|
|
| Pagina 122 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Allez, nu Thompson op de site staat zal ik nog eens een update doen.
Gaan weg: Preben Delclef - Bornem Lothar Devidts - Meldert Arne Verhoeven - Meldert Thomas Coppens - Terjoden-Welle Glenn Coppens - Terjoden-Welle Ewout Denys? (nergens gevonden tot wanneer hij hier nog een contract heeft, maar zou vertrekken) Pape Gueye? (is einde contract) Komen: Alteron Balaj – Deinze (getekend tot 2013) Thomas Van Renterghem – Ronse (getekend tot 2013) Ode Thompson - Oudenaarde (getekend tot 2012) - Onder contract tot 2010-2011 Kestens - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Yombo Ringoot Verheyden (onlangs verlengd) De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2012-2013 Van Damme (onlangs verlengd) Crispijn (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic - Niet geweten Cousin (tekende samen met Denys, geen idee tot wanneer) Jorden De Batselier |
| 28 Apr 2011, 22:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
witteken schreef: josken1 schreef: De 30 jarige Nigeriaanse aanvaller Ode "Ochinabo" Thompson bereikte met SC Eendracht Aalst een akkoord over een transfer naar Eendracht. De spits die dit seizoen uitkwam voor Oudenaarde tekende een contract voor één seizoen. De 1m94 grote spits was in het verleden eerder actief bij onder meer RSC Anderlecht, KMSK Deinze, United en Roeselare. Sinds 2009 speelde Ode Thompson bij KSV Oudenaarde. Speelde tegen ons 2 keer sterk en heeft er 18 al gemaakt dus op papier een goeie aanwinst het is zeker gene kleinen mor 1m94 is toch wat overdreven ,neen ? Nog een weetje in verband met onze nieuwste aanwinst: Ode is de familienaam en niet Thompson zoals de meesten denken ![]() |
| 28 Apr 2011, 23:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben toch wel tevreden met de transfer van Ode (als vervanger van Pape). Heeft er 2 goeie seizoenen opzitten bij Oudenaarde en scoorde weer redelijk vlot. Bij zijn ex-clubs in tweede scoorde hij minder, maar hij zal sowieso wegen op een verdediging.
|
| 28 Apr 2011, 23:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witteken schreef: josken1 schreef: De 30 jarige Nigeriaanse aanvaller Ode "Ochinabo" Thompson bereikte met SC Eendracht Aalst een akkoord over een transfer naar Eendracht. De spits die dit seizoen uitkwam voor Oudenaarde tekende een contract voor één seizoen. De 1m94 grote spits was in het verleden eerder actief bij onder meer RSC Anderlecht, KMSK Deinze, United en Roeselare. Sinds 2009 speelde Ode Thompson bij KSV Oudenaarde. Speelde tegen ons 2 keer sterk en heeft er 18 al gemaakt dus op papier een goeie aanwinst het is zeker gene kleinen mor 1m94 is toch wat overdreven ,neen ? 1m82 |
| 29 Apr 2011, 3:05 |
|
|
Freak
http://youtu.be/F1C34wqqowY
na 54sec. |
| 29 Apr 2011, 8:40 |
|
|
Nationale Ploeg
dwarskijker schreef: witteken schreef: josken1 schreef: De 30 jarige Nigeriaanse aanvaller Ode "Ochinabo" Thompson bereikte met SC Eendracht Aalst een akkoord over een transfer naar Eendracht. De spits die dit seizoen uitkwam voor Oudenaarde tekende een contract voor één seizoen. De 1m94 grote spits was in het verleden eerder actief bij onder meer RSC Anderlecht, KMSK Deinze, United en Roeselare. Sinds 2009 speelde Ode Thompson bij KSV Oudenaarde. Speelde tegen ons 2 keer sterk en heeft er 18 al gemaakt dus op papier een goeie aanwinst het is zeker gene kleinen mor 1m94 is toch wat overdreven ,neen ? 1m82 idd, zat dat gisteren ook al te denken. heb de 2 wedstrijden tegen Oudenaarde gezien en dacht 'als diejen 1.94m is, dan moet ik dringend van lenzen veranderen'. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Apr 2011, 9:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Still standing ! schreef: dwarskijker schreef: witteken schreef: het is zeker gene kleinen mor 1m94 is toch wat overdreven ,neen ? 1m82 idd, zat dat gisteren ook al te denken. heb de 2 wedstrijden tegen Oudenaarde gezien en dacht 'als diejen 1.94m is, dan moet ik dringend van lenzen veranderen'. ![]() 1m94 is inderdaad ferm overdreven.Hopen dat hij zijn beste niveau haalt en we hebben er ne goeien bij! _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Apr 2011, 9:56 |
|
|
Vaste Waarde
Ik blijf het toch een 'bizarre' transfer vinden.
