten etc etc. Nog even geduld tot 7 mei Verder stel ik mij de vraag of 3 (tot 4 indien Wouter vertrekt) aankopen voldoende zullen zijn om vlot mee te draaien in 2de zoals sommigen zeggen. Vertrouwen in de kampioenenploeg is 1, vlot meedraaien in 2de is een ander paar mouwen. Papa weg, Ode in de plaats OK. Mét Wouter en Depoitre in vorm + een goede Crispijn ben ik zeer tevreden over onze voorlinie. Wouter weg = klasbak in de plaats. Punt aan de lijn. Op het middenveld vertrekken Denys & Coppens dus die moeten vervangen worden door een centrale middenvelder en een vleugel die uiteraard inzetbaar zijn in 2de klasse. CM die de werkende mensen zoals Ken en Ewen kan steunen naar de aanval toe, vleugel om concurrentie te bieden aan Cousin en Damien die in mijn ogen niet al te veel wereldpartijen gespeeld hebben. Althans thuis niet. Podevijn in topvorm is inderdaad een super transfer op zich in 3de, in 2de wil ik dit met plezier ook vaststellen Deze aanval en de nodige versterking op het middenveld zorgen ervoor dat we geen verdediging nodig hebben omdat we toch steeds meer zullen scoren dan de tegenpartij Alle gekheid ... hier zie ik de meeste problemen naar volgend seizoen toe. Delclef weg dus die moet wederom vervangen worden door iemand die 2de klasse waardig is. Moreels & De Castro te traag (en bijgevolg nog meer kaarten), Flippo OK, De Schutter ook OK maar blijft hij in de defensie staan, Kestens speelt een beresterke terugronde maar 2de ? Hier is zeker een kwaliteitsinjectie nodig, 2 zijn ook goed voor mij. Over de keeper heb ik weinig te zeggen : houden ! Back-up kan ik moeilijk inschatten wegens te weinig zien spelen. Wie moet komen en wie moet vertrekken of schuiven op het veld, zal je mij niet horen zeggen. Alle vertrouwen in het huidige bestuur en de trainer. Ik ben ervan overtuigd dat de gesprekken al lang bezig zijn en dat het finaliseren volop aan de gang is. De commentaar op de aankopen volgt later wel, na een match of 10 Net om die reden kan ik niets zeggen over de 2 nieuwkomers. Jonge talenten zijn steeds welkom maar zijn deze klaar voor 2de ? Ik zou het begot niet weten. Jonge kerels zoals bij Dender zouden zeer welkom zijn in mijn ogen. Dit gezegd zijnde wacht ik net als iedereen op de volgende officiële aankondiging ![]() hoeveel matchen hebt U eigenlijk gezien van EA dit seizoen? Tja, als je Cousin niet bijster goed vondt spelen...voor mijn part vond ik dit een zeer geslaagde transfer. Ook van zijn als moeilijk bestempeld karakter hebben we niet veel gemerkt. Laten we zeggen dat ik dit seizoen amper 1 wedstrijd heb gemist heb. Thuis wel te verstaan, en dit nu toch al meerdere seizoenen. Toch even benadrukken dat ik over Galucci geen twijfels heb indien hij zijn vorm terug te pakken zal hebben. Cousin had zeker sterke momenten en zijn karakter was zeker een meevaller. Mijn punt was en is dat een gemiddelde Cousin en een Galucci na zijn blessure zeker niet spelbepalend zullen zijn in 2de klasse. Een degelijke concurrent kan hierbij helpen om beide spelers scherp te houden op training én op match. |
| 28 Apr 2011, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Die degelijke concurrent komt er toch al met Potjes volgens mij. Als die terug op niveau is
|
| 28 Apr 2011, 20:33 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
gweninho schreef: Die degelijke concurrent komt er toch al met Potjes volgens mij. Als die terug op niveau is vlak voor hij uitviel haalde die een hoog niveau vond ik |
| 28 Apr 2011, 20:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Tja, als je Cousin niet bijster goed vondt spelen...voor mijn part vond ik dit een zeer geslaagde transfer. Ook van zijn als moeilijk bestempeld karakter hebben we niet veel gemerkt.
ik vind da ook, heb deze week nog eens naar alle beschikbare samenvattingen gekeken en ik vind da Bob en Damien belangrijke doelpunten hebben gescoord, en ook meerdere assists gegeven _________________ Iendracht 4ever. |
| 28 Apr 2011, 20:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
josken1 schreef: De 30 jarige Nigeriaanse aanvaller Ode "Ochinabo" Thompson bereikte met SC Eendracht Aalst een akkoord over een transfer naar Eendracht. De spits die dit seizoen uitkwam voor Oudenaarde tekende een contract voor één seizoen. De 1m94 grote spits was in het verleden eerder actief bij onder meer RSC Anderlecht, KMSK Deinze, United en Roeselare. Sinds 2009 speelde Ode Thompson bij KSV Oudenaarde. Speelde tegen ons 2 keer sterk en heeft er 18 al gemaakt dus op papier een goeie aanwinst het is zeker gene kleinen mor 1m94 is toch wat overdreven ,neen ? |
| 28 Apr 2011, 21:40 |
|
| Pagina 121 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 345 Volgende |