Transfers 2010-2011 - Pagina 123 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik heb het ook zo niet voor Ode,maar ik kan het bestuur wel begrijpen,het is al het tweede seizoen op rij,dat ze met nieuwjaar op zoek moeten naar ergens een overschot van een spits (Pape en Hangmat).
Wat voor mij toch beiden een kat in een zak waren,maar een goedkope zal het zeker niet zijn en ik denk dat Crispijn volgend seizoen wel eens voor zijn doorbraak kan zorgen.
Ik denk dat er daar heel vlug grotere clubs en de rij zullen voor staan.

29 Apr 2011, 11:19
Ancien

Leeftijd: 38
Bakkie schreef:
Ik heb het ook zo niet voor Ode,maar ik kan het bestuur wel begrijpen,het is al het tweede seizoen op rij,dat ze met nieuwjaar op zoek moeten naar ergens een overschot van een spits (Pape en Hangmat).
Wat voor mij toch beiden een kat in een zak waren,maar een goedkope zal het zeker niet zijn en ik denk dat Crispijn volgend seizoen wel eens voor zijn doorbraak kan zorgen.

Voor Crispijn? Ik weet het niet. Ik vond hem te beperkt qua loopvermogen. Het is natuurlijk wel een doelpuntenmaker maar heeft soms wedstrijden dat hij met moeite kan lopen, vind ik.

29 Apr 2011, 11:40
forumlegende

waly 2 schreef:
http://youtu.be/F1C34wqqowY
na 54sec.

En na 1 min 04 sec nog een andere oude bekende :D

29 Apr 2011, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Yep inderdaad, Trochsken. :D

29 Apr 2011, 12:10

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Gilles schreef:
Bakkie schreef:

Voor Crispijn? Ik weet het niet. Ik vond hem te beperkt qua loopvermogen. Het is natuurlijk wel een doelpuntenmaker maar heeft soms wedstrijden dat hij met moeite kan lopen, vind ik.

We zullen zien,begin dit seizoen kon hij volgens velen,niet eens op een balletje trappen.
En een spits moet voor mij niet kunnen lopen,de doelpunten die hij maakt,dat is voor mij nog altijd belangrijker,Pape da was ne loper :)

29 Apr 2011, 12:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Wacht nog even met een oordeel te vellen over Ode.

Ik herinner me nog een post van iemand op dit forum bij het bericht dat de broertjes Moreels naar Aalst kwamen. "waarom, om de kantine open te houden" :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

29 Apr 2011, 12:24
Ancien

Leeftijd: 56
Bakkie schreef:
Gilles schreef:
Bakkie schreef:

We zullen zien,begin dit seizoen kon hij volgens velen,niet eens op een balletje trappen.
En een spits moet voor mij niet kunnen lopen,de doelpunten die hij maakt,dat is voor mij nog altijd belangrijker,Pape da was ne loper :)

Bosj op! Ik dacht ook (even) dat hij het nog wel zou tonen (Pape dan) helaas...

29 Apr 2011, 12:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik heb Crispijn sinds zijn eerste invalsbeurt enkel nog maar zien groeien, dus ik verwacht hem vanaf volgend jaar veel vaker in de basis ook.

Van Pape wist ik van in het begin dat het niets ging worden (aan inzet wel niets te verwijten), dit was vorig jaar met Amghar ook zo.

29 Apr 2011, 13:42
nieuw in de eerste ploeg

Beetje gezonde concurrentie kan nooit kwaad hé, zo hou je Depoitre en Moreels ook scherp. Ik denk trouwens dat vooral Depoitre zal mogen knokken met Thompson voor de basisplaats, Moreels is toch een ander type aanvaller vind ik. Ik denk wel dat Thompson en Moreels een goede tandem kunnen blijken in tweede.

29 Apr 2011, 16:28
nieuw in de eerste ploeg

Joren schreef:
Beetje gezonde concurrentie kan nooit kwaad hé, zo hou je Depoitre en Moreels ook scherp. Ik denk trouwens dat vooral Depoitre zal mogen knokken met Thompson voor de basisplaats, Moreels is toch een ander type aanvaller vind ik. Ik denk wel dat Thompson en Moreels een goede tandem kunnen blijken in tweede.