Als Wouter Moreels toch zou blijven en Depoitre is fit (en blijft gespaard van blessures) dan zie ik niet in waar Thompson een plaatske zal krijgen. Want met de 2 genoemde namen, hebt ge echt wel een duo dat mee kan in 2de. Het zijn 'als-verhalen', maar dit is het meest ideale scenario. Mocht het toch werkelijkheid worden en Thompson moet op de bank plaatsnemen, dan hoop ik dat hij daar niet van zijn oren gaat maken en hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar toch... |
| 29 Apr 2011, 10:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De voorbije 2 seizoenen is Depoitre 2 keer lang out geweest en zijn we 2 keer in januari een spits moeten gaan bijhalen. Daarom is het een goeie keuze om die spits nu al binnen te halen. Zo kan Depoitre ook rustig herstellen van zijn operatie en hoeft hij er niet direct in augustus te staan. Maar als Wouter blijft (hopelijk) en Depoitre fit is, zal Thompson waarschijnlijk regelmatig op de bank zitten en dan moet hij zich daar maar naar schikken. Ik ben in elk geval blij dat we deze keer het seizoen met 4 goeie spitsen (Wouter of een vervanger, Laurent, Ode en Sammy) gaan starten en hierdoor hopelijk kunnen vermijden dat we in januari weer op zoek moeten.
|
| 29 Apr 2011, 10:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
voorbijganger schreef: Ik blijf het toch een 'bizarre' transfer vinden. Als Wouter Moreels toch zou blijven en Depoitre is fit (en blijft gespaard van blessures) dan zie ik niet in waar Thompson een plaatske zal krijgen. Want met de 2 genoemde namen, hebt ge echt wel een duo dat mee kan in 2de. Het zijn 'als-verhalen', maar dit is het meest ideale scenario. Mocht het toch werkelijkheid worden en Thompson moet op de bank plaatsnemen, dan hoop ik dat hij daar niet van zijn oren gaat maken en hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar toch... Jij denkt dus dat Depoitre en Moreels (gesteld dat hij blijft) àlle matchen gaan spelen? Dus nooit geen kwetsuur of schorsing? Dan heb je in feite geen bankzitters nodig he, dan mogen ze Sam ook van de hand doen. Ik vind dat hier erg hoor, als Oudenaarde op bezoek kwam of wij gingen ginder de boot in, dan kon het lof over Thompson niet op, nu wij hem binnenhaalden is het precies de grootste twijfeltransfer...Jonge beloften uit eerste, moet je ook afwachten, of zijn soms nog duurder. Of willen gewoonweg soms niet komen, met buitenlanders moet je ook altijd afwachten. Als ik moest kiezen tussen bv. Thompson of Thiebaut(die hier ook vernoemd werd) dan weet ik het wel hoor. Heb eens vertrouwen in de mensen die er mee bezig zijn, dat is allemaal niet zo simpel he zeg. Je moet het financiele plaatje ook bekijken he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Apr 2011, 10:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Ik blijf het toch een 'bizarre' transfer vinden. Als Wouter Moreels toch zou blijven en Depoitre is fit (en blijft gespaard van blessures) dan zie ik niet in waar Thompson een plaatske zal krijgen. Want met de 2 genoemde namen, hebt ge echt wel een duo dat mee kan in 2de. Het zijn 'als-verhalen', maar dit is het meest ideale scenario. Mocht het toch werkelijkheid worden en Thompson moet op de bank plaatsnemen, dan hoop ik dat hij daar niet van zijn oren gaat maken en hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar toch... Ik weet dat er mij hier nu mss zot gaan verklaren eh, maar zou ge Wouter (als hij blijft) ni achter de spitsen kunnen uitspelen? Qua balrecuperatie kunt ge geenen beter vinden, bij kopbalduels zal hij minder renderen(gestalte) ma hij trekt zich nu ook goed uit de slag dus ja... En in aanvalland opzicht kan hij mee aanval opzetten en kunt ge overschakelen naar 4-3-3 of de welbefaamde 'ruit' en in verdedigend opzicht naar ne strakke 4-4-2. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Apr 2011, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Tom_1919 schreef: Ik weet dat er mij hier nu mss zot gaan verklaren eh, maar zou ge Wouter (als hij blijft) ni achter de spitsen kunnen uitspelen? Qua balrecuperatie kunt ge geenen beter vinden, bij kopbalduels zal hij minder renderen(gestalte) ma hij trekt zich nu ook goed uit de slag dus ja... En in aanvalland opzicht kan hij mee aanval opzetten en kunt ge overschakelen naar 4-3-3 of de welbefaamde 'ruit' en in verdedigend opzicht naar ne strakke 4-4-2. Een aantal puntjes: -Wouter is een scorende spits, die haalt ge niet zomaar weg uit uw aanval. -In een systeem met aanvallende flanken en twee spitsen hebt ge geen nood aan een nummer tien. In tegendeel, ik vrees dat je dan in tweede klasse volledig verzuipt op uw middenveld. Galucci-Van Damme-Moreels-Cousin + Depoitre-Thompson? Dat is misschien een beetje ambitieus he. -Voor zover ik weet gebeurt het niet vaak dat men overgaat van een 4-4-2 naar een 4-3-3 door een centrale middenvelder naar voor te schuiven. Ik dacht dat er meestal werd gewerkt met een aanvallende flank, met de andere flank die dan naar binnen knijpt. We hebben momenteel volgens mij ook niet echt materiaal op de flanken om in balbezit een 4-3-3 te spelen met flanken die naar binnen knijpen om een counter op te vangen. Maar dat is dus mijn mening he. |
