|
|
| Pagina 82 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
Bestaat toch wel nog? Maar samenvattingen uit tweede klasse gaan we niet meer zien denk ik. Ik keek vorig seizoen geregeld naar die van o.a. Lierse.
|
| 28 Apr 2011, 10:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat er maar 1 exqi zender meer bestaat. Meestal is dat exqi cultuur, maar op sommige tijdstippen is dat nog even exqi sport en zenden ze iets van sport uit (oa matchen Europa League denk ik)
|
| 28 Apr 2011, 10:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ja misschien, maar wat is er dan in de plaats van dat kanaal gekomen? Njam! zeker?
|
| 28 Apr 2011, 10:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Gelukkig is er Aalst.TV
![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 28 Apr 2011, 10:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Aalst.tv én Pascal van EA tv.
|
| 28 Apr 2011, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Joren schreef: Aalst.tv én Pascal van EA tv. én Onderkroiper ![]() _________________ OB17 |
| 28 Apr 2011, 14:36 |
|
|
Miniem
Bericht Re: Tweede Klasse
gweninho schreef: Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Rupel boom terug naar derde,in de periodestand staat leuven aan de leiding met 6punten voor op waasland-beveren,antwerpen en roeselare. Eindronde wordt gespeeld door waasland-beveren,lommel en bergen normaal. Amaai, die mannen zijn rap terug. ![]() En zelfs Heist kan met heel veel tegenslag nog op een eindrondeplaats komen. Inderdaad, na 1 jaar 2e reeds terug naar 3e. Het kon niet anders hé. Sterkhouders Glouftsis, Lavaert en Meeuwis verlaten de club tegenover niets serieus in de plaats. Met nieuwjaar haal je dan eindelijk een echte spits binnen (weliswaar iemand die in 3e speelt maar met kwaliteiten voor 2e en misschien wel 1ste) Het bestuur was zeker niet klaar om naar 2e te gaan, dat is wel duidelijk. Er zijn teveel fouten gemaakt dit jaar. In ieder geval proficiat aan onze Aalste vrienden met de titel en promotie naar 2e. Jullie verdienen dit zeker. Spijtig krijgen we geen match KRBFC-Aalst volgend seizoen (of het moest misschien nog een oefenmatch worden). |
| 29 Apr 2011, 13:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Wel een ferme reeks he.
Zoveel mensen die er negatief over zijn, maar als je hebt meegemaakt wat wij hebben meegemaakt dan is het toch een leuke reeks. Enkele strontverplaatsingen, dat wel, maar over het algemeen kan ik al niet wachten om eraan te beginnen. Volgend seizoen ons eens uitleven voor 2 en dit apenland, en vooral het 'voetballiefhebbend' deel ervan, eens laten zien wie wij zijn, vanwaar wij komen, en hoe je een stadion precies helemaal moet inpalmen. Who the F*ck are you ? We're IENDRACHT OILSJT ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Apr 2011, 17:49 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
The Blackwans schreef: Wel een ferme reeks he. Zoveel mensen die er negatief over zijn, maar als je hebt meegemaakt wat wij hebben meegemaakt dan is het toch een leuke reeks. Enkele strontverplaatsingen, dat wel, maar over het algemeen kan ik al niet wachten om eraan te beginnen. Volgend seizoen ons eens uitleven voor 2 en dit apenland, en vooral het 'voetballiefhebbend' deel ervan, eens laten zien wie wij zijn, vanwaar wij komen, en hoe je een stadion precies helemaal moet inpalmen. Who the F*ck are you ? We're IENDRACHT OILSJT ![]() 't za presies nog knallen en vierweirk geven |
| 29 Apr 2011, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Patje schreef: gweninho schreef: Hugo schreef: Amaai, die mannen zijn rap terug. ![]() En zelfs Heist kan met heel veel tegenslag nog op een eindrondeplaats komen. Inderdaad, na 1 jaar 2e reeds terug naar 3e. Het kon niet anders hé. Sterkhouders Glouftsis, Lavaert en Meeuwis verlaten de club tegenover niets serieus in de plaats. Met nieuwjaar haal je dan eindelijk een echte spits binnen (weliswaar iemand die in 3e speelt maar met kwaliteiten voor 2e en misschien wel 1ste) Het bestuur was zeker niet klaar om naar 2e te gaan, dat is wel duidelijk. Er zijn teveel fouten gemaakt dit jaar. In ieder geval proficiat aan onze Aalste vrienden met de titel en promotie naar 2e. Jullie verdienen dit zeker. Spijtig krijgen we geen match KRBFC-Aalst volgend seizoen (of het moest misschien nog een oefenmatch worden). Toch interessante post voor Eendracht-supporters die zeggen dat we ons zwaar moeten versterken om mee te kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat we ons niet mogen verzwakken (zoals Boom deed), maar als we ons nog veel versterken dan spelen we meteen de kop en dan komen we in de (positieve) problemen: oppassen dat je niet op een eindrondeplaats komt en dat heel dat kot hier weer zo wordt en ge meteen gaat dromen van eerste... Met alle respect voor Boom, maar wat Aalst dit jaar heeft neergezet is toch wat sterker dan wat zij deden vorig jaar, hé... |