Depoitre en Moreels zijn nu net niet het type spelers die je scherp moet houden.Die mannen gaan altijd voluit.En als je Ode Thompson op de bank zet is hij met nieuwjaar weg.

Ter illustratie:
'RBC zet Ode Thompson op "non actief". De ex-Anderlecht-spits weigerde zondag in te vallen in het duel met Ajax. Hij moest normaal gezien nog enkele minuten meedoen, maar zag dat niet zitten. De coach, Robert Maaskant, sprak maandag nog met Thompson: "Mijn gesprekken met spelers deel ik in in categorieën. Dit gesprek viel in de categorie afscheidsgesprekken. Ik wil hem niet meer zien."

Duidelijk geen man die je zoals Crispyn en Pape op de bank kunt zetten.

29 Apr 2011, 16:45

Website: http://www.iendracht.be
sebiet is het nog een slechte zaak dat we ons versterkt hebben.

30 Apr 2011, 10:01
Ancien

Leeftijd: 56
Bram schreef:

(y) Allez, het gezaag kan weer beginnen, hopelijk is die middenvelder niveau Biglia of in die trent, of het zal wéér niet goed zijn...

30 Apr 2011, 10:05
nieuw in de eerste ploeg

DavidSeal schreef:
Bram schreef:

(y) Allez, het gezaag kan weer beginnen, hopelijk is die middenvelder niveau Biglia of in die trent, of het zal wéér niet goed zijn...

Ik ben ook voorstander van versterking.Alleen stel ik mij de vraag wat je gaat doen als Wouter blijft(of wordt er van uit gegaan dat hij vertrekt) en Depoitre terug fit is.Je topschutter naar achter trekken vind ik geen goed idee.In één van je vorige posts zwaai je zelf met lof naar ons aanvalsduo dat mij inziens de meeste ploegen in tweede ons zullen benijden.Een Ode is nu eenmaal iemand die niet komt om op de bank te zitten en als je als club in zo iemand zwaar investeert is dat logischerwijs niet om je kern in de breedte te versterken.Voor versterkingen in de breedte ben ik niet.Voormij ben je beter af met 2-3 echte versterkingen.
En die man die er in het middenveld bijkomt moet alleszins geen Depoitre of Moreels vervangen.Dus met wat minder dan Biglia ben ik ook content. ;)

30 Apr 2011, 10:20

Website: http://www.iendracht.be
Ach komaan Dwarskijker, in 2de klasse moet je toch zien dat ge vooral voorin iets rond lopen hebt zeker ?
Met Depoitre en Moreels alleen komt ge dan niet toe ze. En neen ik vergeet Crispijn niet, maar die jongen zal weer een niveau extra moeten verteren.... 't kan terug een maand of 3 duren eer hij het trainingsritme oppikt. Idem voor Depoitre die nog moet beginnen revalideren en dan het trainingsritme (dat nog hoger zal liggen) terug moet gaan oppikken. En Moreels ja daarvan is het toch wel nog steeds de vraag of hij blijft (ik zou er toch vanuit gaan dat hij vertrekt).
De redenering dat ik hier volg is absoluut niet onrealistisch hé.... op die manier zouden we onze start direkt missen en je weet het (of niet) maar dan staat de boel hier op stelten bij een eventuele 0 op 9 hé.

30 Apr 2011, 10:29
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:
Ach komaan Dwarskijker, in 2de klasse moet je toch zien dat ge vooral voorin iets rond lopen hebt zeker ?
Met Depoitre en Moreels alleen komt ge dan niet toe ze. En neen ik vergeet Crispijn niet, maar die jongen zal weer een niveau extra moeten verteren.... 't kan terug een maand of 3 duren eer hij het trainingsritme oppikt. Idem voor Depoitre die nog moet beginnen revalideren en dan het trainingsritme (dat nog hoger zal liggen) terug moet gaan oppikken. En Moreels ja daarvan is het toch wel nog steeds de vraag of hij blijft (ik zou er toch vanuit gaan dat hij vertrekt).
De redenering dat ik hier volg is absoluut niet onrealistisch hé.... op die manier zouden we onze start direkt missen en je weet het (of niet) maar dan staat de boel hier op stelten bij een eventuele 0 op 9 hé.

Geen probleem.Ik kan je redenering ook volgen al hoop ik wel op een fitte Depoitre bij het seizoenbegin.

30 Apr 2011, 10:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 345