| 29 Apr 2011, 10:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
voorbijganger schreef: hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Had bij Oudenaarde al een stevig contract, zal wel niet voor minder naar hier gekomen zijn zeker, integendeel waarschijnlijk. |
| 29 Apr 2011, 10:56 |
|
|
forumlegende
Tom_1919 schreef: voorbijganger schreef: Ik blijf het toch een 'bizarre' transfer vinden. Als Wouter Moreels toch zou blijven en Depoitre is fit (en blijft gespaard van blessures) dan zie ik niet in waar Thompson een plaatske zal krijgen. Want met de 2 genoemde namen, hebt ge echt wel een duo dat mee kan in 2de. Het zijn 'als-verhalen', maar dit is het meest ideale scenario. Mocht het toch werkelijkheid worden en Thompson moet op de bank plaatsnemen, dan hoop ik dat hij daar niet van zijn oren gaat maken en hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar toch... Ik weet dat er mij hier nu mss zot gaan verklaren eh, maar zou ge Wouter (als hij blijft) ni achter de spitsen kunnen uitspelen? Qua balrecuperatie kunt ge geenen beter vinden, bij kopbalduels zal hij minder renderen(gestalte) ma hij trekt zich nu ook goed uit de slag dus ja... En in aanvalland opzicht kan hij mee aanval opzetten en kunt ge overschakelen naar 4-3-3 of de welbefaamde 'ruit' en in verdedigend opzicht naar ne strakke 4-4-2. Wouter heeft is in de tweede seizoenshelft regelmatig aan de match begonnen 'net achter de spitsen' en ik vond dat de ploeg dan minder goed draaide. In de tweede helft werd hij naar voren geschoven (bvb. op Coxyde) en dan zie toch dat de ploeg een stuk gevaarlijker wordt - net als Wouter zelf trowuens - doordat je vooraan een kwelduivel als Wouter hebt lopen met zijn technische capaciteiten en groot loopvermogen. Ik zou Wouter niet weghalen vooraan (als hij bij ons blijft natuurlijk..). Fingers crossed! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Apr 2011, 11:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: Tom_1919 schreef: voorbijganger schreef: Ik blijf het toch een 'bizarre' transfer vinden. Als Wouter Moreels toch zou blijven en Depoitre is fit (en blijft gespaard van blessures) dan zie ik niet in waar Thompson een plaatske zal krijgen. Want met de 2 genoemde namen, hebt ge echt wel een duo dat mee kan in 2de. Het zijn 'als-verhalen', maar dit is het meest ideale scenario. Mocht het toch werkelijkheid worden en Thompson moet op de bank plaatsnemen, dan hoop ik dat hij daar niet van zijn oren gaat maken en hopelijk heeft hij geen 'overdreven' contract gekregen. Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel, maar toch... Ik weet dat er mij hier nu mss zot gaan verklaren eh, maar zou ge Wouter (als hij blijft) ni achter de spitsen kunnen uitspelen? Qua balrecuperatie kunt ge geenen beter vinden, bij kopbalduels zal hij minder renderen(gestalte) ma hij trekt zich nu ook goed uit de slag dus ja... En in aanvalland opzicht kan hij mee aanval opzetten en kunt ge overschakelen naar 4-3-3 of de welbefaamde 'ruit' en in verdedigend opzicht naar ne strakke 4-4-2. Wouter heeft is in de tweede seizoenshelft regelmatig aan de match begonnen 'net achter de spitsen' en ik vond dat de ploeg dan minder goed draaide. In de tweede helft werd hij naar voren geschoven (bvb. op Coxyde) en dan zie toch dat de ploeg een stuk gevaarlijker wordt - net als Wouter zelf trowuens - doordat je vooraan een kwelduivel als Wouter hebt lopen met zijn technische capaciteiten en groot loopvermogen. Ik zou Wouter niet weghalen vooraan (als hij bij ons blijft natuurlijk..). Fingers crossed! ![]() Het vershil is wel dat er dan vooraan maar 1ne spits meer was ook natuurlijk, normaal da je dan vooraan minder druk gaat zetten. Stel met Ode en Depoitre, dan heb je al serieus wa gewicht op die verdediging van de tegenstander en dan Wouter als kwelduivel laten gelden met zijn aanvoer en voetballend vermogen naar voor toe... Het is maar een idee natuurlijk en je weet nooit hoe het Wouter zou vergaan op zo'n positie. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Apr 2011, 11:17 |
|
| Pagina 122 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 345 Volgende |