| 29 Apr 2011, 20:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
jowwan schreef: The Blackwans schreef: Wel een ferme reeks he. Zoveel mensen die er negatief over zijn, maar als je hebt meegemaakt wat wij hebben meegemaakt dan is het toch een leuke reeks. Enkele strontverplaatsingen, dat wel, maar over het algemeen kan ik al niet wachten om eraan te beginnen. Volgend seizoen ons eens uitleven voor 2 en dit apenland, en vooral het 'voetballiefhebbend' deel ervan, eens laten zien wie wij zijn, vanwaar wij komen, en hoe je een stadion precies helemaal moet inpalmen. Who the F*ck are you ? We're IENDRACHT OILSJT ![]() 't za presies nog knallen en vierweirk geven 't is alleen te hopen dat het niet te dikwijls botst en bokst.... als ge begrijpt wat ik bedoel....(k denk dan zo aan antwerp,charleroi.....en zeker op of tegen dender...) want da zou wel eens heel verleidelijk zijn voor sommigen om hun te laten vangen. 't zou zonde zijn om uw ploeg e gans jaar niet te mogen komen bekijken en aanmoedigen he.. |
| 29 Apr 2011, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Kzie het ook wel zitten , azo verplaatsingen naar Charleroi, Antwerp, Dender.
Toch een paar ploegen in de reeks die ook een beetje volk krijgen en nie zoals een Izegem/Wielsbeke waar 50man is |
| 29 Apr 2011, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
salvador schreef: Patje schreef: gweninho schreef: En zelfs Heist kan met heel veel tegenslag nog op een eindrondeplaats komen. Inderdaad, na 1 jaar 2e reeds terug naar 3e. Het kon niet anders hé. Sterkhouders Glouftsis, Lavaert en Meeuwis verlaten de club tegenover niets serieus in de plaats. Met nieuwjaar haal je dan eindelijk een echte spits binnen (weliswaar iemand die in 3e speelt maar met kwaliteiten voor 2e en misschien wel 1ste) Het bestuur was zeker niet klaar om naar 2e te gaan, dat is wel duidelijk. Er zijn teveel fouten gemaakt dit jaar. In ieder geval proficiat aan onze Aalste vrienden met de titel en promotie naar 2e. Jullie verdienen dit zeker. Spijtig krijgen we geen match KRBFC-Aalst volgend seizoen (of het moest misschien nog een oefenmatch worden). Toch interessante post voor Eendracht-supporters die zeggen dat we ons zwaar moeten versterken om mee te kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat we ons niet mogen verzwakken (zoals Boom deed), maar als we ons nog veel versterken dan spelen we meteen de kop en dan komen we in de (positieve) problemen: oppassen dat je niet op een eindrondeplaats komt en dat heel dat kot hier weer zo wordt en ge meteen gaat dromen van eerste... Met alle respect voor Boom, maar wat Aalst dit jaar heeft neergezet is toch wat sterker dan wat zij deden vorig jaar, hé... we moeten eerlijk zijn dat boom vorig jaar een klasse sterker was.ook al hebben ze ons in de eindronde belachelijk gemaakt, spijtig dat ze zakken . |
| 29 Apr 2011, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: 't is alleen te hopen dat het niet te dikwijls botst en bokst.... als ge begrijpt wat ik bedoel....(k denk dan zo aan antwerp,charleroi.....en zeker op of tegen dender...) want da zou wel eens heel verleidelijk zijn voor sommigen om hun te laten vangen. 't zou zonde zijn om uw ploeg e gans jaar niet te mogen komen bekijken en aanmoedigen he.. Daar moeten we nie naief overdoen e. Er zullen nu al 'afspraken' gemaakt worden me de mannen van Antwerp, Visé, etc. Ge gaat zien dat tegen die matchen mannen gaan staan, die ge anders nooit ziet. Successos met een vreemd nasmaakske Das jammer & oerdom. Maar ja, om daar aan te beginnen, moet ge nu ook niet de grootste bovenkamer hebben. |
| 29 Apr 2011, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Smetje schreef: Ik denk dat er maar 1 exqi zender meer bestaat. Meestal is dat exqi cultuur, maar op sommige tijdstippen is dat nog even exqi sport en zenden ze iets van sport uit (oa matchen Europa League denk ik) Exqi bestaat wel nog, maar enkel op digitale televisie. Van maandag tot donderdag is er Exqi cultuur en van vrijdag toto zondag Exqi sport. Matchen worden niet meer live uitgezonden _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 30 Apr 2011, 9:01 |
|
| Pagina 82 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 185 Volgende |